- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autós kamerák
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Milyen házat vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- RAM topik
Hirdetés
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz TrollBalint #215016 üzenetére
Látszik az óraállás az egyik képen: 85712km....szerintem elírták a hirdetésben.
Nekem az fura, hogy a középső kijelzőn a 'Kommunikáció' magyarul van, míg a sofőr előtti kis kijelzőn németül vannak a feliratok. Ezt lehet külön állítani?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215016 üzenetére
Mazda jól megy de azért nem tépi le a fejed. Ezek a szívómotorok bőven nem tudják a névleges teljesítményüket (plusz a Mazda nem könnyű autó és automata ami plusz hajtási veszteséget generál), míg a turbók többnyire a névleges teljesítményük felet tudnak. Nyilván más a karaktere is egy szívónak. Szóval azért nem fogod az állad keresgélni.
De beszéljenek helyettem a számok: [link]#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest