Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
Hirdetés
-
Apple iPhone 16 - ígéretek földje
ma Minőségi alapmobil, aminek az új funkciói közül alig elérhető valami a termékstart napján.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
ph A "lopakodó" alaplapok fogadására felkészített konstrukció beletere nem lett szűkös, és az egyik változatának elejét fával díszítették.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
Norvégia tényleg rossz példa. Ott elég szélsőséges az elektromos autózás helyzete. Nálunk Finnországban viszont semmi nem áll meg abból amit Norvégiára írtál (olaj nem annyira van, erőművek egy része Orosz kézben, van de nem óriási a támogatás a hybrid/elektromos autókra), és ahogy észreveszem valósabb képet is mutat a dolog felénk. A tisztán benzinesekre csökken a kereslet, a hybrid/elektromos/dízel viszont még mindig megy. A mocsok nagy távolságok miatt sok embernek annak ellenére is jobban megéri a dízel, hogy büntetőadóval van sújtva, pusztán amiatt mert dízel. (Törvény szerint minden büntetve van ami bármi mást éget el mint benzint. LPG/CNG illegális, szóval nagyrészt ez dízelt jelent.) Az emberek egy jó része napi 40-80km-t ingázik, vagy akár többet. Nekik megér(het)i, illetve sokan meló miatt mennek iszonyatos távolságokat. (Itt a céges autó annyira nem jellemző, mert mindenkinek van sajátja.) Aki viszont nem megy annyit, hogy megérje a dízel, sokkal inkább vesz manapság elektromost vagy hybridet benzines helyett. Céges parkolóban is egyre többet látok ezekből és az autcákon is, újságban is nemrég erről volt cikk. Sima egy fázisra egy plugint kb bárhol fel tudsz tenni tölteni ahol megállsz (motormelegítő oszlopok), de folyamatosan építik ki a rendes 3 fázisú töltőpontokat az egész országban.
Szóval ha egy olyan országról beszélünk amit Magyarország és Norvégia közé pozícionálsz be valahova, akkor sokkal reálisabb kép rajzolódik ki. Amíg nincs 500km hatótáv emberi áron addig itt inkább a benzineseket szorítják ki a villannyos modellek és ez szerintem érthető is. Én is azok közé tartozom akik hybrid-et vettek szívó benzin helyett, pedig el-elmászkálok 2-400km távolságokra pályán.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Core2duo6600
veterán
(#176186) 8th
Azt nem mondtam, hogy minden rendben van a hazai adórendszerrel és bérhelyzettel.
De ezeken bármikor lehet változtatni, csak akarat kérdése, nyilván a kormány irányából, vagy a nép akaratának a segítségével.Az viszont biztos, hogy a régebbi dieslek büdösek és nem valóak a városba, de leginkább sehova sem, mint ahogy a régi benzinesek sem, kiváltképp szmogriadó esetén
Az sem megoldás, hogy megfulladunk a légszennyezéstől csak azért mert más a helyzet az országban
Mondom, az a tuti, hogy páros / páratlan korlátozás kell mint ami régen volt, a mostani rendszerben alig van kocsi amit érint a korlátozás, tehát csak látszat intézkedés
(#176184) máyköl
Miért is ?Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest