Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
updog
senior tag
Telefonon szeretek egyeztetni, mert a calendarom nézése nélkül csak járjuk a fölösleges köröket ha emailben pingpongozunk az időpontokkal. És a beszélgetések után pedig kérem hogy amit megbeszéltünk, küldjék el emailben írásban. Tudom, ez a kettő így együtt már irreális elvárás nem csak klíma, de kb. bármilyen téren ma Magyarországon (nemzetközileg se sokkal jobb a tapasztalatom, mégmielőtt).
Ha x és y is kifizeti ugyanazt a pénzt, de y elvárja hogy foglalkozzanak vele, reagáljanak neki, vegyék fel a telefont, x-nek meg jóvanazúgyahogyvan, tehát könnyebb pénzszerzési lehetőség, hát hosszú távon valószínűleg idő/pénz arányban jobban megéri az x-eknek dolgozni. De akkor legyen +15% elérhetőségi felár, vagy lehessek prémium ügyfél (mert úgy tűnik, az alapvető elvárások manapság már prémium kategóriának számítanak).
Elnézést, de én is 9 éve dolgozom ügyfelekkel, valahogy mindig sikerült rövid úton begépelni két sort, hogy "most elfoglalt vagyok, de amint tudok, foglalkozok a problémájával", vagy ha már háromszor hívott, de épp mást csináltam, akkor ha végeztem, visszahívtam. Mindig. És még élek, nem tört le se kezem, se lábam, nem olyan nehéz ez
A kedvencem az volt most, ahol több mint egy héttel a felmérés után, már telefonálnom kellett, mert azt ígérték, pár nap múlva jön az ajánlat. Nagy nehezen kiköhögték, erre válaszoltam nekik szinte azonnal, hogy OK, 1-2 kérdésem van még, de alapvetően jöhetnek akár holnap is felszerelni. Ez volt másfél hete, azóta se bú se bá. Felhívtam őket tegnap, némileg idegállapotban, egy kedves, búgó hangú hölgy mondta, hogy, jajj nem válaszoltunk, nahát, és mindjárt visszahív, csak most egy ügyfél van nála. Még kicsit meg is nyugodtam, annyira tündér volt. Na azóta is hív vissza... pedig itt aztán még ügyfélszolgálat is volt ezek szerint, csak kedves, búgó hangú hölgyek ígéreteitől még nem lesz klímám. Na mindegy, a panaszkodástól sem, úgyhogy részemről kész vagyok vele
Tudom, nem a zsemle kicsi...
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
Új hozzászólás Aktív témák
- HMD Skyline - jó szerelés
- Windows 10
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Szólánc.
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- War Thunder - MMO Combat Game
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Napelem
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest