- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
aujjobba #222374 üzenetére
A hibrid az “alkalomszeruen keves varos” felhasznalaskor a legugyesebb, egyebkent kevesbe jon ki az elonye. Ford S-Max/Galaxy letezik hibridben, mas nem nagyon jut eszembe, ami nem phev, kb beleferhet a keretbe es 3 rendes ulese van hatul. Kintrol kell majd venni, mert itthon 1db S-max van 12-ert, galaxyk hirdetve 17-tol, szoval ez mindenkeppen behozos moka, ha nagyon fix a keret - en alkudnek az S-Maxbol es megvennem a hazait
-
válasz
aujjobba #222374 üzenetére
a felhasználás (alkalom szerű város, de inkább vidék meg hosszútáv) nem egyezik az optimális hibrid felhasználási területtel, ami nagyon sok város, dugókkal meg lámpákkal és kevés országút, lehetőleg nulla pálya.
a Prius+ jó lehet, ha az S-Max nem tetszik, de ezekből sincs nagy választék, és még kevesebb az, ami nem ex-taxi
miért lett feltétel a hibridség?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
rbalint88
addikt
válasz
aujjobba #222379 üzenetére
10-11M-s auto ertekvesztese melett azon aggodni, hogy havi 30-ert vagy 50-ert kell tankolni, megmosolygtato.
Azt mar nem is mondom, hogy a Hondabol most ugy akarsz kiszallni, hogy a rakoltott fel milliot nem fogod viszontlatni, plusz nem baja volt az autonak, hanem kopo-fogyo alkatreszek cserejet kellett megejteni. -
rbalint88
addikt
válasz
aujjobba #222384 üzenetére
Ertem, hogy fiatalt szeretnel, csak ott siman el fog menni cascora evi 200, egy sima olajcserere markaszervizben 100, plusz az ertekvesztes, ezert irtam, hogy a tankolason aggodni ilyen viszonylag alacsony futas mellett vicces, mert masra el fog menni sokkal tobb a Hondahoz kepest
Ha mar mindenkepp csere, akkor egyebkent szerintem jo gondolat, hogy minel fiatalabbat vegyel, kevesbe rossz valasztas* ebben a kategoriaban 10M-ert a max 5 eves, mint 5M kornyeken a 10+ eves, ami mar rohadt bonyolult es dragan fenntarthato* nem a dontesnek szol, hanem a piaci korulmenyeknek
-
-
válasz
aujjobba #222379 üzenetére
a dízelt megértem, és a full elektromosat is
de a VAG csoport 1.5 TSi-jei azért annyira nem esznek sokat, hogy kerüld...a felhasználásod mellett a hibrid nem fog léptékekkel kevesebbet fogyasztani, sőt.. hibrid SUV-om van, tudom miről beszélek: Pécs-Budapest az M hatoson óvatos lábbal is 7,1-7,2 átlagfogyasztás, mert ott a 2,4 literes szívó benzin motor 'saját zsíron' megy, az akku nem tud besegíteni.
a Prius+ jó technika, de 100 éves konstrukció, ha 2019-eset vagy 2020-asat nézel. ehhez képest az amúgy szintén matuzsálemi Touran egy egész generációval frissebb például[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
aujjobba #222399 üzenetére
Az 1.5 TSI az már kiforrott
Kb 20 éve jöttek be VW csoportnál ezek a turbós, közvetlen befecskendezős motorok, megtanulták már, hogyan lehet tartós és nem problémás
(Honda még küzd a témával, olajban futó vezérműszíj miatt problémák vannak, benzinnel hígul az olaj, stb.)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
aujjobba #222399 üzenetére
ha abból indulunk ki, hogy a Toyota hibrid rendszere egyébként embertelenül megbízható cucc, és még default automata is, akkor megértem miért szeretnél ilyet.
mondom, nekem is van, és élem is az előnyeit: munkából haza 14km és 4,8 liter átlag fogyi. de én például szinte soha nem használom pályán (2-3 havonta egyszer) így most 24 ezer km elteltével újra 5-össel kezdődik a nagy átlagom fogyasztásban (5,98 LOL)
van pár kiforrott, jól működő "kis" turbós motor, például az utóbbi évek 1.5 TSi-jei, meg a Renault/Mercedes 1.33 TCe
mivel viszonylag alulról épül fel a nyomaték, így nem is érzed, hogy annyira tiporni kellene, és ez meglátszik a fogyasztáson is. ezekkel szerintem egy élhető méretű kasztniban el lehet éldegélni 6-ossal kezdődő átlagfogyasztással[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
BigBlackDog
veterán
válasz
aujjobba #222403 üzenetére
Az elmúlt 5 évben eléggé eltűnt a forint alapú árak esése a használtautó piacon, sok minden miatt is (pl. új autó árak emelkedése, infláció, kisebb és nagyobb környezetünkben lévő folyamatok). Én is úgy látom, hogy kb. az 5 éve aktuális árak vannak most is, csak közben idősebbek lettek ezek az autók és kicsi futás még ment beléjük.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
aujjobba #222408 üzenetére
So-so... kényelmetlen ülések, a középső mankóülés.
30mp-et töltöttünk benne - hozzá tartozik, hogy a legnagyobb fiam 196cm, hátul már nem fért el normálisan.
Természetesen ki kell próbálni élőben, nekünk nem jött be.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
426os
őstag
válasz
aujjobba #222403 üzenetére
Az 1.5 Tsi jó motor (A kéthengerezés, illetve DSG esetén a vitorlázás igényelhet megszokást), de 2022-ig bezárólag én meggondolnám a 4-es Octaviát az infotainment rendszere miatt, vagy legalábbis hosszabb próbának vetném alá, mielőtt beleugranék.
Én ugyan kicsit régimódi vagyok, de nekem nem jött be ez a generáció, illetve a FB csoportok is tele vannak folyamatosan hibát produkáló fedélzeti rendszerrel..
-
-
rbalint88
addikt
válasz
aujjobba #222420 üzenetére
Lehet kirohogsz, de amugy ha van ekkora keret, akkor megneznek egy fullos uj Dacia Joggert.
Mar csak viszonyitasi alapnak is.
A Honda hajtasa a bontoig egyebkent nem elvetendo otlet, mondhatni az az igazan racionalis megoldas.
Nem irtad mekkorak a gyerekek, de vegig kell ulni mindent, az a tuti. -
aujjobba
addikt
válasz
aujjobba #222425 üzenetére
Banyek nem sikerult vegigmondani, szoval a legkisebb jelenleg egy keskeny gyerekulesben, a tobbiek ulesmagasitot hasznalnak.
Szada85
A Touran pici?
Kepeken tagasnak tunik belul.
A hondaban is minimalisan keskenyebb a kozepso ules, mint a szelsok, de van annyira szeles hogy isofix gyerekulest tud fogadni (es el is fer).[ Szerkesztve ]
-
válasz
aujjobba #222431 üzenetére
hajtod amíg garis, aztán eladod, és veszel egy új Dacia-t, ami akkor elérhető lesz
ezekre van 5 év vagy 100.000 km amiből neked az 5 év jön el hamarabb“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
szebe
őstag
válasz
aujjobba #222420 üzenetére
Ez már nem az a francia, az 1.3 tce meg Mercivel közös.
A Dacia 1.0 tce-je is ez, csak 3 hengerrel.
Dacia-nál elvileg van/lesz(?) mild(?) hibrid is, 1.6 szívó (H4M nissan) motor, meg valami villanyos kisegítés. De erről a hivatalos oldalon semmi."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Anime filmek és sorozatok
- Politika
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Építő/felújító topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...