- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
Hirdetés
-
Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
gp Kíváncsian várjuk, hogy végül megkapjuk-e az előző generációs változatokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
runner 125 #20666 üzenetére
Szerintem is az injektor inkabb egy kuriozum, mintsem barmifele megtakaritasi forma. Lehet kevesebbet fogyaszt, viszont egy szerviz az injektorosnal biztos 20-30k kuka es nem biztos, hogy meg tudjak csinalni. Egy karburator 10 evig biztos mukodik gond nelkul es egy vadi uj sincs 30-k-nal tobb. Amit megsporol az injektor az uzemanyagon, az elmegy a szervizen. Masreszt egy karbit azert egy gyakorlottabb szerelo be tud loni, egy injektort 10-bol kilenc tuti nem, nincs hozza program etc....
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #20666 üzenetére
Ez igaz, én is új gyárit vennék bele, de ha valakinek olajos villa kéne, azt is bele lehet tenni. Viszont az SR-nél elég kicsi a lábnak kialakított hely, én elég sokszor belevertem a térdemet.
Morini - Di-Tech - gyakori vendég a szerelőknél.
Ne istenítem, de nincs vele gondom. Ha egyszerű motorra vágynék, ilyet vennék, tehát ilyen alapon foshatnánk a különolajazástól, a vízhűtéstől, elektromos indítástól és még sok száz dologtól, mert mind-mind hibalehetőség.
Sajnos a magyar motorpiac ilyen, a motorok 95%-a külföldről jön, ha nem te hozatod be akkor esélytelen jót találni. Ha itthon veszed, esetleg olyat veszel amit elhanyagoltak szervizelés szempontjából. Az a gond hogy a legtöbb Di-Tech-et egyenlőnek vélik a PureJet féle technikával, de hát mit várjon az ember egy olyantól aki azt mondja hogy: "Az Apriliák a legjobbak, mert azokba vannak a legerősebb blokkok!" (egyik kereskedő)/"Ez itt Piaggio blokkos (Morini-Di-Tech - eladó)"!? De azért vezethetőek meg az emberek ilyen könnyen, mert vágynak a csodára, azt hiszik hogy szarért-húgyért vesznek patent motort, ami pár éves, nyugdíjas papi használta, nem ment vele többet 2-3 ezer km-nél, és ami majd termeli a benzint, és 1 literből eljárnak vele az örökkévalóságig!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!