Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz ToRR3nt3 #2139 üzenetére

    Először is ellenőrizd az évjáratot. A nagy olaszokban a kerekek küllőiben szokott lenni az utolsó két szám. Esetleg a fékcsöveken. Az ülés alatti évszámot ellenőrizd egy idomon lévőn is, mert az ülést elég könnyű kicserélni. Elég, ha lecsavarsz valamilyen szervizablakot, annak a hátán is rajta van a gyártási év. Az a lényeg, hogy minél több helyen nézd meg. Ha öregebb, keményen alkudni. Utána nézd meg, hogy eredetiek-e a matricák rajta. Ha hiányosak/nem eredetiek, egyértelműen újra van fényezve. Alkudni keményen. Mindenféle utólag beszerelt tuningalkatrészektől óvakodj, főleg a légszűrőtől. A blokkot nézd végig, van-e bármilyen olajfolyás. A blokknak, a hajtóműnél csontszáraznak kell lennie, bármit mond a tulaj. Nézd meg mennyire kopottak a gumik, fékbetétek. Nem olyan jó dolog, ha 10 km után kezd el sikítani a tárcsád és máris költhetsz rá. Ha kopott, keményen alkudni. Sorolhatnám még, de ezek asszem az alapok, amit én szoktam nézni. A tulajnak sose higgy, bármit mond. :D

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák