Hirdetés
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Tömeges szinten gyártja legújabb HBM3E memóriáját az SK Hynix
ph A 12Hi kategóriás megoldás az AI gyorsítókhoz kínál kifejezetten kellemes alapot.
-
Átalakul az OpenAI, sorra távoznak a vezetők
it Sam Altman szerint nem tervezett átszervezés része, hogy sorra távoznak a cég vezetői.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
capulet75
addikt
Én ezt írtam: "Békülj meg egy kombi passat vagy mondeoval, 2002 környékéről" ( Tehát lehet B5) Még mindig én:"Persze hogy drágább a dizel, de a vw (B5 1.9Tdi) normális törődéssel örök élet meg egy nap." Te:Ezt valami faluvégi szerelő mondhatta. Te: A Passat B4/B5 1.9 tdi-vel legendásan jó széria volt"
Tehát akkor te és a faluvégi szerelő is egyetértetek. Egy jó B5 normális állapotban regadóval együtt is bőven belefér az 1.3M-be.[ Szerkesztve ]
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
capulet75
addikt
Ámen. Amikor megemlítettem a magas futásteljesítményt itt mindenki felhördült hogy neki van/tud ismerős/családtagnál csodkevesetfutott varázsautót. Akkor gondolom ez nem olyan ritka. Ha akad aki évi 10k kilométerrel használta (ami ezek szerint simán releváns) akkor az az "óriási furásteljesítmény" nincs 150k. 150k-nál már cserélve van a vezérlés, akkor ez is letudva. És nem kilométeróra állást veszünk hanem állapotot.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
#10726912
törölt tag
Na de most akkor....nem 2000-es évjárattól akar vásárolni? (Azok az autók öregednek már kifelé), ja, hiszen 13 évesek...de ez mit számít? S nem állapotot vásárolunk? Honnan tudod, melyikben mennyi futott km van? Csak kérdem, nem flame...de ezeket emlegetik itt a fórum társak. S ezekkel kb egyetértek Én is...
-
8th
addikt
Miért ne? 1Z/AHU motoros VW TDI-t kell venni. Az egyszerű mint a Kiszel Tünde és lassan vas árban van minden többek között a motor és váltó alkatrészek is így ha idővel hozzá is kell nyúlni akkor sem kap szálkás agyfaszt. Kerülni kell a Pug 406 Break-et és hasonszőrű szopórollereket és nincs probléma. Nyugodtan lehet dízelt venni. 10e km alatt üzemanyagon simán megspórolja egy jobb casco árát.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
capulet75
addikt
Amúgy az ilyenektől kapok agyfaszt:"Akkor mondjuk egy németből behozott Passat, ami ott egyébként is munkásautó mennyire lesz kevés futással és valós szervízkönyvvel?" Honnan a bánatból jönnek ezek? Van ezek közt is full extrás, normális állapotú darab. A nyugati országokban, ahol van pénz a fapadon túl, belefér a normális felszereltség meg a szervíz. A második tulaj nem feltétlen egy 18 éves boyracer vagy a sátán. Mindegy, tényleg fejezzük be. Nem értünk egyet, hát istenem, ez van. Minden esetre ha az ember utánamegy, bőven lehet találni normális autót.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
capulet75
addikt
Én meg Dániában élek, és itt azért nem használnak öblítőt rengetegen (mi sem, és nem fillérb@sz..ból) mert mi a francnak még egy vegyszer a ruháinkra?(Mosószerből is kb a fele mennyiséget használjuk mint az előírt, és jé tiszta meg jé illatos). Láttam itt (rengeteg) olyan 10+ éves autót ami fantasztikus állapotban van (200k+ km után is.) 60km a német határ, ott is találnék ilyen szerintem.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
8th
addikt
Az egytömegű lendkerék akkora valószínűséggel megy tönkre mint egy benzinesé, soha. Ezt a hülyeséget hagyjuk már, amikor a benzines áll akkor mivel jársz? Na? Na? Csak mert valami öreg még nem feltétlenül szar is. Nincs szívás? Elég nagy szívás, hogy évi 50ezerrel többet hagy ott valaki a kúton a semmire.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
Nem azt mondtam, hogy kevesebb a hiba lehetőség. ezt te mondtad nem én. Én azt mondtam, hogy olcsóbb fenntartani olcsóbb tankolni és ha úgy alakul olcsóbb szervizelni mint a kérdező által felsorakoztatott pug.-ot és a mazdát. B5 Passat hol írtam én ilyet? Az 1Z egytömegűvel jött gyárilag... Picit jobb konstrukció mint a fentebb felsoroltak.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
Rambovits
senior tag
Had kérdezzek valamit, mert mindenki jön azzal, hogy a dízelben több a kopó drága alkatrész... Na de kérdem én, hogy azonos kilométer szám mellett miért kopna többet egy dízel, mint egy benzines?
Azt mondjátok, hogy a dízel évi 20k környékére való. Ha teszem azt valaki évi 10k-t megy akkor 2 év alatt kopik neki annyit az autója, mint annak aki 20k-t megy... és ez idő alatt rengeteget spórol az üzemanyagon, amit a későbbiekben rákölthet a plusz alkatrészekre.Szólj ha valami szerinted nem stimmel a logikámban...
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
hobizoli
nagyúr
Azt szamold ki, hogy 40-50k km alatt egy vatta uj turbo araval kevesebbet eszik a dizel azokbol az 1-1.5literrel kevesebbet fogyikbol, de van ahol 2+ liter diffi is van
A sok kicsi meg sokra megy.
Persze ez akkor nyero, ha azt a penzt mindig elrakod vholva, es nem vered le masratöbb drón kell ;P
-
capulet75
addikt
Csak halkan kérdezném meg: az esetleges szopóroller a benzines autókra nem érvényes? Mert szerintem abszolute mindegy hogy benzin vagy dízel, állapotot veszünk. Vannak pereferenciák, de mindenáron benzinest venni mert a dízel hátha elromlik...
Én is benzinest szemeltem ki magamnak, de szó nélkül vennék dízelt is ha úgy alakulna.Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Há akartam mondani h kivéve a Gyevimalacot, mert én költöttem rá, de jól is alszok miatta
(#71105) capulet75: Méga használat sem annyira befolyásolja ezt. Csak itthon dívik nem szervizelni. "Ménaz" felkiáltással képesek komolyan venni a bmw meg audi javaslatot az életteartam váltóolajra
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Rambovits
senior tag
Szopórollert ugyanúgy ki lehet fogni benzines autónál is. Márkától függetlenül.
Egyébként meg úgy gondolom, hogy a vw tdi motorjai bizonyítottak már eleget egészen az audi 80-as szériától (ha nem korábbról).A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
capulet75
addikt
Ez természetesen igaz. Ám a kisteljesítményű benzinessel nem árt óvatosnak lenni, nincs nyomaték, kevés a motorerő, sokszor magasabb a fogyasztás és gyakoribb a szervizelés. A szívóbenzin sem a grál.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
runner 125
nagyúr
Erről az Életrevalók egyik legnagyobb jelenete jut eszembe.
A film egyébként hatalmas, bár szerintem nincs olyan aki nem látta.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Hát a kúhetet én is nézegetem de itthon indokolatlanul drága a bizonytalan múltjához képest.
(#71730) zolikaDB: én nem vagyok az a fajta aki a nagy nyomatékot kihasználja. De jó tudni h a koncepció nem változott a 2004 előttiekhez képest
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Pukkancs
tag
Mazdák és Avensisek közül párat láttam elvétve kereskedésekben gyakran benzinest, ami nekünk nem jó viszont Passatokból 10 is volt egy helyen mind Németországból, szóval van választék rendesen, Mazda nekem is tetszik, de családnak inkább a Passat jön be és kevés a kombi 6-os, viszont abban az árban, amiben mi szeretnénk, csak ugyanannyi kilóméteres Toyoták vagy Mazdák vannak, így esik inkább a Passatra a választás, én néztem még Mondeokat is meg Accordokat de azok jobban tartják az árukat, főleg a Honda.
-
jozefgucci1
addikt
Napi szinten követem a topikot a háttérből sunyoggósan és azt szeretném kérdezni , hogy Toyotánál a 2.0 D-4D vagy a 2.2 Dcat a jobb . Sokan inkább a 2.0 -ra esküsznek ? Kocsit még mindíg nem vettem nehezen szánom rá magam és az "igazit" még nem találtam meg . Még mindíg a Volvo S60 ( Runner kolega +1 tudom ) aMadzag6és a Toyoota között vacilálok . Jelenleg is Toyota van csak Corolla 1.6 benzin , de már lassan 10 éves lesz és jó lenne nagyobra cserélni ( bár az is lehet megtartom magamnak szaladgálós kocsinak ) főleg az asszony jár vele ingázik napi 60Km-t.
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
ABE
őstag
Nálam a tapasztalat:
- Castrol TDA: fogyasztás nem változott, alacsonyabb fordulaton remegésmentesebben jár a motor, elbírja a magasabb fokozatot. Mínuszban is pöccre indul izzítás nélkül (tény, hogy nagyon hidegek még nem voltak ezen a télen). Ezt folyamatosan használom.
- Nitro Diesel: fogyasztás nem változott, nagyon picit erősebb lett az autó, viszont egyértelműen halkabb és szebb járású lett a motor. Plusz 10%-ot viszont szerintem nem ér meg állandó használatra.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
Az már tárcsafékes hátul is?
Accord: Mentem haveréval (2002-es) többször is, jó verda, megbízható és tartós, a beltere elég puritán de van akinek ez jön be. Nem véletlenül tartja jól az árát, de amikor ezt a 2002-es modelt akarta eladni 3 gurigáért...
Avensis: 2.0 D4-D volt egy havernak, a kettőstömegű + kuplung cserén kívül nem volt semmi gond vele, nem evett sokat. Most egy mk1-es Insignia 2.0 cdti-vel nyomja és sopánkodik, hogy jóval többet eszik mint az Avensise evett.
Mazda6: Picit szűkebb mint az Accord nem megy annyira de nagyon jó autó, én lehet inkább azt venném mind egy Accordot.
Passat: 2.0 CRTDI B6-al van tapasztalatom, azt kell mondjam a beletere elsőrangú. A csomatérajtóval volt gond, meg az egyik xenon izzó megmakkant. Kb ennyi az össz hibalista 127k km után.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem 2007 januári 1,2-es van/volt, azon már tárcsa van hátul is, nagyon kis harapós féke van. A mostani kocsimé nyúlósabb. Az is jól fog csak taposni kell, illetve a dualrange-es ez is amit már a SuperB-ben is gyűlöltem anno de már kezdem megszokni.
A váltója nagyon jó, a (számomra) új verdámban kicsit akadósabb, jó érzés néha visszaülni a kis Jazz-be. Punto mk1 van még a családban, azzal is elégedett vagyok. Mk2-vel nem volt dolgom de arról is hallottam jókat.
Accord: én csak városban próbáltam, kanyar vadászat nem volt de az a 156 ló viszont ott van tutira, mert megy.
mod:
Közérdekű:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
TaaT
veterán
"Nem lenne egyszerubb a gyartonak normalisra megcsinalni?"
Hogy a fenébe ne lenne egyszerűbb.
Amúgy úgy hallottam hogy bizonyos ECU-kban ezt lehet állítani, de valszeg a fapados kis benzinesekben nincs meg ez a szoftveres fícsör, ezért vannak a hardveres megoldások.
Azt várom hogy lemenjen ezeknek a cuccoknak az áruk [link] 40.000+ft-ot azért nem adnék ki érte...
Give them hell Ukraine!
-
Qru
MODERÁTOR
Kényelmes persze, főleg itt a nagy faluban.
Csak akkor van ez a lag amikor lepadlózod és elgondolkodik hogy most akkor vissza váltson (1 sec) és mennyit (még 1 sec), amúgy regál azonnal ha nem padlózod le. Szóval jó, de magamnak nem vennék ótómatát, annyira azért nem kedveltem meg.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen