Hirdetés
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Tothgera30 #39592 üzenetére
Én is régebben olvastam már.
Nagyjából akkortájt, amikor a Maját vettem: ugyanabban a kereskedésben volt a 250-es Velvet, mint a Maja... Bár a cikk frissebb egy hónappal, szóval a fene tudja. Annyi biztos, hogy ekkor már képben voltam, ha példálództam vele.
Csak vicces, hogy most belefutottam egy ilyen gépbe a használtautón, és amúgy azon is tűnődöm, hogy véletlenül nem pont AZ a gép ez, amiről a cikk szól?
(Kora, színe stimmel.
)
Ui: egy hónapja ugyanezt a cikket linkeltem.
[link] De nem én találtam fel a spanyolviaszt: régi a téma.
Ui2: mobilról vacakolni a linkeléssel rémálom.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Tothgera30 #39594 üzenetére
El kéne menni a motorkával egy próbakörre, rögtön kiderülne minden.
-
DigitXT
félisten
válasz
Tothgera30 #39596 üzenetére
Az üléspozíció még lehet kehes, meg a csomagtartó, ha ugyanolyan, mint a 250-es. Teljesítményben garantált élmény (400-as Maja blokk, a 180-asnál kisebb gépben). Szerk: na nem mintha hirtelen lenne fölös 450K-m.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Figyelem, hülye kérdés következik: egy robogó teljes hosszának mi számít?
Ha kiáll pl. hátrafelé a csomagtartója, vagy a sárhányója, azt beleszámít?
Amúgy olyan nagy a csend. Csak nem levizsgázott Deutsch Tamás? -
DigitXT
félisten
Mindent a robogókról / kis motorokról / quadokról!
-
DigitXT
félisten
Meglöttyen a karbiban a benyaszint? Nekem hidegen csinálja néha:
ha zökkenek egy nagyot a szívatóval 3000-n tartott alapjárat leesik.
Extrém esetben le is fullad ilyenkor, de általában magához tér.
Persze ehhez a bolygók együttállása kell: gurulok, hidegen, zökken.
Viszont reggelente ez a feljáró alján össze szokott állni.Ilyenkor
fékkészenlét mellett gázkészenlétben hajtok át a zökkenőn. -
DigitXT
félisten
válasz
Topiccsendőr #39670 üzenetére
Hagyjuk a karburatort beken konyorgom.
Nem olvastam vissza, csak tippeltem: akkor mellé.
Elektromos baj amúgy hogy jön ki zökkenésre?
(Pipa megugrik, kihagy a gyújtás, vagy mi a gondja?)Szerk: emlékeim szerint a gyertyapipa (nálam) vacak.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
killer1203 #39681 üzenetére
persuader: én ilyenkor megfognám a motorkát, és eltolnám a szerelőmhöz.
Fogalmam sincs a karbi beállításáról, és nem is akarom megtanulni, az is egy szakma.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Kukásautó-szín rulez.
Ezt meg csak úgy, ha már a gondos tulaj a téma.
(Lehet, meg kéne nézni, már csak érdekességképp, hogy milyen élőben...)
Ilyen egy "okádék" motort viszont még nem látott a világ! (Na jó, a topik igen.)Ma reggel jót "kergetőztem" egy Scarabeo 500-zal: ő gyors volt, én meg fürge.
Az egész apropója az volt, hogy a frászt hozta rám, amikor a pirosnál elindult
a holtteremből, a sávon belül előzve: fogalmam sem volt, hogy ott van* akármi.*: ha csak nem lendületből érkezett az éppen váltó lámpához, és azért...
Ui: múlt hét pénteken hazafelé beugrottam a "közértbe" 2+2+2=6 liter itókáért,
rendre Zero, Monster és friss tej formájában. Simán benyelte a csomagtartó.
Ennél kisebb csomagtartót nem nagyon szeretnék, még ha nem is boltbajárós
motor (hanem "melóbajárós", de mindegy). Mondjuk egy ekkora "bálna" biztos
pakolható, de inkább gyors, mert erős a motorja, de hogy befér-e 2 autó közé?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #39707 üzenetére
-
DigitXT
félisten
mi lenne a reális ár?
Attól függ, hogy megvenni akarod, vagy eladni. Lehet, hogy a hölgy tulaj
az 500. km-en beborította a vasat az árokba, és innen az új fényezés.
Mivel viszont balesete volt, így többet nem mert ráülni, innen a kis futás.
Persze ez csak fikció... Aminek a valósággal való bárminemű egyezése
pusztán a véletlen műve lehet. Képet dobhatnál: b*zirózsaszín-e a Jog?! -
DigitXT
félisten
válasz
SzlobiG #39716 üzenetére
Most aztán tényleg azt fogod gondolni, hogy meghibbantam. Csak azért mert öles betűkkel le fogom ide írni, hogy ez az aprilia egy ízig-vérig csajozós moci. Na de kedves olvasó, szoktam én olyan verdát hirdetni, amelyikkel nem lehet csajozni? Na ugye, hogy ugye. Egyszer eladtam egy talicskát, és két héttel később a srác, aki megvette, abban a talicskában tolta haza a falu legszebb menyecskéjét a művházból! Kérlek szépen drága barátom, ezzel a mocival ugyanis bárhova eljutsz, ahol a szép lányok rajzanak. És hát ne legyünk álszentek, vannak olyan nők, akik úgy tudják, hogy az osztrákok osztrákul beszélnek, a svájciak meg svájciul, és semmi pénzért nem szednének gombát, mert azt hiszik, ezzel lerombolnák aprajafalvát. Az ilyen hölgyeknek pedig bármikor be tudod mesélni, hogy céronaldó is ilyennel szeli a madridi utakat! Hidd el, a csajozás még sosem volt ennyire könnyű, olcsó, ráadásul baromi kényelmes! Nagy kerekek, nagy motor, nagy dobozok, és igazi magyar rendszám, tehát frankó a dolog!
-
DigitXT
félisten
Brutális hang... Azért odaállítanám AndrewTdi gépét mellé, lenne meglepi.
-
DigitXT
félisten
válasz
StoneBridge #39722 üzenetére
úgyhogy az izzó nem fekszik be a helyére.
Ez érdekes, mert a H4, és a HS1 foglalatilag megegyezik.
Az izzó hosszában van egy pici eltérés, de mivel az izzószál
ugyanott van, így ugyanolyan vetítési képe van egy H4-esnek
a HS1 foglalatban, mint a HS1-nek: szvsz kompatibilis.
A SYM-be simán beraktam H4-es izzókat, nem volt vele gond.Ui: amúgy van egy HS1-es izzóm elfekvőben, mert a motorka
ment, a tartalék izzó maradt, az újban meg más a foglalat.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
StoneBridge #39724 üzenetére
Akkor elnézést. Úgy tudtam, nincs "lényegi" különbség, és ezért is ment
bele simán a SYM foglalatába a H4 is. Talán nem használták a pöcköket:
A 75W-osat valóban ne nagyon rakd be a 35W-os helyébe (túlmelegszik). -
DigitXT
félisten
Én is szoktam néha fejet csóválni: mi lett volna, ha be is int neki?!
Merthogy azt is szoktam (csak nem a rendőröknek, hanem egyéb
random idiótáknak), és volt már belőle "üldözéses" esetem. "LOL." -
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #39721 üzenetére
Értem.
Bár AndrewTdi-nek tompítóval is üvölt.
Amúgy nézd már: csak nem egy 4Road a T-maxon?
Szerk: nem is tudtam, hogy lehet videóval is hirdetni.Szerk: megfigyeltem, hogy ha egy motornak már van
magyar rendszáma, akkor az szinte biztosan nagyon
megkímélt, költségmentes, csak használni kell - friss
a vizsgája/épp nagy szerviz után van stb. Érdekes.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
-Mosquito- #39729 üzenetére
Az b*szna be, ha kiderülne, hogy 24V-os.
-
DigitXT
félisten
Ebben mi az átverés? (Az, hogy öreg és sz*r?
)
Képek alapján nem látszik, árban meg kedvező...Szerk: ez meg mi a tök?
(Járművek ugyanitt...)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
SzlobiG #39743 üzenetére
Höhö, a jelenet megvan (nekem is beugrott a kinézetéről!), de Bud Spencert
egy ilyen kis 50 köbös motor nem vitte volna el. A linkeden azt írják, hogy a
motorkája egy Moto Zodiaco Tuareg 223-2 volt, ami talán 250 ccm lehet...erősen típushibás, elektronika pláne
Attól még ki lehet fogni belőle jót, bár valóban írtátok, hogy nem kéne...
Egyébként nem új gondolatom, az X9. Már anno is felmerült, első motornak.
Aztán más kérdés, hogy az élet úgy hozta, hogy jóval kisebbel kezdtem.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
wolfnet #39742 üzenetére
Már nem tudtam az előzőt szerkeszteni: az enyémben is van ~50000 km... És?
(Azért valljuk be, hogy rengeteg motornál a 10-20000-es futás szintén a duplája,
csak letekerték a nepperek, hogy "keresett" legyen, lélektani 30000 határ alatt.)Szerk: értem én, hogy ha a halálán van a motor a sok futástól, "zsebbenyúlós"
a felújítása, s valóban lehet ez is az alacsony ár mögött, szóval a tippeket úgy
általában, mindenkinek köszönöm! Viszont ha fel van újítva, 50000-rel is megy.Mondjuk én is attól parázok, hogy mi van, ha a Maja - ami most rendben van -,
így 50000 körül összef*ssa magát motor ügyileg: motorral eddig nem volt gond!
Minden más, ami besz*rt rajt (pl. eltört kuplung), már zsír újra cserélve van...
(Oké, az elején volt hengerfejtömítés cserélve: azóta nem volt a motorral gond.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
wolfnet #39750 üzenetére
Az első gázadásnál tudni lehet hogy törődtek-e a motorral vagy sem.
Mondjuk az meg képről sosem fog kiderülni.Meg érteni kéne hozzá, hogy
halld, hogy valami nem kerek. Az meg nem úgy van, ha a laikus odamegy.
Csak így még azt is nehéz eldönteni, hogy egyáltalán érdemes-e megnézni?AndrewTdi: 8 liter? Az igen...
Amúgy ha már erre jártál: a csomagtartója a
T-Maxnak hogyan viszonyul a Nexuséhoz? Lehet, hogy ma beugrok a dreambe
megnézni azt a kéket (na nem mintha meg akarnám venni, csak érdekelne).Szerk: úgy vagyok vele, hogy nézegetem itt a motorokat néha "unalmamban",
aztán mindig rádöbbenek, hogy a Maja tök jó nekem. Csak lenne erősebb...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
AndrewTdi #39753 üzenetére
A T-Max csomagtartója majdnem akkora mint egy Burgonyáé
Na, ez már mindjárt barátibban hangzik.Csak megnézem már...
Mayába bele kéne rakni egy komplett nagyobb blokkot
Jaja, azt kéne csak úgy meg hogy a viharba vizsgázna le?úgy, ahogy bármi más is
Na jó, de ez már durva átépítés.*Én még a xenont is kivettem a
vizsgára, mert az sem teljesen legál.(A kipu maradt tompítóval.)
*: lenne! Ha egyáltalán kivitelezhető lenne... Aztán oda lyukadnánk
ki, hogy akkor meg kevés az egyetlen féktárcsa, ratyi a futómű stb.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
-Mosquito- #39761 üzenetére
közte lépcsőzetes elrendezés van. Szóval nincs egyben mit a Burginak.
Ezért is mondom, hogy nem egyszerű eset: gerincvédő+kabát belepakolásánál
szerintem már a rögzítő kallantyúk is útban lennének. A bukó(k) elrakása azért
nem érdekel, mert egyrészt nem túrázom a géppel (tudom: akkor meg minek?),
másrészt meg arra simán el tudok képzelni egy méretes dobozt a gép hátulján.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Tessék: itt egy 11 éves motor 13000 km-rel. Muhaha.
SzlobiG: az a baj, hogy ha meg kiírja, ha 50000, akkor senki nem hívja fel.
Láttam olyat, hogy pl. írja, hogy túrázásra használta. De km-t direkt nem ír.
Gondolom ha kiírná, akkor fel sem hívnák, így meg csak rárakják a telefont.
(És a linken csak 32000-ről van szó és egy alapvetően megkímélt motorról.)bogyo112: na igen.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
-Mosquito- #39767 üzenetére
Mindenesetre T-Max-szal NEM fogok menni sehova, az ziher.
Megnéztem ma. Szimpatikus, böszme gép! Készséges volt a csávó.
Viszont direkt a csomagtartót akartam megnézni... Elmondtam, hogy
4 éve ott vettem a Pro L2-t, s jó lenne ha beférne. (Melóba járok a kis
Yamahámmal stb.) Ezzel még látszólag nem volt baj.Miután láttuk
a T-Max "mini"* csomagtartóját, amibe egy sisak befér, aztán kakukk,
mondtam, hogy hát igen, sajnos ez rövid... Meg is állapodtunk abban,
hogy EZ a gép közelebb van a motorkerékpárhoz, mint a robogókhoz,
ott a 2 henger, brutál futómű stb. (Nem fért be nagyobb csomagtartó.)Azt mondja mutat nekem egyet, amiben NAGY van (ill. említette még
az SW600-at, mondom, ja azt "ismerem", rohadt nagy gép). Szal vmi
Honda robogót megnéztünk. Mondom ez igen, szép hosszú rakodó...De itt jött az a rész, ami felb*szott: ezt mindenképpen be akartam írni,
mert annyira hülye duma, hogy már fáj... Megemlítem, hogy a Majesty
400-nak meg lehet, hogy a két rögzítője eltrafálná a Pro L2-t. Helyesel:
lehet... A kérdés, amit nem kellett volna feltenni: miért nem gondolnak
erre a gyártók? Erre ő: mert a protektort a hátadon hordod... Mondom,
az odáig rendben van, de ha megállok, lerakom a gépet, akkor...? Azt
mondja: a sisakod belerakhatod! Mondom: és a protektor? Azt viszed
magaddal! (És akkor még nem beszéltünk arról, hogy kabát is van.)
Eszem-faszom megáll. Nem fikáztam a Hondát, sőt! Amit mutatott az
kifejezetten nagy csomagtartós motorka volt: Yamaháról elmélkedtünk,
hogy kár, hogy nem lehet normálisan "pakolni". Hümmöghetett volna a
"hülye kérdésemre" valamit, de egy ilyen lenéző szöveget lelengetni...
Mert a protektort a hátamon hordom, és nem a csomagtartóban: yeah!
A sisakot meg a fejemen hordom - vaze! -, azt sem a csomagtartóban.Amúgy meg el tudom képzelni, hogy ő meg ezekben a percekben egy
boltos topikba gépeli, hogy milyen hülye egy vevőjelöltje volt, akit csak
a csomagtartó érdekelt, és milyen jól leoltotta, hogy minek az neki.
Azért - vaze! -, mert amikor megyek a melóba, akkor nem akarok fullos
harci díszben mászkálni az irodaházban. Meg amikor nyáron "beugrok"
valahova, szintén nem akarok minden cuccommal csattogni, izzadni.Meg kellett volna kérdezni, hogy: miért, most rajtam van a Pro L2? Na?
Nincs. Miért? Mert volt hova tenni: nem kényelmesebb így? És az csak
egy nyavalyás 180-as gép... Mindegy. Marad a nagy Maja (meg kéne a
csomagtartóját kukkantani élőben), a Burgman, meg az X9. Kb.
Btw. pont odaállt mögém egy 500-as X9-es a Mammutnál... Jópofa gép!
Egyáltalán nem csúnya. Persze ízlések és pofonok. Nekem tetszik.*: rendben Nexushoz képest még ez is hodály, Burgihoz... Hagyjuk...!
Szerk: a miheztartás végett sima utcai ruhában mentem be az üzletbe.
A csomgtartómban (és a sisaktartó dobozomban) pedig ott voltak ezek:
kabát, gerincvédő, térdvédő, szerszámok, elsősegélycsomag, esernyő,
2L Monster, a dobozban meg sisak, kesztyű, szarvasbőr... MEGALOL.
Tudom, szokjak le a Monsterről, úgy nem fogok hülyeségeket beszélni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Bogyó bá' #39776 üzenetére
Tévedés. Én motorozok, és nem "óriási csomagtartót" keresek,
csak akkorát, ami elnyeli a felszerelésemet. Érdekes, a Maja is
tudja ezt viszonylag jól, pedig csak 180-as. Vagy írták a Burgit,
amibe az utas cucca is gond nélkül befér. Egyik sem autó.
Szerk: amúgy már a SYM VS125-nek is "óriási csomagtartója"
volt, minden belefért. Sisak ment a dobozba, ahogy kell, de az
összes többi a csomagtartóba, és ez HATALMAS különbséget
jelentett a cégnél. Nem kellett beöltözve lépcsőzni, ilyenek...
(Előtte egy SYM Mio 50-nel jártam, abba nem fért sokminden.)Autóval nem érnék be 15 perc alatt a munkahelyemre, továbbá
nem lehet parkolni sem vele a céges mélygarázsban, a (fizető)
parkoló meg további 15 perc sétára van, tehát összességében
az autó, mint mindennapi, melóba bejárós közlekedési eszköz,
fel sem merül nálam... Még poén szinten sem. Bérelek garázst:
befér a Maja keresztben, és Barátnőm Peugeot 307-e mögötte.Két autót hova tennék? Egyszerűen praktikus gépet keresek.
Mondhatnám, hogy a Majában megtaláltam az ideált, DE kéne
bele még néhány paci. Nem élménymotort keresek, sajnos, és
nem is túramotort. Csak sajnos erősebb motor=nagyobb ccm.
Nagyobb ccm=nagyobb kasztni, de nagyobb kasztni!=nagyobb
csomagtartó. Legalábbis nem feltétlenül.Mindössze ennyi a
bánatom... A Nexus is pl. egy szuper motor, húz, mint a disznó,
jó a futóműve, jó a féke, s nem eszik sokat, de nekem MÁS kell.El tudom képzelni ugyanezeket a paramétereket a T-maxról.
Istenítik úton-útfélen stb. De ha ennyire nem pakolható, kiesik.
Mármint az általam preferált motorok köréből... (Attól másnak
még lehet a nonplusultra álomgép, nincs azzal semmi baj...)
Mosquito34: amiket írsz, lényegében a Burgmanra szűkíti le.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Bogyó bá' #39778 üzenetére
Nem vagyok dobozellenes. Sisaknak simán feldobom hátra...
Oldaldobozt viszont nem tennék rá, mert akkor annyi: túramotor
lesz belőle, amivel az ember nem a városban rohangál, az autók
közt folyton előre törve, semmilyen dugóban fenn nem akadva...Egyébként milyen utas? Barátnőm nincs oda a motorozásért, ha
meg kirándulni akarunk cuccokkal, ott az autó 5L/100 km, klíma,
mindent visz. Magamnak keresek mocit... Ha megnézed a képet,
a Maja is 1-személyesítve van a doboz miatt. De nincs azzal baj.
(Az oka az volt, hogy a hátra kilógó konzollal nem fért volna be a
pincébe. Most, hogy garázsban tartom, lehetne rajta konzol is...) -
DigitXT
félisten
"Dízel."
[link]
-
DigitXT
félisten
válasz
AndrewTdi #39794 üzenetére
Nem ajánlott túlhúzni.
Viszont én meg olyan óvatosan húztam meg anno,
hogy a szerelő mondta, hogy azon azért még húzott picit. Azért szuszogott
néha a moci, mert kifújt a gyertya mellett...Vagy valami ilyesmi gond volt.
(Elvileg nyomatékkulccsal kéne meghúzni a gyárilag előírt nyomatékra.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
AndrewTdi #39800 üzenetére
Ezt inkább ne akard kipróbálni szerintem...
Sima csavarnál fel lehet fúrni
nagyobbra és utána menetvágóval új menetet vágni a fémbe, majd nagyobb,
az új menetbe illeszkedő csavarral használni, de egy gyertyánál?Passz.
(Nekem az egyik kipuff-rögzítő csavarom "szakadt bele" a konzolba. Pedig
annyira nem erőlködtem vele. Szerencsére egy picivel nagyobb csavar már
megszorul benne kellőképpen... Sőt, gyanítom, hogy az új csavar is inkább
ugyanakkora: nem a menet ment szét, hanem a gyári csavar darálódott le.)persuader: köszi.
Mindig tanul az ember.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Topiccsendőr #39807 üzenetére
Ezzel biztos megnyugtattad.
-
DigitXT
félisten
válasz
-Mosquito- #39810 üzenetére
De bizony az én lehettem!
Te mivel voltál?
Nagy ám a "dilemma"!
Ugyanis... Ezt nézzétek! (Csomagtartó-fétis, sokadik felvonás!) Megeszi
a Pro L2-t és a kabátomat is! Igaz, hogy mélységben több tartalék nincs
benne - de hát valamit valamiért. Állat gép és korrekt a tulaja. Fordultunk
is egyet, ő a Maján, én meg a... Velveten! Gyönyörűen jár, és még annál
is jobban húz. Hiába "gyengébb", mint a Nexus, a tömege jóval kisebb...
25000 km - nincs vele semmi gebasz. Állítólag nem a 400-as Maja blokk,
hanem valami olaszé, talán a Madison. Elöl 13-as kerék, a cikkben lévőn
nem tudom, miért volt 12-es, de mindegy a cikkíró sem értette 13 a gyári.Üléspozíció határeset. Kevésbé nyújtózkodós, mint a Maján, de biztosan
meg lehet szokni: van elöl taposója, így nagyobb a lábtér a Nexusénál.
Ami nagyon fura: meredekebb a villaszög, és arányaiban előrébb ülsz.
Persze nagyon idegen volt minden, és egy ilyen próbakör alatt "nemigen"
lehet túl sok következtetést levonni. Talán meg tudnám szokni.(Inkább
hajaz a SYM-re az üléspóz, aztán azzal sem volt semmi bajom, sőt még
a Maja volt fura, hogy annyival laposabb a lábtartója...) Szóval... 450K.
És vihetem. Persze aztán eredetvizsga, meg átírás, min. +50K. Fél misi.A Maja mondjuk 350-be volt elsőre, ÉS sz*r volt, locsolni kellett a pénzt,
mire olyan megbízható lett, mint most.48000 km. Ha nem több, ugye.
(Mondjuk a fordulatszámmérőt, meg a hőmérőt átrakhatnám rá, hehe.)
Szerk: kifogytam hazafelé. Láma módon balra kanyarodtam (a kút előtt),
és ott. De félreálltam nyugodtan, "nekivetkőztem", aztán visszagurultam,
alig kellett tolni 100 métert. Tankolási rekord! 12,45 liter! 10,5-es tankba.
Velvetnek nem tudta megmondani a tulaj a fogyiját. Nincs napi számláló,
és nem szokta írogatni: ha felvillan a lámpa, akkor tankol. Kb. 3000-ért...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
-Mosquito- #39814 üzenetére
De ilyet hol találsz másikat? 140 kg és 400 ccm.
Kis robogó, elfér mindenhol, megy mint a golyó...
Rá vagyok kattanva a témára, lehet, megveszem.Szerk: ótóból kiszúrtad a Maját, ennyire feltűnő?
Szembe jöttél, vagy elzúztam melletted?
Azt meg sem kérdezem, hogy megelőztél-e...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Írjatok valamit srácok, mert nem fogok tudni aludni...
Az mennyire járható, hogy lefoglalózom, és megkérem,
hogy az eredetvizsgát csinálja meg az adásvétel előtt?Szerk: egyrészt le lenne vele a gond, másrészt ha úgy
nem pofátlan a dolog, ezt belealkudnám a vételárba.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
AndrewTdi #39819 üzenetére
Örömmel hallom! Akkor lehetne menni gurulni megint. Ha váltok gépet.
(Azt mondják, a Nexus 120 fölött lép el, addig simán "tartja" a Velvet, sőt.)Két dolog érdekelne. Megéri-e váltani? Ultimate városban rohangálós robi,
ami nem jön zavarba országúton sem, bár nyilván nem túramotor, de nem
is igényem az jelenleg... A másik, hogy mennyit érhet a Maja? Rákerestem
a hirdetésekre, 10-ből 2-nek ha van rendszáma, ezek 300K fölött vannak...
Mondjuk nem is nagyon viszik el őket ennyiért, mert régi hirdetések, sajna.Bocs, 3-nak van rendszáma, és 2 van 380-ra kiírva. Talán 300-ért vinnék?
-
DigitXT
félisten
válasz
AndrewTdi #39821 üzenetére
Képek alapján én sem mondtam volna meg a tutit. Megkérdeztem,
hogy egy üléspróbát megejthetek-e, ő meg rögtön mondta, persze,
menjünk el egy körre: furcsa elsőre, de emlékszem, hogy a Maja is
mennyire furcsa volt három évvel ezelőtt. Ezen valóban nem tudok
akkorát nyújtani a lábamon, mint a Maján, de a taposó elől nagyon
hiányzott a Nexusról, mondhatni ezen kevésbé kerestem a helyem.Gurulásra természetesen nem most hétvégén gondoltam. Majd!
Mosquito34: az irány az megvan, rá vagyok pörögve a témára.
Beszéljetek le róla, vagy beszéljetek rá? Meg tippeljetek árazásra.
(Tudom, minden annyit ér, amennyit adnak érte...Ha pl. 300 körül
vinnék a Maját, tuningcuccok nélkül, akkor nem kéne sokat rádobni
a Velvetre, és most sokkal inkább úgy érzem, hogy EZ KELL, mint 3
éve a Majánál! Szegényke olyan hülyén nézett ki a túraplexivel stb.)Ui: kicsit úgy érzem magam, mint Symbi érezhette az ER-6N után.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
canniball #39828 üzenetére
Nade ezen ugye nincs manuális benzincsap, csak vákuumos.
Akkor
mihez képest tartalék? Amúgy ezt hogyan kell számolni? A Velvetre írják,
hogy 9,5L tank (2,5L tartalék). Ez most akkor összeadandó? Szumma 12L
lenne? Vagy csak 7L-nél már jelez a lámpa, onnantól van 2,5L-ed még?Egyébként már régen feküdt a mutató a Maján: tudtam, hogy ki fog fogyni.
Csak azt nem, hogy mikor. A Budaörsi Shell kútra tartottam volna, de már
a Budaörsi út elején elkezdett akadozni, mondom ajajj ezzel nem megyek
el odáig... Befordultam az albérlet felé, és nem ugrott be, hogy ott van egy
MOL kút az Eleven Centernél, ezért balra kanyarodtam, a Gazdagréti útra:
na ott, kanyarodás közben fogyott el a kraft végleg és állt le a gépsárkány.Szóval úgy 1,3 km jött ki a karbiból.
100 métert gurultam, 200-at toltam.
Ha eszemben van a MOL kút, akkor pont a kútfejnél állt volna le, végleg.Epic.
[ Szerkesztve ]