- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ocscsaba
tag
Látom az Árukeresőn, tényleg teljes káosz van, főképp az a durva, hogy az első három cég: az alsa, emag, pcland pénzért árulja a +1 évet. A legtöbb cégről meg nem deríthető ki, hogy disztribútor, hivatalos viszonteladó. Ebben a Brother oldal sem ad felvilágosítást. Írnék a Brother üzenő felületére, mert telefonos lehetőséget sajnos nem látok. A kiválasztott webshopot is felhívnám, de ez nem tuti biztos.
nyomoztam: most hívtam fel a kövekező számon az epsont, a 3-as gombot nyomd meg, ez az ügyfélszolgálat, és ott kérdezz rá a konkrét cégre, mert ahogy elmondták, ez naponta változhat. Ha per pillanat a megrendelés, vásárlás napján a cég hivatalos viszonteladó, 60 napig regisztrálnod kell, és akkor él a +1 év. éÉn inkább az üzembe helyezés napján tenném meg ezt, biztos, ami biztos.
Központi telefonszám: 06 1 382 7450