Hirdetés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Milyen processzort vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Redmi Pad Pro - jól sikerült
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
ph A vállalat minden egyes 13. és 14. generációs asztali Intel processzor mellé ajánlja a telepítését.
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sutee89
aktív tag
válasz footy #106614 üzenetére
Igen, az elsőnél az egyetlen beltéri képen látszik is egy szép nagy folt az anyósülésen. Tudom, hogy nem Ghia, sajnos.
A másodiknál én sem értem az effekteket, de egész közel lakom hozzá, lehet beugrom megnézni a hétvégén. Kicsit félek a napfénytetőtől, vagy azért 2000 után már nem beázósak ezek?
12 éves autónál amúgy nem várom el, hogy makulátlan legyen, szerintem kisebb karcok, kicsit kopott kárpit még belefér. -
szőröscica
addikt
válasz footy #106645 üzenetére
Az 1.9-nek tudtommal nincsen csapágygondjai. Ott a turbó és a töltőnyomás-szenzor (pontosabban annak is a vezetékének megtöréséből adódó rejtélyes jelenségek) szokott problémás lenni. Előbbit gyakoribb olajcserével, utóbbit egyszerű forrasztással meg lehet javítani. Csak az a gond, hogy sokan ész nélkül elkezdenek cserélgetni alkatrészeket, pedig aki rendelkezik típusismerettel, az szinte bármilyen check injection hibánál ennek a kábelnek az ellenőrzésével kezd, mivel az esetek döntő többségében csak ennyi a baja.
Az 1.9-et azért nem ajánlottam, mert az szerintem kevés ehhez a bódéhoz.
A linkelt 2 literes már jónak tűnik. -
gzbotii
veterán
válasz footy #106895 üzenetére
Szerintem, nem csak a vezetési stíluson múlik... Érdekes módon, Toyota Yaris (XP10) '99 999cm3, 4L városi fogyasztást tudok kihozni
(#106894) Declare: én is ezt írtam fennebb. Itt kanyargózni azért nem ugyan az, mint várost elkerülő gyorsforgalmin
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
maggi1886076
addikt
válasz footy #107029 üzenetére
A siemens által gyártott pd elemekkel szereltek a szarok, amiket cseréltek garanciába.
(#107031) Integrale: azt nem tudom. Ismeretségi körben van ilyen passát 2.0PD. 400K km van benne. Gond még nem volt vele.
[ Szerkesztve ]
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
hobizoli
nagyúr
válasz footy #107035 üzenetére
ja, VAG-nal minden direktbefecsis dizelt TDI-nek jelolnek, fuggetlenul a rendszeretol, lehet adagolos, PD vagy CR tokmind1, mind a TDI gyujtoneven fut
igy aztan a TDI-t akarok venni leendo tudatlan vasarlo, meg jol becophatja vele
de TDI van rairva hatul, meg a motorburkolatra is, es az a lenyegtöbb drón kell ;P
-
j.bravo
addikt
válasz footy #107134 üzenetére
Huhh.
Nem is erre gondoltam elsősorban (hacsak nem erősíti meg valami szaki hogy az utastér szigetelése is elmarad a személyautó kivitelétől), hanem a csupasz doboz részt szigetelni, a rács meg a hátsó ajtó közöttA tűzfalra pluszban mondjuk értelmes dolgonak hangzik, de én tuti nem állnék neki magam. A doboznak még talán, ha legalább egyszer látnám hogy megy ez rendes helyen, vagy legalább valami video tutorial lenne, de alapvetően nem gondolkodom ebben, csak ha muszáj.
Whatever.
-
ludsimon
veterán
válasz footy #107332 üzenetére
"Ha van a zsebedben félretéve adagolóra, lendkerékre meg turbóra, akkor nagy gond nem lehet."
Melyikkel járok jobban hosszú távon ha a legrosszabb esettel számolunk? (5-6 évre tervezem venni, használni.)
Egy 500k km-es adagolóssal vagy egy 300k km-es PD elemessel?Ha a PD-n bekrepál az elem és mondjuk lendkereket is kell cserélnem gondolom 3-4x-esébe kerül egy sima adagolóshoz képest.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
tresh
addikt
válasz footy #107488 üzenetére
Ezen jót mosolyogtam engedelmeddel. Itt hozzaerto emberekkrol beszelunk nem Janirol aki az ebayen vett sz*rral 2barra emel ket kattintassal a turbot es utan ket gaz utan kuka a blokk.Leirtak a mernok egy olyan sw-t ir ra ami minden motoron korulmeny kozott tudja ugyan azt a chipes ezen finomtva optimalizalja a motort meg jobban.Nem uj programot ir. Ez kb olyan mint cpu a pckbe azt is lehet optimalizalni fogyasztas/teljesitmeny szerint.
-
tresh
addikt
válasz footy #107530 üzenetére
Gondolom az fel se merülhet hogy egy ugyan olyan egyetemet végzett ember aki ezt tanulta majd mondjuk lehúzott x évet pl az audi mérnökei között és alapít egy céget ami a gyári autókat "tuningol" mind sw mind hardveres oldalon? De ha már itt tartunk itt ajánlom figyelmedbeHavvasy urat. Szerintem ő többet tud a motorokról mint aki megálmodta.De ezek szerint ő is sufni chipesz ember... Ladások között dob fel ezt a nevet és meglátod milyen elismert. Több motort épített mint ingolstatba az össze mérnők együtt. Na de mindegy befejeztem mert a chip sz*r dolog,és felesleges
-
tresh
addikt
válasz footy #107537 üzenetére
A kérdés ki miért viszi megíratni. Alkatrész nélkül "komolyabb" nagyobb teljesítmény nem lesz ez tény. De ezeknek a "chipnek" nevezett dolognak nem ez a lényege. Hanem hogy optimalizálják a gyári konfigot ez által kihasználva az adott motorba lévő olyan tartalékot( ez lehet 5% vagy 20% motor típusa válogatja) ami még nem megy a motor élettartam rovására. A kormoló sz*rok meg azért vannak az utakon mert a hülye gyerek vesz egy G3-at mert tdi 90 ló talán volt amikor a gyárból lejött 20 éve. Most már a véres a torka max 60 le maradt benne, de 300-ezer volt és 35 ért Béla megírja neki a kapuba majd, talán avval eléri a gyári értéket.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz footy #108311 üzenetére
Jó azért a b5 passat meleg lett volna 1.4 75 lóval Viszont vitték volna mint a cukrot hisz tuti 1 misivel olcsóbb lett volna
Amúgy én 1.6-al kezdtem volna a csomagot amit max g4,a3, ibiza, leon ba raknék , mert az is nyugdíjas és annyi erő van benn mint egy behúzott kézifékes 1.0-es swiftbe. De legalább lehet vele közlekedni. 1.8 -tól felfelé jók a konszern motorok. Alatta lusta zaba gép mind. Városban mind zabál nem keveset főleg klímával dugóba haver G4 lazán nyeli a 9-et, és ha megy a klíma akkor előzni max gyalogost lehet de azt is időben megkezdve. Anyám G5 je szintén. Akkor már inkább egyen 2 literrel többet az 1.8T városba de ha rálépsz a gázra akkor elindul Most azt az esetet ne vegyük bele aki évi 5000km-et megy vele a faluban ahol egy kereszteződés van és ott is csak szökő évente van piros. Mert úgy minden autóval lehet 6-7 literrel járni. Ha mindegyikbe a kicsit hegyezett 1.6 16v került volna be mint a gti poloba akkor nem lenne gond
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz footy #108442 üzenetére
Nem volt szempont, hogy fiatal kell legyen. A hátsó kerékjárati ív alsó szélén és a küszöb csatlakozásánál szokott elkezdeni rozsdásodni sehol máshol szóval nem kell tőle félni. Akkora a hely benne elöl mint a VW Borában csak a középkonzol kialakítása is jobb szóval nem kicsi az hanem kifejezetten tágas. Javaslom tegyél vele egy próbát meg fogsz lepődni. Csak a facelift előtt még a régi műszerfalas példányok a puritának azokban még központi zár sincs. A kifutó modellekbe csomagban raktak már klímát + szervót. Lehet találni normális felszereltségűt belőle vagy ha nem hozni kell kintről egy váltóhibásat 1000euroért. Regadója olcsó váltó javítás cakkpakk két kilóból megáll. Honosítással nagyszervízzel mindennel együtt megvan egy szervós klímás 3L nagyon max. 7-8kilóért és akkor az úgy is néz ki nem olyan végtelenségig elhanyagolt nem ritkán mozgásképzeneségig hajtott magyar fosok mint amit a hahun látsz! Egyébként meg a priussal se lenne előrébb, mert szép meg jó, hogy rövid távokon villannyal is elgurul városban, de ő túlnyomó részt városon kívül használná ingázásra ott meg konkrétan leeszi a fejét semmivel sem takarékosabb mint bármilyen hasonló szimplán benzines társa. Na meg azt nem kicsit lopják. Audi A3? Mazda 3? Azok mennyibe is kerülnek és mennyit is fogyasztanak? 7litert? Köszi. Eleve brutálisan túl vannak árazva, és nézd meg mennyibe kerülnek hozzájuk a kopó alkatrészek, mennyi rájuk egy villany tükör vagy egy lökhárító, mennyibe kerül azokat felgumizni, mennyi üzemben tartani őket egy lupóhoz képest. Ja, a lupóban a hátsó sor baromi szűk, a csomagtartó is csak jelképes méretű (hátsó támlákat felborítva azért fér bele cucc bőven) de valamit valamiért. Cserébe megbízható és fillérekből eljár vele az ember és a kérdezőnél ez volt az elsődleges szempont és nem az, hogy hány éves vagy milyen respektje.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest