- Minisforum dokkoló OCuLinkkel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Gaming notebook topik
- Fali konzol lapos tévékhez
- Home server / házi szerver építése
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz
Integra #36278 üzenetére
Itt van egy cikk, amiben pont az ellenkezőjét állítják a dízel áremelkedésről, mint amit te, mit szólsz hozzá?
Nem kötekedés képen, csak kíváncsi vagyok -
válasz
Integra #36349 üzenetére
Akkor van beszarás, ha párosával rakják fel, előre és hátra. És amit Munez is mond, ha nem trafival lesz összekötve, hanem mondjuk az autópálya kezelő kiváltja a kamerás kocsijainak egy részét, és akkor a rendszámfigyeléssel összekötve átlagot számol a rendszer. Ott a szopacs
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Kornel
veterán
válasz
Integra #36441 üzenetére
látom otthon vagy a témában, olyankor mi van, ha kint még egy ideig szeretném használni a magyar rendszámos autómat? ha jól értem, ilyenkor nem szabad németországi lakcímre bejelentkezni? milyen hátránnyal járhat, ha mondjuk fél évig magyar rendszámos autóval közlekedek kint?
-
milomi
tag
válasz
Integra #36505 üzenetére
Gondold át épp ésszel... 2002 es kb... hajtottak kb 2-3 tulaj... lehet nincs semmi gondja.. de akkor is 2002 -03 as De jó autó.. de ha azt nézed hol ér meg ennyit.... persze szép.. Erős ! de a kategóriába már vannak újabbak jobba felszereltebbek és Azért Valja be aki ültbe már a azelső Clió RS be ami 169 ló körül volt.. az is elég jól ment... Bár véleményem szerint az új jobb... futóműre és a motorja is jobb ! Ha Pénzért venném akkor a Clió III RS vagy ingyen kapnám akkor meg mindegy
nem egy Clió Rs van ami 200-300 Ezer km után is motorhiba nélkül mászkál az utakon..... Mint Honda is ugyan úgy.. a Rallyba sem voltak rosszak a Franciák.. szinte mindég az élen vannak !
[ Szerkesztve ]
NFS World Nick Ewing1987
-
bigmasterg
addikt
válasz
Integra #36513 üzenetére
Ezek hol szoktak elmenni ? Itt ? (Nem vagyok jártas Hondás körökben, fórumokban.)
Hahu-n most ez a legdrágább 7. gen ctr. Ez sem hibátlan, de legalább őszintének tűnik. (a többi milyen lehet...)
Gondolkoztam, hogy mit kellene venni, hot hatch-et, vagy roadstert. De a sportos hothatch-ektől tartok, tényleg nagyon ritka belőlük a szép. Szerintem nagyobb esély van kifogni egy tényleg második autónak, hobbiból tartott mx5-öt. Kis szerencsével egy lógó belű type-r árából lehet venni egy szép 1.8as NBFL-t. Mondjuk itthon ritkák az 1.8asok.
Persze nem megy úgy, de egy mx5nek is megvan a feelingje. Hátul hajt és nyitott. -
Zewa
senior tag
válasz
Integra #36578 üzenetére
Bizony hogy ott voltak a Hondák a 90-es években, mára sajnos már csak a Ctr maradt.
Isminek Stuttgartban van egy E36 M3-a. Ha rajta múlik soha nem fogja eladni. Amit lehet megad a vasnak, nem gagyi utánagyártott alkatrészekkel foltozgatja, mindemellett használja is a gépet és pályán is megfordul.
...kopó alkatrészeken kívül neki szinte egyáltalán nem kell hozzányúlni.
Amennyiben egyszer mégis el akarja adni, azonnal lesz rá vevő és nem 2-3millióért.Sokan ezt nem értik meg, főleg azért mert csórok hozzá.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
Integra #36773 üzenetére
Tojok rá, hogy BMW, én csak feltettem pár kérdést, amire választ vártam, ennyi
Fekete színű autó, ami jól néz ki, de alapvetően nem gondolkodtam benne, viszont valaki ajánlotta, gondoltam, utána kérdezek (mivel abszolút nem ismerem és nincs is a környezetemben senkinek E46), semmi többről nincs szó
Most sem okoz traumát, hogy nem egy BMW-ben ülök
Egyedül utazom, most is beérem 75 LE-vel (1121 kg-hoz), így semmi szükségem egy két literes motorra úgy gondolom
-
-
-
-
válasz
Integra #37245 üzenetére
Amennyiben a használt és érintetlen autókos példád is az. Tudom hogy minden ember szeretne magának 17 éves szűzlányt mert az jó, bontatlan, de nem mindenkinek van szerencséje.
A Te integrád is használt autó. Ha csak "jó"nak tartod pusztán azért mert idős és a funkciójának megfelelően van igénybe véve, akkor nem is vagy benzinbuzi
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Integra #37248 üzenetére
Én utoljára motrozni még egy 250 -s pannónián (a sógoromé) próbálkozdtam, de sehol nem volt kényelemben. Nem van rajta, ülésfűtés meg klíma és az
atomeső ellen sem védBár tény hogy az adrenalin miatt nyitott pofámba csapódó sok kis rovar élménye megfizethetetlen
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Integra #37887 üzenetére
Van a tulaj. Ő eladta az autót a "srácoknak", a srácok autószerelők, megcsinálták rajta (az ismerősöm elmondása szerint) a vezérléscserét, vízpumpacserét, ilyesmit, majd most eladják. (elvileg ezek voltak rajta esedékesek, 120k-nál illik megcsináltatni a focusoknál, tehát ez hihető, max. a tulaj nem akart vele szórakozni. Előtte márkaszervízbe hordta végig, gondolom mondtak rá egy olyan árat, hogy inkább eladta)
A "srácok" nem írták át az autót a nevükre a "tulajtól" megspórolva az ezzel járó költségeket, hanem a tulaj kitöltött egy szerződést az ő részéről, biankó összeggel, részéről aláírva, letanúzva, már csak a vételár és a "vevő" aláírása hiányzik róla.
Vevő megveszi, nevére iratja, mindenki örül.
- ha eredeti az aláírás - ha nem, én megyek a büntibe
- ha nem adták el előtte 3 másik "vevőnek" ugyanilyen biankó szerződéssel (ezt mondjuk egyébként is megteheti az eladó, csak hát ugye itt más veri a csalánt)
- ha a vételár kiegyenlítése után fél órával nem íratják át a "srácok" az ő nevükre az autót az ő szerződésükkel (amivel eredetileg megvették) én meg mehetek a szerződésemmel ahova akarok, már rég nem a tulaj nevén van az autóEllenben ez úgy látszik bevett gyakorlat, és senki nincs rajta megdöbbenve rajtam kívül, legalább is eddig így látom. Ami tény, az az, hogy ebből kedden valami megbeszélés lesz, és ha így nem is, de ha lenne valami legális és köztes megoldás, akkor azt jó lenne tudnom.
A legtisztább az lenne, ha a "srácok" a nevükre íratnák az autót, én meg megveszem tőlük, de mivel ekkor tudtommal külön eredetvizsga, biztosítás, adó, okmányköltség kell, ami kb. 50k-ban áll meg, nem fogják bevállalni.
Gondoltam, ha már ennyire gyakorlat ez a megoldás, csak nem az van, hogy a fél világ annyira óvatlan, hogy ekkora kockázatot bevállal, biztos én látok valamit rosszul.
[ Szerkesztve ]
-
Nkboy
senior tag
válasz
Integra #37896 üzenetére
Így van!
Nem is tudja, hisz nincs érvényes (megfelelően kitöltött) adásvételije. Ha netán lenne neki, az meg már, szerintem okirat hamisítás!
Az eladó is felelőtlen, akármi van Őt veszik elő, először.A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
-
-
válasz
Integra #40152 üzenetére
Ameddig csak a tulajdonlás a tét, de mi van ha jövedéki adót nyomnak? Éppen most határoztam el h leteszem a cigit. No nem azért mert nem szeretem, v egészségügyi problémáim volnának, de a lófaß a kormány seggébe a magas adóteherrel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Integra #40161 üzenetére
És akkor most volt hír -azt hiszem tegnap?- hogy az ujjautó lobbi azonnali ÁFA fizetést akar a használtaknál...
Már én is piszkosul gondolkodom egy Külhoni barát megfűzésén, hogy nem-e a nevére venné a kocsit én meg csak úgy vezetgetném. 1-2 havonta még a határátlépés is belefér az időbe.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz
Integra #40508 üzenetére
szerintem ez totál általánosítás (bár nem kétlem, hogy nagyobb tapasztalattok van ebben), de egy normális középvezető miért taposná ki a lelkét a kocsinak, csak azért mert nem az övé. nálunk legalábbis nincs másként használva az autó, mintha a miénk lenne.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
Integra #40532 üzenetére
amíg van addig nyilván felesleges saját autóra költeni, mikor itt van ez 0 ft-ból. én az eddigi ismereteim alapján nem tartottam volna tőle ennyire, de gondolom nem véletlenül mondjátok ennyien, egybehangzóan ugyan azt. hszóval ha majd valaha oda kerül a sor, akkor észben tartom
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
hdman
őstag
válasz
Integra #40557 üzenetére
A multkor mi is ezen "rohogtunk": nekem mindket kocsimra kell az eves osztrak matrica, ami kis tulzassal ugyanannyi, mint egy magyar. szornyu
Itt a hatar menterol konnyu ezt mondani, de tenyleg mindenki azt szajkozza, hogy aki tud, menekuljon...
Az elobb neztem a hiradot, hogy az osztrakok jottek segiteni az autopalyas menteshez, de eleg nagy volt a fejetlenseg, konkretan nem volt iranyitas, hamar el is kuldtek oket haza. A kovetkezo hirben a belugyes csoka nyilatkozott, hogy milyen fajnok voltak
Sopron city :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Shell script topik
- Minisforum dokkoló OCuLinkkel
- mustang08: MÁV
- TCL LCD és LED TV-k
- Mobil flották
- Milyen egeret válasszak?
- Tudományos Pandémia Klub
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Jura C60 kávégép eladó
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban