- Milyen házat vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Monitor hiba topik
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Home server / házi szerver építése
- Vezetékes FEJhallgatók
- eGPU tapasztalatok
Hirdetés
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
A leírt példát nem merném megvenni, akármilyen olcsón sem. Most az hogy jól néz ki… na bumm.
Szerintem fontosabb, hogy műszakilag és szerkezetileg is jó legyen az autó, mint hogy épp mennyire szép.
Egy lökhárító fényezése vagy javítása nem említhető egy lapon egy totálkárból feltámasztott autóval, az előbbit relatíve kevésbé pénzből és pár nap alatt rendbe tudod rakatni bármilyen autón, nem is igazán értem az összevetést[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
imyourfriend
őstag
Inkább a belseje a lényeges számomra, úgy gondolom ahol húzópad szükséges azt az autót komolyabban meg kell nézni mert sok kis problémát takarhat a jól összerakott kasztni. Az hogy miként áll a lökhárító vagy miként áll egy lámpa nyilván számít, számomra kisebb gondnak számít.. ahogy a többiek is írják.
-
zgospel
őstag
Az esztétikai dolgokat többnyire könnyű rendbe tenni. Ha nincs is rendbe téve azonnal minden karc meg folt akkor sem befolyásol semmit, sem műszakilag, sem biztonsági szempontból, maximum az egónk és a szépérzékünk sérül valamennyire.
Egy akármilyen 40 évvel ezelőtti autónál valószínűleg még így is több védelmet nyújt, de azzal tisztában kell lenned, hogy amikor az autó frontálisan ütközik, akkor nem feltétlenül kizárólag az eleje sérül a szerkezetnek, hanem akár a hátulja is megrogyhat. Ekkora sérülésnél ki tudja mit kapott a futómű, az is elő szokott fordulni, hogy utána a futóművet már rendesen beállítani soha többé nem lehet, és párezer km alatt félrekoptatja a gumit, és a megváltozott menettulajdonságokról se feledkezzünk meg.
Egy szó mint száz, szerintem nagyon gondold meg, hogy mik a szempontok, mi a fontosabb neked pro és kontra. Az jó, hogy legalább tisztában vagy a sérülés mértékével és hogy adott esetben mit vennél meg, mert legalább nem vernek át.
Ha te nem veszed akkor majd jön valaki kevésbé felkészült vásárló és megveszi úgy, hogy ezekről a tényekről és kockázatokról fogalma sincshttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tobias88888
őstag
Eleje szét volt törve -> nem. Szeretnéd kockáztatni a saját és utasaid életét? Az 5 millió az kb totálkár is lehet. Kívülről lehet szép, de a szerkezet ki tudja milyen. Hajlíts el egyszer egy kanalat és vissza, másodjára könnyebben hajlik. Ha nem cserélték ki a sérült részeket, már pedig legtöbbször nem cserélik csak formázzák (edit: látom húzópados, akkor ennyi), akkor szerkezetileg egy sokkal gyengébb kocsit fogsz kapni.
[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
Arra is gondolj, hogy oké, neked tetszik, de gondolom egyszer el akarod adni és akkor úhyanígy fognak a vevők is hozzáállni, mint itt most sokan, hogy ilyen autót inkább nem. Vagy nagyon áron alul tudod eladni, vagy egyáltalán nem. Persze, ha addig akarod használni, míg szét nem esik alattad, akkor ez nem számít
Valamint, visszatérve a húzópadozáshoz, van fent youtube-on egy vezess.hu-s videó (ha megtalálom belinkelem), ahol azt ecsetelik, hogy ott egy szép Skoda (talán Fabia), ami húzva volt, de amúgy nagyon szépen megcsinálták. Csakhogy, mivel húzva volt, kevésbé áll ellen az ütközésnek, (ahogy írták már előttem) ezért ha koccansz vele, ami egy másik autónál annyit jelente, hogy lefordul a lökhárító kb. itt már lehet kinyítja a légzsákot, amit visszahajtogatni
szintén párszázas ajánlat...
Persze, ha valami nagyon tetszik, akkor megértem, hogy nem tudsz elszakadni tőle, ezen én is átestem párszor, ha nem is autóval, és azért jópárszor beigazolodott, hogy jobb lett volna, ha várok és átgondolom
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
_drk
őstag
Én elhoztam ezt az autót. Nagy a szerelem!
Auris 2019 1.6; 48000km; 5,5misi.
Javítva volt, Szakszervízben ahogy azt kell! Legalábbis a szakemberek ezt mondták nekem.
Itt-ott néha előjon valami kis rezgés pályán 130nál, de sajnos az már valószínű gyári Toyota minőség...
Egyébként nagyon szépen megy, semmit nem is tapasztalok így 2000km után se.
Olyan 160-170 a vége, mert ott már kezd kicsit fura lenni és a mostani 1-2 viharos szél által megfujva nem volt jó.
Tolatókamerának hála nem megyek neki semminek. Egyébként ezzel mindenhová tolatva kell beállni, az eleje lent van a picsába, a segge meg jól fent.
Nagyon kényelmes, mindent is lehet állítani. Könnyű pedálok szét szervózott kormány.
3 óra vezetés után is emberként szállok ki.
Menetzaj van, de inkább az út felől a kerekek és kicsit a szél, de tolerálható, lehet beszélgetni a kocsiban.
Pályán tök jól gyorsít még 120-130rol is előzésnél.
Fogyasztás jelenleg 6.8, de klímával pályán a 130 már kéri a nedűt.
Múltkor sima úton mentem a szokásos 90-100 körül és csak 5-6l között evett.
De ezt még tanulni/szokni kell, hogy jó neki is, nekem is és a fogyasztás is.
Csomagtartóban csak a hátsó ülések nem síkban való fekvése zavar, de egyébként jól pakolható így is.Extrák nagy része amúgy elég használhatatlan. Tábla felismerő értelme szinte nulla. Sáv elhagyást még a pályán is ki kell kapcsolni mert elozni kell, máshol meg nincs normálisan csík. Autoparkolast még nem próbáltam ki.
Tehát összességében egyik szemem sír, hogy ennyit ki kellett adni egy autóért, a másik meg nevet mert nagyon élvezzük feleségemmel az új "családtagot".
A vásárlásról lehetne külön logout cikket írni.
Másfélről kezdtem, majd 2-3, végül már 5-6ert akkor már tényleg valami normálisabbat. Lassan fél éve néztem napi szinten az autókat, olvastam mindent is.
Költözés miatt meg már az időm is elfogyott.
Egyet megtanultam, ez egy külön szakma és most még annak is nehéz aki benne van. -
Thom!
veterán
Kb aki elatta újként ennyibe került és örülsz neki ez itt a gond..
Hasznald egészséggel, nagyon jó gép sok balasetmentes utat.Itthon 8-10M nem vesz senki új autót csak egy nagyon szűk kis réteg, regen se volt ez másképpen csak elszaladtak az árak nem kicsit..lesz itt kopp is.
-
grizlisandor
addikt
Autószerelőm is hasonló dolgokat mondott, hogy már nincs az, mint régen, hogy halomban állnak a kocsik javításon a városban a szerelőknél. Motorfelújítást nem is vállal, mert olyan végösszeg jön ki, hogy az ügyfélnek nem éri meg.
(#215422) hdanesz:
Igen, jól látod, hogy a rozsdára csak rá lett tüsszentve, max nyomott áron buli, felkészülve arra, hogy akármit is találni az alvázvédő alatt.. -
-
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra