Hirdetés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Home server / házi szerver építése
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Apple notebookok
- RAM topik
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
ph A Razer DeathAdder V3-ból merítő, szénszálas megoldás sok színben választható, a szenzora áthelyezhető, és még 45 gramm sincs.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17893 üzenetére
Ebben egyetértek, én is inkább (jobban) a Brisk gyertyát javaslom. Én nem csak japán gépbe rakok NGK-t, hanem az NRG-be is az van, de pontosan meg nem mondom melyik, talán NGK CPR8E.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Killing #17896 üzenetére
Ugyan az jó bele mint a Simsonba (csak SR50-hez van tapasztalatom : S51 blokk-megszakítós gyújtás) meg a Trabant 601-be (2T)! Szép motor volt, és az új tulajdonosánál azóta is nagyon meg van becsülve, ha jól tudom azóta már 10 ezer km könyékén járna és tavasztól-őszig a zempléni hegyekben kirándul a kis Mz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #17903 üzenetére
Szép kis Purejet volt ez, együtt érzek a tulajdonosával, sajnos nem sok remény van hogy meglegyen. Ilyen rohadt világban élünk, sajnos, hogy sokan lopnak, csalnak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18018 üzenetére
Gondolom eléggé tekerheti a vázat, persze segédváz nem tudom hogy van még pluszba ráerősítve. Ha jól tudom ugyan ez a váz van az NRG Power/Gilera Runner 50-es verziója alatt is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18021 üzenetére
Olyan sok helyen, magát a vázat nem tudják merevíteni. A segédváz a Nexusé, vagy annak mókot verziója. Az a gond ezzel a Runnerral hogy egy személyre brutális rövidtávon, kettőre meg kicsi, hosszútávon meg kényelmetlen, tehát inkább egy Nexust választanék helyette, ha már árban ugyan ott lehet ilyen átalakítássokkal (plusz az itthoni papíroztatási herce-hurca). Viszont ha jól tudom a nagyobb köbös gyári gépek is csak cserélt teleszkóppal mennek, maga a váz ugyan az. Bár szerencsére a miénk 06-os létére (mondjuk vigyázva van rá), olyan állapotú teleszkóppal rendelkezik (zsíros) mint az új, nem érezni hogy ragadna, talán hideg időben nehéz/nehezebb lenyomni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18024 üzenetére
Persze, értem én, de számomra egy kényelmes túrarobogó többet jelent. Nekem NRG-n kb. ugyan az az ülés, bár nem mentem vele irdatlan nagy távokat, és úgy helyes ahogy te fogalmaztad, tehát "simán vállalható kicsit hosszabb távra is." A zsíros tekót minden motorozás után megtakarítom, hogy a becsúszószár ne vigye be sarat, bár én csak aszfalton használom, tehát nagyon vigyázom rá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18040 üzenetére
Esetleg egy 1-2 éves Agility City 125-öt tudnék ajánlani neki, az nagyon jól bírja a strapát. De egy pár éves 25-ös Piaggio tényleg jó döntés lenne, sőt ahogy nézem, jó áron mennek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18042 üzenetére
Ez igaz hogy az új mindig új, ezért én a Kymcot szívesen ajánlom, ismerősi körben van is, elégedettek vele. A Keeway-ekkel sincs már gond, az újabbak egész jók, viszont az idomaik eléggé törékenyek, blokkból még a régi technikát alkalmazzák, szóval nem szívesen. Bár egy új 50-es Matrixot szívesen elhoznék tartós tesztre. Viszont ezekkel a behozott olasz gépekkel meg ott a gond hogy nagyon sok felújítás előtt áll, tehát lehet hogy kifog egy olyat ami pár ezer km után megadja magát, és utána zsebbenyúlós a dolog. Persze ez megeshet bármelyik motornál, de egy használtnál jelentős ez a feltételezés, főleg hogy sok kereskedő a kinti lepukkant példányokra harap rá, mert jó áron megveszi, itthon rendbe rakja, és kis haszonnal továbbadja.
Faterék 2003-ban vadi új WagonR+-t vettek, azóta 64 ezer km van benne. Ki hinné el ha el akarnám adni? Tehát ha venne most egy új robogót, talán 10 év alatt tekerne bele 10-13 ezer km-t, így nem hiszem hogy ez bármelyik mopedet annyira megterhelné hogy ne bírja ki (talán csak az idomok esnének le). Szóval magának kíméli az ember, ha veszel valamit, főleg ha keveset/alig használod. Számomra az E39 az etalon, utána a Galant/Lancer/Corolla/Avensis/Accord/IS200/stb.
...bár az NRG-be most lesz 15000km körül... talán még 10 évig kibírja...
#18043 SirKero: Kymco tényleg jó. Márkakereskedő valószínűleg azért beszélt rá, hogy a készleten lévő bennragadt motort vedd, főleg ha több márkát forgalmaz, ahogy manapság lenni szokott!
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz SirKero #18045 üzenetére
Én azt mondom hogy akkor inkább egy Agility 125-be vagy Super8 125-be ruházz be.
...az Apriliákra meg azt mondta,hogy sokat visznek vissza javításra. Nem eget rengető hibákkal de sok apró főleg elektromos problémákkal + minden drága hozzá... - már is át akart verni, mikor közel ugyan annyi hozzá az alkatrész, talán csak az idom/blokk alkatrészei térnek el árban, de nem is alaptalanul. Az elektromos probléma egy beázás után is előjöhet bármelyik gépnél. Bár érdekes, 06-os NRG-nél (PureJet) nem volt még ilyen gond, és remélem nem is lesz.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18049 üzenetére
Ezt mondom...
Én ezt vagy ezt venném a kolléga helyében...
Hoppá, Agility RS 2T, navégre..."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz SirKero #18053 üzenetére
A Super8-nak nem olyan kicsik a kerekei, azt ajánlom próbáld ki és meglátod! Olyan hogy határ, az nincs, inkább csak elvek, én lelakott motort pl. nem vennék, ahogy olyan tulajtól sem, aki mellébeszél. Gondlom fiatal motort keresel, tehát 3-4-5 éveset, aránylag kevés km-rel, tehát ha évi 1000km-t tekert bele akkor is 4-5 ezer km lehet benne, de ahogy nézem itt sok motornál ennyi idősen megvan a 10k is. Nincs ezzel gond, lehet benne 20-25 ezer km is, csak szervizelve legyen rendesen és ne állat tulaj használja.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Mondtam én neked, 50-es vizes Piaggio blokkos 2T kellett volna, egy PJ befecskendezős. Nekem kipufogóban benne a fojtás, és 80km/h fölött megy, 2,5 liter tudok letolni a torkán 100km-enként (ebbe hidegindítást és mindent belemértem, és persze rövid távokon használom - ált. 2-3km, néha 10-15km).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Huh, 100kg és 50 4T, ez nem jó párosítás, ide bizony elkelne egy Naraku Racing 79cc, de az igazi nagyágyú egy Power 89cc lenne, persze ha rámegy a Zip-re, bár szerintem nem. Viszont ebben az SR kinézetű kínai szörnyetegben durván szól alapjáraton is. Viszont ahogy látom, talán van hozzá Malossi és Top hengerszett. Ahogy látom 80cc-vel és egy varióval tud lépegetni...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz barack1997 #18085 üzenetére
Ezt rosszul tudod, az Aprilia forgalmazta, sőt sok helyen még most is forgalmazzák. De ugye azért hirdetik/nevezik/becézik Aprilia Genericnek, mert úgy talán könnyebben el tudják adni egy hozzá nem értőnek, hogy: "persze hogy, oh, há' mindene, olyan, ni' mint az áprilijáé, csák, oszt' óccssóbban, me' há' olasz márka forgalmazzá, onnen vettük kerekedűtűl, ű mondotta hogy jaóóó'!" Amúgy én próbáltam anno Genericet, egy Ideo-t és egy XOR-t is, persze mindkettő levegős 2T volt, utóbbi ZX-el nagyobb karbival, nekem tetszett, persze korábbi Keeway modellekhez viszonyítva!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Vidd el egy karosszéria fényezőbe, ott majd kimatekozzátok, otthon ne kezdj hozzá, nem lesz szép, főleg ha spray festékkel akarod csinálni. Amúgy csiszolni kell, tisztítani, zsírtalanítani, alapozni, több réteg festék, végül lakk kell rá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18155 üzenetére
Ugyan én nem panaszkodom a gyárira, viszont épp tegnap néztem vaterán, nagyjából 2k-ért lehet kapni egy pár xenon hatású izzót. Fehérebb fényt és + 50% fényerőt ígérnek, ilyennel első körben lehet próbálkozni. Ráadásul E jelzett, úgyhogy ezért a rendőr sem büntethet.
Azt hagyd a fenébe! Autóba régóta kísérletezek izzókkal, most Osram Silverstar H4 van benne, azelőtt Nightbreaker H4-ekkel kísérleteztem. Szóval amit a vaterán megveszel "xenon hatású izzóként", név nélkül, azok elég gyenge minőségűek, tudom mert én is vettem anno (nem csak ilyen néven és nem csak onnan), tehát én betettem autóba és egy hónap, pedig alig használjuk az autót, ezt már több helyen is írtam (más topicban), bezzeg a drágábban vett, márkás izzó, ami pl. szintén 50% teljesítmény növekedést ígér, már bírja több évig. De a valóság az hogy a xenon hatás abban merül ki hogy fehérebb a fénye, talán az égű üvege kékes fényű, ami főleg dizájnelem, a valóság az hogy +20-25%-al erősebb a gyári izzónál, az E jelzést meg legtöbbször a kutya se nézi, csak ha nem tud mibe belekötni a rendőrsrác, akkor azon el tud húzni. Ha erősebb (nagyobb teljesítmény felvételű) izzót raksz a gépbe, az simán megolvasztja a foncsort, vagy a kábeleket elolvasztja, esetleg tüzet okozhat, tehát tuti jó választás nincs. Robogónál az van helyzeti előnyben, akiknek lámpatest/foncsor jól van kialakítva, és bevilágítja az utat, abban ha egy elég erős izzó van akkor nem érdemes piszkálni, én talán az SR (50R/Factory) és NRG Power lámpáit tudom dicsérni, ezekhez nem nyúlnék hozzá, mert gyárilag is elég erősek, korom sötétben 60-70km/h-val közlekedve is szépen bevilágítják az utat, ha a fényszórómagasság nincs nagyon elállítva.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18173 üzenetére
Először autóba nézd meg a H4-et, én csak abban cseréltem, motorban nem is akarom, illetve autóban jobban kitapasztalható, szerintem! Nem, nem ugyan az, látszik hogy az izzószál is más, nem szakad el ha egy döccenőn átmész, szóval itt tényleg érdemes a minőségit választani. Mutatósabb, de a szembe jövőnek már nem olyan kellemes, bár még mindig jobb mint a refis xenon éjszaka.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz zsolt19900 #18198 üzenetére
...ha az aprilia sr50 ditechjét nem ajánljátok... - SR Ditech-et nem ajánlják? A Morini-t biztos nem! Piaggio-t (Factory-t) meg olcsón nem veszel., max. olyat ami olcsó hús
Honda Leadnek a befecskendezős szerkezete is lehet olyan nem tanácsolható? - Oh, hát persze, mert az talán nem befecskendezi a benzint, hanem kiszívja? Így több marad a tankban!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz killer1203 #18200 üzenetére
Annyiért tekerós moped, jobb állapotú, de felújított Simson hasonmás kijön, talán egy régebbi Jog/Dio. Ilyen áron nincsenek igények, csak ülés, kormány és két kerék.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz zsolt19900 #18212 üzenetére
5-6 liter tűrhető egy robogónál? Ha 500-as maxi lenne, akkor én is ezt írnám, de így inkább autóhoz tudom hasonlítani a fogyasztását.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz dave93 #18214 üzenetére
A 125/150 4T se gazdaságos, ha minden körülményt figyelembe veszünk. Azért ott van műszaki vizsga, stb. és azok viszont mind-mind pénzbe kerülnek. 3 liter is sántít, inkább 3,5 liter szokott az lenni, ha pedig lépni is akar a forgalommal, akkor ez redukálódik felfelé és még egy fél litert rá lehet számolni.
#18215 vaksi8: A 125 Burgmannak akkora teste van hogy öröm ha megmozdítja az a blokk. Azért eszik annyit mert nehéz és nagytestű, abba a kaszniba én egy 250-es 4T blokkot tudnék elképzelni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz vaksi8 #18219 üzenetére
Azért a 125-ösnek több benzin kell. Minek enne egy 50-es 10 litert? Bár megeheti, ha el van karburálva. Mind akkora súllyal? Ha jól tudom az NRG-m 99kg, mondjuk rá hogy nem könnyű. De ott van a 6,5 le keréken mérve. Míg a Burgonya 125 148kg körül van, és 12 lóerős. Tehát ha jól számolunk, akkor az NRG lóerő/kg aránya több, viszont pilótával gondolom ugyan ott lennek, de a Burgonyának akkora teste van, hogy emiatt picit hátrányba kerül. Tehát abban a kaszniban, olyan kis blokknak dolgozni kell hogy bírja cipelni, a tesztek szerint is simán benyal 4 litert, szóval 4,5 még belefér. Ahogy az enyémnél 2-t írnak, de hidegindításokkal és néhány gyorsulós egyenessel a 2,5 litert nyalja.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18228 üzenetére
...hát igen, az a plexi egy tornádót is eltérít, és a sebességet/dinamikát is csökkenti, fogyasztást ezzel egyenes arányossággal növeli.
#18229 vaksi8 és #18230 vaksi8: Szóval értő olvasás! Amúgy egy ilyen NRG-m van, ez egy PureJet befecskendezős modell, bár már pár hónapja nem láttam, el van spájzolva télére, még. Először is a teszteknek már nem nagyon hiszünk, a nagy valóság az hogy egy kisebb testű 125 4T benyeli a 3-3,5 litert, én inkább utóbbival számolnék, az a biztos. A Burgonyád kissé nagyobb légellenállással és súllyal rendelkezik, tehát a 4 liter simán belefér, ne aggódj. 50-esnél pont ilyen súly nincs, hiába céloztál rá, talán a Kymco Grand Drink, tehát itt 50ccm, 120kg (néhány helyen 131kg szerepel), 5,7 le, 4-4,5 liter fogyasztás. Itt is fenn áll, hogy ugyan az a blokk egy kisebb testben, főleg aminél kisebb a légellenállás és a súly, kevesebbet fogyaszt, kb. 3,5 litert, itt viszont a kényelmet meg kell fizetni. Érted már?
#18231 runner 125: Hmmm... ...Most hogy mondod, van olyan ami erősebb 12 le-nél, de annál 2000km-enként dugócsere és 6 literes átlagfogyasztás...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18233 üzenetére
...hát igen, számomra még odáig elmegy a tuning hogy 70-es vashenger, komolyabb főtengely, hajtókar és normális csapágyak, és egy komolyabb variátor. De ha ezt összerakjuk akkor több száz ezer forint, ez szerintem akkor éri meg, ha a motor a végét járja és így is-úgy is fel kell újítani, akkor már megéri az pluszt hogy a gyárit tökéletesítsük. De hogy egy 50-es (később 70-80cc fölött) robeszt tényleg high-end géppé tuningolnak, az csak pályára, csapatni való. Bár kicsit magam ellne beszélek, de szívesen kipróbálnék az NRG-be egy Multivar-t, könnyebb görgőkkel. Más nem kell rá, csak ez, é akkor magasabb fordulaton jobban megindulna, így az az autók átlag tempójától el lehetne lőni még, így viszont kell egy kis gyorsulási idő.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Igazából ha rendesen alá vagy öltözve, akkor nincs gond, de vigyázz, nem csak télen lehet szétb@szni az ízületeidet, a nyári menetszél ugyan olyan káros, csak nem érzed, talán csak annyit veszel észre hogy hűsít a kánikulában!
#18249 KatonaT: Miért lenne baj a DiTech-el? Magával a technikával nincs baj, akkor van gond ha elhanyagolják, vagy nem megfelelően tartják karban, és a Morinis technikát érdemes kerülni, viszont ha jól gondolom ennyiért Piaggio blokkosat nem veszel!
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Geri89 #18301 üzenetére
Malaguti F12/Aprilia (Old) SR 50 szóba jöhet, de egyik sem jön ki 60-70k körüli összegből, tehát minimum 100k, az alatt egy felújított Simsont kapni. Én a Crackert nem venném meg (műanyag idomok minősége és kivitelezése, alkatrészhiány és több helyen minőségen aluli dolgok), nem valami nagy dobás, az Ideo-t és az Xor-t ajánlottam volna (csak 2T), annyiért.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Geri89 #18304 üzenetére
...az a gond hogy az alkatrész hozzá lassan többe kerül mint a motor maga. Ha leharcolt állapotban van, akkor szervizben míg rendbe vágnák, az minimum 100k körüli összeg. De ekkor még korántsem 100%-os, csak épp megy és kész. Tehát akkor pl. már 160k-nál járunk, annyiból pedig már lehetne venni egy régebbi, de épkézláb gépet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Nem rossz a hangja a kis Factory-nak .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18352 üzenetére
Nincs rendesen behangolva, jól érzed a dolgot, egy 70-es befecsinek nagyon kelne lépnie, de a vidin látható gép magas fordulaton indul és szerintem is túl könnyű görgőket tettek bele.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz devast #18384 üzenetére
...igen, tekerj rá egy picil levegőt. Ha úgy se megy, akkor egy ügyes motorszerelő 5 perc alatt akár hangra is belövi neked. Amúgy grat hozzá, pár képet feltötlthetsz, érdekel. Milyen a gép amúgy, hogy gyorsul (gondolom a fojtások benne vannak), mennyire kényelmes? Anno mi is ilyesmit nézegettük, de végül egy másik típusú takarékos megoldás melett döntöttünk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz devast #18387 üzenetére
Pontosan, első 500km-en ne tekerd rá sohasem nyélgázon, és ne is fékezz erőseket, utánna fogod érezni hogy lassacskán megjön az ereje, olyan 700-1000 futott km után már jó lesz, fojtások eltávolítása után pedg elég erős hogy tartsa a forgalom ritmusát. Képeket természetesen várom/várjuk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
Végre, lassacskán az is NRG előkerült, benzin, olaj, hűtőfolyadék, gumik pótolva/átnézve. Aksi előre feltöltve, indítom, benzint és olajat pumpál, villog a check engine, azután teker (rohadt lassan), végül lemerül. Még egyszer feltöltöm az aksit (aksitöltőn a mutató már elhagyta a skálát, annyira lemerült), újabb próba, lassan megindul tekerni, szívja az előkészített benzint és olajat, végül lemerül, műszerfalon ER felirat. Harmadik, és egyben utolsó próba, gyújtás ráad, kivillan minden, lámpa halványan ég, tekerni már nem bír. Tehát igazatok volt, az aksi a végét járta már tavaly ősszel is! Most még, míg szerencsére Cseróék nyitva voltak, beugrottam egy új aksiért (15 perc az út, ők 4-ig vannak nyitva az ünnep előtt). Hosszas tanakodás és élménybeszámoló után kiválasztottuk a megfelelő modellt. Mondta az eladó hogy lassan indul a szezon, sok motor van gumicserén bent a műhelyben, épp most tesznek össze egy "versenyhengeres" befecsis Factory-t, ha kész lesz nézzem meg (szeretem mikor tudják mi vonz), elvileg nagyon brutális, már csak a hangja is. Azután beszélünk még hogy az autót hozom lassan, két első féktárcsa cserére, akkor már két új fékbetétet is tolnak bele. Szóval, témához visszakanyarodva, srác helyben besavazza, dátumot rávési, garanciapapírt ad, fizetek, jövök. Elvileg még 1 óráig nem szabd beletenni, szóval ráhagyok, várok vele laza 2 órát, azután próba, szerencse.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Dexar007 #18454 üzenetére
Bejáratásnál érdemesebb több olajat tenni a benzinbe, az újabbaknál önts a benzinbe is olajat és még az olajtartályába is tegyél bőven. 1:40-es olaj - benzin keveréket szoktak keverni, és 1-2 órán át járatni kell egy helyben a motort, vizeseknél természetesen alacsony fordulattal lehet kisebb kört menni, vagy ventivel hűteni. Ekkor alacsony hőértékű gyertyát kell beletenni, később mehet vissza a gyári gyertya. Természetesen ezután már lehet vele menni, de alacsony-közepes fordulattal, sohasem kihúzatva.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Dexar007 #18457 üzenetére
Másra nem tudok tippelni. Talán megoldódik, de lehet hogy korábban az olajszivattyú adta meg magát, azért éghetett meg, akkor most is megfő, szóval egy szerelővel nézesd át, mielőtt komolyabban piszkálnád. Bár a szivattyút mindenképpen nézd meg, ha lesz kenés, akkor nagy gondot nem okozhat, persze ha a gyújtás nincs elállítódva és belevaló gyertya van becsavarva.
#18456 PLaci58: Nekem még sohasem folyt ki, bár nem is úgy és nem is olyan úton használom. Zselésből nem volt olyan jó minőségű akkujuk, és garit se adtak ennyit rá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz SirKero #18479 üzenetére
Megbízhatóak, ugye már nem mai konstrukció, jó pár éve a piacon van, gyermekbetegsége nem nagyon van. Az első éváratoknál volt gond a fesz. szabályzóval, a hidegindítás nem mindig volt tökéletes, és a rezgéstől voltak gondok (főleg ha rossz utakon használták), de egy 2006-os modellnél ez már nincs meg, tehát csak a korai példányokra volt jellemző. Gondolom ezt a Burgonyát nézted meg, ahogy nézem, a kilométer valósnak tűnik, névjárat stimmel, ha nincs vele nagy gond, akkor nyugodtan hozd el míg el nem viszik előled. Nekem amúgy is bejönnek ezek a túrarobogószerű gépek, bár ugye hogy túrázgassunk vele igazán oda maxi kéne, viszont akkor plusz köbcenti, több fogyasztás és más egyéb okok, ez viszont városba, és azon kívül egy bizonyos határig, hétvégén kóborolni tökéletes. Alkatrész van hozzá bőven, több webshop és használt alkatrész kereskedő kínál hozzá használt/bontott/új dolgokat, kb. olyan áron mint a többi márkásabb modellhez.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Autós topik
- Spotify
- Gitáros topic
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Itt az új LOGOUT!
- További aktív témák...
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Black & Decker konvektor (2000W)
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen