- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Autóhifi
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
iOS és iPadOS 18 béta 2: formázhatók a csatlakoztatott külső tárolók
ma Radar alatt érkező újdonság az Apple mobil rendszereibe a natív külső tároló formázás lehetősége.
-
Egyelőre nem kaptunk új megjelenési dátumot a Southfieldhez
gp Eredetileg a minap érkezett volna a játék, de végül eltolták a premiert a készítők.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdanesz
senior tag
válasz
espi38 #215828 üzenetére
Hello,
Én nem vagyok nagy szakértő, de amiket eddig láttam...több gyártó is 1liter/1000km olajfogyasztást ad meg normálisnak. Ettől függetlenül nekem is soknak tűnik.
Milyen évjáratú autó? Ha már szíjjas, gondolom akkor újabb lehet.
Esetleg a letapadt olajlehúzó gyűrű okozhat túlzott olajfogyasztást a 110 LE-s EA211 családba tartozó motornál.
[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
-
-
válasz
espi38 #215837 üzenetére
Eredendően VW 504 normát teljesítő olaj való bele, ezek jellemzően 5w30-asak, van pár 0w30-as is.
Rövidített olajcsere intervallum esetén mehet bele VW 502 normát teljesítő olaj is, ezek jellemzően 5w40-esek.Ha az enyém lenne, én VW 504-est tennék bele, mert az csökkentett hamutartalmú, így ha eszi az olajat, kevésbé terheli a katalizátort. Ezen belül igyekeznék API SP teljesítményszintűt venni, mert ott külön hangsúlyt helyeznek a közvetlen benzinbefecskendezéses motorok igényeire. Természetesen igyekeznék cserélni 15 ezer kilométerenként, hiába tud többet a VW 504.
-
válasz
espi38 #215844 üzenetére
Az autodata-ban minden benne van.
API: [link]
API SP: [link] 4. oldalonIntroduced in May 2020, designed to provide protection against low-speed pre-ignition (LSPI), timing chain wear
protection, improved high temperature deposit protection for pistons and turbochargers, and more stringent sludge
and varnish control. API SP with Resource Conserving matches ILSAC GF-6A by combining API SP performance with
improved fuel economy, emission control system protection and protection of engines operating on ethanol-
containing fuels up to E85. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
espi38 #215846 üzenetére
Az API az amcsi szabvány, nem kell annyira ráfeszülni. De van olajos topik majd ott megszakértik neked a dolgot.
#nincsbennetarcsi
-
kenguru99
aktív tag
válasz
espi38 #215855 üzenetére
"Egy biztos,olyan olajat raktam bele ami sajnos nem tudja a gyári speckókat így ez elképzelhető,hogy hozzájárult az olajfogyasztáshoz"
A már kialakult olajfogyasztáson nem hiszem, hogy érdemben rontott volna."Pontosan nem tudom mennyi olajat eszik a motor csinálok egy ,másik olajcserét és k...ra figyelem."
Így járj el. Pontosan mérd meg, hogy mennyi valójában."Hát alkudtam az árából de nem annyit,hogy egy motorfelújítás beleférjen."
Még annyi kérdés, hogy az adásvételi szerződésbe bele lett írva, hogy a motor eszi az olajat?[ Szerkesztve ]