Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Akciókamerák
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Stellar Blade x NieR: Automata crossover tartalom érkezik
gp Az alapjáték hamarosan végre a fotó módot is megkapja, így a kreatívabb felhasználóknak újból érdemes lesz elindítani a programot.
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz cappa72 #205432 üzenetére
tényleg nem akarok beleszólni, de szerintem azon sok tanulnivaló nincs, hogy behúzod d-be, aztán meg nyomod a gázt vagy a féket. pont, hogy ehhez kell szerintem kevesebb érzék/beállítottság, nevezzük ahogy akarjuk, mint kuplungolni az emelkedőkön, meg visszaváltogatni a kanyarokban.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
KubanitoS
veterán
válasz cappa72 #205432 üzenetére
Szüleim is 30 év kéziváltós autó után tértek át automatára (hosszúkínlódások, győzködések után hozzáteszem). Két nap alatt szokták meg, azóta nem vennének mást. Itt szerintem nem lehet probléma a maradiság, meg a hozzánemértés. Ezek pont elősegítik az automata használatát, csak berakod D-be és mész. A kocsi meg intéz mindent magától.
Párom sem egy műszaki zseni, fejben megtanulta, hogy milyen fordulatszámon kell elváltani (nem is érti a fordulatszám lényegét, meg úgy az egészet és nem is érdekli). Mióta automata kocsiban ül sokkal jobban élvezi a vezetést, mert megszűnt a váltásokkal, esetleges fulladásokkal járó stressz is.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Ezustroka
tag
válasz cappa72 #206127 üzenetére
Köszi szépen, ez nagyon informatív volt :)
Elég vegyes a használat, nagyszülők miatt autópályázni is szoktunk. Bevallom, nagyon az S-max felé hajlanék én is :) persze azért nem árt megnézni személyesen. Egyelőre még kicsik a gyerekek, a lábtér még annyira nem szempont, de hát ki tudja, meddig fogjuk nyúzni
-
nagyúr
válasz cappa72 #207596 üzenetére
Egyszerűen kész röhej, hogy gyakorlatilag az összes új autó atomjaira hullik. Mindegy mit veszel. KIA fronton a héten 3 posztot olvastam a facebook Ceed csoportban, 1.6 crdi mhev Olaszországban állt meg feszítőgörgő hibával, 1.5 TGDI itthon állt meg gyújtótrafó hibával, 1.0 TGDI meg Szlovéniában isten tudja milyen hibával. Fórumtárs 1.0T 10gen Civicje is motorhibás lett (motorcsere), 7x.000km-es Vitara 1.0T dugattyú(?) problémával állt meg 1-2 hónapja a Suzuki csoportban, a Proace/Peugeot 1.5 dízel is hullik mint ha nem lenne holnap. Tse bácsinak az ecoboost Ford térdelt le, apósom haverjának meg a 3. motor került be az XC90-be.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz cappa72 #207619 üzenetére
Nekem múlt ősszel jött el az a pillanat hogy úgy láttam hogy többel drágul a kinézet autó mint amennyit félre rakosgattok rá. Mivel árgaranciás volt, ezért hosszú számolgatás után megrendeltem (adóvisszatérítés és társai). Fél évvel később megjött és éppen kijött a lépés, de pl. megrendeléskor még úgy számoltam max lesz egy kis hitel, de mire ideért nagyon nem akartam hitelt mert egy darabig szerintem kamat még felefelé fog menni. De idegesítő egy félév volt...
-
hobizoli
nagyúr
válasz cappa72 #208435 üzenetére
azt leirtam elobb:
szijas, es nem DI
vezermuszijcserehez vizmpumpaval megall ~50k-bol az alkatresz teliaron
egy epkezlab szerelonek meg 1-2 ora alatt megvan a csereje
a szivosor befecskendeze miatt sosem kormolodik le a szelep, min pl a Pug/BMW 1.6T Prince meg a hirhedt 1.2-1.4 TSI motoroknal, nem kell par evente elvinni diohejas tisztitasra hordani ezert, mert minden ciklusban lemossa feluletet az injektor es az EGR altal visszavezetett kipuffgaz nem tud lerakodni hova
korai TSI-knel nem csak a lanc volt hajlamos megnyulni, hanem a vezermu lanckereken a fogakat is lekoptatta ami meg egyben volt az u.n. "okoskerekkel"
(u.n fazisszog modositassal szelepvezerelest mododositottak elfokolodik a vezermutengely a fotengelyhez kepest bizonyos uzemallapotok eseten ECU vezerelten)
na csak az a cucc 180k-ba kerult hozza
kesobbi verzional mar volt kulon-kulon lanckerek meg az vez.mod cucc is
es nem feltetlenul ment az 100k+ km-t a lancos mivolta miatt, siman volt kompletten cseres minden IS mar 40-50k km-nel mar, vmi mar elobb is
es azert ez az okoskerek meg a lanc, vizpumpa stb munkadjjal alulrol karcolja a 300k-t, akkor khm...
vmelyik BMW motornal ugyanez ugy van megoldva, hogy a fotengely vegen a lanckerek az nem cserelheto, hanem a fotengelybol van kialakitva
azaz ha a megnyult lanc megcsamcsogja a lanckerek fogait is, akkor konkretan ott fotengely csere van, es az ugy elegge hello arban...több drón kell ;P
-
Paxker315
addikt
válasz cappa72 #208986 üzenetére
Ez olyan. Ha nagyon fáradt vagyok, simán minden zajt zavarónak érzek. Olyankor bringán is csak füldugót hordok, nem hallgatok podcastot, rádiót. Nem véletlen az sem, hogy szórakozóhelyekre, eseményekre, nagyobb összejövetelekre nagyon szenvedősen, csak erőszakkal lehet rákényszeríteni, egyszerűen rendkívül rosszul érzem magam azokban a hiperstimuláló, szenzorosan túltöltő és kiégető környezetekben (szagok, zaj, fények, szociális kontaktusok, taktilis ingerek meg különösen gyilkosak). Ha menni kell menni kell, de, utána kell idő rekuperálódni a stresszhelyzetbűl.
legyen üres
-
grizlisandor
addikt
válasz cappa72 #210957 üzenetére
Korai TCE motor nem ajánlott, a kis köbcentisek meg főleg. Az 1.6 szívó a 110 lóval jó motor, 6-os váltó. Szíjas vezérlésű, egy okoskerék van rajta, amit érdemes cserélni vezérléssel együtt és szigorúan bele való 5w30 olajjal szabad üzemeltetni.
1.4 TSIből csak a CAXA 122 ló, meg legyen zsebben egy utolsó cikkszámos gyári vezérlésre és cserére pénz vagy 2012 utánit, ami gyárilag ezzel a vezérléssel jött ki. Vagy 2014 utáni TSI motor autó, azok szíjas vezérlésűek és jobb motorok az elődjeiknél.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #210957 üzenetére
Pedig 3 eve mennyivel jobb lett volna bevasarolni... de ki latta elore!? Amugy Focus? Ha mar Ford a nagyobbik vas is. Esetleg Volvo mint atnevezett Ford.
Mazda nagyon rohad, Lancer szinten es az meg fapados is. Azokat skippelnem, pedig tudod, hogy Japo berenc vok.
#nincsbennetarcsi
-
kenwood
veterán
válasz cappa72 #210957 üzenetére
Ezeket te hol nezted ?
Ha az apro kocsikat ignoraljuk (ahogy te is tetted), akkor 2012-es,vagy fiatalabb jo kocsit annyi penzert sajnos nem fogsz talalni. Benzines Lancerbol peldaul a legolcsobb,amit nyilvan nem veszunk meg, 2012-es 2.9 millio. Mazda 3 szinte 3 millio kornyeken van a 2012-es benzines.
Es akkor meg 2015 szoba sem kerulMi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
-
válasz cappa72 #210984 üzenetére
Na, ma végre el tudtam cibálni asszonykát Tbányára, hogy akkor legalább legyen egy nulladik kör.
A célunk az volt, hogy legalább lássuk élőben, üljünk bele, hogy milyenek az egyes típusok.
9-11:30 között nem sokat tudtunk megnézni.
Sajna Mégane-t nem találtunk (csak a régebbi furaseggűt, meg II-es kombit).
Hát bíz' 3M alatt nem nagyon volt legalább látványra megnyerő autó.1,Az első, amit már meg tudtunk nézni, az egy Kia Cee'd volt.
Nem volt leélve, de a festék bizony itt-ott hiányzott, és nem volt lejavítva, rozsdapöttyök árnyalták a barna színét.
Természetesen "teljesen megbízható, költségmentes autó"2, Beleszaladtunk egy Hyundai i20-ba is, ami kicsit meglepetés volt, na az egyben volt (nekem, laikusnak).
Mondták, hogy megbízható láncos vezérlésű. Nem pont ezeknél az 1.25 HP motoroknál nyűg a láncos vezérlés?
Itt elgondolkodtunk, hogy hát ez azért elég kicsike, kevesebb a hely benne, mint az Astra-ban, gyerekeket fuvarozni azért nem feltétlenül a legjobb, illetve talán a heti fél bevásárlás elfér benne.3, Persze megnéztük a Seat Leon-t is, anyó egyik kedvencét.
Ez már nagyobb volt, rám a belseje nem tett különösebben bármilyen benyomást; kicsit olyan semmilyennek éreztem. (Talán többet vártam tőle).4, Aztán megnéztük végül az általatok régebben is javasolt ufó Civic-et.
Tudom, a link az dízel, de legalább megnéztük, hogy milyen, mekkora. Meglepődtünk, mert belül tágasabb, mint arra a külméret engedni következtetett volna. Még a csomagtartó is egész jónak tűnt.
Most majd jól mehetünk ide-oda ufó Civic-et nézni, mert ez bejött.
Itt van esetleg ajánlott motorkód, vagy arra kérdezzek rá a Honda topikban?5, már nem volt, pedig egy Astra-t is megnéztem volna, de mentünk élelmiszert vásárolni, aztán haza főzni...
Asszonyka megjegyezte, hogy kissé tudálékosan kommunikálok. Mondtam, hogy ez most ilyen, mert rögtön teljesen hülyére vesznek. Hátha normálisabb hangvételt lehet kicsikarni...
Abban egyeztünk meg a délelőtt végére, hogy a Civic vonal tetszik, illetve látjuk, hogy 3M felett kell keresgélni (ennek persze nem örülünk).
Továbbra is Civic, Mégane, i30, Cee'd, Leon (nem sorrendben) vonalon gondolkodunk, persze lehetőség szerint azon motorkódokból választva, amelyek a megbízhatóság szempontjából a legelőkelőbb helyen vannak.
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #211000 üzenetére
Cvicbol mind jo motor (dizel is). Fl utanit vegyel lehetoleg vagy minnel ujabbat vagy ha sedan-t talalsz azok jobb minoseguek alapbol (mashol gyartottak). Akar a hibrid is jo lehet belole ha anyataxi lesz. Akksit viszont be kell meretni vetel elott feltetlenul!!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #211031 üzenetére
Hát Jazz ilyen taxiüzemben bekér 7-8-at télen akkor a Civc bódéban sem lesz kevesebb. Illetve oké a 1,4-es 99 ló de nehezebb és nagyobb a bódé mint az F.
Nem lebeszélni akarlak, nagyon jó az az i-vtec motor, sokkal jobb mint az előd i-dsi Jazz motorja. Menjetek tesztkört vele, nem élhetetlen.#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #211050 üzenetére
Jah igen hatchback, akartam írni az A3 1.6 102 lovas verziót, fehér holló kategória (mármint utolsó facelift 1 darab van kb hahun, az is 3 ajtós), faék motor és csinos karosszéria, még MQB előtti platform szóval lehet fenntartása is olcsóbb kicsit… meg persze se turbo, se direkt bespricc, talán a vezérlés is láncos volt ezekben ha jól láttam valamikor.
-
diegho
nagyúr
válasz cappa72 #211174 üzenetére
Ha már a Fluence szóbajött, akkor nézz rá a Cruze-ra is, ami egy J Astra olcsóbban. A Fluence alatt nincs futómű és elég bután viselkedik az úton, viszont maga a technika elég jó. Ha szívót keresnék 3M körül, akkor a Focus, Megane, J Astra hármast preferálnám elsősorban. Ezekből általában van választék és van alattuk futómű is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #211174 üzenetére
Ufoval az a baj hogy legendas lett ezert a szemetet is dragan adjak. Sajnos a G8 sem elnyuhetetlen szoval ovatosan, nehogy vmi kehes szrt ratok melegitsenek. Es egy ponton visszaut az elpusztithatatlan legendaja, mert a minimal torodest sem kapjak meg, mondvan hogy birja.
Jo auto, de ebbol is van kuka darab, csak korultekintoen.#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #211185 üzenetére
Múltkor dobtam be az A3-at, ami itthon nincs eladó, na most megnézve mobile-n azért akad vagy 50-60, pl [link] 2010-ben futottak ki lényegében az euro 4 motorok - kevesebb turbo, kevesebb nyűg, több olcsóbb márpedig 1.6 MPI szívó csak egyszerűbb, mint egy TSI.
Fluence-Clio viszonylatban csak arra gondoltam, hogy a beltér kb ugyanolyan a kettőben érzetre, de örülök, ha véletlenül jó tipp kerekedik belőle[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #211189 üzenetére
Pont azért dobtam be, mert faék motor, a jelvény meg ne zavarjon, csont ugyanannyi szervizelni, mint akar egy Octavia 2/Golf 5, de hátha otthon jobban bejön a bizottságnak (Leon tetszett ha jól emlékszem, arról ugrott be, mint közvetlen bespricc és turbo nélküli alternatíva, csecse lámpával stb.)
diegho valid[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz cappa72 #211189 üzenetére
Hat ez mindbol semmi talalat ugyanannyi a fenntartasa, mint egy azonos motoru leon/golf/octavianak Hatso ules inkabb a4 lehetett, korai a3-nal max az osztottan donthetoseg volt felaras.
Index mukodik bennuk. Sot, a bmw-kben is ujabban a volvosok az uj bmwsek, nem is ertem.
ja, i30-ban a benzinesek kezdenek rossz hiruek lenni, beltere fura, en nem eroltetnem. Na es ahhoz tenyleg draga minden[ Szerkesztve ]
-
kenwood
veterán
válasz cappa72 #211185 üzenetére
Nem te nem tudod hasznalni az FB csoportokat,hanem ez a resze,es marketplace is a 2000-es evek elejen van ergonomiaban. A csoportokra meg ra lehetne fogni, hogy nem erre valo,de a marketplace erthetetlen. Nem lehet normalisan keresni bennuk, a csoportokban a default beallitas az utolso comment alapjan sorol,kezzel kell atrakni a legfrissebbre stb ...
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #211208 üzenetére
BMW-nél is pl ott az M47 dízel, már-már 1.9 TDI szinten megbízható… mi meg itt ugye próbáljuk a jobban sikerült opciókat ajánlani az elvárásoknak megfelelően Ha érdekes lehet egy adott típus, nézzetek meg belőle akár másmilyen motorral ami épp van eladó, aztán maximum hozattok egyet rendelésre, ha épp az nyeri meg a vezetőséget
-
őstag
válasz cappa72 #211241 üzenetére
hármas Mazdát kilőttétek?
ha nem rohad, akkor jó lehetne? van belőle 2 literes 150 lovas szívó benzin is, az már szedi a lábát
igen, mivel Mazda és 10+ éves, nagyon át kell nézni az alját“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #211245 üzenetére
Hehe pedig az a Civic eleg doglott, azert nagy menest ne varjon. A 201 lovas 2.0 az mar oke.
C70-et kiahgytam az is azonos platform de gondolom kemenytetos cabrio nem jatszik...
Mazda tipp oke, chippel siman megvan a 170 lo. De a rozsda nagy ellensege.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eredeti játékok OFF topik
- iPhone topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PlayStation 5
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Kupon kunyeráló
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen