Hirdetés
- SSD kibeszélő
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- TCL LCD és LED TV-k
- Memóriakártya topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- PC upgrade
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
Hirdetés
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Mozgásban a Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp A kalóz jakuzák jövő év februárjában érkeznek meg hozzánk.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #125134 üzenetére
A jelenlegi extrém alacsony üzemanyagárak és az alacsony futás miatt valóban soká térülne meg az átépítés de az is erős érv mellette, hogy van egy üzembiztos autója amit ismer és amivel elégedett. Akkor minek üljön át egy másikba, pláne egy ismeretlen előéletű dízelbe? Csak szopjon be egy dmf cserét. Máris otthagy a szerelőnél 160-170ezret. Kicsit még hozzátesz és megvan az lpg átépítés ára.
Persze, hogy nem keresik a gázos kocsikat de nézd meg milyen sorok kígyóznak a kutakon ha bejelentik, hogy szaros három forinttal emelik a benzint. Olyankor olyan világvége hangulat van a kutakon mint halottak napján egy temetőben. Az életunt besavanyodott kispolgárok ott idegeskednek a sorban, hogy végül negyed óra várakozást követően egy teli tankon fogjanak egy kommersz tábla csokinak megfelelő összeget. Röhej. Öt forintért a legyet is. Röptébe. Ha a benzin idővel visszakúszik 360+ forintra a gáz meg marad 250 akkor újra kelendő portéka lesz az lpg-s tütü.[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest