Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
Hirdetés
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz Mauzes #168800 üzenetére
Autóvásárlás költségei a vételár fölött, + még benne lehetnek a kötelező tartozékok, x liter üzemanyag, egy garnitúra olcsó szőnyeg(már ha nem jár vele gyári), ablakmosó folyadék, rendszámkeret, és még talán benne van az átadásra való felkészítés díja, ezeket együtt lehet egy szóval 0 revíziónak nevezni.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Mauzes #168806 üzenetére
Csak próbáltam neked megfejteni a rejtélyes költségeket a régebbi ismereteim alapján, de ezekről a kereskedőt/értékesítőt kellene megkérdezni, pontos adatokat csak ők tudhatnak, akár még a belső számlát is megmutathatnák, ha akarják. Ha sokallod, akkor Opelt vegyél, vagy ahol ezek a költségek még kisebbek. Vagy próbálj meg ajánlatot kérni kisebb vidéki márkakereskedésekben.
Sztem azt nem tudhatjuk, hogy melyik márkánál mennyi a haszon és a konkrét költség, ezért kár ilyeneken rugózni.
-
#94529552
törölt tag
válasz #16741888 #168934 üzenetére
Nem tudom mennyi időközönként kell szervizelni, de majd 2,5 éve nincs bejegyzés, tehát csak annyi igaz, hogy vezetett szervizkönyves, de! csak 2016. 07. 06.-ig. 2 évente minimum illene, vagy nem? A kiváló műszaki állapot se lehet igaz, ha totálkáros volt, mert szinte biztos, hogy nem gyári technológia szerint történt a helyreállítás. [link] Hahun is fent van a hirdetés.
molnarpeter Zách-nak vagy bárkinek rá kellene kérdezni a kereskedőnél, hogy sérülmentes-e az autó, majd odamenni egy rétegvastagságmérővel... -
#94529552
törölt tag
válasz batai15 #169252 üzenetére
Én a csere mellett lennék, most újabb 200k az audira, de sztem utána se zárható ki, hogy folyamatosan jönnek az újabb és újabb költségek. Le kellene kérdezni az előzményt a 206-osnak a nyílvántartásból, innen nem lehet eldönteni, hogy csak városban használták. Utána kellene járni, közben lehet még további hasonló példányokat is keresni. Már csak a fogyasztás miatt is.
-
#94529552
törölt tag
válasz mandras81 #169461 üzenetére
Attól függ, hogy milyen állapotban veszed, itt van egy írás az automatákról: Spórolj 1,5 milliót -így tartják karban az automata váltót
-
#94529552
törölt tag
válasz Micsurin #169503 üzenetére
Szinte ugyanaz, mint a hahu, és sok hirdetés mindkettőn fut egyszerre. A neppereket a haszon élteti, egyik se fog jótékonykodni, ez a becs. nepperre is igaz, az csak egy gúnynév rajta, egykutya a többivel. Tehát mindegyik kereskedőt bizalmatlanul kezeljük, papírok, tulajdonviszonyok ellenőrzése kiemelten fontos. Csakúgy mint a tüzetes állapotvizsgálat, esetleges lekérdezése, ha van mód a frissen behozott autónál a márkaképviseleten, külföldi szervizekben, bárhol.
Gabor901127 Meglehet, hogy nem emel ki a kuplung teljesen, olyankor van ilyen tünet, akár mechanika, vagy hidraulika probléma is lehet, pl. a törött nyomólap, kopott munkahenger, vagy bármi, ezt így a távolból nem lehet eldönteni, meg kell nézetni.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz footy #171937 üzenetére
Nem sárnehéz( a hahun 1490kg-nak írják tévesen), de jobban megy nála a valóban nehéz J Astra is, ha jók a hahus adatok. Nem beszélve a szintén 125 lovas GolfVII kombi, ami pedig már egy rakéta ahhoz a Focushoz képest, és a 105LE-s is, de hogy még egy 86 LE-s Golf 1,2 TSI is jobban gyorsul, az már érdekes.
-
#94529552
törölt tag
válasz tboy93 #171976 üzenetére
Ok, látom, + ezenfelül még tegyük hozzá, hogy mint minden használtnál ugye bármi elromolhat.
Emlékszel, hogy Kornel is mennyire védte az ufót, aztán a végén már egy litániát írt a szériahibákról, kormánymű, hátsó futómű, a motor se ment úgy, mint kéne egy jó 1,8-asnak, és hangos is volt neki, stb. Végül el is passzolta. -
#94529552
törölt tag
válasz hobizoli #172014 üzenetére
A JTD talán nem nácidízel, ha már valamilyen okból így illeted őket? Akkor inkább francia, mert az biztos nem. Manapság nem arról hallani inkább, hogy a dízelpara miatt jóval olcsóbbak, mert szinte mindenki benzinest akar?
es ha ezt 20percnel tovabb tart kicserelni egy ilyen felszerelt szervizben, akkor menjenek el inkabb a mekibe krumplit sutni
Nem vitaképp, de: Szerintem kizárt 20 perc alatt, ha már csináltál ilyet, akkor te is tudod. Még kontár módon se, nemhogy szakszerűen, és még az említett profi bp-i számlaképes helyen se tudnák. Elég, ha csak a próbaútra és a kötelező fékhatás, fékerőmérésre/dokumentálásra gondolunk, és akkor hol van még az ezt megelőző precíz szerelőmunka. A fékrendszer teljes rendberakása 100k lehet azt mondta, és így vélhetően nem csak az első fék cserére vonatkozott, és jó minőségű alkatrészekkel kalkulálva, de kérdés, hogy nekik melyik a jó minőségű a nagy választékból, vagy lehet hogy ugyanaz a Bosch? Vagy lehetett akár Fiat szerviz gyári alkatrészekkel is, az meg nem a legolcsóbb.
-
#94529552
törölt tag
válasz Integrale #172027 üzenetére
Miért, az olasz az nem náci? Ha a németre mondja a kolléga, akkor úgy az olaszra miért ne lehetne? Mondom ezt úgy, hogy közöm nincs a német autókhoz, csak a szóhasználatát nem értem, mert szerintem nem lehet összekapcsolni a mai autókat a régi német államrendszerhez, mint ahogy az olaszokat sem.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz rayoliviero #172084 üzenetére
Úgy tudom, hogy ilyenkor a kereskedő az adásvételivel, amivel megvette az autót, kivonatja a forgalomból (pár ezer Ft-ért), amit be is jegyeznek a forgalmiba, és ezzel további költsége nincs. Ezt kb. 8 napon belül meg kell tennie hivatalosan. Ha elkéred a forgalmit, akkor ezt látnod kell benn. Ha eladta, akkor az új adásvételivel íratja át(talán ilyenkor a megbízási szerződéssel a kereskedés adja már el, azt hiszem, hogy ez is hivatalos eljárás), és ekkor már minden költséget a vevővel fizettet.
Vagy a sumák módszert próbálja alkalmazni, egy előre aláírt adásvételivel, hogy ne legyen további felelőssége. -
#94529552
törölt tag
válasz bajnokpityu #172207 üzenetére
Azt is mondták, hogy figyelni kell a Mazda rozsdásodásra, de ezek talán másik szakik voltak.
-
#94529552
törölt tag
válasz molnarpeter #172263 üzenetére
Miért lenne fura, amikor a kuplungnál leginkább a használat módjától függ, hogy meddig bírja.
-
#94529552
törölt tag
válasz Zsozso- #172405 üzenetére
Állapot függvénye, hogy vennék-e ilyet. Azt mondják, hogy arra kell figyelni, hogy hidegen beindítva van-e valamilyen rendellenes hangja a vezérműláncnak, mert akkor cserélni kell, de ha az újabb széria, akkor az már az erősített kivitel lehet. A többi részét meg át kell nézetni vétel előtt, és a valós km-t lekérdezni. Ha itthoni autó, akkor a központ nyílvántartásból, ha kintről hozott, akkor egy márkaszervizből esetleg. Cserélni a kötelezőkön kívül(összes folyadék, összes szűrő, stb.), csak azt kell ami elhasználódik, mint minden más autónál.
MunezXBK[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
Nézz utána, hátha van náluk orvosi, jogász vagy pl. ilyen őstermelői, esetleg közalkalmazotti, stb. kedvezmény.
-
#94529552
törölt tag
Szerintem érdemes. PSA-ról írták, hogy kiadja a valós adatot némelyik márkaszervize, talán a Totalcaron volt a cikk. VAG régebb az adatvédelemre hivatkozva nem adta ki, csak annyi infót, hogy mennyi valós km-nél kellene a köv. szervizt elvégezni. Vagy csak a tulajnak, mint írták előttem, de utána kell nézni bármelyik márka is az, mert közben változhatott a hozzáállás, szabályozás, stb. Meg különben is egyénfüggő, attól függ, hogy áll hozzá az adott szervizes, de részletes teljes szerviztörténetet sehol nem várnék el a helyedben.
[ Szerkesztve ]
-
-
#94529552
törölt tag
válasz aero. #173026 üzenetére
A túlzott olajfogyasztásnál megemelkedik a HC érték, de amúgy a zöldkártyánál ezeket kellett mérni(+ a hibatárolót kiolvasni):
CO, szénmonoxid, térfogat százalékban mérve
HC, szénhidrogén, ppm-ben /parts per million/
CO2, széndioxid, térfogatszázalékban kerül kijelzésre
O2, oxigén, szintén térfogatszázalékban mérhető, és a
λ, Lambda-érték, ez nem mért, hanem számított érték. -
#94529552
törölt tag
válasz kisza25 #173046 üzenetére
Már elmondtam a lényeget, kár, hogy nem érted, és igen, lehetséges, hogy esetenként előfordul, hogy más valamit jobban tud nálad az autós szakterületen, mert mondjuk abban tevénykedett, vagy most is azt műveli. Te meg talán az ingatlanbizniszhez értesz jobban, de ezen kár ennyit rágodnod.
Igen, néztem azt is, sőt, láttam én már többféle-fajta javítási előzményt is, és nem úgy, hogy más mutatta volna.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
válasz kisza25 #173064 üzenetére
Ezt nem hiszem el neked, mert csak azt tudtad meg, amit megmutattak, így megy ez, de már mondtam párszor, megérthetnéd, hogy nem érted a lényeget. Láss, ne csak nézz. Persze, mert te mindent elhiszel amit eléd raknak, főleg, ha kiáról van szó, aztán tolod ezerrel, ha igaz, ha nem, valami rejtélyes ok miatt. A makacsságod meg határtalan, és semmit nem akarsz megérteni, hiába magyarázzák el neki 100x, de akkor is kontráz, és megint. De mondjuk nem újdonság, hogy mindenhez jobban értesz. Dehogy fejezted be, nem tudod.
Az semmit nem jelent, hogy kaptál hozzáférést az alsó szinthez, ez nem olyan egyszerű.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz bitpork #173174 üzenetére
A kombi az csak szemlélet kérdése, mert sokan azt tartják praktikusnak bizonyos célra, ő éppen nem. De a dízel más miatt lett kerülendő. Azért kerülik a dízelt manapság, mert anno, az lett kinevezve fő bűnösnek, legalábbis azt találták ki, ami elsősorban csak a németek megregulázására irányult. De ennyi erővel bármi más is lehetett volna az indok, ha akkoriban úgy döntenek, akkor a benzines is lehetne most éppen az útálat tárgya, de valaki/valakik így döntöttek. Az összes többi levegőszennyezés nem érdekes nekik, nem is számít, se az autókon felüli többi dízel, se az újra működő szénerőművek se, stb.., se a napi kb. milliós nagyságrendű repülőgépjárat kibocsájtása például, ami az Umweltbundesamt adatai szerint a légiforgalom teljesítményegységenként, utaskilométerenként 451 gramm szén-dioxidot bocsát ki, dupláját a dízeles és benzines autókénak....
-
#94529552
törölt tag
válasz bajnokpityu #173193 üzenetére
Ezt ne nekem címezd , nem én vettem a szedánt, meg amúgy nekem kombi, szedán, dízel-benzin, legyen az 2-3-4-5 vagy akárhány ajtós is, jöhet mindegyik, sőt, akár még egy kamion is, de mondjuk akkor legyen egy Scania. De ráadául még a kétkerekűeket is birom.
Csak azt mondom, hogy semmi gond, ha valakinek egyik, másnak meg másik karosszéria forma tetszik, vagy felel meg a saját használati szokásainak, az teljesen rendben van.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz rbalint88 #173226 üzenetére
Nekem úgy rémlik, hogy nem teszt volt, hanem egy céges autóról, vagy tulaj részéről beküldött írás, vagy esetleg egy használt autót adtak át egy újságírónak egy rövid időre. Olyan nincs, hogy nem lehet valamit megjavítani. Ha széria hiba, akkor küldenek leírást a megoldásról, meg visszahívási akció, stb.
-
#94529552
törölt tag
válasz maximilian4 #173602 üzenetére
Azzal a motorral a Leon után gyenge lesz ez is, mivel kicsit túlsúlyos lett, kb. 1410kg, és pl. egy 1,4T K Astra több, mint 200kg-mal könnyebb ennél.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- 90 wattal tölt a Xiaomi 15
- EA Sports WRC '23
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen