- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós kamerák
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
Hirdetés
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #216178 üzenetére
A SUV-oké nem szokott jó lenni. Dusteré pl 0,44 azt tudom (Forester 0,33-al viszont bajnok). A Citiy az nem rosszabb mint a Jazz-é sztem. Imprezánál is a sedán érétke jobb mint az 5 ajtósé (0,33 vs 0,34).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #216180 üzenetére
Az kimondottan jó.
Az öreg japó autók ott szoktak elvérezni, hogy nincs burkolva az aljuk. Az enyémnél még egy nyamvadt környezetvédelmi tálca sincs a motor alatt. Lenézel akkor a talajt látod.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #216181 üzenetére
Van vmi adatbázis biztos de én most csak 1-1 modellre kerestem rá specifikusan csak gúglival.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Pócwágen 1.6 MPI az oke ami molnarpeter is. Havrernak O2-ben az van. Nagy gond nincs vele, trafo meg yen aprolek se semmi komoly hiba nem jott elo. Pedig az ove egy hanyattatott sorsu exrendor auto.
A sarki pek is erthozza es van alkatresz hozza dogivel.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #216354 üzenetére
Az én dísztárcsám eltakarja a kerékanyát szóval...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #216364 üzenetére
Simán. Persze egy jó Honda cvt nyomába sem ér.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #216375 üzenetére
Akkor még midig csak a fele árnál jársz mint a száraz DSG-vel.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tibbike01 #216377 üzenetére
A mechatronika csere az 500k fölött van, ha elkopik a kuplung (márpedig elkopik surlódástól bárhogy használod) annak a cseréje szintén 500k fölött van.
A szárazd DSG előnye, hogy könnyebb mint az olajos és az első vevőt nem terheli karbantartási költség. Cserébe aki használtan megveszi...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #216381 üzenetére
De nem is neki írtam a tartóssági gondról. A kérdezőnek csak azért írtam a manuális opciót, mert az a megfontolandó tény, hogy ha egy váltónak rossz híre van (attól függetlenül hogy vélt vagy valós), akkor azt beárazza a piac ami 4-6 év múlva fogja érinteni esetleg amikor megválik tőle.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #216385 üzenetére
Legkésőbb a villanyautós átállással végleg kihal a manuális váltó. Akkor már tényleg kuriózum lesz egy kéziváltós kocsi. Már ha egyáltalán lehet még használni akkor robbanómotoros autókat.
Amúgy az USA-ban annyira nem elterjedt a kézi váltó, hogy: Tizenéves autótolvajokon fogott ki a kézi váltó
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest