Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lauda

    félisten

    válasz runner 125 #20666 üzenetére

    Szerintem is az injektor inkabb egy kuriozum, mintsem barmifele megtakaritasi forma. Lehet kevesebbet fogyaszt, viszont egy szerviz az injektorosnal biztos 20-30k kuka es nem biztos, hogy meg tudjak csinalni. Egy karburator 10 evig biztos mukodik gond nelkul es egy vadi uj sincs 30-k-nal tobb. Amit megsporol az injektor az uzemanyagon, az elmegy a szervizen. Masreszt egy karbit azert egy gyakorlottabb szerelo be tud loni, egy injektort 10-bol kilenc tuti nem, nincs hozza program etc.... ;)

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz runner 125 #20666 üzenetére

    Ez igaz, én is új gyárit vennék bele, de ha valakinek olajos villa kéne, azt is bele lehet tenni. Viszont az SR-nél elég kicsi a lábnak kialakított hely, én elég sokszor belevertem a térdemet.

    Morini - Di-Tech - gyakori vendég a szerelőknél.

    Ne istenítem, de nincs vele gondom. Ha egyszerű motorra vágynék, ilyet vennék, tehát ilyen alapon foshatnánk a különolajazástól, a vízhűtéstől, elektromos indítástól és még sok száz dologtól, mert mind-mind hibalehetőség.

    Sajnos a magyar motorpiac ilyen, a motorok 95%-a külföldről jön, ha nem te hozatod be akkor esélytelen jót találni. Ha itthon veszed, esetleg olyat veszel amit elhanyagoltak szervizelés szempontjából. Az a gond hogy a legtöbb Di-Tech-et egyenlőnek vélik a PureJet féle technikával, de hát mit várjon az ember egy olyantól aki azt mondja hogy: "Az Apriliák a legjobbak, mert azokba vannak a legerősebb blokkok!" (egyik kereskedő)/"Ez itt Piaggio blokkos (Morini-Di-Tech - eladó)"!? De azért vezethetőek meg az emberek ilyen könnyen, mert vágynak a csodára, azt hiszik hogy szarért-húgyért vesznek patent motort, ami pár éves, nyugdíjas papi használta, nem ment vele többet 2-3 ezer km-nél, és ami majd termeli a benzint, és 1 literből eljárnak vele az örökkévalóságig!

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák