- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Apple notebookok
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Még idén frissíti a ROG Ally-t az ASUS
- Apple asztali gépek
- Home server / házi szerver építése
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- GoPro Topic
Hirdetés
-
Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
ma A Watch Fit 3 jókora kijelzőt, ismerős dizájnt és friss felületet kapott.
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
-
Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
gp A Microsoft az Alpha Dog Studiost is bezárja, a Roundhouse Studio pedig a Zenimax Online Studios-ba olvad be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sly105
tag
Eladó HIBÁS (de nyomtat) canon ip4000 -es nyomtató.
[ Szerkesztve ]
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Sziasztok!
Valakinek nem kell egy canon ip4000-es hibás nyomtató?Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Újra vagyok!!Na ha lejár a hűség időm 12 év után szerintem megválok a UPC-től.
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Valakinek nem kell egy hibás canon ip4000 nyomtató????
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
válasz Bull Boss #19035 üzenetére
Megmondom őszintén 12 éve nem volt még különösebb problémám a UPC-vel. apró fennakadások voltak pár alkalommal de 1 napon belül orvosolták. De most péntek éjféltől 6 szor jelentettem be és még a házunkból többen is és egész hétvégén nem mozdultak rá sőtt össze vissza HAZUDOZTAK ez már felháborító!
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Na újra itt vagyok.Ma megint nem volt egész nap netem. Már a tököm kivan ezzel a UPC-vel. Ha nem lenne hűségidő már felmondtam volna.
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Canon IP4000-es hibás nyomtató elvihető.
Nincs valakinek elfekvőben egy új vagy jó állapotban lévő nokia 3110 c burkolata?Természetesen occójér
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Nincs valakinek elfekvőben egy új vagy jó állapotban lévő nokia 3110 c burkolata?Természetesen occójér
Canon IP4000-es hibás nyomtató elvihető.[ Szerkesztve ]
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Nincs valakinek elfekvőben egy új vagy jó állapotban lévő nokia 3110 c burkolata?Természetesen occójér
Canon IP4000-es hibás nyomtató elvihető.Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Sziasztok!
Csak érdekesség képpen .Megérkezett a UPC-től a válasz a műszaki hiba miatti panaszlevelemre.Egyszerűen hányok ettől a cégtől. Ha lejár a hűségem váltok az már biztos!
Belinkelem ide is :
Ezt a levelet küldtem nekik:Tisztelt UPC ! Először is szeretném leírni hogy már több mint 10 éve vagyok UPC előfizető.A szolgáltatás minőségével 1-2 eset kivételével meg vagyok elégedve de ha volt is gondom rögtön , legkésőbb másnap megoldották nekem.De elmúlt hétvégén (2010.10.02.)ez az idilli helyzet számomra véget ért az önök ügyfélszolgálati munkatársainak nemtörődöm ,összevissza beszélnek,sajnos azt kell hogy mondjam hazudoznak stb...hozzá állásának köszönhetően. Történetem a következő: 2010.10.01-én 23:55 -kor megszűnt minden szolgáltatásom(tv , internet , telefon).Másnap reggel be akartam jelenteni telefonon ,de az automatikusan jelezte hogy a körzetünkben fennakadások vannak így letettem a telefont(hisz máskor is történt ilyen) és türelmesen vártam.Sajnos hiába. Délután 3 óra körül ismételten felhívtam az ügyfélszolgálatot de ekkor már nem jelezték a központi hibát ezért kértem egy kezelőt. Elmondtam hogy a házunkban senkinek sincs szolgáltatása mire ő közölte hogy volt a körzetünkben egy központi hiba de azt elhárították és biztos csak egyedi hiba lehet így csak leghamarabb hétfőn jönnek ki.Én hiába mondtam hogy az egész házban nincs szolgáltatás ő ragaszkodott az igazához .Ezek után felkerestem több szomszédomat is és megkértem hogy a jelenlétemben hívják fel az ügyfélszolgálatot és jelentsék be ők is a hibát , amit meg is tettek.Na először itt szakadt el a cérna, amikor közölték a szomszédommal hogy egyedi hiba és még NEM JELENTETTE BE SENKI A HIBÁT!!A saját fülemmel hallottam.Felháborodva közölte a szomszédom hogy ne "hazudozzon" mert már én bejelentettem. Ekkor ő ajánlotta hogy ha 3 bejelentés van akkor központi hiba van és akkor hétvégén is kijönnek.Megkértem még egy szomszédomat hogy jelentse be, ezt az én jelenlétemben ő is megtette. Miután hazaértem én is felhívtam ismét az ügyfélszolgálatot. Közöltem az úrral aki felvette a telefont, hogy megtörtént a 3 bejelentés tehát központi hibának tekinthető, mire ő közölte hogy ilyen nincs és hogy a kolléganője nem tudja miért mondott ilyet mert nem tehette volna és akkor is csak hétfőn tudnak kijönni.Én erre közöltem hogy eléggé rossz a hozzáállás mert pont választások vannak és hát ügye kíváncsiak lennénk az adatokra stb..De azt ajánlotta hogy másnap (vasárnap )reggel jelentsem be ismét hátha van szabad technikus és akkor kijönnek.Na én vasárnap reggel 8 óra környékén megint telefonáltam az ügyfélszolgálatra és láss csodát megint bemondta az automata hogy fennakadások vannak a körzetemben,de nem hagytam magam félrevezetni és kértem egy kezelőt. A hölgy közölte velem hogy csak hétfőn jönnek mert egyedi hiba.Én ismét közöltem hogy nem egyedi mert az egész házban nincs és elmeséltem az egész sztorit.Erre a türelmemet kérte hogy utánanéz és ismét vártam.Mikor visszajött közölte hogy már dolgoznak a kollégák a hibán és legyek türelemmel mindjárt helyreáll a szolgáltatás.Természetesen ez sem volt igaz , mert másnap a szerelők megérkezése után volt csak szolgáltatás ismét.A szerelők elmondása szerint az épületben lévő központi erősítő romlott el.Mikor elmondtam a kálváriámat csodálkoztak is rajta hogy miért nem adták ki a munkát még szombaton. Ezek után kérném hogy hallgassák vissza az ezzel kapcsolatos rögzített telefonbeszélgetéseket hogy megállapítsák hogy ki hibázott! Minden esetre elveszett az önökbe fektetett bizalmam amit tizenegy néhány éve sikerült önöknek felépíteni . Eddig hűséges és kitartó ügyfelük voltam nagyon sok ismerősöm és barátom akik kikérték az én véleményem mert megbíznak a szakértelmemben , azért választotta az önök szolgáltatását mert én ajánlottam nekik !De ezek után hogy tegyem mindezt amikor én sem bízom már önökben és nem kapom a 10 éve megszokott szolgáltatási színvonalat.Az biztos hogy ha lejár a hűségidőm azért kikacsintgatok más szolgáltatók felé is.Nem tudom hogy ebben az esetben kérhetem -e hogy tekintsenek el a hűségidőmtől hogy esetleg szolgáltatót váltanék. Remélem megértik a felháborodásomat és bocsánatot kérek utólag is az egyes erős szóhasználatért , de sajnos jobb szót nem találtam néhány ügyfélszolgálatos hozzáállásához . Várom mielőbbi válaszukat , köszönettel: Gémes Szilárd gemesszilard@freemail.hu
Erre ezt válaszolták:
Köszönettel vettük a UPC Magyarország Kft.-hez érkezett megkeresését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni Önt.Mindenekelőtt szíves elnézését kérjük az okozott kellemetlenségek miatt.
Panaszát mindenre kiterjedően kivizsgáltuk, melynek eredményeként az alábbiakat állapítottuk meg.
Köszönjük idejét és fáradozását, amellyel megosztotta velünk szolgáltatásunk hiányosságaira vonatkozó észrevételeit.
Biztosíthatjuk, hogy előfizetőink tapasztalatai - mint az Öné is - rendkívül fontosak a számunkra, hiszen ezek nyomán nem csupán azt mérhetjük le, hogy törekvéseink mikor jártak sikerrel, hanem azzal is szembesülünk, hogy mely pontokon kell még tovább javítanunk szolgáltatásaink, illetve ügyintézésünk színvonalát.Továbbá, tájékoztatni szeretnénk az Általános Szerződési Feltételek 12.2. pontjára, mely a következőket tartalmazza:
"12.2. A hibaelhárítás módja
A Szolgáltató köteles az Előfizető által bejelentett, a hibabehatároló eljárása eredményeként valósnak
bizonyult hibát legfeljebb 72 órán belül kijavítani. Ha a kivizsgálás vagy kijavítás kizárólag a
helyszínen, az Előfizető helyiségében és az Előfizető által meghatározott időpontban lehetséges, vagy
ha a kijavítás időpontjában a Szolgáltató és az Előfizet megállapodott, és a hiba kijavítása a
meghatározott időpontban a Szolgáltató érdekkörén kívül es okból nem volt lehetséges, úgy a hiba
kijavítására rendelkezésre álló határidő a Szolgáltató érdekkörén kívül es okból alkalmatlannak
bizonyult időponttól az Előfizető által megjelölt új alkalmas időpontig terjedő időszakkal
meghosszabbodik."A fentiek értelmében, az Ön által tett hibabejelentést a telefonos kollégáinknak egyedi hibaként kellett kezelniük. Az Önök szolgáltatását ellátó egységünkben sajnos központi hiba is fellépett a bejelentés alkalmával - a társasház erősítőjének meghibásodásán kívül -, amit a műszaki kollégáink 72 órán belül javítottak a területen.
A téves tájékoztatásért szíves elnézését kérjük, az Ön által tett panaszt továbbítottuk az illetékes kollégáink felé, hogy a jövőben hasonló eset ne fordulhasson elő.
Amennyiben bármilyen kérdése van, várjuk webes megkeresését a www.upc.hu/email címen, vagy kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, a TeleUPC-hez a 1221-es, helyi tarifával hívható telefonszámon, ahol munkatársaink hétfőtől péntekig 7 és 21 óra között készséggel állnak a rendelkezésére.
Tisztelettel:
UPC Magyarország Kft.
ügyfélszolgálatTovábbá a jogszabályoknak megfelelően tájékoztatjuk, hogy panaszával az alábbi hatóságokhoz fordulhat:
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság: 1015 Budapest, Ostrom u. 23-25., Telefonszám: +36 1 457 7100, Telefax: +36 1 356 5520;
Nemzeti Hírközlési és Média Biztos: 1525 Budapest, Pf.75, Telefonszám: +36 1 457 7141, Telefax: +36 1 457 7105, e-mail: www.nmhh.hu internetes oldalon az NHH korábbi oldala/elektronikus ügyintézés menüpont;
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: 1088 Budapest, József krt. 6., Központi telefonszám: +36 1 459 4800, Telefax: +36 1 210 4677;
Budapesti Békéltető Testület: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10., Telefonszám: +36 1 488 2131, Telefax: +36 1 488 2186;
Budai Központi Kerületi Bíróság: 1021 Budapest, Budakeszi út 51/B., Levelezési cím: 1251 Budapest, Pf.: 32., Központi telefonszám: +36 1 391 4930, Telefax: +36 1 391 4995.Szerintük az eljárásuk korrekt volt.
Ezer bocs az off-ért ilyet nem szoktam de most kicsit berágtam.
[ Szerkesztve ]
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
válasz bnorci71 #19256 üzenetére
Nem levelezgetek én velük.Szépen lejár a hűségidő és megyek másik szolgáltatóhoz. Van még 3 az ajtóm előtt.
Bull Boss: Aszem nekem van laptop tápom de nem tudom hány amperes de megnézem ha kell.
[ Szerkesztve ]
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Az egyik ismerősömnek hétfőn raktam újra a gépét ,tehát friss rendszer minden ok , de a digis net valahogy vánszorgott rajta hiába volt a speedtest szerint 50/30- as ,a sebesség.Ugyan ez volt a helyzet a szomszédomnál is.
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
-
sly105
tag
válasz WildBoarTeam #19290 üzenetére
Ja oszt utána meg jönnek a fókavadászok meg a jegesmedvevadászok....
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Érdekel valakit egy használt, szélvédőre tapasztható lézer és radar detektor?
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
válasz Bull Boss #19368 üzenetére
Basszus mondtam hogy adok neked tiplit!!!
Vizsgánál le tudod vizsgáztatni a vonóhorogra is de új forgalmi az biztos kell.Vonóhorgot hivatalos beszerelőműhely vagy autószerelő,szerelheti csak fel úgytudom.Vonóhorogról műbizonylat megvan? Bontott nem lehet.[ Szerkesztve ]
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Érdekel valakit egy használt, szélvédőre tapasztható lézer és radar detektor?
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Vegyetek , cseréljetek lézer és radar detektort. Gyorshajtóknak kötelező tartozék a kocsiba.!
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Eladó!
BLAUPUNKT autóhangszórók: Ic 10 SM
ODC 100 E
GTX 542
TSX352
IC102
Mind vadi új bontatlan csomagolásban.gari nincs, csak próba gari.BELTRONICS EXPRESS Euro radar és lézer detektor autóba.
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Eladó!
BLAUPUNKT autóhangszórók: Ic 10 SM
ODC 100 E
GTX 542
TSX352
IC102
Mind vadi új bontatlan csomagolásban.gari nincs, csak próba gari.BELTRONICS EXPRESS Euro radar és lézer detektor autóba.
[ Szerkesztve ]
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Valaki szánjon már meg!! Nem bírom tovább halgatni a süvítését!!
asus gts 250 glaciator[link] hűtés helyett kéne nekem csendes és hatékony hűtés nincs valakinek otthon elfekvőben egy?[ Szerkesztve ]
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
válasz elistvan #19437 üzenetére
Még csak 1 hónapos a kártya, nem igen az olaj hiánya vagy a por okozza.
szmolcsi: köszi majd megpróbálom azt a riva tunert, ez is csendesedik miután betölt a winfos csak nekem a passzív kari után ez is hangos.
[ Szerkesztve ]
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Akkor keresek accelero s1 rev.2 -es vga hűtőt!
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
-
sly105
tag
Eladó!
BELTRONICS EXPRESS Euro radar és lézer detektor autóba.
BLAUPUNKT autóhangszórók:
Ic 10 SM
ODC 100 E
GTX 542
TSX352
IC102
Mind vadi új bontatlan csomagolásban.gari nincs, csak próba gari.[ Szerkesztve ]
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Eladó!
BELTRONICS EXPRESS Euro radar és lézer detektor autóba.Ez a tétel cserélhető is.
BLAUPUNKT autóhangszórók:
Ic 10 SM
ODC 100 E
GTX 542
TSX352
IC102
Mind vadi új bontatlan csomagolásban.gari nincs, csak próba gari.[ Szerkesztve ]
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Nincs valakinek elfekvőben kis méretű, suzuki csomagtartóba elférő autós mélyládája?Csak kevés pénzt tudok rászánni ,pár ezer forintot , esetleg a radardetektort tudom felajánlani érte. .
[ Szerkesztve ]
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
válasz Bull Boss #19575 üzenetére
Én benne vagyok.
De ha erősítővel ideadod akkor a detektorra rá tudok dobni még egy 5-öst (sajnos most több nem megy)ha jó neked, ha nem, marad az eredeti verzió.Más !!
Most megyek a PCHOST-ba az Accelero S1-emért![ Szerkesztve ]
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Eladó!
BELTRONICS EXPRESS Euro radar és lézer detektor autóba.Ez a tétel cserélhető is.
BLAUPUNKT autóhangszórók:
Ic 10 SM
ODC 100 E
GTX 542
TSX352
IC102
Mind vadi új bontatlan csomagolásban.gari nincs, csak próba gari.Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
sly105
tag
Eladó!
BELTRONICS EXPRESS Euro radar és lézer detektor autóba.Ez a tétel cserélhető is.
BLAUPUNKT autóhangszórók:
Ic 10 SM
ODC 100 E
GTX 542
TSX352
IC102
Mind vadi új bontatlan csomagolásban.gari nincs, csak próba gari.Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Xbox Series X|S
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- LEGO klub
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Apple notebookok
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest