- TCL LCD és LED TV-k
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mini-ITX
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
Hirdetés
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz Richard! #178186 üzenetére
I20 2015-től, két embernek simán elég nagy és még garis, kia rioból csak egyel régebbi kasznis lesz, de abból is van garis, mert 2017- ig gyártották, ford fiesta, se kompakt méret kell akkor a ceed és i30 is használható az 1,4-el, csak abból idősebbet fognak kapni, kia venga, ix20 vannak még 1,4-1,6 szívóban hasonló méretben
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
q13579
senior tag
válasz Richard! #178186 üzenetére
Ha szempont a szívó benzin, akkor valószínű a japán, koreai vonalon kell maradni, ha 5-6 éves autót keresel.
A Ceed szerintem nagyon jó opció, annyi, hogy ha már választani lehet én biztos az 1.6-os szívó verzióra mennék rá. Ha elég a sima 5 ajtós, nem szempont a kombi, lehet találni jó árban, nagy kockázat nincs bennük... (Véleményem szerint itt is jobbat rakott össze a leányvállalat az anyavállathoz képest (ceed vs. i30).
Esetleg még szóba jöhet (most már) 2 generációval ezelőtti 3-as mazdák vége 2012 környékéről.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Richard! #178821 üzenetére
A Qashqaihoz nem kell szerintem sok alkatrész. Tudod, az japán, ami sohasem romlik el.
Jut eszembe; mikor jöttünk haza Bitporkéktól (Siófokról), az egyik benzinkútnál egy Jazz pakoltak trélerre. Gondoltam volna, hogy csak kifogyott az üzemanyag, de ugye 10 méterre voltak a töltőoszlopok. Szóval nem is értettem. Aztán nem sokkal később szépen beelőzte a lépésben haladó sort a tréler a leállóban. Szerintem nyert 1-2 kilométert is ezzel.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Richard! #179197 üzenetére
Kössz a tippet!
Utánaolvasok.Esetleg jöhet még tipp; nem gáz, ha van választék. Esetleg érvek, ellenérvek a lenti Fiat-októl, Lupóról is jól jön.
Minél több vélemény, annál jobb.Köszi előre is!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Aba86
csendes tag
válasz Richard! #179287 üzenetére
Köszi szépen, ott még nem néztem, csak a hasznaltauto-n, de akkor ránézek.
Leginkább az eddig látott audikkal (meg vw, skoda) az volt a bajom, hogy bár tényleg vannak jó állapotúak, de a legtöbb 200-300e km futással van alsó hangon, amit kicsit sokallok.
Ezért is gondoltam rákérdezek, hogy hátha a kevésbé prémium márkákból is van valami amit érdemes lenne nézegetni, amiből hátha van kicsit fiatalabb, kevesebb km-el -
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard! #179732 üzenetére
Euro6-ot nem piszkálják, azok túl új autók. Sztem is előbb esnek ki a játékból az Euro4 benzinesek mint az Euro6 dízel.
Bár itthon nem kell emiatt aggódni egy jó darabig, a gépjárműállomyán átlagkorát tekintve aligha lépik meg a közeljövőben. És ha meglépik? Hányszor van egy évben szmogriadó?#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
válasz Richard! #182857 üzenetére
Ennek az egyetlen pozitívuma, hogy finoman hajtva elképesztően jól fogyaszt. Amúgy meg rémesen igénytelen egy szekér minden szempontból még egy korabeli Swifthez is pedig az sem egy prémium autó.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
kisza25
félisten
válasz Richard! #186386 üzenetére
Ibizka:
Nyiha: 63 kW / 86 PS bei 5000 U/min
Nyúlmókus: 132 Nm bei 3800 U/min
Gyorsulás: 12,2s
Mérleg: ~1025 kg
Ez sem verseny autó, hiába sportEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
gzbotii
veterán
-
parandroid
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Richard! #189800 üzenetére
1.6 egyszerűbb szerkezet szerintem 1.6 SR(8V, AKL kód) asszem még EGR nélkül volt, Euro 2-t tud, 2001-ig árulták kb. Szokásos első sárvédő és küszöb eleje rozsdát kell nézni, és a dobbetét alatt felül a szivacsot ki kell dobni, hogy ne rohad on (átnézés során érdemes a hátsó felénél pár csavart kikapni és bekukkantani).
-
gzbotii
veterán
válasz Richard! #193247 üzenetére
Szuper. Esetleg tudsz róla, szokott ezzel az extrával gond lenni (szakadás, etc miatt)?
P... leszek, de nekem is jól jönne, amikor hidegben (-10 alatt) kell menni 10-20km a dízellel, és még mindig nincs meleg. A menyasszonyom, meg amióta tud ilyen extráról, más szóba se jöhet nálaWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
slett27
addikt
válasz Richard! #194741 üzenetére
Nekem azt mondták nem lehet utólag felszerelni. Csodálkoztam is hüléségeket beszél az ember. Mondom majd én utána járok.
szabonagyur : ez tényleg hatodrangú, csak egy 4 évvel azelőtti kocsiban benne volt, egy sokkal drágábban és újabban meg nincs. FIAT-ban állandóan azt néztem, Nyáron 7.4 l vegyes télen 8.4 l vegyes.
Illetve egy gondolat még. A FIAT nem bírta az E10-es 95-ös üzemanyagot, mikor azt tankoltam bele valami hibával motorlámpa kigyulladt (talán CO határérték túllépés) úgy 30 km megtétele után. E5 100-as benya után ez a probléma megszűnt.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
buci30
addikt
válasz Richard! #195411 üzenetére
Audi jön szóba csak. Nem szeretnék más márkát. De köszi
Azért lett mégis váltás mert azért egy '98 vagy egy 2004-2005 évjárat között van különbség.
A 7 év az azért számít.Az 1,8 T FSI- nem ajánlott azt olvastam tegnap valahol
Akkor így marad 2.0 TDI és a 2.0 PD TDI
Most a 2.4 az 165 L sokat nem szeretnék veszíteni a gyorsulásból olyat keresek azért.
A 2 misi kerettel ez az A3 még tetszik is. Plusz a sedan ami van is A4. Kombi valahogy az én világom nem de volt, hogy már rá néztem egy avantra de mindig rá jövök nem tetszik 😂iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
buci30
addikt
válasz Richard! #195440 üzenetére
Na igen...
Sőt amit írt más, hogy ez is lutri volt amikor vettem de utána jártam, és nem hazudott a tulaj szerencsére rendben tartotta, így 1,5 év alatt egy hiba jött elő és 60ezerből megvolt oldva.
Azért gondoltam most is, hogy utána nézek ha van szerviz könyv stb és esetleg ember ismeretbe is jó leszek akkor talán olyat fogok ki megint.
Minden kocsinal lesz előbb utóbb gond ez tény.
Csak persze jobb ha nem vásárlás utána rögtön de ez meg vagy vagy...
Ezelőtt szerencsém volt pedig ott is 3-at néztem meg de jól választottam.Én is így gondolom ha rendbe volt tartva nem leharcolt akkor nem lesz gond.
Egy bmw vagy Opel vagy bármi más márka használt kocsi is 10+ én utána jöhet bármi vagy lehet rendben is.
Sőt aki úgy használja akkor lehet null km-es is és tönkre teszi.iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
tboldi
nagyúr
válasz Richard! #195799 üzenetére
A Szent Imre azon szakaszát sem szeretem, ami a kórház és a körforgalom között van.
Meg az OBI-Mömax környéke is elég gyászos.Illetve ha csak az Árkádba szeretnék eljutni Móvárról, akkor mindjárt a legelején, a Radnóti utca felé kanyarodok (Honda szalon!), majd az egyetemtől a Dunakapu tér felé veszem az irányt, még úgy a legjobb.
[ Szerkesztve ]