- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen monitort vegyek?
- Hobby elektronika
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen egeret válasszak?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
PuttonyII-t terelgetek nap mint nap. Ülése remek, főleg egy Fóbiához képest de összeillesztési és felhasznált anyagok minőségét tekintve a fóbia jobb.
Mazzag nincs 9kilóé' dízel, Jazzből pedig nincs dezső.Városban kevésbé jön ki?! 320d-vel eljárok 6literből városban, egy hasonló 140ló körüli benzinessel minimum 9.. Egészségre valóban nem a legjobb de ennyi erőből senki ne járjon dezsővel.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
nagyúr
-
w333
félisten
Ha Lexus akkor már IS250, hihetetlen hogy milyen jó ez az autó, városban 9.4l volt a fogyasztása, ahol csak lehetett full padlógáz és automata váltó + kormányváltó (pillangóváltó) nagyon kényelmes, németből hozták és nálunk volt kb. 3 hónapig míg eladták (mi vigyáztunk rá ... vagyis használtuk )
(#74918) kornelka
Véleményem szerint inkább egy +400cm³ szívóbenzin ami kb. ugyan annyit fogyaszt, viszont sokkal megbízhatóbb
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
neduddki
nagyúr
HI!
regn valoban aszinkron volt az 1 es mert az anyagmoniseg v. nm alat rendelkezesre v. tul draga volt,
ugye a szinkronizacionak van idoszukseglete, mert surlodasalajan mukodik, egyik fejleszto cimbormke terveztek egy spec valtot aminke az elso futtaaskor az 1es szikron idoszuksegeltes ~18sec volt, ezt faradtak le ~1.5sec-re amit elkeszites utan is tdta, mindeki oda volt azert avaltoert, de soha nem jelen meg
teherautokbensokkal tovabbig fel lehjeetett fedezni az 1es aszinkront, pl az avia meg a 80as evek vegenis ugy jott kiudv
neduddki
mod: over: bof
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
nemhiszem, mert azok valtok amiket, 1-sbe nem tudod siman visszatenni, azt amugy barmelyik masik eloremeneti fokozatba berakod gurulva, csak 1-sbe nem (meg R-be) sot, a 2-3-4-5-hoz akar meg kupplungolni sem fontos
vagy 1-sbe is akkor, ha elotte kicsit behuzod 2-sbe a kart, nem teljesen a fokozatba, csak felé, akkor athuzva 1-sbe mar beveszi nemelyik gurulva is az 1-stamugy lehet van ott szinkrongyuru, csak nem er semmit, kb mintha ott sem lenne = nem_szinkronizalt
na meg akarhogy nezzuk nagyjabol barmelyik autot fel lehetne valtani 1-sbol kihuzatva 5-be, mert megy annyit 1-sben kiforgatva, amit alacsony fordulaton 5-ben is tud, es 1-bol 5-be felrakod akar kupplung nelkul is, de 5-bol 1-be nem tudod
egyebkent felreertes ne essek a szinkrongyuruket persze nem azert talaltak ki, hogy kupplung nelkul is lehessen valtanitöbb drón kell ;P
-
-
#10726912
törölt tag
kornelka: Pedig elvileg nem kéne..10 évesen? De sok mindent az előző tulajok határoznak meg.
footy: Most tényleg nem mentegetőzésképpen írom, de ez villant be nekem is, hogy ha a SUPERB nagyobb mint az Octavia, és az Octavia a Passattal egyméretű, akkor mi épül mire? Sosenem fogom ezeket az adatokat megjegyezni:S
De aztán csak leírtam. Kösz a felvilágosítást
8th: Legalább sejtjük, hogy néz ki a fórumlakó nyakkendősen
TaaT: Le fog egyszer jári a szerk időm Kösz neked is az infót[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
"A Passat a Superb-bel van azonos padlólemezen."
Typhoon47:
Fogalmazzunk úgy hogy a superb van nyújtott passat padlólemezen. Ebből kifolyólag a 2t nem szokták egymáshoz hasonlítani ha a helykínálatról van szó.
Tiger.huhhhh: "akkor mi épül mire?"
Golf padlólemez = Jetta, Octavia, A3, Leon, TT
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
feka007
nagyúr
Igazából azt se nagyon tudom, hogy mit takar a TSI. A simával nincsenek problémák (pl. a 2. amit linkeltem)? Japán kocsikkal az a baj, hogy ufó kinézet. Astra J-be is az nem tetszik nekem. De a Focus az pl. nekem is bejön, egy ilyen akkor jobb vétel? Szervizelési költségek hogyan viszonyulnak a Fordnál/japó kocsiknál a VW-hez?
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
1. én azt hittem ott kolbászból van.
2. pisztolyt fognak a fejéhez, hogy kint szervizeltesse? Úgy látom elég sokat jár haza
3. Nekem a Leonon most csereltek 2 rugot es 2 stabipalcat.
Na nézzük, itthon a focuson 20k lenne a két stabpálca csere, egy rugótörés meg 33k volt DeFranconak, összesen akkor 86e lenne két rugó két stabpálca. Most szar az euró, de még 315-el számolva is csak 126e ft a 400 euró. Az csak 1.46x-osa az itthoni árnak, cserébe kint 2-3x-osát keresném a mostani fizumnak. Akkor arányaiban hol is olcsóbb? -
hobizoli
nagyúr
annyiért vehettél volna bele új Eibach csüccsrúgó kit-t örökélet törésgarival (~260EUR), és másfél két óra alatt kicserélik bárhol a stabpálcákkal együtt, vagy ha nagyon belehúznak, akkor kell hozzá egy óra
és az még a jármű stabilitását is tovább növeli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
pont az a lenyege, hogy a sulypont is vmivel lejjebb kerul ugyan, de a progressziv rugokarakterisztika miatt nem lesz beton, csak beterhelve, es nem razza ki a fogadbol a tomest, siman lehet vele menni
ezert is nem FK-t meg TA-t irtam, hanem "rendes" gyartost
amugy nem baj ha fogja az utat, mert egy "javorszarvasteszt"-nel pl nem borul fel az auto ugy, mint egy regebbi hajohintazos, sokkal nagyobb a forgalom az utakon, mint 20+ eve
a stabilizatorok is sokat szamitanak amugy, de nem az a hurkapacikaban vegzodo fajta, ami a lengescsillapitok mogott szokott fuggolegesen allni, mert az egy sapka fos
több drón kell ;P
-
-v-
addikt
1. Már majdnem azt hittem, de jó hogy szólsz akkor
2. Jó de egy rugó nem törik el minden nap bakker Azzal persze hogy nem indulsz el, de azért ne dramatizáljuk már túl, hogy egy 7-es bmw-t folyton trélerrel kell elvinni ...
3. Ah, látom nem jött át a különbség az abszolut meg relatív közt a különbség, mindegy hagyjuk. -
-
neduddki
nagyúr
HI!
hat olegemeglepodenmndekiha az rcz-t tereprevined:- )))
udv
neduddki
mod: rallinemerdekel: tajrolfakrol horol gyhjetneka kipek:- ) koszi
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
Van ilyen rendszerem. A felnibe van epitve a legnyomasszenzor, de lehet anelkul is kerni a kereket, legalabbis nekem a telikerek-vasarlasnal felajanlottak, hogy lehet. Az ebayen 70 euro korul megy darabja, de az en esetemben talan 100-140 euro volt a felar a szenzor nelkuli kerekekhez kepest, tehat kertem bele.
Szoval a 700 euro total hulyeseg, es az is, hogy kotelezo -- viszont ha eleve draga a kerek/gumi, akkor kvazi 'mindegy', hogy belerakod-e.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
a_tesz
Korrektor
Akkor kicsit hozzászólok. Az EU-ban 2012. novembertől csak olyan autó kaphat típusbizonyítványt, amelyikben rendelkezésre áll a keréknyomás-ellenőrző rendszer, és az a terv, hogy 2014. novembertől csak olyan autó helyezhető forgalomba, amelyikben található ilyen rendszer.
Egyébként tényleg kétféle van belőle, a nyomásszenzoros, illetve amelyik az ABS (legyen inkább keréksebesség-) jeladó jelei alapján működik, de nem lehet márkára lebontani ilyen egyszerűen, hogy ki melyiket használja, pénz beszél, kutya ugat
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Qru
MODERÁTOR
Érdekes valóban (jó hogy bmw-t vettem). Azért vedd bele, hogy nem reprezentatív a felmérés közel sem. Akinek lekotilk az F Astrája és mozgatható marad az felhívja havert és kötélen elhúzzák a szervízbe. Akinek telik jobb autóra annak telik trélerre is...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ha jól olvastam azt a góré is igénybe vette (helcsi).
Btw igen, ismerős autószerelő, saját műhely stb. Balcsira menet lerohadt a 5er bmw-je. Hívhatta a trélert mert semmit nem tudott csinálni vele az út szélén. Nem tudod megbütykölni egy csavarhúzóval meg egy kalapáccsal mint Trabi 601-et. De ne csak bmw-t vegyük ez a többi modern agyonelektronizált autóra él. A meghibásodási statisztikát is érdemes átfutni tudva, hogy sok esetben a gyári aszisztanciát veszik igénybe, tehát az ADAC (meg a többi ilyen is) troz képet ad.
deicide: Akkor nem egyedi probléma.
Zsombe: Mérlegeld, hogy a kb 3 dl /100km difi vagy az a 2,5 m-el rövidebb fékút a fontosabb neked.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zolikaDB
veterán
Nem hallgattam az égésteret, meg errefelé nem pofázok 2.5 dízel VAG témakörben, csak annyit tudok, h jó motornak tartják a tulajok, ismerek ilyet, ill majdnem ilyenem lett az Astra helyett anno.
Két dolog mindenkinek:
- mi a az cat-back, ill cat-back exhaust?
- mi kelepel ebben a 200-asban alapjáraton? -> Brinkmann 200Valaki említette a 2.5-es VW motoros Quattro kapcsán, h dízelbe is belefaragják a bov-ot. Hát igen, sajnos van ilyen -> Cupra TDI bov
Mondjuk, amilyen elven a dízelben van lefújó, úgy kb szívóbenzire is meg lehet oldani[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
1.9 CDTI-ről és a 2.2 DTI-ről jót még nem hallottam, valahogy azokat elkerülném
Én úgy tudom, hogy a két motor között az a különbség (Y30DT és a Z30DT), hogy az utóbbi, amit 2005 után gyártottak az már elektromos turbó vezérlést kapott és az injektoron változtattak. Annyira nem hiszem, hogy emiatt megbízhatóbb az a motor.
raczger (#78718): Pont ahogy az előttem szóló írta. A bal hátulján a lámpa alatt mint ha elütne a lökhárító színe Az orrán én annyira nem veszek észre különbséget, simán lehet, hogy a fényképezési szög miatt látszik ekkorának a rés.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Olyanhoz még nem volt szerencsém, de az is tuti fura lesz elsőre.
Ennyire intenzíven fékez?Nálam mikor megnyomom a gombot, hogy térjen vissza a beállított sebessére a tempomat elég vehemensen gyorsít, lehetne kicsit finomabban is... De a Paszuj is így csinálta, szóval biztos csak én nem bírom a gyorsulást.
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
-
raczger
őstag
Erre a generációra gondolsz?
Nézegettem már a napokban (haveromnak volt ilyenje), de a Mazda túlságosan is tetszik már, nem csúnya ez az Avensis, de különösebben nem tetszik (a formája).www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
Igen, én is úgy hallottam, hogy az A4 nem annyira nagy belül mint a mazda6 (e46-os bmw meg még kisebb, kár, pedig az is nagyon tetszene). Audit csak úgy nézegettem, nem komoly szándékkal, kíváncsi voltam ott mi a felhozatal és így elsőre az pont tetszett.
Ma felraktak 3db 1.8-as mazdát, ilyen az én formám... (SMS autóvadász megint b*szik sms-t küldeni.) Pedig ebben lehetne nagyobb motor, mert ez tetszik képről.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Qru
MODERÁTOR
mk1 Puntó ugyanez, 1 ujas de gyorsan ne akarj váltani vele, nem fog menni. Jazz-ünk nekünk is van de abból átülve még a Subim váltója is szarnak érződik, pedig a maga nemében nem rossz az sem. Bár az összes tesztben ezt említik negatívumként.
Mondjuk a 0-áson majdnem legyalult egy Kamaz múltkor, mondom beférek elé, 3-as padló. Kormány beránt és mikor leforgott a 3-as sikerült 4-es helyett 2-esbe váltani. De még csak félig zárt a tárcsa mikor éreztem/hallottam, hogy itt baj lesz gyorsan visszarúgtam a kuplungot és toltam be 4-be. Azért levert kicsit a víz...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen