Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Memóriakártya topic
- Videós, mozgóképes topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Yiggdrasil #215348 üzenetére
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz -Skylake- #215354 üzenetére
a legnagyobb választék J asztma-ból lesz itt ugye ennyi idősen lehet még szívóbenzinnel, de az a 200 kiló súlyhátrány, amit hordoz az tuti nem tesz jót a fogyasztásnak és a menetdinamikának
esetleg ugyan ezzel az opel technikával egy sevi krúz?
i30/ceed-et nem vennék a jól dokumentált kokszosodási problémák miatt, kizárólag olyat, amivel foglalkozott a tulajdonosa (sűrű olajcsere, dióhéjas tisztítás) mert amúgy szerinem a ceed kifejezetten szép kívül-belül
ami ritka, az a faceliftes hármas fóka, mert ezekből is már sok az egy literes turbós“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
szerintem a kilowattot beírta lóerőnek (a 115 lovas verzió ugye pont 85/86kW)
#215375 molnarpeter neee, ez de durva mondjuk a 120 lovas 2 literes Mazda benzin után nem elképzelhetetlen
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz -Skylake- #215381 üzenetére
az EA888 kódjelű T(F)Si tudtommal vegyes megítélésű motor, van aki szerint az egyik legjobb turbós VAG motor, van aki szerint meg sz*r (nyilván aki egy lefingott 500.000-et ment majd visszatekert példányt vett, az másképp vélekedik)
minél öregebb, annál jobban igyekeznék a bizonyítható előélet felé menni, mert ez is kokszosodik, megnyúlik a vezérműlánc, letérdel a turbó, a gyújtótrafók, a vízpumpa...
a nagyobb presztízzsel óhatatlanul jön a nagyobb fenntartási költség, és ahogy öregszenek a korábbi presztízs modellek, úgy lesz az éppen aktuális (sokadik) gazdájuknak egyre kevesebb pénze a banánra, főleg csak a majomra marad. igen, van kivétel, de nem az a jellemző.más: ki hiszi el, hogy a taxisárga gázos Zafirával 9 év alatt 105 ezer km-t mentek? mindig lesz rá madár?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
ezekben a 2011 előtti CC-kben vegyesen lehetett gen.1 és gen.2 is, ahogy olvasom (az 1.8-ról úgy tűnik inkább csak gen.2 míg a 2 literesről megoszlanak a vélemények)
#215389 hobizoli igazából mindegy mennyit mennek el, ha eleve taxinak vette a német tulajdonosa (a színből ez levágós) biztos nem keveset ment. hogy 300k vagy 500k a linkelt példány eredeti futása, az ebből a szempontból lényegtelen, hiszen 9 évesen 105 ezerrel hirdetik, amit valószínűleg már az első évében bele tettek a török gazdái. csak ugye ezek az eleve taxinak készült modellek lassabban amortizálódnak, mert a gyártó felkészül arra, hogy az átlagnál nagyobb igénybevételnek lesznek kitéve.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Tom1939 #215656 üzenetére
igazából kívülről is nagynak tűnik, közben meg 4,55 méter
a fizikailag nagyobb (11 centivel hosszabb és 3,5 centivel szélesebb) Lexus-ra azt mondta a felségem, hogy szerinte az a kisebb
belül meg azért tűnik nagynak (a hangszigetelés mellett) mert nem lehet nagyon alacsonyra engedni az ülést, a legalacsonyabb is magasan van, ami miatt úgy érzem, mintha lovon ülnék.
mitől félsz, a rozsdától? kis szárazjég utána üregvédelem, megvan a kettő együtt 350-400 ezerből, és utána 20 év múlva lábon tolod a bontóba“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
a nem Prince motoros (első generációs, facelift előtti) Mini One vehető?
1,2-1,5m között“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
off: ez a seggre mért "nem megy jól" dolog csalóka, mert az NX-em se szakítja le a fejem padlógáznál, és mégis tudom reprodukálni a laptiming által mért 7.0-ás 0-100-at
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
igen, ez kb gázpedál reakció eltérés is lehet, a környezetvédelmi normák sok autógyártót arra szoktattak, hogy az autóik ne reagáljanak úgy mint régen, mert akkor kevesebbet fogyaszt.
az NX-ben a Sport meg az Eco között az a különbség, hogy Sport-ban már akkor menne amikor még csak gondolok rá, hogy menni kéne, Eco-ban meg amikor a gázpedálra lépek, akkor olyan, mintha egy gumiszalag lenne a pedálra kötve - csak nyomom és nyomom aztán egyszer majd történik valami... az is lassan“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
őstag
válasz Rowon #215997 üzenetére
a Toyota dízelek közül az 1.4 D4D az egyetlen, ami igazán agyonüthetetlen
nem egy erőmű (90 Le) és az sem biztos, hogy belefér a max. 15 éves megkötésbe
ami még jó lehet: VAG 2.0 CR TDi (CBAB és társai)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz molnarpeter #216002 üzenetére
B6 Passat is belefér az 1.9 PD-vel, 2009-ig az is volt, és ott sincs DPF
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Paxker315 #216007 üzenetére
erről mindig az jut eszembe, hogy egy cimborám egy Alfa márkaszervizben dolgozott, amikor 2010 magasságában kérdeztem tőle, hogy vehetek-e 159-et mert bele voltam szerelmesedve a formába
azt mondta nem vagyunk olyan jó haverok, hogy állandóan ott legyek nála“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz tboldi #216025 üzenetére
igen, a vas lengőkarból ki tudod préselni a szilentet, az aluban meg a lengőkarral együtt cseréled - nem mindegy
nagy szerelmem még most is a 159 de projekt autónak SE vennék[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz -Skylake- #216132 üzenetére
sokan gondolkoznak pedig hasonlóan, ha hiszed, ha nem
temérdek olyan munkahely van, ahol sorban állnak mögötted, és egyet hibázol már jön egy olcsóbb indiai, vietnámi, ukrán a helyedre....“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
ha úgy foglalja le a NAV, hogy nincs papírja, akkor attól még lefoglalják, de papír nélkül árverezik el
ugyanez banki visszavett autónál: nem mindenki kooperatív akkor, amikor elviszi a NAV vagy a bank az autót tőle, ha érted mire gondolok“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz AssAssynn #216630 üzenetére
befér abba 4 is, ha olyan ülést veszel
egyébként vannak olyan ülések, amikből befér 3 is (angolul értők előnyben) de ezzek sok keresgélés és próbálgatás kell“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz itouchfan #216632 üzenetére
öcsémnek elég sok Mazda 2-t megnéztünk, mind fos volt. vagy csak simán fos, vagy híg fos. jó részük ausztriából jön egyébként, és ez együtt a korabeli Mazdák híres/hírhedt rohadási hajlamával... nem jó csillagjegy.
ezt a Yarist mondjuk pl. megnézném (én egyébként ebbe az irányba indulnék) ez még nem a rossznak tartott 1.33-as motor (NR-FE, 1329 ccm) hanem a régebbi "sima" egyhármas (NZ-FE,1297 ccm) aminek a módosított verziója ment Priusokba is a hibrid hajtás mellé“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
őstag
válasz AssAssynn #216683 üzenetére
egy 15 éves autónál, amiben gáz is van (legalább 100 ezer km kell a megtérüléshez) miből gondolod, hogy lesz egy olyan, ami 150 ezret futott?
nagy autók, amiben elfér 3 gyerekülés egymás mellett SOHA nem második autónak vannak tartva“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
lehet nincs tartálya, vagy van de nem lehet hitelesíteni, stbstb
persze egy kérdést megér, és valóban a nagy igazság: nem szabad túl szűrni a hahut, mert sok a madár, aki egy normális hirdetést nem tud megírni, így akár még lehet valóban gázos is.másik: nézni kell márka- vagy típus specifikus csoportokat, illetve időrabló, de nézni kell Marketplace-t is. SOKKAL nagyobb a pörgés ott a másfeles ársávban, mint hahun
#216708 AssAssynn
lehet, hogy 1-4 éves korában második autó volt az a pikacsu, amiket nézegetsz, de 15 évesen és másfél millás értékkel sokaknak ez AZ autó.
ott nincs második, vagy ha van, akkor az egy B Corsa...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz AssAssynn #216744 üzenetére
a hibrid egy kihalt kategória, még pár évig gyártják, aztán jönnek az elektromosok, tehát arra ne bankolj, hogy a darabszám jelentős növekedésével az árak rendeződnek, mert a gyártók inkább az olcsóbban gyártható és emiatt több profittal kecsegtető (és egyszerűbb) villanyautókat preferálják
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz AssAssynn #216749 üzenetére
maga a villanymotor egyszerű, mint a faék, és az autók árát szinte csak a bennük lévő akku mérete befolyásolja
ahogy fejlődik az akku technológia, úgy lesz a villanyautó fokozatosan olcsóbban előállítható, mint egy hagyományos benzinesegyébként szerintem is a hibrid a legjobb alternatíva jelenleg, a tölthető
de ha 5 percre csökken a lifepo4 vagy netán egyéb szilárdtest akkuk töltésének ideje egy autóban (mondjuk 20->85% vagy hasonló), akkor értelmetlen lesz a komplikált és drága hibrid“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz szőröscica #216754 üzenetére
off: a Lexus-om képes 100-al is menni csak villannyal, és bár még nem mértem le pontosan, de seggre 2-3km benne van ha benyomom neki az "EV Mode" gombot és fullra volt töltve az akku.
és ez nem plugin.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
valakinek van már tapasztalata ilyennel:
öcsém venne egy autót, aminek az eladója idő közben elköltözött (új lakcímkártya) viszont a forgalmiban a régi cím maradt
mekkora para aláírni egy adásvételit úgy, hogy az eladó régi címe szerepel rajta? (tehát NEM ami az új lakcím kártyáján szerepel)
törzskönyv is megvan[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz BigBlackDog #216783 üzenetére
igen, itt is a kapott forgalmiban a régi cím lenne
az adásvételire akkor mehet az új cím, és nem para az okmányirodai átírás? mert ha megveszi és nem írják át, akkor a két szék között a padóra kerülhet“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz BigBlackDog #216785 üzenetére
köszi!
kicsit azért tartok, hogy ez az aktuális Mancikától is függ...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz AssAssynn #216794 üzenetére
erről jutott eszembe, hogy neked nem jó, de másnak hátha:
Research Institute for Disabled Consumers (RiDC)
nagyon sok mindent lemérnek az első sorban (vezető- és anyós ülés) plusz a csomagtartóban/nál.
igen, a hátsó dolgokat nem mérik, ezért neked pont nem jó, csak így eszembe jutott erről a méregetős sztoriról, hogy vannak ilyenek online is, akik (különböző okokból) lemérnek mindent - talán van hasonló hátsó sorra is valahol“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz IntelKiller7 #216797 üzenetére
az indigós papírt minden oldalon alá kell írni külön
ez az egyetlen, amit külön kell minden lapra írni, indigós aláírást természetesen nem fogadnak el eredetinekviszont ha már ő átiratta, akkor neked igazából nincs vele dolgod
(elméletben azért van, hogy védd a saját s.gged, és ne legyen gyorshajtásod, parkolási bírságod meg egyéb ilyen, mint autó tulajdonosnak az adásvétel után ha a kedves vevő nem íratja át. de ha ő megtette, akkor a rendszer már tudja, hogy nem te vagy a tulaj, és minden az ő nevére megy majd, amit innen csinál)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
Alfa 159 kombiban van olyan benzin motor, ami nem betegágy? tboldi, molnarpeter rátok számítok
ahogy nézem 3 féle motort tartalmaz a kínálat nagy része, 1,8 140Le szívó meg 1.9 és 2.2 turbó - ezekről wikipedia azt írja GM származékok, jó eséllyel Ecotec valami, az olajfogyasztáson túl mást is jelent?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz sagesz93 #216819 üzenetére
tibik* nincsenek csak 2,5 milláért, míg 1.8 sz.póbenzin van másfélért.
gondolom 1 millió különbségért el lehet nézegetni a lomhaságot?
*ezek ráadásul nem 1.75 TBi-k hanem 1.8 TBi-k, csak a nevezéktan változott?
a TBi egyébként arra a szívó 1.8-ra épül, vagy más motor?[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz AssAssynn #216945 üzenetére
gyanús volt, hogy feltettem, de nem rémlik a válasz.
vagyis ami rémlik az az, hogy most van egy, terveztek egy másodikat és úgy érzed, hogy anyának hátul kell(ene) ülnie a másodikkal, így csak akkor fog elférni, ha van hely, ehhez meg a 3 gyerekülés a mérce, mert ha gyerekülés elfér, akkor anya is.
ha rosszul rémlik, akkor szorri.
itt még nem tudom, hogy a gyerek(ek) mennyi idős(ek) de hátul már 135 centitől (és 15kg testsúlytól) nem kötelező a gyerekülés, elég a magasító (sőt, ha jó helyen van az öv, akkor az SEM kell).
egy átlagos gyerek kb 10 éves korában éri el ezt a magasságotegyébként a Berlingo is jó, bár zajosabb, mint a Pikacsu
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz AssAssynn #216964 üzenetére
a belátható idő azt jelenti, hogy már lehet gratulálni anyának, vagy még dolgoztok rajta? mert az utóbbi azért kitolja az idősávodat jó 9-10 hónappal minimum
addig venni valami átmenetit, aztán ha jön a csoda közben, akkor lecserélni rá“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Windows 11
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Tudományos Pandémia Klub
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
- Bialetti Brikka 4 személyes (5 alkalommal használt) (3 hónap garanciával)
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- Armster S kartámasz OPEL ASTRA G 1998-2010
- TORO 902 univerzális üléshuzat szett
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen