Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 7 / 5 / 3 1***(X) "Summit Ridge" (AM4)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nincs elég CPU-ja a garanciális cserékhez az Intelnek?
- OLED TV topic
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
Hirdetés
-
Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
ma Tovább javultak a teljesítménypontszámok, az órajelek már-már gyanúsak.
-
Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
ph A "lopakodó" alaplapok fogadására felkészített konstrukció beletere nem lett szűkös, és az egyik változatának elejét fával díszítették.
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz Kickass #181239 üzenetére
Igen . Lassan futószalagon hordják be a kocsikat .nem baj ,csak kezdenek elszállni az árak . Szervíz árakkal egyetemben .. én meg mondom őszintén most láttam egyik embernek összes folyadék meg szűrők stb gyertya csere 130 körül volt asszem .. bwt kezdi nyaldosni a prémiumok szerviz költségét..
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Kickass #181239 üzenetére
Igen. Nyáron beszéltem velük néhányszor.
Egyszer volt egy számomra érdekesnek tűnő prius2, ami úgy került fel hirdetésbe, hogy rajta volt a holland rendszám.
Fent volt még egy holland oldalon is a hirdetés, így elég könnyű volt összehasonlítani az adatokat, a képeket és az árakat....[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Kickass #181528 üzenetére
A győriek, amikor még az előző tulajnál volt az autó, nem cseréltek gyertyákat, csak felszámláztak 8 db Densót - mint kiderült. Nálam bukott ki a dolog, amikor szelephézag-állításkor 8 db NGK-t tekertem ki, amik vélhetően többet futottak, mint az előírt 40k km.
Én csak ózonos tisztításra járok hozzájuk, azt nem nagyon lehet elrontani.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
nagyúr
válasz Kickass #181528 üzenetére
A csepeli KwikFitben az én Golfomnál se találták meg a futóműben a kopogást okát, de legalább kicserélték már az összes szilentet, és állt kétszer három napig náluk az autó...
Én végül Budaörsön találtam olyat, aki tudta hol keresse a problémát...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Kickass #182439 üzenetére
Especiel 2014 december és 2015 januárjában a táblázatom szerint 296,01 ft volt az euro banki középárfolyam (Unicredit). Most hónap elején 324,93 ft volt (az előző hónapban meg 331,28)...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Kickass #183130 üzenetére
Az én C5-öm, amit épp cserélek, pont megfelelne neked. 2012 körüli darabok beleférnek ebbe az árba 2.2-es HDi-vel, ilyen felhasználásra jó lehet. Én most 160k km-el adom tovább, semmi különös gond nem volt vele. Annyi talán, hogy a szilenteket a lengőkarral együtt lehet csak cserélni, szóval így kicsit drágább, de egyébként nem vészes fenntartani.
Hahun szokott lenni pár darab mindig.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Kickass #183130 üzenetére
Ismeros az Insignia miatt utalta meg a dieselt. Allitolag 200k km korul mind motorgeneralos. 70k egy izzitogyertya bele,mert vmi szarral egyutt van. Legalabbis ilyenekre panaszkodott. Nem mert vele elindulni hosszabb utra.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
nagyúr
válasz Kickass #183155 üzenetére
Ja, Hydractive. Az altalanos velemenyekkel szemben szerintem a Hydractive nem annyival komfortosabb rossz uton, en inkabb azt szerettem benne, hogy mindig szintben van az auto (terhelestol fuggetlenul), es ha esetleg magas a padka, akkor fel lehet emelni kicsit.
Sajnalni fogom, ha nem nalam lesz, de legalabb csaladban marad.
while (!sleep) sheep++;
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Kickass #183363 üzenetére
hogy pldat hozzak ott az általam sztárolt 998ccmes 1szfe. Ha vigyáztak rá nem ritka, hogy 600.000km után még nem volt megbontva eredeti a vezélés, lánc... Meg kell hagyni ennyi km után már bezabál 15000km alatt 1-2dl olajat.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
kisza25
félisten
válasz Kickass #183366 üzenetére
A jelenlegi szerviz előírás mellett (20-30ekm olaj csere) 250 ekm-nél többet nem fognak elmenni hiba nélkül, sőt még előbb gond lesz velük.
Ha valaki 10-15ekm cserélgeti az olajat akkor van esély elmenni 250ekm + km-t, de még mindig folyamatos a Downsizing, kiforratlan új motorok érik egymást, van amelyik a 100ekm-t nem éli meg.
Itt egy cikk ami kiemel párat, de több mint 250 ilyen autóval csináltak 100ekm tesztet.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Kickass #183600 üzenetére
Én is 5-6 km-ekre használom az autót, de jó okom van rá, egyszerűen képtelen vagyok nélküle helyet változtatni. Tömegközlekedés gyakorlatilag nem létező fogalom errefelé, biciklizni meg nem bírok ~2 km-nél többet.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
gzbotii
veterán
válasz Kickass #183600 üzenetére
Vidéki kisvárosban, kb 0 tömegközlekedés mellett sétálsz 5*2km? Őszintén.
Tegyük fel, hogy télen bringa nem játszik, nyáron meg munkában érkezés után nincs lehetőség tusolni (34-35° -ban 5km tekerés után, mondjuk olyan terepen, ahol van némi domb, neadj' isten hegy is).
Ja, ok.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
dj79
senior tag
válasz Kickass #183600 üzenetére
Átlagos napunk így fog alakulni pár hónapon belül:
reggel két gyerek kocsiba berak, 2km-re ovi és böli. Utána én 5 buszmegállóval arrébb melóban fél nyolckor kiszállok. Ezután párom leteker innen még 5 km utat kocsival, háromnegyed nyolcra ott is van. Lakástól indulásig 45 perc. Negyed ötkor elindul, összeszedi a gyerekeket, ötre otthon is vannak.Gyalog/tömközlekedés verzió: reggel háromnegyed hétkor el kellene indulni gyalog az ovi felé, időjárástól függetlenül. Ez eddig rendben. Lerakjuk a gyerekeket, utána felsétálunk a buszmegállóhoz, 2-3 perc. Sajnos a helyi tömegközlekedés sajátossága, hogy az ipari parkhoz az irodajáratok az ovitól (értsd fél nyolc-nyolc között) limitálva járnak. Ha egyet lekésel, várhatsz negyed órát kb. Ha el is éri a buszt, akkor leszáll a fő közlekedési úton, most még nincs nagy sár az út mellett a járda helyén, tehát csak kicsit lesz koszos a cipője azon a bő kilométeren. Jó esetben akár negyed kilencre beér, rossz esetben fél kilencre. Jó esetben indulástól másfél óra, megyeszékhelyen belül. Na most ebben az esetben, ha le kell dolgoznia a munkaóráit és lekési a buszt, van némi ütközés az ovi és a böli nyitvatartásával, ugyanis negyed kilenctől le kellene nyomni a nyolc órát és a kajaidőt, tehát háromnegyed ötnél tartunk, onnan busszal-gyaloglással haza még mondjuk 45 perc, így fél hatra haza is érhet.
Ugye ez nem is akkora gond, mert én korábban le tudok lépni, busszal felmegyek az ovihoz, összeszedem a gyerkőcöket, ötre otthon is vagyunk.Ja, csak ekkor még nem voltunk különfoglalkozásokon.
Elnézést, ha azáltal kamuzöldnek tűnök, hogy nem hideg motorral eregetem a dzsuvát a lakók orra alá, hanem a jövőbeni felhasználásnak jobban megfelelő autóként jött szóba a prius... főleg, hogy a párom cégénél van töltő.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz Kickass #183600 üzenetére
En nem azert vettem hybridet mert "hudezöldvagyok".
Ceges elvaras a sajat auto (itt nincs ceges meg a vezerizgatonak sem), emiatt muszaly volt vennem valamit. Onnantol meg, hogy megvan az auto nem fog a garazsban allni mert ha tenyleg sehova se kell mennem kivetelesen (jo vicc) akkor se kerul annyiba a benzin egy honapra mint a buszberlet arra a buszra ami 30 percenkent egyszer jar erre tajekoztato jellegu menetrenddel. (Biztositastol, egyebektöl eltekintek, azt mindenkepp fizetnem kellene.)
Aztan arrol nem is beszelek mikor a kikötön belul is kocsival megyek odebb 500m-t mert van nalam 3 szerszamostaska meg egy Sverker 900 ami 50kg + laptop es setaljon ennyi cuccal oda-vissza 500m-t haromszor akinek ket anyja van...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Tin
veterán
válasz Kickass #183614 üzenetére
Szerinted tok felesleges, mert te vagy valamilyen, es gondolkozol valahogy.
Az viszont nincs rendben, amikor autoval gyorsabb es olcsobb a kozlekedes, mint tomegkozlekedessel. Tehat meg csak nem is az, hogy kenyelmi felarat fizetsz az autoert, hanem egyenesen olcsobb. Es rengeteg ilyen szituacio van.
De azzal egyetertek, hogy a kozeljovoben inkabb a kozossegi kozlekedest fejlesszek mindenhol, akar tomeges auto-kitiltasokkal, es az embernek legyen valos, idoben es penzben is osszemerheto alternativaja a budos autohoz. Ez lehet bicikli, elektromos roller, onvezeto berauto, busz, akarmi.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #183614 üzenetére
Az hogy te vagy egy adott élethelyzetben, nem jelenti azt hogy mindenki más is ugyanolyanban van.
Hidd el én nagyon szívesen tömegközlekednék. Mennyivel kényelmesebb lenne a metrón/buszon olvasgatni mint a reggel csúcsban araszolni... de mivel munkaeszköz, így nincs más alternatíva.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Kickass #183614 üzenetére
szerintem budapest es a legtobb megyeszekhely kozigazgatasi hataran belul elonek elethelyzettol fuggoen szerintem tok folosleges autoval jarnia. .
Megnéznélek, hogy 2-3 kisgyereket hogy zongorázod le mondjuk az ovi+bölcsi kombinációban, 8 órás munkarenddel télen-nyáron, esetleg mellé dobva még egy kis bevásárlást is. Akár Budapest határain belül úgy, hogy nincs fürdési lehetőséged a melóban.
Tin: Anno amit kaptunk új Ladát az vegyesben evett 10 liter felett fixen, bár az nem csak motorikusan nem modern. Nekem a Twingo RS is 9-10 körül eszik, de az a vicces, hogy a dugók jobban meglátszanak a fogyasztáson, mint az, hogy mennyire nyomom neki.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #183614 üzenetére
Szerintem meg mindenki be tudja osztani az idejet es penzet maganak. Nekem tobbet er a rugalmassag es a napi minimum fel ora idomegtakaritas, mint a bkv berlet 9500Ftja es a munkaba jarasra forditott max 40k kulonbozete. Es ez csak annyi, hogy otthonrol meloba es melobol haza. Ha barhova menni kell, akkor meg inkabb eltolodik az ido- es kenyelemmerleg az auto iranyaba. Nyilvan nem a leginkabb kornyezetkimelo megoldas, de amig ennyire hanyadek a tomegkozlekedes, nem csodalom, hogy mindenki korme szakadtaig ragaszkodik az autozashoz. Akkor meg inkabb valami alacsony emisszioju jarmuvel tegye...
-
-
_adaml21_
őstag
válasz Kickass #183614 üzenetére
Habár én is Budapesten élek évek óta, és tömegközlekedéspárti vagyok (nincs is autóm), de a leírásod alapján soha nem éltél még megyeszékhelyen.
Én ha hazamennék, Zalaegerszegre (persze ez egy relatíve kisebb megyeszékhely, de az), kb. a 0. dolgom lenne egy autót venni. Akár egy ütnivágnivaló Swiftet, de anélkül elképzelhetetlen ott az élet egy viszonylag alacsony életszínvonal felett. -
kisza25
félisten
válasz Kickass #183600 üzenetére
5km kényelmesen 1 óra, 3 éves gyerekkel meg sem próbálnám, a gyereket viszem oviba.
Azt képzeld, hogy ma mentem 1,5+2+2+3+2+1+1+2 km-t
Ebből 1,5km dokihoz gyerekkel, 2km onnan boltba, 2km haza, 3km az oviba az ebédért, 2km vissza, majd 1km házat mutatni, 1km még egy házat mutatni, majd 2km haza. Igen, gyalog is megtehető távolságok, de összesen 14,5km, gyalog kb 3óra.Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #185892 üzenetére
az már két javaslat lett volna egyébként igaz.de azért volt 3 fekete autóm már mondjuk a mostani sötétkék se sokkal hálásabb, de a fehér céges mellett még így is áldás. főleg, hogy az télen úgy összecsapja magát, hogy le se lehet mosni rendesen. és naponta kétszer kellene...
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #186700 üzenetére
és ugyanúgy szar is sajnos. tágabb cégnél van 6-7 tucson 1.7crdi, mindegyik váltójához hozzá kellett nyúlni 3 éves koráig. van, aminél kuplungcsere is kellett, de a legtöbbnél elég volt sw frissítés. a tünet az volt, hogy indulásnál remegősen-dobálósan kezdett el kúszni, ha csak a dugóban araszoltál volna, illetve rendes indulásnál ütött egyet.
-
válasz Kickass #187033 üzenetére
De számomra a világ lustája akkor is az 1-es Jetta volt automata váltóval (hogy a legkisebb benzines, vagy az 1.6 szívó dízel volt, arra már nem emlékszem). Nem az enyém volt, hanem egy kedves barátomé. Ő nevezte így: a világ lustája.
szerk.: nem ment, de legalább megfontolt volt.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kickass #187035 üzenetére
Most megnéztem, fél másodperc van gyorsulásban a kettő között, de szerintem az SDI nyerne, miután féltávon a benzinesen átugrik a vezérlés vagy beég egy szelep viszont a 3 henger az már fél V6, növeli a sportértéket.
tboy93: 140 alapján csak Lengyelország lehet
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Kickass #187035 üzenetére
Nehogy körbeautózás közben nagyon hirtelen elkezdjen csapkodni a lánc
1.5dci 82 lovas kisteherem volt, jó kis cucc, 200 ezer után volt egy üzemanyag rendszer felújítás, de 350-ben megállt. A korai 1.4 hdi-ket sokan szeretik, kivéve a 16 szelepes változatot.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kickass #187044 üzenetére
Kéne invitálni egy jó öreg Transit 2.5D résztvevőt is, lehetőleg kirohadt kipufogóval, hogy legyen egy kellemes soundtrack a race alatt SDI Golf mellett szerintem az 1.3 dízel Fiat is labdába tudna rúgni, mikor vészmódban van. 2000 km-es hazahozatal alatt legfeljebb lejtőn ment 120 fölé, aztán kb 0 forintból itthon összetoldottam egy vákuum csövet, azóta hasít a 90 ló Ja meg honorable mention címen egy mopedautó is jó lenne.
Korábban volt egy ötletem, hogy kéne 100-as benzin vs 95 oktán erőmérő, na ugyanezt meg lehetne csinálni, csak limp mode vs normál állapottal is (ha olvas a TC, jelentkezem )
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz Kickass #187804 üzenetére
A forma amúgy még egy dolog, van az a szög, ahonnét kicsit hunyorítva majdnem okés, ha a részletektől eltekintünk, de a szubkultúra, ami ráharapott, és adott neki egy olyan kontextust, amiből úgysem fog már tudni sose kimászni, na az végképp betette a kaput szegénynek.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
- Milyen autót vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- PlayStation 5
- Politika
- Ingatlanos topic!
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Xbox Series X|S
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- További aktív témák...
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Alig használt Tchibo Cafissimo kapszulás kávégép eladó
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Black & Decker konvektor (2000W)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen