Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Milyen videókártyát?
- Apple notebookok
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Apple iPhone 16 - ígéretek földje
ma Minőségi alapmobil, aminek az új funkciói közül alig elérhető valami a termékstart napján.
-
A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
ph A cég kínálata egy 1440p-s/480 Hz-es OLED és egy 4K-s/160 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodik.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
No-kia
őstag
válasz bitpork #15938 üzenetére
sierracorner.net ,nézzélszét,scorpiot ne vegyél,sierrának nincsnagy tekintélye, ezért gombokért adnak mindent, a közösség minden hibát diagnosztizál 3percen belül, jó társaság. csak nehéz kifogni jó állapotút. most páran árulják a corneren akocsijukat, amik lehet megfelelnének. gyere fel leskelődni
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
-
zeno70
tag
válasz bitpork #16432 üzenetére
En nem a BMW-sekrol mondtam velemenyt, hanem a verdarol allitom, hogy az se ved meg mindentol, mint egyesek gondoljak. De ha mar itt tartunk - igen, eleg szep szamban gyorshajtanak es arcoskodnak a bomosok. Es persze, hogy vannak kivetelek (mondjuk en egyet sem ismerek ).
Szerintem a marka nem tehet rola (mert jo kocsi), hogy a penzes tahok kedvence lett. Szoval nem mindenki bunko, akinek ilyenje van, de a bunkokat leginkabb ez vonzza.[ Szerkesztve ]
Jegyezd meg: pótolhatatlan vagy. Éppúgy, mint bárki más!
-
orvil
tag
válasz bitpork #16485 üzenetére
azert szemetezem le, mert nalam szemet kategoria, ez egyszeru.
lehet az emberek 90%-a el van ajulva az audi jeltol, meg minoseg, meg vw csoport, meg ez meg az, en nem. sokat mozgok szervizben hobbibol (baratom a tulaj) ha barmit hoznak vw csoportbol mar kopkod, es igaza is van.
ezeket a diesel csodakat mar nem is emlitem, v6 2.5 tdi mikor pont a hasonlo cipoben jaro urak behozzak a 3. hullamos autojukat, es csodat varnak.3. hullam:
1. tulaj ceges-privat, lenyeg hogy volt love, volt szerelem, es azt kapta, amiert fizetett. o legendakat tudna meselni az autorol.
2. tulaj 3-4 evesen megvette, mar nem garis, elso alap dolgok mar jonnek is elo, ha ceges szettiport szar volt (superB, passat, A6) akkor jonnek az elso meglepetesek is egyben
3. 7-8 evesen kerul hozzad, mar szet van karcolva a lakk, futomu kuka, mar evekkel ezelott fel kellett volna ujitani, folyik az olaj laikus altal megallapithatatlan forrasokbol, mar nem valt egyatalan finoman, de mivel eddig kezivaltost hajtottunk, eszre sem vesszuk, aztan jonnek a nagy problemak, adagolo, csucsok, valto neha szervizallasba rakja magat, tele a tarolo hibauzikkel, a gumik meg kuka mind. na ez volt az a pillanat, mikor betoltak a kereskedesbe, mert mar 1 fillert sem akartak ra kolteni, majd jon valaki, aki almot kerget, uh, ez legrugos, uh, ez gazdasagos, uh, ez kombi, uh, igy, ugy ....a lenyeg, hogy ha van idod, anyagi hattered, es tenyleg lelkes vagy, go, alkudj pofatlanul, a hibakat mar tudod, aztan amit lealkudtal abbol helyre is lehet hozni ezeket, majd imadkozni, hogy ne legyen a valtoval, a motorrral meg a legrugoval, kompresszoral, zsakokkal gond.
lehet, igy elsore rohadeknak tunik a fenti jellemzes, kis gondokozassal atlathato az ervelesem.
arra azert felhivnam a figyelmedet, hogy a "nekem is ilyen motor van a kocsimban, ertek hozza, nem lesz baj" hozzaallast felejts el hamar, ez audi, nem vw, hiaba hasonlo, nem az, lehet imadni, szeretni, de mikor felkerul az emelore, akkor lehet nezni, hogy hoppa, ez a lengokar olyan vastag, mint a ropi, hopp, ez a futomu alkatresz a masik xy autoban 2x ilyen vastag/strapabiro, stbraadasul a legrugo nem jatek, foleg nem ilyen koru autonal, az folyamatos hibaforras.
csendben megjegyzem, hogy nem azert irok, mert szeretek kotekedni, vagy ilyesmi, csak szeretnem felhivni a figyelmed, hogy azert ezzel a tipussal ovatosan.
nezz meg sokat, jo sokat, ido mint a tenger, sok penzt lehet megsporolni, hidd el.
meg valami, nem vagyok diesel ellenes, otthon pl egy 96'os 1.8 td escortot hajtok, 400ezer km-el, motorja a vilagorokseg resze lesz, de az meg motor volt
-
1F2X5
csendes tag
válasz bitpork #16516 üzenetére
A légcsatornákban vannak érzékelők. Porsche-nel meg kell kerni őket hogy dugják rá a kompjutert és rá kell nézni hàny fokos levegőt jelez. Gyanítom, hogy rossz.
Nekem hasonló volt csak fordítva. 70c-s levegőt érzett és az az oldal egy idő után lefagyott és szinte semmi levegő nem jött. Neked meg lehet, hogy túl hideget érez
28-ig külföldön vagyok. Ritkán/nem leszek net közelben.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz bitpork #16550 üzenetére
Nem lehet összehasonlítani. A légrugó nagyon kényelmes tud lenni(W220 S-klasse, pl) de ez a hidropneumatikus okosság, úgy vagyok vele, hogy imádom csodálom az összes régi francia autót, legyen az bármelyik márka, annyira tetszik az a hngulat, a remegő km óra, a táncoló műszerek, az hogy az egész autó egy "lehet" egy "talán" egy "esetleg" minden olyan esetlegesen megy. De tényleg imádom azt a feelinget, de attől függetlenül ki tudom jelenteni, hogy szar mind. És a francia autós barátaim is belátják, hogy szar az összes. De mégis van oka annak, hogy nekik olyanjuk van. Nekem sajátnak sosem kéne, de ettől még imádom mindet.
Szerk: Az a megane... Digitkílma kazettás rádió, LOL, francia Bár VW-nél is szokás volt azthiszem.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz bitpork #16561 üzenetére
LHM olaj van a rendszerben mindenhol, amit egy szivattyú tart nyomáson, és mindenféle szintezőszelep, meg minden van benne. Egyedül a gömbökben van gáz(vagyis a felében) a másik felében membránnal elválasztva szintén olaj, ez tolajdonképpen a lengéscsillapító.
Smoke & Torque
-
_NCT
őstag
válasz bitpork #16632 üzenetére
Ez az autóvásárlás mocskos egy dilemma.... Első ótó lenne, sokak szerint annak elég lenne az mk1-es, viszont szeretek hosszabb távon gondolkodni, s szeretnék modernebb autót vásárolni, ami minimum 5 évig meglesz. No meg később melyiket lesz könnyebb eladni, hogy a pénzemnél legyek?! Szerintem mk2-n buknék kevesebbet. Hiába lassan 8 éves az mk2 első szériája, még most is 1.2 de inkább 1.3 körül mennek (1.4-es motorral nem akarom egyiket se, sokan mondják h lomha). 1.3 az autó ára + kötelező + állapotfelmérés + átírás + kötelező olajcserék stb stb, gyorsan el lehet tapsolni rá még 150-et.
A másik hogy olyan keveset használnám az autót, hogy örülnék ha egy évben lenne benne 8000 km.
giigz: gondolom Te is a ferdehátút nézed[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz bitpork #16643 üzenetére
Hát igen, megtalálni az arany középutat az ésszerűség és a szív között elég nehéz
Amúgy első autónak talán még azért is félnék 1.5 misit mindennel együtt kiadni egy autóért, mivel nem garázsban állna, szóval nem tudnék úgy vigyázni rá. Max 1 pavilon lenne felette, az meg erősebb vihar esetén mintha ott se lenne.
Városba rohangálósnak, egy évben 1x 2x balatonra, + hosszabb távra, és ennyi. Mk2 mellett a törés tesztje szólna, bár azért az mk1-nek se rossz
Ha csak szívből vennék, akkor PT Cruiser-ben gondolkodnék, vagy bármilyen amerikai autóban
-
_NCT
őstag
válasz bitpork #16645 üzenetére
Javíts ki ha tévedek, de nem is a 20-as éveidet taposod. Én még most kezdem a tapasztalatszerzést autókban is, nőkben is Láttam az allroad-os brainstormingot, sok sikert hozzá.
Viszont azt sem szeretném, mint egyik haverom, aki első (na jó első komolyabb autó a stift után) komolyabb autónak vett egy Vectra C 1.9 CDTI-t. Normális kereskedőtől, normális autót 1.5 misiért, viszont a fizetése még nem igazán teszi lehetővé hogy megengedje magának, de bevállalta. Mert szereti, mert ilyet akart, mert 1 éve spórol rá. Aztán most kezdett benne realizálódni ( mikor 1 hetes sincs az autó, s rögtön fojtószelep csere, pedig volt állapotfelmérésen, sajnos beszopta), hogy gyorsan megszabadítja a pénzétől, főleg ha 1x lakást is szeretne. Sokan mondták neki, hogy vissza fogja még sírni a gombokért szervizelhető stiftet. Nem azt mondom, hogy én is a 10-12 éves fóka mellett akarom leélni az életem, de azért jó ha az autó szervizelése mellett másra is marad az embernek pénze.
Tökmindegy: én ezt úgy értettem, hogy hosszabb távra melyik a jobb befektetés. kb mind2 kocsin fogok bukni 400-500 ezret, ez tiszta sor. Viszont félek hogy az mk1 széthullik, míg az mk2 még akkor is autó marad.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz bitpork #16681 üzenetére
olasz autóm van jelenleg is alfa 159 es amit két hete törtek össze GK-s lett gondolhatod hogy nem vagyok boldog ez miatt!
csak érdeklődőm,hogy milyen autó a Svéd csoda Német GM motorral avagy egy jó Diesel olasz szívvel?
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
őstag
válasz bitpork #16694 üzenetére
az nem rossz hír mert maximálisan meg vagyok elégedve már immáron 8 éve van Alfám és eddig csak + a tapasztalatom minden szempontból
Németet nem veszek elvből sem az nem nekem való!
a Franciák meg nem a megbízhatóságukról híresek sajnos!
amit be linkeltél francia csoda lehet jó a maga kategóriájában de csúnya nagyon!
semmi stílusa nincsen
[ Szerkesztve ]
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen