- Apple asztali gépek
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung LCD és LED TV-k
- Autóhifi
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
maggi1886076
addikt
válasz
zolikaDB #105434 üzenetére
Arról a motorról nem tudok semmit. Kasztnirol tudom ezeket. De lehet, hogy csak a facelift előttiek. Ebben nem vagyok biztos. Úgy gondolom ez az autó nem egy ésszerű választás. Inkább kisebb kategória, de fiatalabb.
[ Szerkesztve ]
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
tomiii.
aktív tag
válasz
zolikaDB #105522 üzenetére
El is felejtettem, egy kis backstage: semmi sem örök
-
parandroid
nagyúr
válasz
zolikaDB #105555 üzenetére
Nem látom az igénytelen faragott vasat... Nem néztem végig a videót, csak belenéztem, de a csávónak a sisakja (!) kábé többe kerül, mint egy szakadt háromhúszté, aminek a bolgár és román kollégák a parkolókban kézzel méretre vágják a rugóit, és jól felszerelnek occsó ledekkel, amiben pár dióda már eleve DOA.
Első ránézésre ez egy konkrét versenyautó, ami történetesen itt tényleg kaphat rendszámot is, nem egy telepi menőjárgány, aminek az árát ennek egy olaj- és szűrőcseréjénél elhasználják láthatóan hozzáértő kezek.
Nem mellesleg nem a sarkijóska műhelyében lett áttolva műszakin a kézfogásnál odacsúsztatott húszezres ellenében...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
zolikaDB #105563 üzenetére
Még szerencse, hogy azért nem minden alkatrészt néznek egyesével, nekem is az első-hátsó futómű fékestől, mindenestől típus idegen lesz, osztókör is 4 --> 5 lyukas és még nekem kell félnem, hogy jobb, erősebb, tartósabb futóművet, nagyobb fékeket teszek fel. De legalább majdnem ugyanúgy néz ki, mint a gyári.
-
Kornel
veterán
válasz
zolikaDB #105645 üzenetére
tddi adagolós, ott ami sokba lehet, az az adagoló felujítás, ha elromlik, az egy százas, a csúcsok megvannak 60-ból ha kell, a turbo 70k, ha letérdel... eddig nekem a turbo jött be csak belőle, a többi még megy
tdci erősebb és csendesebb, cserébe ha hozzá kell mindenhez nyúlni, többe lehet. (magasnyomású + csúcsok)
kaszni a fl előtt rozsdásodhat, küszöbök és sárvédő ívei, én most fogom megcsináltatni, amíg csak felületi...
fl után ezt megoldották, onnan ismered meg, hogy rombusz alakú a ködlámpájuk.elvileg a v6-osok sem betegágyak, de a mondeo.hu-n több infot tudnak mondani a guruk, én most a tddi-be ástam bele magam, de egy st220-ra bármikor váltanék
-
szőröscica
addikt
válasz
zolikaDB #105656 üzenetére
Hát az szívás, ha annyit zabál, de nem minden 1.4-1.6 eszik ennyit, nyugodtan közlekedve 7 literrel elcsordogálnak egy kompakt bódéban. Kivéve a J Astra 1.6 benzint, az szar.
Meg ha sok a hidegindítás, de akkor a V6 sem 11-et, inkább 15-t eszik. Spritmonitor elég jó kiindulási alap.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
zolikaDB #105832 üzenetére
jajj hát ezek gyengus videók
küldenék én olyan lejátszási listát Sierrákról, hogy ihaj
Most kivételesen van is pár eladó darab amit érdemes megvenni.(automata váltót dobni a fenébe, manuális 15.000ft sincs, az való bele. -
#16514048
törölt tag
válasz
zolikaDB #105835 üzenetére
Hát a miénk nagyon elhanyagolt volt sajnos az utóbbi években, alja rettentően rohadt, de amúgy sem sok ép része volt már. Kereskedő valami 20k-t ajánlott volna érte... Pedig de jó kis kocsi volt még 15 felett is!
(#105838) tomiii. Basszus, neked meg elfelejtettem írni privit.
De lényegében mindegy is, mert mire beszéltem faterommal, már le is adta egy bontóban.
-
VegyesTamás
senior tag
-
Declare
őstag
válasz
zolikaDB #106201 üzenetére
De ez a korral jar.Ha veszel egy zsir uj autot, karbantartod, vigyazol ra mint az alom, akkor is 6-7-8 evesen kieg az izzo, bedöglik az akku, az önindito, vagy nekem most szorakozik a trafo...azt akarom csak ezzel mondani, hogy egy resze a hibaknak tulajtol független dolgok. En ezeket nem sorolnam a buktato kategoriaba. Ha a tulaj pl olyan, volt, hogy hidegen padloval indult a dizellel minden nap, na ott pl buktato lehet sok minden.
Nem veletlenül csereli, aki megteheti 5-6 evente ujra az autojat. Addig jo esellyel minden gond nelkül elvagy, utanna jöhetnek a kellemetlensegek folyamatosan (egök, kipufogo, trafo, klima, koszolodas.....millio)
-
Zola007
veterán
válasz
zolikaDB #106420 üzenetére
sok az adó
drágák az alkatrészek
bontóból nem/nehezen beszerezhető
aki A8 szintű eleganciát igényel és pénze is van rá, az nem egy 17 éves kocsit veszEzek miatt nyomott áron lehet csak a magas kategóriás öreg kocsikat eladni
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
8th
addikt
válasz
zolikaDB #161986 üzenetére
Opellal amúgy elégedett voltál? Vectra C Caravan 1.8? Ismerős ilyennel taxizott anno a fővárosban és bár nem kicsi autó ennek ellenére stabil 14 liter gázt evett a budapesti forgalomban. Az loPH!asz. Méretben van akkora mint egy Mondeo vagy a B6 Passat. Egyszerű technika nem egy problémás, drágán fenntartható autó. Nem rohad jobban mint bármi más.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
válasz
zolikaDB #161990 üzenetére
Pont tegnap írtam meg a tapasztalatokat erről az opel topicban ,mi is C Vectrát keresünk.
Így ha találunk 1.8-as vecit , írok neked.Szada85 kolléga is segített, gondolom neked is fog ez ügyben.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
8th
addikt
válasz
zolikaDB #161990 üzenetére
Ha dízeltől nem parázol nézd meg a Passat B6 Variant és a Touran felhozatalt mobilén. 1.9PD motorral kézi váltóval nem tipikus szopórollerek. Mostanában különösen jó áron hozzájuk lehet jutni a Németországi dízelpánik miatt. Sokan most szállnak ki a részecskeszűrő nélküli Euro4 dízelükből.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
zolikaDB #162015 üzenetére
A Signum nagyobb tengelytávjának egy része a hátsó lábtérben érezhetö, ezért hiába hosszabb, mint a Vectráé, a csomagtérre nincs hatással.
Mivel az elején is írtad, hogy a sedan csomagtartójának pakolhatósága az egyik fö indok, ami miatt váltanál, ezért én is az gondolom, hogy ha Vectra vonal, akkor 5 ajtós, vagy Caravan.
-
8th
addikt
válasz
zolikaDB #163510 üzenetére
C4 A6 Avant kell neki. Lehetőleg egy hengerenként kétszelepes őskövület kétliteres szívóbenzines mocival kézi váltóval. Tágas, kényelmes, nem rohadós, nem elromlós. Vagy vegyen egy fasza 735i-t szigorúan lpg-vel.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
válasz
zolikaDB #164614 üzenetére
A signumban teherautó motor van tudtommal, és nem szereti a pörgetést.
Az audinál a vezérléscsere magában lesz vagy 200k - és akkor még simán előjöhet a vezérműtengely kopás is. A futóműve folyamat tönkremegy a magyar utakon, jobb minőségű lengőkar szett 100k felett van + szerelés. Az audi manuális váltós?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!