Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz Paxker315 #195524 üzenetére

    Nem értem a kötelezős problémát... Ha előbb eladod, mint a lejárata, akkor időarányosan visszajár a kötelező díja. ;)

    Zajszigetelés szempontjából a japán-koreai vonalon található kisautók nagy része nem lesz nyerő szerintem. Utólagos zajszigeteléssel is lehet próbálkozni, de azért a hatékonyság kérdéses, ha nincs szétkapva teljesen a beltér. Ha fontos a csend és ez a méretkategória kell mindenképpen, akkor Fiesta-Polo vonalon is kirpóbálnék egy-egy példányt.

  • ngaba

    aktív tag

    válasz Paxker315 #195524 üzenetére

    a Nissan Pulsar van "kinézve" későbbre

    Anno én is nézegettem (szeretem a nem annyira tucat autókat), de emlékszem, hogy a TC tesztben azt írták, hogy a zajszigetelése nulla, az 1.2 tce motor csendes max. Meg nincs hozzá értelmes motor... Amiben kiemelkedik, az a tágasság (kategóriájában), de az eddigiek alapján neked nem annyira az kell.

    Illetve úgy általánosságban a japánok nem túl jók hangszigetelésben, a magasabb presztízsű európaiak között nézelődnék inkább...

  • MC Pite

    veterán

    válasz Paxker315 #195524 üzenetére

    Ebben a kategóriában a félprémiumokra dobnak több szigetelést. A (klasse) mergából ha van szimpatikus, DS3/DS4, esetleg IS200h/Prius3.
    Furcsálom hogy olyan halk a Pulsar, ki kéne próbálnod. Asszony autója eredendően halk, és én szeretem ennek a motornak a morgását mikor gyorsítok, de gyanítom hogy nálad az sem kívánatos hang (gördülés meg általános zajszigetelés kisautóhoz képest jó). Polot is, azt se vágom az újból milyen, de hangosnak (meg halknak sem) gondolnám.

    Anaren91: Nézd meg az Ecosportot ha már nem ülsz bele, de képeken, cikkeken is átjön hogy egy igénytelen olcsó autó, messze nem az a liga amit bandus keres.

    Qru: Ritkán jutok el laptiming nézésig, de rákeresek. Nem szoktak rosszak lenni a fordok vezethetőségben/futóműben (kivéve Ecosport), de a(z utolsó előtti) Kuga konkrétan ijesztő (4 fővel közepes úton már beszartam, pedig hamarabb sikítanak nálam az utasok mint hogy én félnék).

    |AP|: Én az 1.4T-re céloznék. A T3 Fireflyal nincs túl sok tapasztalat (a turbót mi gyártjuk hozzá, arról nem nagyon hallok panaszt), akár azt is be merném vállalni, de csak próba után.

    aero.: Vigyázz, megköveznek ;] . Én imádom a 208 Ptmotorját, nem csak eleven (csak 700rpmre a nyomatékmaximumtól autózik vele az ember, lelépi megindulási hajlamban az 1.4eseket) szeret pörögni, hanem ráadásulilyenkor kifejezetten tetszik a hangja. Nem minden 3 hengeresé tetszik, a legtöbb az kb semmilyen (nekem). De mindenki leolt érte, hogy pfúúú, 3 henger (bár nem tudom ezek közül hányan próbálták, lenen egy tippem...) :DDD

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák