Hirdetés
Hirdetés
-
Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
ma A Xiaomi 14T és 14T Pro a nehezített körülmények közötti fotózásra fókuszál, amit fejlett mesterséges intelligencia támogat.
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
ph A vállalat minden egyes 13. és 14. generációs asztali Intel processzor mellé ajánlja a telepítését.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Typhoon47 #95260 üzenetére
Nem tudom. VW Ventóból is van pár darab itthon kétajtósra alakítva mind rendszámos. A hogyanra én is kíváncsi lennék de Magyarországon bármit lehet csak pénz és kapcsolat kérdése. Egy külföldi átalakítás képekben: [link] jól néz ki meg minden de vannak kétségeim a biztonságot tekintve.
Zewa: haverom majdnem meghalt emiatt egy renault 21 kombival. Esőben belerongyolt egy kátyúba ami nem is látszott az úton álló víztől, beszakadt a porrá korrodált első torony a kocsi pedig félig átkacsázott a szembe sávba ahol pont jöttek szembe. Nem sok híja volt, hogy otthagyja a fogát. Vigyázni kell a rozsdával nagyon főleg egy rozsdásodásra erősen hajlamos autónál (Escort).
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
runner 125
nagyúr
válasz Typhoon47 #95529 üzenetére
Noh igen, a másik amin elgondolkodtam, h minden autó tetőíve más és más, kérdés h ezek a multi megoldások mennyire képesek tartósan felvenni az adott ívet.
Illetve, a ez a kibuktatható megoldás kevésbé szimpatikus, ahogy rákerestem létezik a tető síkjába csúszó is, csak jóval drágábban.
Áh, nem kell ez nekem, folyamatosan azon agyalnék, h beázik.jozefgucci1
Áh, ebbe nem kell a diesel.
Gondolom. Volvo-ban csak sima tetőablak van, de már az is javít a térérzeten, hát még a panoráma.tboy93
Elolvastam, a beázásról csúnyán hallgatnak, pedig google-ban rákeresve több helyen is találtam e kapcsán bejegyzéseket.
Qru
Pont ezért nem tudnám magam meggyőzni, h kell ez nekem.
hdman
Utángyártottból más márkát itthon nem is találok, csak Webasto-t. Egy motoros, tetősíkjába csúsztathatóért biztosan elkérnek 250k-t.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
hobizoli
nagyúr
-
-
válasz Typhoon47 #96770 üzenetére
Én ott is megkockáztatom hogy figyelmen kívül hagyható. A klasszikus trükk hogy vesz autót az ember, elviszi márkaszervizbe, megvan minden, majd kiköti a km számlálót, lefóliázza a kormányt a váltót, vesz egy üléshuzatot, belebaszarint 40k km-t, otthon okosba olaj meg miegymás csere, majd eladás előtt elviszi a visszakötött számlálóval megint szervizbe ahol belekerül a hivatalos és ténylegesen mutatott 20k km az autó adataiba. Hinni a templomban
MOD anno amikor kerestem Domit, találtam Németben egy allroadot aminek 300k+ volt a végig vezetett szervizkönyvében, és márkaszerviz árulta. Csak azért nem vettem meg, mert akkor még nepperben gondolkodtam a behozatal miatt, és a 12k€ árat még majd 4kval fejelte meg...
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
footy
addikt
válasz Typhoon47 #96887 üzenetére
En is evi 30 korul megyek, de ha az allapot es az ar passzol, akkor nalam nincs kulonosebb jelentosege.
Nem mondom, hogy nekem egyaltalan nem lenyeges a futas, mert egy 250e km feletti futasu autot en sem vennek meg, de amikor autot keresek nem is a kinalat aljan keresgelek.Masreszrol ha azt nezem, hogy a Seatot tavaly vettem 100e km-rel es a vezerlest szinte rogton csereltettem, most pedig majd joval olcsobban fogom tudni eladni 128e km-rel. Ebbol kiindulva most egy sokkal jobb vetel (valakinek) mint amikor en vettem.
-
footy
addikt
válasz Typhoon47 #97037 üzenetére
Túl felült pozicionált?
Mihez? Az átlag fizetésekhez? Ahhoz szerintem már egy 3-as BMW vagy egy A4 is.A diesel motorok hiányát én nem érzem hátránynak, sőt egy felsőkategóriás autó ne kerregjen meg kormoljon már.
Más részről akinek van pénze majomra, annak legyen pénze banánra is. -
Zola007
veterán
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Typhoon47 #97508 üzenetére
Össze van égve benne a cucc, nem mozog, ezért nem értem mire gondolsz. Csavarhúzóval kell kikaparni, de nem a motoron. Leveszed, kikaparod, kiégeted, vagy feloldod, majd visszaszereled a tiszta alkatrészeket. Nem elég megbontani a rendszert, mert akkor a pucolás szorán behullik minden a szelepekhez.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Typhoon47 #97686 üzenetére
"turbo gondok is lehetnek"
Ez egyebkent komoly? Nem nagyon kovettem soha, de ez manapsag kritikan aluli. Mindig ilyen volt, vagy minek koszonheto ez a vicces hulyeseg?
Kerdezett, hogy milyen autot ajanlana, de arra semmit nem mondott, csak az allroad-ra irta a szokasos hulyeseget. Mar vartam a vegen hogy japan szivobenzint vegyen, de azt sikerult most kihagyni...
-
válasz Typhoon47 #97686 üzenetére
Erre nem tudok mit mondani. Talán csak annyit hogy talán ebben a félelmében gyökerezett az is hogy a Q7 behozatali kérésemre nem volt hajlandó reagálni
(#97690) TayRol : szerintem kell neki a fordulat, különben csak szimplán nem fog menni cserébe a fogyasztásért.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
runner 125
nagyúr
válasz Typhoon47 #97732 üzenetére
Ez manapság már kevésbé igaz. Egyre több török, román, bolgár, szerb nepper van kint is, akik a lerántós, átbszós keleti kúlturát szépen beágyazzák a kinti piacba.
Noh meg nekem nem lenne időm kiutazni 800-1000km-ekre, napokat bolyogni autó után, másban e tekintetben meg kevésbé bízom. Biztos vagyok benne h nem ugyanaz nekem egy szép, megkímélt, gondos gazdától származó használtautó, mint egy neppernek, hiába sokkal tapasztaltabb. S, azért jó részüknél nem az a lényeg, h megtalálja neked az álomvételt, szimplán azért a 90-100k-ért teljesíti a megbízást. Max. ha nagyon trágya nem hozza el, de akkor buktál egy 100-ast.
Mint írtam alaposan tanyulmányoztam a külföldi piacot mindkét vásárlásnál, a kis futású, tényleg patika darabok az itthoni, ugyanolyan példányokhoz képest még drágábbak voltak (..és a behozatal, forg. helyezést rá sem számoltam).
A megéri behozni vételnek meg mindig oka van. Vagy nagy futású, vagy leélt, vagy sérült. Ezeket tényleg meg lehet venni piaci árak alatt, mert kint drága a szerviz és sok esetben jobban jönnek ki anyagilag, ha inkább eladják piaci ár alatt.
Túl kockázatos szvsz minden tekintetben az importautó.Továbbra is maradok a kivárásos - és ha jó azonnal lecsapós technika mellett. Az összes magyar portál szűrt találatát el szoktam menteni a kedvencek közé és napi 2-3x le szoktam kérni, szépen sorban. (Már ahol nem lehet értesítőt beállítai, de hahu-n mondjuk tetű lassú. Volt olyan példány amit este raktak fel, és másnap délbe jött az e-mail.)
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
-
válasz Typhoon47 #98193 üzenetére
Tudom én tudom. Én akkor sem hiszem h csak azért mert be van járatva le kell mondani egy motorkocsiról. Nem hiszek a fogyasztói társadalomban, szeretem megvívni a saját harcomat a nekem kedves dolgokért
Lehet ám 20k€ környékén találni telibe extázottat 200k km magasságában. A meg nekem belefér még.(#98194) Tsebacsi: most nekem milyen jól jönne a guruló lakás
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
TaaT
veterán
válasz Typhoon47 #98246 üzenetére
Ennyi erővel kb bárki vezethetné a rovatot aki több autót látott mint az átlag magyar.
"Voltak, vannak, lesznek az autógyártásban mélypontok, de nem hiszek abban, hogy egy adott típus teljesen rossz."
Ehhez képest ha jól emlékszem voltak olyan ajánlásai hogy ilyet sohasenemszabad venni. Nya mindegy.
Give them hell Ukraine!
-
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz Typhoon47 #99226 üzenetére
a kérdés az volt, hogy 1 kilométeres távokra beröffentené az autót, jó-e hozzá ez a motorkazán, etc. innen jött az olajcsereperiódus növelés (amitől kétlem, hogy értékelhető idővel hamarabb kapna olajnyomást, segítene az akkun, az önindítón, a váltóolajon, stb., max. kevesebb ideig keringeti ugyanazt a lekapart fémet)
erre írtam én hogy 1 km-ért én nem röffenteném be a nagyvasat, kacsavacsa lábacskákkal megtehető táv, esetleg terminátor (élő szövet fémvázon) üzemmódban letekerem.
a tömegközlekedés ebből a szempontból indifferens információ volt, csak árnyaltam, hogy a kérdésre válaszolva igen, legyalogolnám, le is szoktam napi szinten.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Typhoon47 #99229 üzenetére
te mirol beszelsz? leirtam, hogy _szerintem_ felesleges ilyen tav miatt kocsiba ulni, _en_ nem tennem, de ettol fuggetlenul azt csinal amit akar, maganvelemenyem van.
erre jottel te lathatoan rosszul ertelmezve a threadet, ezert lekorrepetaltam neked a lenyeget, gondolva csak visszaolvasol kis segitseg utan, nem ismeteltem meg neked kulon az imho klauzulat.
szo nem volt arrol hogy barkinek szegyellni kellene magat vagy omg omg buszra ulni. szoval ha ellatsz a betuig a lo hatarol akkor olvasd vissza koszi.
-
runner 125
nagyúr
válasz Typhoon47 #99242 üzenetére
Teljesen komoly szándékú levél.
Egyébként nem értem a formát. Elküldés előtt nem olvasta át? Nem gondolta, h ezt nem ilyen formában kellene tálalni? A legjobb az utóirat. 2 hónapos konklúzió. Aha.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Vízszerelő Országosan 24/7
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest