Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • passatgt

    aktív tag

    válasz vzsryl #201545 üzenetére

    Akárhogy nézem, i20 premium-nál nincs jobb ajánlat... Ez lesz a befutó szerintem, csak kb 1 db létezik belőle egész országban, az is még rendelés alatt van.

    A 6 millió tényleg sok, de hát mit lehet csinálni... Igazából ez még nem olyan nagy összeg, hogy sokat bukna rajta az ember. 4 év múlva eladom mondjuk 4 millióért, akkor került kb havi 30e Ft-ba, ennyit bármilyen használtautóra rákölt az ember ilyen-olyan hibák miatt. És akkor itt van garancia, assistance, meg mégiscsak én fingtam bele először :)

    [ Szerkesztve ]

  • MC Pite

    veterán

    válasz vzsryl #201545 üzenetére

    +1

    Meg a Micra helyett inkább Cliora is +1.

    Új autó felett én nem török pálcát; mi inkább (francia viszonylatban) alsóközepesen felszerelt 2o8at vettünk 1,5 évesen 6k km-el 3,3-ért(OFF) (5év garis bt,ü.fűtés, radar+kamera,ac, vetítőlencsés fényszóró, tapis dab-os fejegység, 83Le S/S, csak első e ablak csak a vezető automata felfelé is,teljes pótkerék, krómcsíkok, B oszlotól sötétített, metálfény, ledes h lámpák, tempomat, multikormány, behajló és asszem fűthető tükör, ködlámpa, meg alapáron iCockipt és hiányzó hátsó beltéri világítás)(/OFF). Az új (igaz, az a már a 2020-as modell, bár a technika kb ugyanaz) akkor +1,5m lett volna azonos felszereltséggel. Jó tudom, ehhez nézni kellett a hahut erősen, és vasárnap reggel tépni Kmétre foglalózni (kereskedő), de a 0km/erős facelift felára nekünk sok volt.

    Megértem aki újat vesz, nincs ideje/idege vadászni, csak a gyomrom nehezen veszi be az árakat (magunknak Sandero, vagy esetleg C3, B tervnek Clio/208/i20/Rio lenne ha újat/fiatalt vennénk most, és ha kövi hibrid kell, akkor Clio/Yaris, hogy kevesebbet egyenek majd/meglegyen az automata kényelme).
    Mi az eUP támogatásos verzióját, ezt és az előző autó további megtartása és a bukott hozamot is számoltuk, de előbbi ára túl magas lett (a kb 450Ft-os km költség és az első négy év értékvesztését ha az állam kifizeti úgyis, mert már 9-essel kezdődött :( ), utóbbi nekem tetsző állapotban tartását senki nem fizette volna meg később (egy év alatt az étékének a felét ráköltöttem.volna)... Így gazdaságilag az 1-2 évesek (benzines) jöttek ki 8-9 éves távon vizsgálva nekünk a legjobban (CitigoIV meg eUP 6-7 között voltak az 1 évesek, az papíron megérhette volna, de a magas casco és magas egyszeri bekerülés, esetleg húzósabb értékvesztés miatt inkább kihagytuk.

    [ Szerkesztve ]

    Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725

Új hozzászólás Aktív témák