Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
közel sem biztos hogy nálad is jeletkezni fognak... ha valami kijön az se biztos hogy másnál volt olyan. Ezt így elég nehéz behatárolni.
nekem anno a fényszóró kapcsolóval volt gondom, de nem jelentett akkora problémát hogy egy fillért is költsek rá. Amit kellett azt megcsináltattam rajta, de sosem volt vele semmi"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Typhoon47
senior tag
-
őstag
minek kérsz tanácsot, ha már eldöntötted hogy iylet veszel?
a 206 és a 307 is jóval megbízhatatlanabb autó mint sok hasonló árú, évjáratú japán, német
lehet hogy az újabb franciák már sokat javítottak a megbízhatóságon, de ezek az autók amiket te nézel még elgé szarok voltakha keveset használod és külsőleg nagyon tetszik, akkor vedd meg, de csodát ne várj tőle, és legyen félretett pénzed ha javítani kell, mert kell majd abban biztos lehetsz!
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Tökmindegy
senior tag
Nekem egy 1.4 es van. Mászkáltam 1.6 ossal is,kb ugyan az valamivel erősebb,dinamikusabb. Bosszantó hiba ,hogy az izzók sűrűn kiégnek,jelzi is egy sípolássalMég egy ami zavaró,hogy kátyút a hátsó futómű olyan koppanással tolerálja,hogy azt hiszi az ember mehet szervizbe. Na meg a fogyasztása ami nem emberbaráti. Városban 8-8.5 az 1.6 os,de ugyanennyi az 1.4 es is. Menni nem megy de legalább sokat fogyaszt Már mint az 1.4.Mondjuk csodák nincsenek mert más 1.6 is ennyit eszik.
Amúgy kényelmes ,tágas,korrekt autó,én csak hétvégeken használom családdal,így 6 évesen van benne vagy 50 ezer ,de bajom még nem volt vele. Minap csináltam rajta szervizet,fék betétek ,olaj,olajszűrő,légszűrő,pollenszűrő asszem nem volt 30 ezer.Bár mostanában megpróbáltam finoman vezetni és sikerült 7 -7.4 re lecsökkenteni a városi fogyasztásomat,de szerintem erősen csuklott anyám,gondolom sokan emlegették.
Jó tanács. Kevés kilométerrel (le kell ellenőrizni ) vedd. Bár ez mindegyikre igaz.Látom sokan nem szeretik ezt a 307 est,vagy a Francia vasakat.
A futómű az franciás,és igen bizony néha kell cserélni benne ezt azt ,de volt nekem fokus is és az se volt a tökély. A legjobb futómű a 22 éves 700 000 km -t futott Opel rekord kombimban volt ,amiben még eredetei gömbfejek voltak. (melós kocsi volt)
A váltója kicsit darabos,de nem vészes. Az áráért szerintem jó vétel a használt autók közt,pl egy Golf V ös és egy ugyanolyan korú 307 es között van vagy 500 000 különbség. Egy a lényeg . 10 éves korában el kell adni mindet Onnantól sorscsapás az összes mai autó.[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Tökmindegy
senior tag
Az a lényeg ,hogy ha eldöntötted ,akkor már ne nézegess más felé.
Különben én a Toyota Corollára esküszöm,de az nem ocsó
Ha megfogadsz egy tanácsot. 70 ezer km fölött ne vegyél ,és húzz meg egy ár határt.
1.2 körül nagyon szép darabokat lehet találni,sok második autó volt a feleségnek kevés kilométerrel. Bár nem tudom mennyit szánsz rá. A ráncfelvarrott darabok olyan 1.5 körül vannak. Csak első tulajos,kevés km -el,szervizkönyves legyen ,és mindenféleképp beszélj a volt tulajjal,ha kereskedésben is veszed.Jelzem van nekem (már nem használom csórikámat) egy citroen saxo 1.5 D 14 éves (újonnan vettem) járgányom. 10 évig azt se tudtam mi az a szerelő,fogyasztott városban padlógázzal 4.5 litert,a szemét kitapostam,soha semmi nem ment tönkre rajta 240 ezer ig. 10 év után meg minden szép sorba DE minden) Ja a moci nem. Egy év után beletettem egy aksit a minap és pöccre beindult Na az egy jó motor.
[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Tökmindegy
senior tag
Az első autónál az ember fia hajlamos kompromisszumokra. Tanácsolom,hogy ne!
Akkor kérj kölcsön 1-2 százezret inkább,de bajt minek vennél magadnak Ha valami leharcolt gépet veszel a különbözetet akár már az első két hónapban ráköltenéd,akkor meg inkább vegyél egy jót amire évekig nem kell költened. No persze szerencse dolga isFúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
nagyúr
Megesik a legjobbakkal is. Én múlt héten egy Ford Focus II-t láttam ahogy trélerre tették a tecsó parkolóban.
Ettől még nem rossz autó. Meg azért az se feltétlenül állja meg magát hogy 10 év felett el kell adni mert már csak a baj van vele. Vagy lehet nekem volt mákom a tavaly 13 évesen vett géppel. Kerek 2 hét múlva lesz hogy megvettem, már 14 éves de nem bántam meg. Csak kopó cuccokból kellett párat cserélnem.Més que un club!
-
Tökmindegy
senior tag
A 206 egy olcsóbb kivitelű autó,ez meg is látszik az anyag használatában.
Nem olyan nagy ám a különbség árban és a komfortérzet nem ugyan az.
Az a jó,hogy rossz hírük van hazánkban a francia vasaknak így relatíve olcsók,így én nem tartom elképzelhetetlennek,hogy 1 milla körül kifoghatsz egy 7 év körüli megkímélt vasat.Napfénysüti
Egy jó haverom szokta mondani.
Autót csak olyat,aminek üveg a lámpája,bovdenes a gázpedál,és elektronika annyi van benne ami az autó rádióban. Szerinte ez a nyugodt autózás titka[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
hobizoli
nagyúr
Bla-bla 3.5 persze, azzal az apro csuszatassal, hogy ez orszaugton gazpedalfujassal, 6.5 meg atlagban
Amugy meg pont 20 nap mulva +16-l dragabb lesz a gazolaj, aztan onnan 61nap mulva meg +10 megint raugrik, ha csak a mai arat nezzuk. De okt31-g igy, ha haladunk meglesz a 400Ft-s gazolajar is...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Ja csak egyiket majd 430-l fizeted literenkent, masikat meg 205-l. Na?
Atlagot szamolj mindkettonel vagy csak varosit.
Ez tipikusan az a önoigazolo gyogy szint, amikor egybites pistike azzal ervel az eros autok ellen, hogy o IFA moge behuzodva elpotyoreszik 3.2-vel is (70-l), bezzeg a jozsika Impreddzzáááája allando osszekerekkel 1.5x akkora tomeggel meg 4x annyi loval versenypalyan veretve beveri a 32-t is. Mikozben ugyanugy 70-l potyoreszve az IFA mogott a Impreza-nek sem kell ennyi.
Amugy add csak ide azt az autot aztan majd mindjart fox latni rajta nemhogy 5-t, majd 8-t is.
Lehet utana majd feket is kell cserelni... csakhogy tisztaban legyel a "kinyomod a szemet" fogalommal.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
dízelracer
senior tag
Én dízel párti vagyok de be kell látni a gázzal szemben jelenleg nincs semmi alternatíva. Bizonyos időközönként szűrőt meg gyertyát cserélsz és mész ki a világból. Ehhez képest a dízellel keményen csöcsre lehet szaladni pláne ha használt autóról beszélünk.
kékcsiga: "Lehet utana majd feket is kell cserelni... csakhogy tisztaban legyel a "kinyomod a szemet" fogalommal."
A nap hozzászólása a tiéd.
[ Szerkesztve ]
-
NTonee
veterán
"A francia kocsik rakat szarok? Gratulálok, sokat érthetsz az autókhoz!"
Mivel az összes haver a kocsmában azt mondta, így igen, azok! Ez a marhaság már sosem fog kikopni a köztudatból. És az a legszebb, hogy olyan emberek állítják, akiknek életükben nem volt közük egyhez sem. -
zolikaDB
veterán
Köszönöm szépen a megtisztelő jelzőt, bátor s kedves.
Ismerem a kocsikat, típusokat, lexikális jelleggel. Járkálok topicokban, érdeklődök, ui jövőre szeretnék egy gazdaságos, hatékony szekérbe befektetni, s azt hiszem, szentgotthárdi remekmű lesz.
Barátom, gépész jellegű ember vagyok, de nem ugatok olyanba, amihez nem értek.
Ebbe sem.
Annyit hallok sok helyről, h nem megbízható, nem jó minőségű autók a franciák. Ma néztem egy C6-ost, sosem tetszettek a Citroenek, de majd elaléltam. (echte németes vagyok)
Barátnőm unokatesójáék most cserélték be az Astra G-t egy 207-esre. Majd elolvadtam benne, úgy tetszett. Elfértem a kocsiban (192 cm, 100kg). Barátom meg egy 206-ossal császkál Pesten, szerettem azt a kocsit is.
De ott van Laraxior, a 3 literes Lagunával. Jó felszereltség, jó ár, de... Áll az autó.
Mik az extra költségek egy ilyen nagy rezsónál???NToneee: drága logout fórumtárs. Nem fogyasztok alkoholt, az ismerősök néha nagy szemekkel néznek, h nem ismerem a debreceni kocsmás helyeket... Itt a lehetőség, cáfolj! Mutass nekem 1.3m MAX-ért egy francia kocsit, ami szuper gazdaságos, kifejezetten megbízható, olcsó a szervíze, jól felszerelt (de legalább a szokásos extrákkal), és én is kényelmesen elférek benne, ha kell, 1100km-en is. Mutasd meg a tuti francia verdát.
Ne cinizmus. Komolyan mondom.[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
Nevetséges és szánalmas emberek?
Ja ezt apósomnak mond aki az újonnan szalonból vett dízel Megane II -vel közel 4évig folyamatosan szopott majd nem bírta tovább idegekkel és eladta. Vett helyette egy használt, megismétlem használt 1.6-os Octavia Kombit és egycsapásra kisimultak a ráncai. Abban csak a kopó alkatrészeket kell cserélni nincs váratlan meglepi. Nem hagyja ott az út szélén és nincs tele gyári hibás alkatrészekkel mint az a francia szar. A Megane első két évében a "fél autót" kicserélték garanciában (motorvezérlő computer, ülésfűtés, klíma szabályzót 2x, a lámpák folyamatosan kiégtek + a magasság állító folyton elment stb...). Szervizes munkafelvevő már arcról megismerte és előre köszönt amikor leadta a kocsit újabb és újabb javításokra. Azt mondta soha többet még az udvarba sem enged be francia kocsit. Előtte csak német autói voltak és szeretett volna egy kicsit jobban felszerelt kényelmes autót venni. Nem jött össze.
-
Rick4
félisten
Olvass vissza, hadd ne idézzek, a gázos továbbműködésre nem érkezett tényekkel megrakott hozzászólás, de tuskónak azért tuskó lettem, aztán jön a többi okos értelem nélkül észt osztani. Köszi, én ezeken az embereken csak nevetek.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
NTonee
veterán
Na, itt nem találtam kivetni valót!
De igazából mindegy ez a francia pro/kontra téma. Mindenki olyat vegyen, amilyet szeretne, és amivel meg tud barátkozni. Ha mi különcnek számítunk a francia autóval, akkor vállalom.szerk:
Egyébként francia és francia között is van különbség, ha az alkatrészek árait nézzük. A renault alkatrészárak szerintem néhol már a horror kategóriát ütik.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Azért az olcsó fenntartásra majd térjünk vissza, ha több évig használsz is egy franciát.
Lehet tényleg nem lesz vele gond, de erősen benne van a pakliban, hogy igen. A benzines még jobbik eset szerencsére.Erről az jut eszembe, amikor kolegám aki egy 1,2-es kis fapad 95-ös cliot használt ( nem egy bonyolult technika). Mindig mondta, hogy végülis nincs vele gond... de azért a legvégén mikor eladta, mert kezdtek rajta egyre gyakrabban előjönni a hibák, akkor azért belátta, hogy hát igaz hogy viszonylag olcsóért megjavították ha baja volt,de azért ez mégsem ugyanaz, mint ha egy igazán megbízhatóval max akkor járni szerelőhöz ha cseréled a kopó alkatrészeket.
Vagy ott van főnököm a C5-ösével. Hogy én hányszor hordtam autóvillamosságishoz/autószerelőhöz az elmúlt években.....
Azt kell, hogy mondjam nem alaptalan a francia autókkal szemben lévő előítélet.
Még aki meg is van elégedve az autójával(francia), azért ott is kibukik, hogy valami kis idegesítő hülyeség mégis van az ő kocsijával is...., igaz hogy ettől még használható, na de akkor is. -
33as
senior tag
-
Laraxior
titán
ha gumit cserélsz, ha csökken, vagy nő benne a nyomás, az mind-mind befolyásoló tényező a sebességre. De biztosan vannak még ezenfelül is dolgok. Én konkrétan ennyit tudok
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
SpeedR
őstag
Ez miatt: [link]
Az előírás szerint semmilyen körülmények között nem mutathat kevesebbet az óra, mint amennyi a valós sebesség. A gyárak nem merik eljátszani azt, hogy 90 helyett véletlenül 89.9-et mutasson egy esetleges ellenőrzésen, mert akkor akár be is tilthatják a tipus forgalmazását. Felfelé eltérhetnek több mint 10%-kal, így bőven van lehetőségük biztonsági játékot játszani.Rick4:
Nem követtem a topikot. Sikerült lemeccselni a biztosítóval a nem fordulónapra eső, közös megegyezéses szerződés megszüntetést?[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
-
MPowerPH
félisten
Amennyiért meg lesz hirdetve, nem kell majd visszatekerni. Kitöltött szervizkönyv, összes számla megvan hozzá, így nem is lenne értelme. Most volt egy teljes motor diagnosztikán, kompresszió mérésen, annak az eredménye is megvan. Lesz vezérlés csere, a görgők már megvannak. Szóval tip-top, és jól felszerelt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kisza25
félisten
a fabia váltója biztos, hogy jó, nekem az volt majdnem 6évig hibalista 0-a
5embernek szerintem mindkettő kicsi, a skodában a hátsó ülés közepe kicsit meg van emelve ezért aki ott ül annak nem lenne valami kényelmes,
a fabiánál nagyon figyelj, hogy ne clasic felszereltségről induljon, hanem life spirit...mert a clasicnak még a hangszigetelése sem ua.
amúgy én inkább a kombit ajánlanám mindkettőből, mert jobb a hátsó futóművük, amúgy itt van teszt fábiáról videóval (totalcar)[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
opeter87
senior tag
Plusz egy a Fabia-nak
-jobb váltó
-sok alkatrész VW tehát van bőséggel választék - gyári/utángyártott közöttAmennyiben tényleg sokat fogsz plusz 4 emberrel együtt utazni, akkor mindkettő kics
A kombi mindkettőből jobb (legalább van hova tenni a csomagokat)
Skodánál az ilyen alap modellek (mint, ahogy a kolléga írta) Classic vigyázni kell
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Politika
- Vírusirtó topic
- Ukrajnai háború
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Hardcore café
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen