- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Mini-ITX
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz Vesztor87 #115019 üzenetére
Természetesen bele lehet szarb* nyúlni. De ilyen 10+ éves gépeknél bármikor lehet bármi. Nagyon ki kell fogni ,hogy jó legyen. Nekem pl az Astra 14 éves de olyan mint a patika. De pl 10-ből 7-8db meg rohad, és le van lakva.
Megane I szerintem az egyik legjobb Renault amit lehetett kapni. Főleg a 8v szelepes ph2 kiadások.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Dorien
veterán
válasz Vesztor87 #115253 üzenetére
Én nem jöttem izgalomba az Almerától kicsit sem, amúgy józan választásnak mondják. A G Astra alacsony fenntartása a fő vonzereje, minden alkatrész nagyon olcsó hozzá. Kombikat nézegettem én is, de nem tudtam megbarátkozni a puritán műszerfallal és Focusból nagyobb volt a választék 600-700e Ft környékén. Meg szerintem a Focus 1.4 fogyasztását sem tudja hozni. Nekem 7 l városban rövid utakkal, 5,5 l országúton meleg motorral.
Vesztor87 A Focus üléseinek valóban gyenge az oldaltartása (kivéve a Trend), de ez azért érezhető, mert kb. 1,5x sebességgel tudja venni a kanyarokat az Astrához képest.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vesztor87 #115954 üzenetére
1.4 nem ajánlott, 1.6SR jóság. 1.9SDI már 68 ló (pl. Golf 3-ban, Caddy 2-ben volt 64 lovas), ha páran utaztok csak, kevés csomaggal. Nyugis közlekedésre alkalmas, az autópályát viszont inkább csak átvészeli (3000rpm 120-nál), vidékre korrekt. Ugyebár ebből csak adagolós van, nincs kettőstömegű (TDI-nél már igen), PDTDI még egy hajszállal drágább/kevésbé olcsó fenntartású. Ha nem volt törve, nem igazán rozsdásodik, viszont a kerékjárat alján - az első keréknél - összegyűlik a piszok, ott tud megindulni rohadás, illetve a csomagtérajtó nem bírja annyira. Alkatrész van bőséggel, minden faluban bontanak lassan egyet, de ha jó helyen veszed, az új alkatrész is emberi áron van (saját tapasztalat: Autó-nom Kft nagyon olcsó, de a partnerautó is, csak tőlük még nem rendeltünk). Megvenni drágább valamivel az embléma miatt, de a szép példányt mindenhol meg kell fizetni (a sok osztrák-olasz-német importhoz óvatosan kell hozzáállni, ott is áraz a piac).
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Vesztor87 #117074 üzenetére
200Nm a nyomateka csak az RS Clio-nak
2.0 Clio Sport F4R 1,998 cc DOHC 16v 169 PS @ 6,250 rpm 200 Nm @ 5,400 rpm 1999–2001
2.0 Clio Sport F4R 1,998 cc DOHC 16v 169 PS @ 6,250 rpm 200 Nm @ 5,400 rpm 2001–2003
2.0 Clio Sport F4R 1,998 cc DOHC 16v 178 PS @ 6,500 rpm 200 Nm @ 5,250 rpm 2004–2005es 7.3sec kilora a 172lojjos mk2 RS Clio, es 7.1sec a 182lojjos
Model Displacement Power Top speed 0–100 km/h
172 1998 cc 169 PS (124 kW; 167 bhp) 139 mph (224 km/h) 7.3 sec
182 1998 cc 178 PS (131 kW; 176 bhp) 139 mph (224 km/h) 7.1 sec[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #117074 üzenetére
köridőt írtam a nordschlife-n, 0-100-ra 7 sec-et írtam.
a régi RS is bizonyára jó, de mondom, 15 éves...
ha már ilyet vennék, akkor a 2007-est venném, de az meg annyiba kerül, amit linkeltem.(#117072) [rvilike]: amit linkeltem, azok az első találatok között voltak a google-n, azokból is a legjobb időt linkeltem, de mindjárt ránézek még az RS-re, hogy van-e jobb
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #117093 üzenetére
nem vagyok csigazabáló párti, de ezen két autó helyett megane-t vennék.
akár az 1 ph2-t, és még olcsóbban is kijössz, de 2 is beleférhet, amennyiért kopelből és fordból normálisat vennél.(#117095) [rvilike] : én simán elmennék az enyémmel, mit tudnék rajta lenullázni, ha nyelezném neki?
motor elvileg teljesen rendben van (már próbáltam is ), váltóban egy deka fém nem volt, szétszedve se.
futómű kaphat persze, de bagóért van hozzá bármi, szerintem mást nem nagyon tudnék lenullázni ezen.
srác mondta, van egy elvetemült, aki m16a-t rakott a régi stift-be, 150 pacira húzva, és versenyezni jár vele, mégis bírja...
szvsz szerintem ez is kibírna 2-3 nordschlife kört padlón.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Vesztor87 #117093 üzenetére
"ki mit venne?"
Egyiket se.
Gasztra benzinnel amúgy nagyon nem lehet mellélőni. Vagy itt árulja bitpork az óllródot az is jó lehet
De ja. Ahogy kornelka mondja inkább megane. Azért nem akartam mar írni mert annyiszor elhangzott mar hogy huhh ...
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #117103 üzenetére
Focusból jót 1M-ért veszel, kérdezd Defranco-t.
Persze, van akinek jó a 600k-is, de én biztos érezném, hogy hol vannak a bajai
G astra szintén, plusz itt még a lánccserével is számolhatsz, mert igen, azt is cserélni kell, de mo-on 100-ból 1 ember, ha megteszi. és az nem 50k lesz. illetve az 1.4 nem is megy, cserébe legalább eszik is.megane 1 ph2 se rossz, de a 2-se 1.6 16V-vel.
én biztos azt venném, ha ilyet keresnék, ráadásul azonos áron biztosan fiatalabb megane-t kapsz. -
Declare
őstag
válasz Vesztor87 #117128 üzenetére
A 2,0-ás TFSI Octaviakkal anno a nyertes 4,1-et etetett, szal semmi se lehetetlen.
Ez igazan remek....a nemet-cseh hataron a palyan van egy kb 5-6km es szakasz, ahol 100as korlat van es azt lehet is tartani motorfekkel....szoval en meg tudok 100km/h atlaggal közlekedni 0l/100km fogyival brutal ez az 1.7 cdti szerintem nyertem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Vesztor87 #117132 üzenetére
Semmi ertelme szvsz ezeknek a dolgoknak. Az ilyen egyszer tankolok, megyek nehanyszaz km-t, majd elosztom a ket szamot es kijelentem, hogy 5,3433 l/100km a fogyi ez ertelmetlen. Nem tudod mennyi volt a tankba, amikor tankoltal, ezert nem tudod azt sem kiszamolni pontosan, mennyit fogyasztottal. Vegyel 10k km fogyi atlagot alapul es akkor ugy van ertelme irogatni. Nekem igy van 6,1l/100
Nyilvan lehet jarni ilyen 5 literes, meg 4,8 as fogyasztasokkal....es igen altalaban az ignisek/loganak es swiftek jatszak ezt elöszeretettel.....a sor elejen....es kivanja pokolba a mögötte kigyozo sor öket. Dinamikusan ezek az ertekek nem autozhatoak ki.
A tipikus varostabla vege es 6 perc alatt gyorsul 50-90 tempora....meg varostabla elött 2km rel mar motorfekkel lassul 40 re......biztos nagyon jo erzes, hogy megsporol 2 dl üzemanyagot, de aki meg haladna a dolgara es nem az autoban akarja eltölteni az idejet azt meg baromira idegesiti es feltartja, ha nem lehet epp megelözni.
Termeszetesen, ha nem inged, ne vedd magadra, ha igen, akkor vedd keresnek is (mert ismerös körben is egyöntetü ebben a velemeny, hogy iszonyuan idegesit masokat is) es akkor kiserletezz a rekord fogyival, amikor epp nem jönnek mögötted
(#117135) DeFranco nem ezt irtam de vajon miert van altalaban egy kigyozo sor elejen egy swift/logan/ignis? Mert össze kell hozni a 4,8 as atlagot.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Vesztor87 #117145 üzenetére
4,7 volt az országúti de nagy valószínűséggel ez is mese habbal. Ha értelmesen akar közlekedni az ember es nem ugy hogy másoknak kinoveszti az összes őszhajszálát háta mögött még a 7,5 mázsás literes swiftet se viszed 5,8-6 alá szerintem.
Most ez megint más kérdés kinek mi az optimális sebességgel való közlekedés.
Amúgy új benzinesekben is van már nagyrészt kettőstömegű.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
DeFranco
nagyúr
válasz Vesztor87 #117153 üzenetére
te amúgy vezetsz is autót, tulajdonolsz esetleg, meg tankolod is, vagy csak nyomogatod a bal1-ről a BC gombjait mert érdekesen csipognak?
mert nagyon az az érzésem, hogy bemondtál valamit, és most kötöd az ebet a karóhoz egyre kevesebb magabiztossággal.
(feleségem 'kiséri "párszor" megtettem már az elmúlt 10 évben a ladány-kisér apáti-kisér kisér-szolnok kisér-hatvan kisér-heves távokat a felújítás előtt alatt és után is. csak hogy képben legyél...)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Vesztor87 #117155 üzenetére
hát maradjunk annyiban, hogy ez nem hihető. vagy forgalmi akadály vagy, vagy szarul méred, vagy átvertek, azt nem feltételezem hogy behasaltál volna egy számot és ciki lenne beismerni.
persze ha úgy mész ahogy írod, hogy 2-3000-nál váltasz el egy szívóbenzinnel, akkor leginkább a legelső opció a reális.
nekem is volt olyan ismerősöm akinek 4.x-et evett a corollája, aztán nem értette miért marom magam egy fél perccel később, amikor kifejtette, hogy ő biza 70-ről ötödikben előz, kicsit tovább tart, de ő nem siet és azért nem fog visszaváltani, hogy égesse a benzint a drága benzint...
@Pecc: hát akit én megelőzök az meg is érdemli nem szoktam száguldozni, és abszolút defenzíven vezetek, max. azért előzök amiért !Overdose!, mert a tailgating még veszélyesebb. akkor ellépek nyilván, de ahhoz sebességhatár alatt kell menni.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Vesztor87 #125303 üzenetére
Nekem a szerelőm két autót javasolt: Corolla vagy Astra G. Hiszek neki, mert a mostani Swift-et is ő mondta és bejött. Ha bírnám a sedan-okat, biztos, hogy inkább Corolla-t vennék mondjuk.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
-
trassher
addikt
válasz Vesztor87 #125303 üzenetére
Mindenesnek elég jó igen. Ha fontos hogy tényleg jó állapotú legyen akkor 800K a kínálat legalja és nem is lesz classic ami épp nem baj. A lengyel gyártású opelekben elég sokat spóroltak. Az 1.4-es jó de a 90 lovas motorral nem egy versenyautó. Az 1.6 a problémásabb mivel ott jön elő leggyakrabban az olajfogyasztás.
Én konkrétan nem is láttam hogy írtál ott. Ami még jó és megbízható az az 1.8-as de abból már nem egyszerű olyat találni amit nem ütöttek - vágtak. Ez például képek alapján eléggé egyben van és az ára sem horror. Egy jó késői g astra még mindig 1,2M körül van.Redmi Note 7
-
őstag
válasz Vesztor87 #129341 üzenetére
igazad van, tényleg láthattál ilyet:
ötödikben így néz ki:
Háromezret meg itt forog ötödikben:
Bocsi a késői válaszért, de ma volt forgalomban az autó. Tudom, igénytelen vagyok a poros műszerfalammal. De kívülről lemostam
ettől függetlenül igen, 100-nál szabályosan hangos, ötödikben is; de annyira nem botrányosan magas a fordulatszám.
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
Atlantis
veterán
válasz Vesztor87 #130377 üzenetére
Na, ha már korábban linkeltek ilyet, nálam így alakult a fogyasztása, mióta megvan, mindez vidéki városban, országúton, ritkán pályán és biza nem szoktam útban lenni senkinek.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
veterán
válasz Vesztor87 #130690 üzenetére
Nem követem a használt Astra G-k árát - nekem volt régebben 2 db (1999-ben, ill.2003-ban nagyobb motorokkal), Apámnak is volt (1.6), meg egy rakat kulcsos autóval (1.4 - 1.6) találkoztam. Ezekből a benzines 2.0 turbó volt kicsit betegágy (motorvezérlésben rejtélyes hiba); ill. nem alaptalanul beszélik, hogy az 1.6 16V-nél gyakran előfordul, hogy eszegeti az olajat.
Ha magamnak keresnék, akkor vagy 1.4-est vagy 1.8-ast vennék benzinest; a dízelekben rengeteg kilométer lehet, kombit vagy 5 ajtóst (magamnak).
Egyszerű szerkezet, olcsó hozzá minden (1.4-ből Dunát lehet rekeszteni, van bontott alkatrész bőven). Egy volt kollégám a mai napig márkaszervizbe hordja az idén 12 éves Astáját - ha jól rémlik 20 000 Ft az éves alapszerviz (Opel 4+ program).
Írtam, hogy a Focust nem ismerem különösebben.
-
w333
félisten
válasz Vesztor87 #130692 üzenetére
Hasonló áron fogok keresni én is és 800k -ért már szép G Astrák vannak akár szervizkönyvesek is, fóka nekem sem tetszik belülről (kívülről még elmegy) viszont sokkal drágább a fenntartása egy G Astrához képest ráadásul még rohadnak is !
Az 1.6i motorral ideális elég neki a 101LE, Opel topikban sok ilyen autó van és azt írják hogy évente 1L olajat eszik meg, ez szerintem nem olyan vészes !
1.8i motorral a legjobb de az meg olyan ritka mint a fehér holló, de ahogy focvis kolléga is írja az 1.4i is bőven elég lehet
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Vesztor87 #130712 üzenetére
Hát nagyon remélem hogy 1-2 max. 3 hónapon belül
(#130718) BigBlackDog
Ilyen áron 1 milka környékén egy olcsó fenntartású H Astra lenne a legjobb
(#130722) atenza
Jó kis megbízható autó de szerintem nagyon lehangoló és unalmas ... aki ilyen autókat néz az előbb utóbb rájön hogy neki egy UFO Civic kell
Egy normális szervizbe el kell vinni ahol teljesen átvizsgálják az egész autót !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
F-ECT$
titán
válasz Vesztor87 #130782 üzenetére
2005 év végi Corolla, nem tudom, hogy E12-es-e
Olyan 150e km van benne, eddig a szokásos kis szervizen kívül (olajok, szűrők) izzót kellett cserélni, kuplungtárcsát, fékbetétet és tárcsát, ablaktörlő lapátot, és biztonsági öv visszahúzó rugót. (Illetve most kezdi megadni magát a hátsó lengéscsillapító.) Ez szerintem nem vészes, és mindnél az volt, hogy az autó "szólt", hogy valami nem ok, tehát volt idő elvinni szervizbe, nem hagyott ott sehol. A rádió szokta magát megadni benne, de az enyémmel még nem volt gond.
Fogyasztás: 6-8 liter között, előbbi közúton, utóbbi városban.
Kényelem? Ez elég szubjektív, klímás, tolató radaros, nekem megfelel, de igazán hosszú utakon nem voltam vele.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz Vesztor87 #130784 üzenetére
Csak Magyarországon volt használva, a külföldi utak vagy repülővel, vagy más autóval voltak abszolválva.
Kiskőrösön lett véve, egy ideig vidéken volt használva, az elmúlt 7-8 évben lett pesti.
Olyan 1.5M körüli irányárban gondolkozom egyébként.
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz Vesztor87 #130791 üzenetére
Az enyém pont garázsban tartott, de azért 11 év nem múlik el nyom nélkül, a fényezésen már látszik, hogy nem mai csirke.
Kedden viszem szervizbe (fékbetét), akkor átnézetem teljesen, meg kérek rá egy árajánlatot is, mert foglalkoznak használt autókkal is.
(Én is hahu-ról vettem az árat, kicsit csodálkoztam is, azt hittem, hogy ezek az autók 1M körül mennek. Lehet, hogy végül az enyém is ennyiért megy majd el, de nem akarom rögtön ár alatt kínálni.)
A többieknek: az S-Max nekem is szimpatikusabb, használtan van is néhány jobb 6M körül. (A Verso viszont újonnan 5-7M.)
A Prius+ -ról eddig nem is hallottam, de utánanézek annak is.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-