Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #124945 üzenetére
Csak lehet errefelé nem annyi a minimálbér.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz roberto211 #134132 üzenetére
Ha mar most sem felhőtlen a viszony, akkor mennyire lesz ez jo? De ez nem az a topic.
En is nézegetek epp B Vecit... Egy klímás, 1.8 jo lenne...
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz roberto211 #134137 üzenetére
Amit magamnak megígértem: következő autóm (mukodo) klímás lesz. Annyira nagy élmény felrotyogni a kocsiban, hogy hihetetlen. Kint meg csak 23-25 fok van, kocsiban meg 30 körül
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz blt.62 #134160 üzenetére
Ha mesz ha nem évi 10.000et, mindnekepp kell olajat cserélni évente. Ha csak áll is, elhasználódik, romlik a kémiai összetétele.
Néha azért vidd el es kergesd meg hosszúban is, bár egy 50km szakaszon..When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Kornel #135380 üzenetére
Tavaly haver Münchenben megnézett bár C Corasat. Annyiért voltak itt, mind otthon is, gondoltam itt jobb alapotut kapunk - meg ha úgyis itt vagyok.
Hirdetésben a kepeken mind oké, fasza, hirdetés címében a gute Zustand.
Amikor meg odamesz, kirobbant oldal légzsák, kutyaszoros hátsó ulles, karcos tető, repedt lámpabura, miegymás.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz kolosanyi #135415 üzenetére
Számolj azzal is, hogy használtautó vétel mindig lutri.
Kifogsz egy olyan példányt, pár fodrabot ki kell cserélni rajta első felében, neadj' isten meg tréler is kell... Akkor a legkevesebb bajod a fogyasztás lesz.
Én azt mondom, ha nem mész évi 20 000+ km akkor a fogyasztás legyen a legkisebb bajod, ha mechanikai problémái nincsenek.Esetleg akkor érne meg váltani, ha tudsz pótolni rá es venni újabbat, nagyobbat, gyorsabbat esetleg kényelmesebbet.
Szerintem.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #135597 üzenetére
[link] Kolozsváron egyik szomszédom vette, valamikor május elején. Azóta at is lett iratva. (Érdekes, hogy román a csóka, nálunk meg nagyon ritka darab volt, nem tudom, honnan jött neki hozza az ihlet - nálatok ugyebár érthető, soknak volt régebb, nosztalgia gyanánt vesznek újra)
Szerk.: ha lenne/lett volna úgy pénzem, ahogy nincs, el sem adtam volna hőn szeretett Corsamat. Szépen karban volt tartva - mar 21 éves volt, kicsivel fiatalabb mint en. De majd egyszer, par ev múlva talán sikerül kifogni egy hasonló példányt.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz rbalint88 #145409 üzenetére
Mindig is perverz örömmel figyelem az 1.9 TDI-ből, ahogy sokan <1.2 benzin/szívó dízellel kiállnak előzni, +3.86km órával haladnak, az előzött alanyhoz képest, aztán 27km alatt be is fejezik az előzést.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #146308 üzenetére
Nekem is épp most keltették ezek fel az érdeklődésém.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz RocknRoller #146355 üzenetére
FSI motrok koxolodasat tudtommal meg a TFSI-ben sem sikerült megoldani.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
7gen Civiceket nézek mobil.de-n.
2000 körüli kiadásért, ami átlagos állapotban van, mennyire reális ár az 1800 euró? Pl. ezeket: [link], [link], [link]Meg no offense, no flame, stb, de mennyire lenne visszalépés (ha az lenne) egy Golf 4 1.9TDI-hez képest?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #147702 üzenetére
Én meg soha nem ültem Hondában , csak képek alapján tűnik tipikus ázsiai autónak - értsd: túl sok a plasztik, túl szürke - és szűknek.
Árakról meg annyit, hogy DE és RO is 10-15% olcsóbb minden autó, mint HU. Nem tudom, hogy miért, de eléggé jellemző.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #147704 üzenetére
Ja, a mostanira elég sokat költöttem, azt meg mind buknám.
+új autó mindig rizikó.Csak gondoltam, kipróbálnék valami újat - a kutya is jódolgában veszik meg
(#147705) tboy93: sose szerettem pörgetni a motorokat, nem értem mire jó az
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #147708 üzenetére
Ázsia? Annál kicsit messzebbről van: [link]
Tudom azt, hogy az Honda - meg a legtöbb japó-fan, pl a főnököm, aki Suzuki Vitara meg Mazda 6-el nyomul, ezért már leszedte volna a fejem - érzékeny erre, de nekem ez a tapasztalatom a 2000 évekbeli autókkal, még akkor is ha nem egy prémiummárkához, hanem Népautóhoz vagy Ádám bácsi fektetett villámjához hasonlítom csak.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #147710 üzenetére
Melóban hetente vezetek egy XP10 Yarist, 997ccm motorral, veszélyes 69 lóerő és 6000rpm előjön mind a 95 nyúlmókus!!!44!négy44!
Szóval tudnék vele élni, csak nekem nem kényelmes + nem reflex, benzinest is elváltom 2500-nál
Főnököm 1.6 Vitaráját (4gen) is szoktam hajtani, és mindig fura, hogy 4000 környékén (vagy sportmódba kapcsolva 3000) jön meg az élet.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz dangerzone #147724 üzenetére
Bár kicsit régebbi, de ajánlani tudom az első generációs Yarist (XP10).
Három is volt nekem, céges autónak, agyonüthetetlen technika. Többen hajtottuk, napi használatban voltak, és szinte semmi nem akart elromlani rajtuk (hacsak valamelyikmarhamunkatársam le nem szakította a kipufogóját, meg nem koccantotta az elejét, fel nem ütte a váltót)
Városba tökéletes, rövid kis autó, rövid távokra még a kényelemmel sincs gond. Egyedüli negatívum, hogy kicsit rohadnak, de tapasztalataim alapján a rozsda sérülés helyein jelenik meg, és nem fél év alatt málik szét az autó. 997ccm motorral vérszegény, de városban élhető, 1.3 gondolom már valamivel fickósabb.
Bár, hogy milyen az automata váltó ezekben, azt nem tudom.pl [link]
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz GaborGh #147809 üzenetére
Iyen arban F Astra - B Corsa, ha nincs szetrohadva jo vetel lehet.
Ennyiert talan egy (mukodo) klimas is belefer.
Fiesta (mk4) ugyszinten jo kaphato.G Astrabol ez nagyon az alja...kerulnem.
Lacetii...eleg vegyesek a velemenyek rola (ismerosoktol). Regi Daewoo technologia.Alfat szerintem ennyibol ne.
Mazdat irtak, rohad nagyon.
Focus mk1 szinten az alja arban.
Ezeknek az autoknak a legnagyobb baja, hogy rohadnak. Meg sokan ezeket mar csak hajtjak, de nem nagyon koltenek ra.
F Astra, B Corsa, Golf 3, Mk4 Fiesta vonalon indulnek el, es amibol a legjobbat kapod - ilyen arban mar a kinalat felsobb reszebol tudsz valogatni.
Ja, es vetel utan, vezerles+olaj+stb cserere is hagyjal[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Victoryus94 #147812 üzenetére
Ignisben egyszer ultem, amikor csinaltam vele egy oldalparkolast noi ismerosnek - hat amilyen magas, ketszer olyan keskeny az utaster.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Victoryus94 #147817 üzenetére
Sokan dicsérnek dolgokat, vagy azért mert elvakultak, vagy mert nem próbálták mást/jobbat
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Victoryus94 #147821 üzenetére
Te, jelen esetben a kenyelemre kérdeztél rá, arra is írtam
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz motoflug #147957 üzenetére
Mazda MX-5 (NB)? Kb Golf árban van. Hátul húz.
Fiat Barchetta? 1.8 benzin, de ez elől húz. Punto (mk1) alapjaira épül.
Én Golf 4 helyett ilyet akartam, de pl a Fiatra 800€ lett volna a regado, ami egy 2500-3000€ kicsit húzós, szvsz. Itthon meg -2 van eladó sorban (Erdély)És ezekhez még kapni hardtopot, szóval télen is lehet használni.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Havernak van 1.4 G4. Amikor odaadtam neki az én 1.9 TDI 110le G4-em, csávó majdnem les***ta magát, annyira érezte a különbséget. Egy olyan arc, aki a potkereket nem kapja meg a kocsiban, annyira nem ért hozzá
Egyszer mentünk hosszabb útra, mindenki a saját autójával, gondolta megelőz. GondoltaSzerk.: nem azt mondom, hogy az 1.4 xar, pl ennek a havernak bőven elég, de távol áll a furgetol.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
30-70. Két hét alatt, 100km városban (7km van a munkahely, 4km után a víz 90° van) majd 600km hosszú. Kb.
Barátnőm 1.4 Poloja pl egész élhető az ugyan annyi lóerős motorral, én élvezem pl, de gondolom az a kocsi 200kg könnyebb + kasztni is kisebb.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz GaborGh #148121 üzenetére
Egy i3 nekem is nagyon kéne. RX verzió, amiben van egy kis benzinmotor, ami generátorkent működik, ha kevés már az elektron.
Nem vagyok egy greenpeaces, vegán fajta, de az i3 dizájnja nagyon bejön, kívül-belül. Na meg az elektromos autók is nagyon foglalkoztatnak - csak nekem még horror áron van[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz enginev3.0 #148158 üzenetére
Szerintem akkor is inkább Csak Corsa mint F Astra..
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Diablo IV
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- E-book olvasók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen