- Milyen videókártyát?
- Mikrofon topic
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
Hirdetés
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
ma Ezzel is a prémium szegmensben versenyeznek, 499 eurós áron indít a Sonos Ace.
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz MongolZ #173488 üzenetére
Ha fontos a megbízhatóság, és ekkora a keret, akkor mindenképp új autóban gondolkodnék, minél több garanciával, hogy ne kelljen semmin se aggódni. Rengeteg lehetőség van.
Ha nem akarsz a p*csájára verni mind a 6 millának, akkor Suzuki Vitara vagy SX4 S-Cross 1.4T. Ezek 5 millió alatt kijönnek, de összkerekes, automata váltós kivitelben is megvannak 6 alatt.
Kicsit feljebb K Astra 1.4T, Kia Ceed 1.4T, Hunyadi i30 1.4T, Corolla 1.6. A felhasználási módra a hybridek lennének a legjobbak, de abból újat ennyiért nem kapsz a kompaktok közül, és nagyon lopják őket az akksi miatt.
Dacia-k híresen rohadósak, meg a Renault motorok között nagyon körbe kell nézni a megbízhatóság miatt.Egyik új autónál se a listaárból indulj ki, hanem csekkold le hahu-n a kereskedések akciós árait, mert azok a valósak. Opelnél és Suzukinál nem ritka az 1 milliós különbözet sem.
Így hirtelen ennyi, de még biztos van néhány tuti tipp, amit a topiktársak majd kifejtenek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MongolZ #173488 üzenetére
Prius. Ha belefér több km, plug-in. Lopás ellen vannak bevált módszerek, lehet nyugodtan aludni Ja igen, ha a kasztni forma a probléma, ott az Auris. Ezen felül én pofátlanul azonnal rakatnám bele a gázt, mivel kb. bontóig hajtod, sokszoros megtérülés várható, csak legyen a közelben töltőállomás. Plug-in meg kényelmes a zöld rendszám kedvezményei miatt, nameg otthon tudod tölteni, kútra sem kell menni annyit.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz MongolZ #173488 üzenetére
Toyota Auris Hybrid
Minden stimmel rá amit leírtál. Ha executive felszeltségben veszed akkor egy "fullos" modern kocsid lesz. Nagyon megbízható, imádja a várost és hosszútávú utakra is alkalmas. Na nem autópályán ott egy kicsivel többet fogyaszt mint egy CR dízel. Gyárilag ledes minden és B oszloptól gyári sötétítés van.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MongolZ #173494 üzenetére
Utóbbi időben több Ford lopást látok fb-n, pedig figyelem a Prius csoportot is. Ilyen értékű autónál úgyis illik azért némi pénzmagot ilyen célra fordítani, annyi, hogy érdemes típushoz értő brigádot felkeresni. Hibrid hajtásra meg ott a gari, hosszabbítható (való igaz, hogy a Suzuki alapáron adja). Neki kéne ülni az Excelnek, melyik éri meg jobban
-
Doki16
addikt
válasz MongolZ #173497 üzenetére
2-3 éves korukban dobálják ki a hollandok a hibrideket mintha muszáj lenne. Az ég világon semmi gond nincs velük, de ők ennyi idő után már ülnek is át egy újba. 2015/8 hó utánit nézzél, onnantól van már ráncfelvarrott modell.
Az 1.4T Vitara nagyon jó az automatával. Én GLX Vitarából ültem át Auris-ba és nagyon durván a Toyota a minőségibb minden szempontból.
Tényleg annyi, hogy a pénzedért Suzukiból újat kapsz, míg a Toyotából 1-2 éves használtat. A Vitara 5 millió körül van, az Auris pedig 9.5 újként. És azért tapintható a különbség.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
sumsang
aktív tag
-
Core2duo6600
veterán
-
Doki16
addikt
válasz MongolZ #173500 üzenetére
Nem sokkal olcsóbban vettem a sajátomat. De az enyém 2015/10-es és 172k km van benne. Ez teljesen árában van. Viszont ajánlom figyelmedbe a facebookos Toyota Auris Club-ot. Ott is van pár segítő szándékú eladó.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
válasz MongolZ #173488 üzenetére
Suzukibol scross gl+ 1.4t, en belekernem az automatat is. Ha a formaval meg tudsz baratkozni, az ev vetele. Meg megy ra a boosterjet gari, ami 10ev/200e km a motorra-valtora-turbora. Szervizes velemeny is pozitiv mind a motorrol, mind a valtorol. Vitara kisebb, rosszabb minosegu a beltere es meg kell venni a glx-et ahhoz, hogy ne legyen csoves kulcsa pl. Nekem a vitarara maxi kedvezmennyel 6,2-t mondtak 1.4T automata fwd glxre. Ehhez kepest scross gl+ felszereltseggel, 1.4T aut fwdben 5,4...
Kia ceed jo lehet, 7ev/150e km garival. Ha nem kell a kombi minden aron, eleg lehet bele az 1.0 motor is, de az 1.4T a javallott. Extrazassal el lehet szallni 10M-ig is, de a proceed gt az legalabb egy vagyhato auto.
Toyota Auris hibrid, kombiban egy jo valasztas. 6M-ert minel fiatalabbat nezz, minel kevesebb km-rel. Talan uj is kijohet “fapadosban”, hasznaltauto.hu-n nezz szet mik az arak jelenleg, kifuto modell, lehet ra nagy akcio.
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- Mikrofon topic
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Diablo IV
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest