Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Apple notebookok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
gp A következő hónapban többek között a Dead Space felújítását kapják meg az érdeklődők.
-
Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
ma Tovább javultak a teljesítménypontszámok, az órajelek már-már gyanúsak.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #113575 üzenetére
Mi a baja az F10-nek? Egy haver nagyon hegyezi ra a cerkat, aztan hatha van valami ami eltantoritja, vagy jobb ha tud rola.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #113588 üzenetére
Ja, meg a 2.2 D Toyota, Mazdaval ovatosan mert rohados, stb stb
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #113749 üzenetére
Nem a kereknel fagy be, hanem az Y-ban, ezert vetettem el a melegvizes locsolas otletet.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #113911 üzenetére
Ahányszor linkeled a Volvodról készült képeket, mindig elcsábulok. Az Autonavigatoros teszt óta most C70-en pörgök, annál harmonikusabb formájú kupé talán csak a Pug 406.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #114023 üzenetére
Mert a Fiatra többet kell? Nagy csapdát nem rejt a Bravo, sőt. Na meg gyakorlatilag az SX4 is egy Fiat. A benzinmotor Suzuki, a 4WD pedig Subaru, minden más olasz tervezés, a dízellel együtt.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #114069 üzenetére
2007-es az már D Corsa (2006-tól), műszakilag azonos a Grande Puntoval és az Alfa MiTo-val.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #114078 üzenetére
Stilonal az eleinte volt probléma az üvegtetővel, elöl beázott, később javították. Légzsák lámpa, ahogy írod is.
kontakthibák szoktak még előfordulni, de azok viszonylag könnyen és akár házilag is javíthatóak.
1.4-től felfele gondolkodj benne, egy 105 lovas JTD-t sem vetnék el."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
De latod, hogy nem baromsag...
20 ev olaszozas utan: Prisma 460e km-rel lett eladva, az elso Dedraban 300 korul volt, szarra tort, a mostaniban 300+, az Alfaban 220, a Cromaban 340.
Legproblemasabb a Prisma volt, nem huzta fel kozpontizarral a hatso ablakot, es be az antennat, illetve a motorvezerlot kellett cserelni, mert megsult.Igazabol elkpepzelni sem tudom, hogy ennel kevesebbet milyen autora lehet kolteni. De azert jo olvasni, hogy ezt a VW-t szeriat ne, azokat a BMW-ket keruld, azokra a Mercikre ra se nezz, stb stb.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Lavidaloka #115075 üzenetére
Faceliftes szerintem szebb, valahogy jobban egybe van a dizajn. Regivagasu sor 6-tal oke, dizellel van baj.
tresh: meg nem vette meg, de ez a meno.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Lavidaloka #115079 üzenetére
Mert mar egy oregedo tipus, par betegseggel. Egyaltalan nem tagas, es a fenntartasa is BMW-s, persze csak akkor, ha rendesen megkapja amit kell.
Ennyi penzert inkabb Superb, nyilvan az nem mutat nagyot, ezert ez itthon kilove (tiszetl a kivetelnek).
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Lavidaloka #115084 üzenetére
Nem veletlen, mert RAJ!!! Attol meg nem lesz nagy auto, sot. Volt szerencsem hozza hosszabb tavon, passzentosnak mondanam. Magusnak szerintem nem kell bemutatni az E46-ot.
Az xd gondolom az XDrive-ot jelenti.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz MunezXBK #115096 üzenetére
Nekem is tetszik, szó se róla. Rokonságban is van 1-2, de még a nagy hype előtti időből, most meg rengeteget látok, lelakott, lepusztult, füstokádó E46 és E39 M-mes rendszámmal. Ez nálam az a kategória amikor egyértelmű, hogy azért ez lett az adott pénzmagért, mert BMW.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz g4bb3r #115206 üzenetére
Van millio teszt rola, ugyhogy olvashatsz elfogulatlan velemenyt is rola. A masodik facelifttel jott ez a kivitel.
Van muanyagtoldat nelkuli, normal hasmagassagu Q4 is.
A csomagtarto merete valtozatlan, ennel kissebb (360 l) mar nem is lehetne, nem egy cuccolos auto, na.A CW -nek a futomuvon felul a fekrendszere ami esetleg zsebbenyulosabb a polgaribb kivitelekhez kepest, mert a GTA rendszere van rajta.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz enginev3.0 #115210 üzenetére
1.4 12v-t kerüld el jó messzire. 1.2 16v vagy 1.6 16v és felette.
Itt az oka, 1.2-vel jól jársz, jobban megy, kevesebbet eszik, és jó motor.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #115242 üzenetére
Olaszorszagban fonokomnek ugyan ilyen 2.2 idtec Accordja van, 2008-ban vette, kutya baja az autonak, a tompitottat egyutt probaltuk kicserelni a dokumentacioja alapjan, de szinte lehetetlen.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz MunezXBK #115431 üzenetére
Múltkor tankoltam 400 Ft/l áron valami csoda dízelt, halkabb tőle az autó (jobban nem megy, és a fogyasztás sem csökken), gondoltam adok neki megint ebből a nyálból, 180 km-t mentem el 15 literből.
Visszafele Velence után asszem Agipnál tankoltam, szintén 15 litert, még mindig azt hajtom, pedig már 220 felett vagyok, és még van benne egy jó 40-50.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Az 1.3 turbo inkabb 80 eleje, a Delta 1.6 turbo szinten.
De ott van a Daihatsu Charade is az 1.0 turboval.Mondjuk az 1.6-ra nem igaz amit Hobizoli ir, ott mas a dugattyu es ugy tudom a hajtokarok is, a mezei 1.6 hoz kepest. Legalabbis amikor turbositani akartuk, akkor ezen bukott meg a dolog. Az otthon levo 2.0 8v turbo meg mar sok lett volna, illetve a dugattyuk hajtokarokkal nem csereszabatosak.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz oliwire #115960 üzenetére
Ezek az 1.2 TSI köztudott problémái, gyakorlatilag bárkinél bármikor jelentkezhetnek. [link]
A turbonál elsősorban nem a lapátokat kell melegíteni, hiszen az gyakorlatilag azonnal áthevül, az olajnak kell elérnie az üzemi hőmérsékletet, hogy legyen rendes kenése.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #116102 üzenetére
Lattam, hogy kijavitottad oket, de egy forrasra alapozva, siman irjak, hogy "Nem".
Wikipedia, auto-data es az automobile-catalog szerint is 99, de mar meg sem lepodok. (Utobbi raadasul a leheto legreszletesebb).
Kornelka: igen, 7.9, 1030 kg korulo onsullyal eleg mozgekony kis vakarcs.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #116125 üzenetére
Nekem is kene egy PGT. Korabban szemezgettem azokkal is, de amikor tervben volt, akkor nem volt patent allapotu. Most viszont egyre jobban erzem a kesztetest.
Valahol Cegled kornyeken talallak ha jol tudom, ha igaz, akkor kb 30 km van koztunk, nalad tuning jatszik csak, vagy atfesules is?
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen