- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Egyelőre nem küzd a High-NA EUV berendezésekért a TSMC
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mini PC
- Kompakt vízhűtés
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz
mobilefan #11931 üzenetére
Szerintem mind2 tipuson ugyanozokat kell nezni, rohadas es elektromos problemak, tiponal meg van olyan betegseg hogy a fuggetlen hatso futomu nagyon terpeszt, en az esztetikai szempontokat leszamitva ennek semmi hatranyat nemvettem eszre (lengokarcsapagy) megcsak a gumi se kopik latvanyossan jobban a belso oldalon.
Lambdaszonda meg szerintem barmelyiken cseres lehet.
3as golf is erdekes lehet, bar azok is lassan elrohadnak...
Nezelodni kell es azt megvenni ami valoban a tuti auto illuziojat kelti kinezetre es probara is, a tobbi utanna jon
Ebben a szegmensben nem egy 18-20 eves autot veszel hanem X allapotot a piac meg igencsak tularazott...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz
mobilefan #11946 üzenetére
ennyi zsöciért a g2-t is bedobnám kalapba, sok van, ha nem kell sok sok ritka szar akkor bokorba is van hozzá cucc stb stb..
szervo meg utólag is kiadja magát egy 40-esből kulcsra készen, bár értelmes kerékkel gyári kormánnyal futóművel szerintem nem kell.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
8th
addikt
válasz
mobilefan #11946 üzenetére
Gömbölyű Ford Fiesta? [link]
mod: öreg lefingott fapados kocsik helyett ilyet is kapni 400k környékén/alatt. Légzsák, abs, klíma, olcsó alkatrész, alacsony biztosítás... 100x inkább ezt venném mint a Tipo/Golf II/Felicia trió valamelyikét.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Varoz
őstag
válasz
mobilefan #11949 üzenetére
Miért nem veszel egy Corolla-t?
Ez legalább autó.De van itt nagyobb autó is.
Nem értem mér jó ilyen talicska tipokat meg astrákat nézegetni.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
8th
addikt
válasz
mobilefan #11949 üzenetére
Egy Mazda 121-hez volt szerencsém néhány éve. Az az utolsó csavarig 1:1 megegyezik ezzel a Fiestával csak az emblémája és a dísztárcsa más rajta. Egy teljesen jó kisautó. Könnyen áttekinthető én a 120kilómmal jól el tudtam helyezkedni benne nem törte szét a térdem a középkonzol mint 1-2 nagyobb autóban. A kormány/ülés/pedál elrendezése tökéletes minden a helyén van. A gyári üléseiről nem tudok mit mondani mert ebben egy Mondeo első ülései voltak berakva. Az 1.4-es elgurul 6,5 literes átlagfogyasztással. Alkatrészárai átlagosak biztosítása kedvező. Nem szép? Lehet. De bizonyos pénzösszeg alatt a szépsége alapján autót választani igen nagy luxus. Miért a Felícia vagy a Tipo tán olyan szép?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
#10726912
törölt tag
válasz
mobilefan #11949 üzenetére
Golf, Astra és Tipo helyett megnézheted az Audikat is: egy fullosabb darab,, egy takarékosabb, ezek a kocsik messze komfortosabbak, mint amiket eddig néztél.
De az is jó irány, amit Varoz írt.
Csak ne az F-es Astrát, nemrég elég sokat ültem benne és vágytam vissza a 25 éves 80-asomba[ Szerkesztve ]
-
Varoz
őstag
válasz
mobilefan #11968 üzenetére
Neked kell tudni. De üzemeltetés szempontjából a Toyota a legjobb választás. Keveset fogyaszt és kimegy a világból.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz
mobilefan #11968 üzenetére
lóerő alapján van biztosítás szerintem már vagy 2éve
akár 8literes hemit is vehetsz és u.a. a biztosítása mint egy 1,4 TFSI-nek....
számold ki mennyi az illeték egy 1400ccm-res meg egy 1800ccm-es kocsira....
ha nem akarsz 1,6-1,8-at, mert nem akarsz akkor ennyi, de ne hülye kifogásokat hozz.
fogyasztásra meg maradjunk annyiba hogy g2 esetén az 1,8-as injektorosok annyit vagy kevesebbet esznek mint az 1,3-as karbisok.nem rábeszélés, csak 1-2 hasznos info...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
!Overdose!
őstag
válasz
mobilefan #12007 üzenetére
Én évente nem fizetem a felét sem az általad számolt negyedéves díjaknak! Ettől függetlenül továbbra is tartom, hogy ne a KGFB díja alapján válassz autót.
mod: Most akkor ezek éves vagy negyedéves díjak? Ha éves díjak és pár ezer Ft miatt inkább a Skodát választod...
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Nordik
őstag
válasz
mobilefan #12007 üzenetére
Nem értem mit számolsz, de az átírás és a KGFB nem ugyanaz.
Az átírás kalkulátor jól számol, tehát ott megkapod azokat a fizetendő étékeket amit az eredetiségvizsgán és az okmányirodában fizetned kell.
Ha pedig a legolcsóbb kötelezőt szeretnéd az autóra, ajánlom figyelmedbe a különböző kalkulátor oldalakat, ahol életkorod, lakhelyed, gépjárműved stb. alapján kiszámolja neked, hogy melyik biztosítónál mennyit kell fizetned éves szinten. A baleseti adó pedig az éves díjadnak általában a 30%-a.
-
-
Zewa
senior tag
válasz
mobilefan #35964 üzenetére
Használtan más tészta, de újonnan jelentős árbeli különbségek vannak, voltak.
Kis motor valóban kevesebbet fogyaszt csak nem arányosan mert sokkal "nehezebb neki" az autó.
Városon kívül minimalizálódhat a különbség, autópályán akár megváltozhat a mérleg.
Új autónál viszont súlyos százezrekkel tudja megnyomni és vagy spórol rajta vagy vesz egy felszereltségi szinttel jobbat rajta."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
mobilefan #35964 üzenetére
Ki mire/merre használja. Javarészt városban meg csordogálni 1-2-3 fővel országúton a Puntóval jársz jobban a kissebb fogyi miatt.
Legalábbis nekem az 1,6 16V GAstra után nem érztem nagy visszalépésnek a Jazz-t (1,2 8V) de a kútnál annál inkább örültem -2 literes fogyi miatt.#nincsbennetarcsi
-
milomi
tag
válasz
mobilefan #36071 üzenetére
Erre azt tudom mondani neked.. Sajnos befuttam egy Vásárlásba... 1996 os Bravo HGT .... kinéztem 2 db ot .. megnéztem az elsőt ANNO 2 éve.... meg is vettem.. külsőre volt rajta hiba... de a motorja Patikának tűnt... hidegen nem füstölt... szépen szólt.. nem csattogott nem csörgött !
Haza hoztam stb.. kérdezem a tulajt telefonon milyen olajjal használta... ( erre a válasza Castrol 15W 40 el...) Nah itt már meg is bántam az egészet hogy megvettem ..... raktam bele Selenia 10W40 et... erre a motor rá 1 év múlva megszorult ... Zabálta a 10W 40 es olajat sajnos... 10 ezer km mentem vele és Kuka a motorja... 2 gyorsulási versenyen vettem részt... Idő eredménye a lóerőhöz és súlyához képest nagyon jó volt 15,3 akat Futott rosz gumikkal és 140 - 145 km/h célsebbeséget... peddig ette az olajat nagyon... Mindegy megszorult...( Mint kiderült a 147 lovas motoroknak van hibája.. hidegen sokat hajtják őket.. vagy Olajat nem cserélve 8000-10 ezerenként.. a hajtókar csapágyak érzékenyek rá nagyon... Mint nállam is kiderült meg sok HGT ami megszorult hogy a 147 lovas hajlandó erre 200-300 ezer km körül a hajtó kar csavar nembirja a terhelést picit elnyúlik és KUKA lesz az egész ! Angliából hozattam bele egy PATIKA Facelift utána Motort 155 lovast .. a blokkot lecsupaszitottuk átvezetékeltük a 147 esére és igy a motor 147 lovas a kinézete Compiutere , szivósora, injectorja minden a 147 lovas motoré.. Kivéva a Csupasz tökéletesitett Blokkot
szal azóta semmi gondom vele úgy megy ahogy kell és nem eszi az olajat és itt már nincs gond a hajtókar csapácsas dolgokkal szerencsére... De Mégis elkel adnom az Autót kihasználatlanság miatt Mivel alig járok vele fél év alatt mentem vele 300 km ert..... sajnos... hirdetésbe enyém is 147 lónak van irva de maga a Blokk az már a 155 lovasé
Bár hallotam olyan Megkimélt HGT ről is amibe 490 ezer km van és semmi gondja
nem is eszi az olajat... ritka az olyan megkimélt darab !
Még annyit hozzá hogy alap Béka lámpás VTI még nem vert el 0-200 ig
[ Szerkesztve ]
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz
mobilefan #36076 üzenetére
Hát nekem a km órám 192 ezret mutat.. a kormányon kicsit látni a kopást.. az ülés mint az új ! motorja hidegen sem füstöl nagy Gázadáskor sem
ha jó kedve van 100 as benzinnel párja nincs
2 esből is könnyen elugrik álltóhelyből indulva könnyen összekapja magát alúlról is és nállam 8-10 körül fogyaszt ! néha 12 -13 litert is de abba van akkor 200 km/h fölötti kergetőzés is reptéren stb ..
NFS World Nick Ewing1987
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Egyelőre nem küzd a High-NA EUV berendezésekért a TSMC
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Asztalos klub
- Kerékpárosok, bringások ide!
- KRESZ kérdések és válaszok
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA