Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • czanga

    őstag

    válasz slayer007 #10316 üzenetére

    Mondtam én, hogy félre értem. :C

    Hívtam a Wihrlpool szervizt, ők megadták a létrehozott munkalapszámomat, majd megadták a szervizesük telefonszámát, akit felhívtam, este küldi nekem a tanúsítványt, amit ki kell töltsek. Az edigitalt pedig újra felhívtam emiatt, és mondták, hogy küldjem el nekik postán, és küldik utána a klímát.

    Én azért szépen, kulturáltan elmondtam nekik, hogy "hogyan járjanak el innentől", ne legyen több panaszkodó ügyfél, mivel az Wihrpool szerviz ügyfélszolgálatosa is elmondta, hogy ma én vagyok az elmúlt órákban a 30. ügyfél, és eddig 3-4 féle storyt hallottak tőlük, hogy mit csináljon vásárló a rendelés után. Kész vicc. :N

    Szerencsére, mivel gyártói garanciával adják el a készülékeket, bármilyen problémánk van, a Wihrpool-hoz kell forduljunk, nem kell az edigital-al többet vesződni. Remélem.

Új hozzászólás Aktív témák