Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #202312 üzenetére
Most nézem hogy már majdnem befér a Baleno is Rapid/Cactus és a kisautók közé, 1.2 DPI-vel az is egy elég jó alternatíva (csak ne nyomorúságos H4-es fényszóróval, hanem magasabb felszereltséggel, jobb lámpával). 1.0T is jó lehet, bár én előbbi motort jobban szeretem (Vitarában legalábbis nem nőtt a szívemhez a Boosterjet).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz vzsryl #202321 üzenetére
Itt a pont.
Ha jól rémlik O3/G7/L3-ról beszélünk... Ott nem mindegyikben volt még multilink 150 le felett?
Amúgy meg... Értem hogy elvileg jobb, de van egy csomó példa arra is, hogy a hangolás/tudás többet számít.Golf meg oktáv kényelmes/kellemes, Leon feszesebb, de legalább valamilyen. Rapid ügyesebb golf/oktávtól (kis) úthibákon, és átlag kanyargásnál se nagyon van különbség (olcsóbbik futóműnél, nem túl szar úton). Leon legalább sportkombisabbnak is néz ki, ha már egyik se tudja a sík padlót, legalább szebb/kevésbé lesz dzsuvás a hátulja. Sőt, az 5 ajtósnál is jobb a légellenállása.
Ülés, futómű, esetleg még világítás alapján döntenék.Szerk: O3 is beázik, vagy csak a G7/L3?
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz BigBlackDog #202323 üzenetére
Klasszik szitu... Németeknél meg osztrákoknál a keményebb futóművel és nagyobb kerékkel gyorsabb egy autó, nálunk meg a puhább/ballonosabb kombó a nyerő, van esélye még felfeküdni/visszaérni a talajra. (Saját autón is 3 méretet teszteltem.)
#imádoknyugatonvezetni[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz dome29 #202349 üzenetére
Valószínű érzed, hogy kb milyen kategória ez a 2 autó megbízhatóság, fenntartási költségek tekintetében. Gumi méreten/tulajdonságain túl érdemes figyelembe venni, hogy jellemző-e a fűrészfogás kopás, mert úgy rémlik igen. Tudtommal a V6 FSi sem lett túl megbízható motor...
CC statisztika: [link]<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz gipszklipsz #202361 üzenetére
H Astra nem fog 5 liter körül enni. Swift/Splash, Clio, Aygo/C1/107 ha elég akkora, 208/C3/DS3 az 1.2 motorral amik tudják ezt (DS3 valszínű még az 1.4essel fér bele ennyibe, pedig patent a kis puretech), vagy akár 1.2 TSi Fabia is, de az még a foglalkozós tsi (vezérlés és feszítő csere, nem kizárt hogy tisztítani is kell a mocit).
Nem minden 10 évnél idősebbet emészt a rozsda, de vannak gyártók, amikre ez jobban jellemző, van amikre kevésbé. Swiftet én fapadosnak tartom, összeszerelési minőség/NVH/csomagtér miatt nekem mindig kiesik, ellenben a Splashel mondjuk (alap csomi ott még kisebb mondjuk, de az már kb mindegy). Aláírásomból kibogozható mit választottunk hasonlóra (250km meg a városon belüli közlekedésre) és mennyit eszik. Az hogy jobban megy mint a korábbi 1.4es kisautónk, azt meg ebből a mondatból tudni meg
Doki16
Qru: Au új HRV egy rohadt jó autó, az XV ahhoz képest egy őstulok, be se ültesd utána
Ismerős hölgy most mérte fel a kis suc/crossover piacot ennyiért, én Kona/2008/Capture/HRV-t ajánlottam, végül a puncisra fizetett be, újonnan, hatért. Az elején Vitarát akart, de aztán kipróbálta[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Itt az ADAC AUtotestnél találod a valódi, nem himi humi csomiméreteket. Sztem nem annyira kicsi a CH-R (ha kisebb is hátul mint asszony 2o8-a), az is jó lehet, de abból én hibridet vennék csak. A simák nem érnek annyit (pl egy 2008/C3 Aircross/Cactus/Kona/Capture ellenében).
Mennyire fogja helyben használni amúgy? Ha eléggé, akkor a ChrKonaStonic2008C3aircrossCaptureHrv amik mpi motort is adnak.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Stonic is kicsi lesz akkor (Kona nagyobb). Vitarát nem is mondtam, nem utállak annyira Az összes, különböző franciák belseje nem tetszik, egyiké sem (és vszínű nem vezette akkor őket)? XV meg még bent a pakliban? Gyanús
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz bandus #202388 üzenetére
Nem a csapott ajtó a baj, hanem hogy kb tíz centivel magasabban van a csomagtérpadló, mint kellene. Azt nem tudom hogy hozták össze
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz gipszklipsz #202399 üzenetére
Miért lenne bilibe lógós? [link]
Igaz, főként az újabb, modernebb platformokkal jön össze (kivéve a 3 törpe amit írtam). De Már Punto2/Clio2 is el tud ennyivel járni (1.2 16V); de a 208/C3/DS3 ezzel az 1.2 motorral lazán megvan ötből, miközben jól veszi a lapot és jó hangja van ha nyomod neki. Meg nem is olyan kicsi (175cm-es saját maga mögött).Vagy Prius2 is tudja ezeket ennyiből...
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz acsati #202407 üzenetére
Proceedből is játszhat az 1.6 is (azért az 1.4sem vállahatatlan, max hozzá kell nyúlni, de az opelhez is vszínű).
HOgy borzoljam kicsit szabonagyur idegeit is : Esetleg az M3C-kat is felveheted alternatívának (szintén okoskerék csere várható ha magyar autó volt, de jóval olcsóbb ennél, nekem 30 ezer volt 2 éve). [link]
Futómű, fogyasztás terén nem egy liga az Astrával, 6os váltó miatt a rugalmasságban is jobb.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz acsati #202416 üzenetére
Kérdezed meg tőlük, ezek szerint értenek hozzá. Én autószerelők között nőttem fel, és érdekelnek az autók, mert volt pár francia autónk is. Én nem tudom mi az amitől félni kell (2000es évek elején még mélyebbre mentek pár dologgal mint a többi európai 1-2 tekintetben, de az mindenkinek sötét korszak volt). Mármint így hogy soha semmilyen franciát vagy olaszt ne, vagy hogy bármilyen német vagy japán jöhet; az szerintem butaság. De ez mondjuk úgy, ízlés kérdése, akinek játszik játszik, akinek nem, nem.
Feltételeztem, hogy tudod használni az hasznaltauto.hu-t, és ha érdekel akadnak másfélért is (benzinesek is). Olyat szoktam linkelni ahol jobbak a képek (első benyomás).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #202569 üzenetére
Kicsit olyan ez a téma mint a bólogatós robotváltók.
Sokakat idegeseít, van akik tök jól elvannak vele. Én úgy szoktam a bizonytalanoknak mondani, aki botlábú, attól jobban vált, aki ügyes, azt zavarni fogja.
Ha valaki városban araszol naponta (és erre nincs jobb közlekedési alternatíva), arrahibridautomata kell.Akinek nincs pénze a javításra, többletfogyasztásra, vagy idegesíti hogy rohadt alacsony fordulaton cseszteti manapság sok automata a hajtásláncot (mondjuk azvemberek nagyja is ) vagy azvelőre-hátra irányváltásnál idegesíti ha több másodperc, és nem zavarja a kéz és lábmunka, hajrá a kéziváltósra.
De! Nemhogy nemzeteknél, meg márkáknál nincs tuti; hanem még típuson belül sem egyértelmű. Vannak átkozottul szar kiosztású manuálisok, és fosul programozott automaták is, és még típuson belül is sokszor van jó és rossz automata és kéziváltó is (lásd pl Golf).
De itt is vannak típusok, amiből ajánlom, hogy ne az ötös, hanem már a fl utáni/erősebb változatot hatos váltóval vegyék, mert nem lett sztem túl jó az ötös kiosztás.Asszem ismersz annyira hogy melyik váltót preferálom , bár egy jó automatával is ellennék (amibe belenyúlhatok ha játszani van kedvem). De pl az EAT hdi mellé jó, puretech mellé gyári sw-vel nem.
Én nem a fiataloknál (max aki automatára vizsgázik, az sztem hülye) hanem a középkorú hölgyeknél akadok ki, mikor nem tud figyelni a váltásra
semár. Ott én tízből kilencszer szétvágnám a jogsit, mert ön és közveszélyes amit művelnek. De sajnos nem kell 5 évente újból vizsgázni, így vannolyan közlekedési kultúránk, amilyen.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz dangerzone #202615 üzenetére
Cupra Formentor nem játszik (nem suv, max crossover)? Az FR Leont is kipróbálnám a hármas mellé! Sztem elég jó a Leon, és bár finom a mazda, engem zavar benne pár dolog (nem a mi útjainkra való az a kemény futómű, hátsó és oldalsó hátsó kilátás hiánya, a valahol 186 lovas motor karaktere, várható megvízhatósága).
RS Line vagy i30 FB N line nem játszik?[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz dangerzone #202635 üzenetére
Tekintve milyen szupik lettek a Skyactive D-d, és hogy azért akad pár apróság a G-vel is (semmi extra, nem egy GT86 motor, de nem is kiemelkedő)... Fáznék az első generációtól.
Ezekből és az
feleslegesagyonbonyolításból nem fogadnék arra, hogy nagyon megbízható lesz.
És sajna még nem vezettem, de sejtem a karakterét (ez a kompresszoros mild hibrid ugye?), és megint túl japános lett, ahogy olvasom. Le se írom melyik vag/stellantis motort ikszelném be inkább magamnak helyette, mert megköveznektomics:
Baleszmode: Colt vagy Jazz. Swift még fiatalnak is kicsi ha mennének kettőnél többennvalahova(és sajna nem kevés gyenge pontja van a csomin kívül).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz nandow #202665 üzenetére
Korai változatoknál alacsony olajnyomás a szivattyú miatt, kokszosodásra visszavezethető egyenetlen járás (ennél a motornál ez nem annyira jó, nagyon ki van élezve a kopogáshatár), gyengülés illetve kopogás (több alkalommal cserélnek drága kopogásszenzorokat, feleslegesen) pl fals levegő vagy az olajlecsapató hibája miatt. Sw frissítés kell 2015 április és 2017 november közötti motorokra, mert hiányzik/hiányozhat a tiltás (egy félreváltás esetén a motor megszívta); később 2018 november - 2019 május) a változó szelepvezérlés miatt.
Eredendően megbízható a motor/autó. Volt pár visszahívás, meg idegesítő (főleg peres gumival) a tpms szűk toleranciája pl autópályázásnál. Főleg a hatosnak olvastam utána, de elég hasonló a technika a kettőben.
szabonagyur: Szerencse hogy a Swift nem túlátazott...
Mindkettőnek megvannak a konstrukciós sajátosságai, megbízhatóak, de nem hibátlanok. De sokkal minőségibb, praktikusabb autónak tartom a Jazzt (kettő között van a Splash). Akinek akkora autó elég, annak a tpca törpéket is szoktam javasolni. De mind kényes az olajra (a jazz ill az 1KR-FE jobban), fékolajra (Swift jobban), H4-es light világításuk és félautomata ablakaik vannak.
De ennyiért akadnak rendesen világító, európai emberekre is kényelmesen/jól beállítható kisautók is, amik szintén jók.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz nandow #202671 üzenetére
A dízel az konkrétan problémás, a benyás az nem vészes, de néha ott is van fejvakargatás (ahogy a kia 1.4/1.6 osoknál is meg szoktuk említeni, de attól még azok sem betegágyak).
Bdanyy: évi 25-30K mellett fontos a fogyasztás is, és egy élhető dinamika, a fenntartási költségek/megbízhatóság, meg a számomra szimpatikus karakter. Kedvenceim az 1.2 Pt (130 a kompakt testekben; pároméban a szívó változat van), és az 1.4(/1.5) (140/150)csí. Azért az erősebbek, hogy középen ne hagyja abba amit elkezdett, lóerőben a 110/125/130 is elég lenne. Főleg a 2016-2017 utáni mezőnyből (újabb revíziók).
A Fiat, Kia/Hyundai meg a Renault (meg Suzuki) háza táján is van korrekt 1.2-1.4 turbós benyás motor, de a körítésben a C4P vagy 308/Leon állnak hozzám a legközelebb.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz tboy93 #202676 üzenetére
Az M2. Tegyen picit hozzá, a M3 sokkal jobb lett. Vagy Clio3 Grandtourt vegyen az M2 árából.
Lacettit is skippelném.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz grizlisandor #202699 üzenetére
Nejemé is fényevő, hátul is kényelmes, első ülés is jobb mint a swiftben, terlegetni is legalább olyan jó, félpanoráma szélvédője van, jobb az hangcucca is, csomija is bőven nagyobb, és nem is drágább. Meg igényesebbbmegoldások vannak benne. Szerencsére feljött az autóipar, tudnak ha akarnak. Ok, a koraiaknál vmszíjat kell időben cserélni, oszt ennyi.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #202706 üzenetére
Ja, most nézem előny lehet a magasabb üléshelyzet sajnos relatív magas is (főleg anyós oldalalon, ahol a miénkben még nem állítható a magasság).
Hogy ON is legyek, az új Swift sokkal jobb mint a korábbi, ki kell próbálni megéri/belefér-e.
Vagy Balenora céloztok, és emberi méretűbb. De mindkettőből csak ledes, nem holmirogobólámpásH4-es főfénnyel venném.Vagy 208, Clio4 kisautósabb formával, picit bővebb méretben Jazz, Cactus, Rapid, Toledo.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #202758 üzenetére
Ha az igényesebb fl nem játszik, és az ülés nem gatya, mehet. Lámpára is nézz rá, minimum takarítás kelleni fog a foncsornak. Nem nagyon tudok sok mást ennyiért.
426os: Rohadtull felmentek a használt árak, így marad a Megane 3 (inkább szívó 1.6 hatos váltóval esetleg csipszel), Octavia 2 vége (hát, 1.4tsiből talán a végén volt szíjas, ez nem annyira jól bírja a rövidtávot mint a K4M), vagy Ceed 1.6GDI (nem gyenge, de nem érződik erősnek, de 130-150 sima ügy). Sajna a normálisabb G7/L3/O3/M4 fentebb van árban már.
Épp a héten néztem (lenne vevő az autómra), hogy 2019ben amiket néztem C4P/308/M4/Ceed az hasonló kondíciókkal nem 3,5-4, hanem 5-5,5 .
Vagy nyújtott B szegmens, pille súlyhoz 1.2T-vel, Rapid vagy Cactus (S-Cross fl nem tudom befér e a keretbe).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #202787 üzenetére
Azokból is az fl ajánlott, és a 16V változatok (M1 1.4 főként, Xsarából az 1.6). Utóbbinál preventíve hátsó lengőkar csapágy csere ajánlott.
De ha elég egy kisautó, akkor kisautót kell venni (Saxo/106-tól meg jóval biztonságosabb a Clio, ebbe az árba max a Punto 2 fér be). Ami 206ost ennyiért adnak, annak meg lóg a bele.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #202790 üzenetére
Mindkettő jó, de 1.4 (rövid vszíj csereperiódust leszámítva) még egy fokkal jobb, és már elég jól viszi az M1 testét, és rohadt jól fogyaszt. Az 1.6 többet eszik, olajpára előfordul, gyorsan fáradnak a szívósor tömítések (fojtószelepet sűrűn illik takarítani), trafók is kevesebbet bírnak, az olajra kényesebb egy kicsit a vvt miatt.)
És amiket próbáltam/kollégákkal racsingoltam (hb és szedán),érthetetlenülmeglepően jól megy (kicsiket ejt a váltó).<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Köszi a korrekciót. FHP jeladó nem szintén a kettestől volt jellemző (plusz injektorok, vezmódosítő kerék, az egyesre vonatkozó dolgokon felül)? Nem ismerem annyira a régieket, főleg az M3nál koncentráltam a K4M-re, M1-ből meg a K4J a favorizált nálam (hasonszörű autókba meg inkább a TU5JP4).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz 426os #202805 üzenetére
Elég megbízhatónak mondják az 1.4 TCE-t, de nekem nem eszik elég keveset. Meg a mostani is használhatóan megindul.
Viszont kb 2012-ig volt, akkortájt váltotta az 1.2 TCe, ami már nem annyira golyóálló technika.b4zsi-: 2012 utáni Xsara Picassod nem nagyon lesz. Abból egyébként pl k.rva jó a benzines is.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz ngaba #202812 üzenetére
115, a 100 lovas egy ****. Nem megy, rohadt sokat eszik, ellenben nem is a megbízhatóság mintapéldánya (cégnél 3db 100 meg egy 115 lovas volt; a 3ből 1 kigyulladt menetközben motortérből, kettő pedig 240 és 260 közöt érte el a motorgenerálozás szintjét, de egyiket sem vállalták, mondván ez kuka).
A ford 1.8asa az eléggé problémás akkoriból.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz 426os #202818 üzenetére
Már a K4M is sokkal jobban megy/erősebb mint a 8V TU3, főleg a normál kerék/hatosváltó kombóval M3 esetén (pl Fluence esetén egyel nagyobb a kerék és ötös, hosszabb a váltó, az nem túl tüzes).
De ki kell próbálni. Pl ma vezettem 1.0TCe-t először, pffff... Holnap majd kifejtem bővebben (de aki nem próbál több hasonlót, vagy nem hiszi, vagy nem érti sokszor a különbségeket, csak a saját hülyeségét hajtogatja; ahogy 1-2 hónapja ennek az autónak is a tulaja tette még, amíg nem próbálta ki*).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Captur Zen 2021 1.0 TCe:
Sikerült a héten kipróbálni ismi új autóját.
Röviden: JóNem szeretem a suvokat/crossovereket, mert általában kevésbé praktikusabbak mint a kombik vagy (kis)egyterűk, és szarabb a futóművük. De, vannak olyan autók, amik nem is igazi suvok/crossoverek, ahnem álcázott (kis)egyterűk illetve kombik, amik praktikusak is (H-RV, C5 AC, 5008, még még az S-Cross is elmegy mint hb, stb).
Elől tágas, hátul több mint egy arasznyi hely van a térdem előtt magam mögött (175cm) amikor hátra van tolva az ülés, úgyhogy nyugodtan előrébb lehet húzni a padot. Ülések faszák, vezetési pozíció is jó. Kormány nem túlszerzvózott, nem döglött, mai viszonylatban tök jó. Világítás egész jó, benti gombok/kezelőszervek jópofák és normális minőségűek. Csomi egész nagy, bár nagy lépcső lesz bővítéskor, jár a dupla padló legalább (meg a pótkerék is). A futómű nem a Kuga receptje alapján készült, hanem kifejezetten jó!
Csillapítás és rugózás rendben, picit feszes de kényelmes; a szar úton legalább olyan kényelmes mint a M3-am 15ös kerékkel! Ha hirtelenebb váltok irányt, nagyon gyorsan betámaszt, meglepően kellemes terelgetni; arra megy amerre küldöm, nem pattog le az ívről, szép munka!
A motor... aki nem próbálta, jön a szokásossal, 3 hengeres kávédaráló. Szerettem a 0.9 TC-et, mert kellemes a karaktere, nem is 90 lovasnak tűnt, és jól vette a lapot. Mindenen javítottak. Élénken vesi a gézt, gyk nincs turbolag. Erős, de nem csak amikor összeszedi magát, alapjárat közelében emelkedőn és bukkanókon tolatva is mintha egy sokkal nagyobb motor lenne benne. Ehhez már hatos váltó jár, jót tett neki!
Nem hallani a hangját, mikor kitolom a szemét akkor jön egy kis brummogás, de nem kellemetlen, sőt. Normál tartományban nem hallani a 3 hengert. Egyes-kettes környékén picikét óvatosabban kell kuplungolni első pár alkalommal, de pár km után már ezen sem lehetett észrevenni. Szépen épül fel az erő, a seggemben lévő szenzorok 120-130 ló közé tippelnék, nem 100-ra (vagy 90? 100 rémlik). Így, hogy próbálgatják ismerősök, 1,5-2km-es utakra használja munkába járásra a tulaj, és 1-2 hosszabb út volt még csak benne, parádés 5,7-et mutat még bejáratósan. Rekeszek, küszöböt takaró műanyagozás (tiszta lábbal száll ki az ember!), körbeműanyagozás, övmagasság állítás, hátra dönthető anyósülés, dinamikus segédvonalak tolatáskor és szokásos apróságokban is jól teljesít, nem csak a kötelezőt hozták. A kezem/könyököm jó anyagokhoz ér, nem sorjás, nem recseg semmi, meglepően halk az autó. Fedélzeti egész élhető (elhelyezése, sebessége, grafikája, logikája), normálisan szól a zene, jó a rádió vétel is.Negatívumként a tolatókamera képe átlagos, belső világítás izzós (de van hátul is), és anyósülés magasan van, mert a magassága nem állítható (legalábbis az olcsóbb felszereltségeknél).
Bő kompaktos futóművel és helykínálattal 6 misiért azt kell mondjam rohadtul versenyképes!
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz bandus #202883 üzenetére
Egyébként abszolút nem vagyok Renault fan; sőt (renault topikban néha szinte közellenség vagyok mikor kifejtem egy-egy nem túl jó megoldásról a véleményem).
A mostani Megane kényszerből lett (túl drágák voltak a jó C4P és 308SW-k).
Szerelni meg rühellem, hasonló idióták tervezték mint a VW-eket (sőt, néha azokat is alulmúlja). De ez már offos is, meg magánvélemény is.
Ez olyasmi mint a H-RV, croccovernek eladott jó kis autó, fasza futóművel. Nem mentem bele jobban hogy milyen vezetni, mert úgyis csak belekötnek olyanok, akik képről se láttak ilyet; hogy ez képtelenség. Mellesleg Leonos (mk1) kolléga is ugyanolyan véleménnyel van a Kugáról (szüleié), hogy szabályosan fél benne, messze nem tudja azt, amit a vacak csatolt lengőkaros saját 20 éves autója. Mert amilyen valószínűtlenül * lett a Kuga, olyan meglepően jó lett a Captur futóműve/súlyelosztása.Fusd át Macsuga és Papp tibi írását. Macsuga úgy szereti a Renaultokat, mint mókus az erdőtüzet. Papp
japánbérencTibi meg... Papp Tibi.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz olajbogyo #202886 üzenetére
A 2019 utáni 3.gen nem ismerem, a második generációt vezettem többet (meg egyszer az elsőt, az nem zavart), de a kettes 2.0 dízel összkerekes, 17es alufelnivel és relatív alap felszereltséggel az elég kellemetlen volt számomra.
Nem tudom neked milyen van. Az egyes nekem hasonló élmény volt mint a Vitara/S-Cross, a kettes határozottan kellemetlenebb nekem (súlyosabb, magasabban van a súlypont, nagy a rugózatlan tömeg, kanyar+úthibák esetén imádkozok hogy fogjon újra talajt).
Ha nem kanyarodok vele, akkor elmegy, kivasal sok mindent (vannak ügyesebbek meg ügyetlenebbek is). Lehet hogy a 20 évnyi megszokás azokon az utakon mindenféle (kisautó,kompaktok, középkategóriások, kis és nagyobb furgonok, pickupot, suvot és crossovert is beleértve) autóval túl optimista voltam hogy mit fog bírni. Az RX400 (brutál nagy kerékkel nagy tempóval) és az Agila lepett még meg ennyire a várakozásokhoz képest negatív irányba.
tegyük hozzá a ford sokszor más rugót/csillapítást (lengőkart, szilentet?) használ magasabb felszereltségnél, nem tudom itt is van-e ilyen különbség (a kettes Focusoknál zongorázni lehetett a különbséget az alap és a Ghia/Titanium között).
De normálisan közlekedve sokan nem értik miről beszélek, azt mondják ez egy suv, mit is várok, ezek ilyenek. (15 millán innen, mielőtt valaki belekötne). De messze nem mind ilyen.Kinézet/formatervezés passz, ezeket nem vágom.
Külsőre meg van ami tetszik, van ami nek (M4 inkább igen, Captur igen, Clio so-so, Kadjar és Arkana meg nem tetszik; Pug-ok közül kb mind tetszik, de 3008 nem kéne, a hasonlóan 'jól' sikerült futómű miatt) . Citroenek formatervét, picit jobban kényelemre/praktikumra hangoltságát jobban szeretem; de megint jóval drágább volt a C3, mint a 208 mikor vettük; másik kompromisszum[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Pitterix #202889 üzenetére
Én C4 Picasso, 5008, C Maxot preferálom ekkortájtról. Ki kell próbálni őket melyik szimpatikusabb. Vagy Xsara Picasso vége, ha ropiért fenntartható kell.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz KisApám #202894 üzenetére
Hány főnek/személynek?
5 fő meg néha egy gyerek: C4 Picasso, 5008, Touran, Scenic. Esetleg Lodgy, Zafira meg C-Max is játszhat, de benzines felhozataluk nem túl jó.
7 fő: Berlingo/Parner, Caddy Life (ebből nem sok benyás lesz) Doblo. Ami nagyobb, ott a benzines opció kiesik.
Ha 4 fő meg nagy csomagtér kell igazából, akkor pár kombi is akad még. Sok 7 személyes izé egy átlag kombi csomagterét se éri el 4/5 fővel.Ha lízing, inkább egy Jogger vagy Berlingo/Rifter/Xombo Priace city.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #202909 üzenetére
Halkan jegyezném meg, hogy sem Hans, sem a Lodgy nem ugazi 3 személyes a 2. sorban.
Azaz igazi 5 személyes, ahol hátul 3 külön (egyforma) ülés van ÉS ezek tologathatóak, hogy a vállunk ne ugyanoda essen, ÉS a padlón a középső utas lábának is legyen hely. Pl a Xsara Picassoim ilyenek voltak, de a legtöbb "7 személyes" még 5 felnőttnek sem jó.Alhambra és többi nagy egyterűnél a két hátsó hely nagyjából oké, de fenntartási ktg 3*-osa a kompakt egyterűének, és már a második sor is kényelmetlen, mert túl magasan van a padló, a combom nem éri az ülőlapot. Ráadásul pl Sharanban állabdóan bekúrtam a fejem a tetőbe a 2. sorban a szélén a 175 centimmel, C8 és tesóinál ugyan nem, de előre úgy szállok be, higy fel kell emelni a seggem.
Az itthon újonnan kaphatóból a legtöbb egyterűt használtam; és ha tényleg 7 személyes kell (és nem drágán birtokolható), akkor a dobozosok nyernek, max 1-2 kompakt egyterű tudja ezt még vállahatóbban mint a saját nagytesójuk.
Sokan szemre, meg egyszeri próba után gondolják, hogy mi a jó nagycsaládos autó, de felnőtt/gyerekülés/bejutás legót nem ismerik/próbálták, vagy a néha nagyon siralmas ülésrögzítéseket, testépítéssel felérő üléskivételeket sem.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz KisApám #202911 üzenetére
Már ajánlottunk pár típust, azokra nem reagáltál melyik irány szimpatikus.
Ha egyik gyerek magasítós, Octavia, Leon, Megane, 308, Ceed/i30 is szóbajöhet.Nagy kuffer 5 ülés Picasso (én a rövidet jobban szeretem, de kinek mi kell). Meg a korábban írtak.
5 ülés meg hangár: Berlingo (XTR), de a nagy sík hátfal miatt benyásban ez már többet eszik. Még a Scenic amit simán beikszelnék benzines egyterűek között (Megane3 alapjain régebbi mint a 2013 utáni Picasso).<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz olajbogyo #202922 üzenetére
Páran már megénekelték... Az nem nagyon tudom mi szól mellette? Szinte mindent, amit az Insignia tud (pl jó világítás), az Astra is tudja, Az is
picitsárnehéz, de egy fokkal jobb vétel használtan sztem, és ahhoz is drága a gumi, de nem ennyire. Ültem ilyenben (automatával még nem bakkecskéztem úgy mint azzal), nekem annyira nem adta (Astrát vagy a korábbi Vectrákat, Omegát jobban szerettem).<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- Politika
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ASUS notebook topic
- JavaScript topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs