Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz 8th #71066 üzenetére

    egyebkent mas, gyarilag kettomegus dizelt is lehet egytomegusiteni, es semmi baja nem lesz tole
    pl az digo 1.9JTD-k is siman mukodnek a 1.9TD egytomegu lendkerekevel, mert ahhoz meg olyan a valto illesztese is, kb eszre sem veszed hogy az van benne

    a 2.4JTD is megy egytomeguvel, de ott annyi van, hogy rezgo hangot ad a valtoban vmi -mas rendszeru a valtoja, mint az 1.9é-, amugy semmi baja vele annak sem

    több drón kell ;P

  • footy

    addikt

    válasz 8th #71066 üzenetére

    ha úgy alakul olcsóbb szervizelni mint a kérdező által felsorakoztatott pug.-ot és a mazdát
    Itt a mazdáról tudok nyilatkozni, de nem láttam számottevő különbséget az alkatrészárak között.
    A másik dolog hogy fentebb írtam a mazda motorja láncos, tehát valószínűleg nem vezérléscserével kell kezdeni. Ehhez még jön, hogy a passaton lengőkarok nem szeretik a magyar utakat, a mazda futóműve nem annyira érzékeny erre. Nem azt mondom hogy a passat rossza autó, sőt sokáig én is azt akartam venni és most is VW dieselem van, de a fenti kérdező nem igazán akart dieselt és szerintem évi 10e km-nél nem hozza vissza felárát így hogy egy 10+-os autóról beszélünk.

    (#71091) Rambovits
    Itt nagyrészt nem a kopó alkatrészekről van szó, hanem szopóroller lehetőségéről. A kérdezőnek kell mérlegelni, hogy bevállalja-e. Én a rózsaszín dieselködöt akarom eloszlatni, hogy aki vesz egy vw dieselt annak dolgoznia se kell mert az autó termeli a lóvét.

    (#71092) hobizoli
    Oké, de azt számold ki ha egy évben megy 10e-kmt akkor mennyi megtakarítása és megéri-e egy esetleges szopórollert a nyakába venni.
    Te mennyit raktál már le a különbözetből? :P

    Tudom itt mindenki dieselguru és megvette a svájci pap hétvégi autóját, csak én vagyok a helikopter mert nekem a 7éves autómra is költeni kell.
    Jah meg bitpork ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák