Hirdetés
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz pető bá' #110736 üzenetére
En azt mondanam, hogy csinald meg a Vectrat, ha mar ott van, akkor nem kell bajlodni az atirassal es annak minden vonzataval. A masij autora forditando osszeg toredekeert pedig rendbe lehet rakni, es lesz egy jo allapotu, ismert eloeletu autod.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
-
nagyúr
válasz pető bá' #110745 üzenetére
Ha van ra lehetoseg at se irasd, szinte biztos hogy apukad joval kedvezobb biztositast tud kotni mint te. En is tavaly vettem uj autot (20 evesen) es inkabb fater nevere irattam, hogy ne kelljen 60k/eves biztit fizetnem Bar a legjobb az lett volna, ha az en nevemen van es fater az uzemventarto, csak akkor ez nem jutott eszunkbe.
-
-
őstag
válasz pető bá' #110736 üzenetére
a fenti kérdésre egy ilyen swift mennyire válasz? Akkor azt javasoltátok, hogy tartsam meg az Opelt, rakjuk rendbe, és ennyi. Viszont az a gondom, hogy néha kellene itthon a Vectra, én pedig úgy tűnik, hogy nem sűrűn járnék haza. Most csak nagyon elméleti síkon gondolkodom, de ezt a Swiftet talán még egyedül is fent tudnám tartani, 1.6-os nem tudom mennyit eszik, de biztosan jól mozgatja a vasat.. Nem vagyok oda a Swift I-ért, de normális felszereltséggel belátom, hogy ilyen árban nem nagyon kapok mást/jobbat, és első saját autónak meg teljesen reális..
https://hardverapro.hu/apro/mazzer_major_83mm_151c_kessel/hsz_1-50.html "... and I hope you have a great day!"
-
roberto211
őstag
válasz pető bá' #113361 üzenetére
Teljesen jo, megfelelne igényeidnek de 1.6 ot en soknak tartom a stifthez de ha jo állapotba van akkor nyugodtan vedd meg mert egyrészt ritka ennyiért meg amúgy is az 1.6 másrészt az 1.6 sem eszik 6,5nel többet ha nem tolod neki
Nagyon könnyen viszi az 1.6 16v a 850kg ot, tehat lehet vele vadulni is ami nem ajánlatos mert könnyű ugye. Ezekbe ugye van mar stabrud stb stb tehat stabilabb mint a 3/5 ajtós...
Legoptimálisabb választás 1.3 16v lenne szerintem. De 1.6al sincs sok gond. Pont egy ismerősunknek van egy sedan 1.6. Ujonnan vettek 99 be. Azóta annyi baja volt hogy kipuffhegesztes engedett meg most rohadoba van a keresztmerevito de 18e ért megcsinaljak.
Tehat nézd meg aztan ha jó akkor szerintem jó választás.
Vesztor: mind a kettőn lehet segíteni Féken is meg hangszigetelesen is. De amúgy sedanenal meg abszolút nem veszes.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
8th
addikt
válasz pető bá' #114083 üzenetére
Hány kiló az az autó? Mert a rövid váltós 2.0 16v 150lovas Kadett GSI evett vegyesben 7,5-8 között sportosan közlekedve. Only Budapest 10liter alatt megállt szintén pár kilométeres etapokkal. Jó abban nincs klíma meg könnyű is de számomra abszurd, hogy egy kis motoros Corsa ennyit zabál.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
w333
félisten
válasz pető bá' #124039 üzenetére
Elég ha az üzembetartó vagy
(#124038) MunezXBK
Akkor nem ismered a 3 "F" betűs szabályt ? Ford, Fiat, Franciát nem veszünk
Különben nem rossz, gondolom erre gondoltál ... Link ?
Én egy ilyenbe nagyon beleülnék Link, vezettem már egy párat és brutális !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
2thletme2day
őstag
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz pető bá' #133837 üzenetére
Köszi.
(#133841) focvis
és neked is.A Grand Scenic kicsi egy 6 fős családnak?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
barnam_
nagyúr
válasz pető bá' #135524 üzenetére
Szia,
Ha eddig is dízellel jártál, miért nem maradsz annál? Persze ha a "sportos vezetés" híve vagy és ódzkodsz a dízel karakterisztikától, megértem.
Szerintem a kis benzines is tud fogyasztani, ha pörgetni kell, hogy menjen.
Én napi 22-22 km-t ingázok Budapesten belül, meg úgy havonta 4-500km országút. A fogyasztás megáll 7 liter körül, pedig 3 literes sor hat motor van benne (dízel természetesen).
-
roberto211
őstag
válasz pető bá' #135524 üzenetére
G astra szvsz.
Tegnap beszeltem pont errol a szerelommel, azt mondja ha olcso fenntartas a cel,olcso alkatresz ,költséghatékonyság akkor minnél kommerszebb autot kell venni amibol minnel tobb van.. Es ebbol kell venni egy megkimelt szervizkonyves darabot..
En igy jutottam arra h akarmennyire nem bejovos de lehet g astra 1.4-1.6 lesz vagy foka I ... Nem egy erőbajnok de jobb mint a semmi
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
őstag
válasz pető bá' #135559 üzenetére
Alapvetően a ferdehátúra gondoltam, de sedanból és kombiból is vannak viszonylag jó Focusok 6-700 között..
ez már a túl szép, hogy igaz legyen kategória, nekem nem gond, ha kétszer ennyi van benne, de tényleg szép példány
Egy kombival mit veszítenék? Nekem általában felesleges, de fogyaszt jelentősen többet? Most is kombit hajtok ugye, ritkán hasznos, de akkor nagyon. Nemrég raklapokat szállítottunk vele..https://hardverapro.hu/apro/mazzer_major_83mm_151c_kessel/hsz_1-50.html "... and I hope you have a great day!"
-
barnam_
nagyúr
válasz pető bá' #135559 üzenetére
Plusz a dízelekre aránytalanul sok az éves biztosítás, hasonló benzines teljesítményhez képest.
Nem az átírásra gondolsz? A dízelnél a nagyobb hengerűrtartalom miatt valóban lehet magasabb az átírás költsége. De szerintem a biztosításban nincs nagy különbség.
(#135561): A Focus Mk1 nekem nagy kedvencem, volt is a családban régen. Jó a futóműve, megbízható autónak hírlik. Szerintem a benzinesben nincs sok rizikó, inkább a karosszériára érdemes odafigyelni, ne legyen szétrohadva. Meg kell nézni, hogy a kombi mennyivel nehezebb, max annyival fogyaszthat többet (elenyésző különbség).
Én dízelest akartam belőle, de elriasztott az esetleges adagoló-halál, illetve hogy ott maradhatok az út szélén. Mondjuk a TDDI-vel még mindig kisebb a hibalehetőség, mint aTDCI-vel. Jól is fogyasztanak (5-6 liter), de inkább egy tíz évvel öregebb Merci lett, abban nincs mi elromoljon
Ha találsz olyan hirdetést ami megtetszik, szerintem dobd be ide, elmondják a véleményüket
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pető bá' #135567 üzenetére
Én anno úgykérdeztem be ide először, hogy milyen dízel kompakt kombi ajánlott, amúgy 10kkm/év futás volt jellemző. Mióta megvan a kályha, inkább 20 lett Alapvetően egyébként szerintem inkább az utak hosszától függ, nem az össz km-től. Hasraütésszerű példa: aki hét közben buszozik, de hétvégén megy 50 km-re családot látogatni kocsival, annak simán jó a dízel, ha azt akar.
-
őstag
válasz pető bá' #135621 üzenetére
A környéken láttam egy Mazda 2-t, naponta megyek el mellette, és eladó. 1.4-es, 68LE-s, dízel, 230k-t futott. Számoltam rá biztosítást, egyszerűen nem értem, miért 58 ezer, mikor egy 115 lovas 1.5-ös Civic-re 52, de mindegy.
Kell valamit tudni erről a modellről-motorról? A célnak tulajdonképpen megfelel, tesztek szerint meglepően tágas a kategórián belül, a konkrét példányt 700k-ért árulják.https://hardverapro.hu/apro/mazzer_major_83mm_151c_kessel/hsz_1-50.html "... and I hope you have a great day!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gaming notebook topik
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Linux Mint
- LEGO klub
- Asustor NAS
- Politika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...