Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • x360elite

    őstag

    válasz gabor7th #2829 üzenetére

    Igen, én is úgy vagyok vele, hogy amíg ki nem pörgetek egy játékot, addig azzal tolom (90%-ban)...

    Nem adták ingyen soha az MK11-et. Az a baj, hogy a sorozat rajongói megszokták (MK1 óta így megy), hogy nyugodtan játszhatnak és az nyer, aki jobb, nem pedig az, aki jobban tud menekülni. A 11 ezért sokkal kevésbé népszerű, mint az elődei.

    Pl. csak az egyel ezelőtti részt alapul véve (de mondhatnám bármelyiket), ha elkezdtél egy kombót, amiről látszott, hogy elég erős végkimenetele lenne és az ellenfeled ezt látva megszakította azt, akkor ő ezért egy igen nagy áldozatot hozott. A 11-nél nincs áldozat, maguktól visszatöltődnek a meter-ek, gratulálok :Y :C . Rossz vicc. A fatal blow beadásához sincs szükség semmire, sőt még a meterek-től sem függ. Persze, hogy a legtöbben pár harc után lesz**ják a játékot.

    Persze itt mondhatnánk, hogy 30%, vagy az alatti életerő kell a fatal blow beadásához, akkor meg már általában mindenki igyekszik is egy kombóval összekötve beadni... Ez igaz is, de ha őszintén magába néz egy nem kezdő játékos, akkor pontosan tudja, hogy anno az x-ray-t sem teli életnél lőtte el, hanem inkább akkor, ha úgy érezte, más már nem segíthet, vagy csak simán azzal akarta befejezni a meccset. A nagy különbség az, hogy utóbbi meglétéért tenni is kellett, nem csak várni, hogy leverjenek. Nem beszélve arról, hogy még ha 60%-10% életre állnak az ellenfelek, akkor is elég egy szerencsés krushing blow és egy fatal blow ahhoz, hogy lenullázz egy jobb játékost, ami mondjuk 1-1 round állásnál ku*vára idegesítő tud ám lenni...

    Lényeg a lényeg.. Túl sokat lehet menekülni a 11-ben és kevés a valódi harc.

    [ Szerkesztve ]

    Xbox series - Xbox one - Xbox 360 konzolok, kontrollerek és egyéb tartozékok szakszerű, gyors javítása GARANCIÁVAL!!!

Új hozzászólás Aktív témák