Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Egon

    nagyúr

    válasz Tikakukac #45509 üzenetére

    A tévés példa lehet hogy nem túl jó, de mondhattam volna egyéb elektronikai cikket, amire ráhúzható lenne (pl. DVD-lejátszó).
    Úgy gondolom, ha csavarhúzóval mennék vásárolni, azzal csak megerősíteném a cégek jelen gyakorlatát, nevezetesen a korrekt tájékoztatás hiányát (nem hiszem hogy az lenne a normális, hogy csavarhúzóval megyek vásárolni, ezt te sem gondolhatod komolyan - másrészt várom a választ, hogy a vga-ra hogyan jöttél volna rá...). A normális hozzáállás (tudatos vásárlóra jellemző magatartás) inkább az lenne, hogy jelen esetben visszavinném a cuccot, asztal ráborít az eladóra, panaszlevél stb. Az eladó áll kapcsolatban a gyártóval, jelezze ő IS, hogy valami nem stimmel a kréta körül - és persze írni is kellene/lehetne a Lenovo-nak, hogy jelezzem a problémát. A jövőben pedig esetleg nem vásárolni tőlük (más kérdés, hogy sanszos, hogy másnál sem...).

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

Új hozzászólás Aktív témák