Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz dízelracer #3154 üzenetére

    En ehhez vagyok szokva, nem mondom a GT is beveri a 15-t tolva, meg E85-bol mivel azt dusitani KELL a 20-t is haverarcnakm, de ezek ijen autok. Aztan meg mekkeeeáááni. Evente fekbetetcsere van elol, mert betetvasig lekopik. Aztan megyek vele 8-10k km-t per ev. De le lehet vele potyoreszni 8-l varosban off_boost, es ha kell tud menni is. De 4 szemellyel a fedelzeten is ki tud ugrani a 4-sen egy kocsisorbol ugy kigyorsitva hogy megelozok vele egyszerre 2-3-4 autot is, pedig ott szokott lenni szep forgalom, nem egyesevel atszenvedem magam, meg megvarom amig lekanyarodik elolem.

    De ez a 3.6 ez annyira beteges, neztem multkor az Ignis-t az M0-n 90-l klimaval eszik 5.2-5.6 kozott 100-n a kijelzo szerint, ez LPG-vel lenne 6.5, ami ma 1325Ft, klima nelkul meg ennyi sem lenne, mert akkor 5-5.2kozott szor, tehat kb 4-5decit "ér" a klima

    1325Ft-ert alig kapok 3.4 liter gazolajat, januartol 3.1-t

    Annyival meg az szuper ehenkorasz 1.5D Saxo SEM megy el, klimazva meg kb meghal. Ha Ignis-t szamolom klima nelkul LPG-vel 6-l, az 1230Ft 100km-n, amiert ma adnak 3.1liter gazolajat, januartol meg 2.8-t. Hat 2.8-l talan meg a 3L Lupo sem megy el, es abban aztan hely semmi, meg menyibe is kerul? Sosem terul meg egy LPG-s Ignis-hez vagy barmi hasonloan kis ccm-s varosi kisautohoz kepest -pl Rick4 mk2 Punto-ja- varosban rohangalni a dizel mivolta meg pokvágeny felára

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák