- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mini-ITX
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
Hirdetés
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenguru99
aktív tag
válasz
Vincent V #215297 üzenetére
Az elmúlt évek áremelkedése után a 650 ezer az éppen vállalható kategória. Jó a punto 2, de ezek már 20+ éves autók, nagy elvárásaid emiatt már ne legyenek. Szerintem ne határozz meg tipust csak állapotot. Legyenek benne az elvárt dolgok, plusz ne legyen (nagyon) rozsdás, ne legyen leélve.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Vincent V #215297 üzenetére
[link] ilyesmi 1.2 benzinest néznék, gyanítom van szervókormányos és klímás darab is a piacon. Nincs rommá törve és szétrohadva az alja az már fél siker, 650 pénzért szerény a kínálat persze nem lehetetlen. [link] van itt corsa is kérem azért ezek nem mai talicskák időszakosan megteszi a clio és a corsa is.
-
válasz
Vincent V #215297 üzenetére
650-ért az első az legyen, hogy nem rohad, mert az a legdrágább javítás (ha egyáltalán javítható)
én suzukikat is megnéznék, Ignác vagy Swift esetleg, bár ezeknél az alját célzod ennyiért, de hátha. ezek jól bírják a ridegtartást, és a világból kimennek még akkor is, ha smuccer volt a tulaj és nem 15 hanem 150 ezrenként cserélte az olajat“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
tibbike01
őstag
válasz
Vincent V #218210 üzenetére
Szia, bocsi ez nem pont segítség, de azt tudod-e esetleg, hogy bármelyiknek is volt-e hozzányúlva (felújítva, kuplungozva) a váltója?
Manual váltós nem játszik? Én 1.4 tsit vennék manuallal a helyedben ilyen árért minél kevesebb kmrel és minél tisztább, szervizelt előélettel. Pályán úgy sem kell a DSG.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz
Vincent V #218210 üzenetére
sztem ezek a tsi-k mar palyan is elviselhetoen fogyasztanak, most nem vagom otthon mennyi a kulonbseg a benzin diesel kozott, de en tegnap szamoltam hogy nem nagyon erne meg a dizel...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Paxker315
addikt
válasz
Vincent V #218210 üzenetére
fejegységcsere& utolagos radar előre-hátra, kamerával. Még úgy is bőven 3.8M alatt maradnál, saccra a fenti művelet ~360-380k HUF-ból rendezhető
Én az 1.4 TSI-s bódét választanám szerintem
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
imyourfriend
őstag
válasz
Vincent V #218217 üzenetére
Száguldozás ide vagy oda azért egy 1.4 tsi-nél kezdenék nézelődni leginkább, 1.0-ból rengeteg az eladó és később sem lesz könnyebb eladni.. komolyabb iromány még nem született, hogy mennyire strapabíró 250-300e km után, napi 10km-re nem vennék dízelt az nem hogy télen nyáron se fog bemelegedni ennyi idő alatt és ok mész vele távolabbra azért mégiscsak 1.4 tsi-re szavazok. Fogyasztásra nem egy 1.0 tsi vagy egy 1.6 cr tdi ha a 6.5-7 liter környéki fogyasztással megtudsz barátkozni a városban is jó szolgálatot tehet. Azért azt vedd figyelembe dsg-vel venni 300e km környékén már lehetnek dsg-t érintő javítások a kényelem egy ilyen sztori, nem világvége.