- Csernobilba kalauzol az új GeForce driver
- Stratégiai partnerséget kötött a HPC-piacon a Fujitsu és az AMD
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- 240 Hz-et tud az MSI legfrissebb, szuper-ultraszéles gaming monitora
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz soldi3r #174920 üzenetére
ha a csucsteljesitmenyuk egyezik, akkor ott a nyomatekuk is egyezni fog... kulonben nem jon ki a matek
reszterhelesen viszont biztos a kistubos lesz a furgebbcsak a kisturbosokban mostanaban nem ritka a 6-s valto, amivel a kerekre eso nyomatek nagyobb lehet belole, mert az ugyanakkora jarmu sebesseghez van egy plusz fokozat is, igy minden fokozat elotte rovidebb lehet kicsit
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz soldi3r #174920 üzenetére
Óriási tévedés Skoda Octavia 1.4 TSI 122hp Lap aljára legörgetsz ott a grafikon, megmérték chiptuning előtt és után is. Széria állapotában 1500-4000 rpm között végig 200Nm felett tud ahol a nyomatékgörbe lassan esni kezd onnan végig emelkedni kezd a teljesítménygörbe és egészen rev.limitig végig 120lóerő felett tud a motor. Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120hp-ra ugyanez igaz. Ilyen karakterisztikát semmilyen szívóbenzines motorral nem lehet elérni két liternél nagyobb ccm-vel sem. A régi vágású kifejezetten nyomatékra hangolt M20 B27 BMW sor6 motorok sem tudtak ilyet de még az amerikai big block-ok sem a csillió-millió ccm ellenére sem. Csodák nincsenek. Egy szívómotort vagy nyomatékosra hangolsz vagy pörgősre fent erősre. A kettő együtt egyszerre (feltöltés nélkül) nem megy.
[ Szerkesztve ]
...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest