Hirdetés
- OLED TV topic
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
Hirdetés
-
Sztori trailert kapott a Sonic X Shadow Generations
gp Az új változat a tervek szerint jövő hónap végén lesz elérhető.
-
Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
ph A "lopakodó" alaplapok fogadására felkészített konstrukció beletere nem lett szűkös, és az egyik változatának elejét fával díszítették.
-
Android 14-re vált a Nokia X10 és az X20
ma 2021-es modellek telepíthetik a 2023-as főverziót.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
passatgt
aktív tag
válasz vzsryl #201545 üzenetére
Akárhogy nézem, i20 premium-nál nincs jobb ajánlat... Ez lesz a befutó szerintem, csak kb 1 db létezik belőle egész országban, az is még rendelés alatt van.
A 6 millió tényleg sok, de hát mit lehet csinálni... Igazából ez még nem olyan nagy összeg, hogy sokat bukna rajta az ember. 4 év múlva eladom mondjuk 4 millióért, akkor került kb havi 30e Ft-ba, ennyit bármilyen használtautóra rákölt az ember ilyen-olyan hibák miatt. És akkor itt van garancia, assistance, meg mégiscsak én fingtam bele először
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz vzsryl #201545 üzenetére
+1
Meg a Micra helyett inkább Cliora is +1.
Új autó felett én nem török pálcát; mi inkább (francia viszonylatban) alsóközepesen felszerelt 2o8at vettünk 1,5 évesen 6k km-el 3,3-ért(OFF) (5év garis bt,ü.fűtés, radar+kamera,ac, vetítőlencsés fényszóró, tapis dab-os fejegység, 83Le S/S, csak első e ablak csak a vezető automata felfelé is,teljes pótkerék, krómcsíkok, B oszlotól sötétített, metálfény, ledes h lámpák, tempomat, multikormány, behajló és asszem fűthető tükör, ködlámpa, meg alapáron iCockipt és hiányzó hátsó beltéri világítás)(/OFF). Az új (igaz, az a már a 2020-as modell, bár a technika kb ugyanaz) akkor +1,5m lett volna azonos felszereltséggel. Jó tudom, ehhez nézni kellett a hahut erősen, és vasárnap reggel tépni Kmétre foglalózni (kereskedő), de a 0km/erős facelift felára nekünk sok volt.
Megértem aki újat vesz, nincs ideje/idege vadászni, csak a gyomrom nehezen veszi be az árakat (magunknak Sandero, vagy esetleg C3, B tervnek Clio/208/i20/Rio lenne ha újat/fiatalt vennénk most, és ha kövi hibrid kell, akkor Clio/Yaris, hogy kevesebbet egyenek majd/meglegyen az automata kényelme).
Mi az eUP támogatásos verzióját, ezt és az előző autó további megtartása és a bukott hozamot is számoltuk, de előbbi ára túl magas lett (a kb 450Ft-os km költség és az első négy év értékvesztését ha az állam kifizeti úgyis, mert már 9-essel kezdődött ), utóbbi nekem tetsző állapotban tartását senki nem fizette volna meg később (egy év alatt az étékének a felét ráköltöttem.volna)... Így gazdaságilag az 1-2 évesek (benzines) jöttek ki 8-9 éves távon vizsgálva nekünk a legjobban (CitigoIV meg eUP 6-7 között voltak az 1 évesek, az papíron megérhette volna, de a magas casco és magas egyszeri bekerülés, esetleg húzósabb értékvesztés miatt inkább kihagytuk.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen