- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- UHD filmek lejátszása
- SSD kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Bluetooth hangszórók
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Tom1939 #146368 üzenetére
XC70-et nem szereltek 2.0 PSA motorral ( itt nem merték bekockáztatni.. ), ebben mindvégig a 2.4-es diesel volt jelen, miután kijött az új saját fejlesztésű, kisebb löketű kétezres 5 hengeres, az váltotta a 2.4-est.
Potenciál itt is bőven megvan, 200 lóra simán húzható, teljes biztonsággal.
Index-en van egy srác, ő már bőven 250.000km fölött jár a 2.4 D5 60-asával, ami gyárilag 185 lovat tudott, most 235LE és 470Nm, ráadásul automata.Qru
Aljas mód, mikor megjelent az új 2.0 5 hengeres dieseljük, iszonyúan felárazták a régi 2.4-es konfigok árát. S80-nál majdnem 2.000.000ft-tal került újonnan többe a régi motor.
HookR
Jahm, ismerős vidik, ezen köröket lefutottam már én is pár éve yt-n, sőt, az első tervem nekem is az volt, h beszerzek egy liftes monitort és felokosítom hasonlóképpen. Ebay-en találtam Canada-ból, meg is rendeltem, de aztán fizetés után cseszett feladni, de legalább a paypal kártérített, így maradt egy kínai, de azóta is remekül működő, gyári ergonómiába hibátlanul illő alternatíva.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz Tom1939 #146644 üzenetére
Az új nyilván nem rozsdás. Vannak egyedi esetek, mint a kiabálós kommentelő, de szvsz ez bármelyik márkánál előfordulhat. A mazdák tudnak rohadni, ez tény (hogy a mercikről ne is beszéljünk...), de ha nem lepusztult osztrákot-németet veszel, hanem magyar szalonból újat, akkor nem lesz azzal gond.
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Manitou
addikt
válasz Tom1939 #146879 üzenetére
Nem nagyon van ára. A 2. generációs almera már nem japán gyártású. 2000-ben még egy adagot gyártottak japánban belőle, ekkor volt a modellváltás. Nem is olyan megbízható, mint az első generációs. És igen, előfordulhatnak vele gondok. Az i30 egy jobb autó. Én azt mondom hogy van az az ár amiért megéri az almerát is megvenni, de az nem 800e.
Az 1,1 miliósok egyrészt vagy túlárazottak, (életben nem fogja eladni annyiért, max árulgatja) vagy magasabb felszereltségű, pl ESP is van benne, és emiatt a magasabb ár. -
Manitou
addikt
válasz Tom1939 #146885 üzenetére
Akartam én is ilyen almerát venni, konkrétan a koleganőmét, de elmentem egy próbaútra és nem jött be. Váltója olyan volt mintha egy moslékos tálban kavargatnék , nagyon lötyögős, nem ehhez vagyok szokva, de gondolom meg lehetett volna ezt is szokni. 1,5-ös 98 lovas változat volt az övé, nem egy rakéta. Nekem van egy előző szériás almerám ami 1,4-es 87 lovas, de érezhetően jobban megy az enyém.
Ha megnézed mennyiért mennek a francia/olasz kocsik akkor ott is simán találsz nem egy olyat ami évjáratban stimmel az i30-al, mégis fele annyiért adják, talán nem véletlenül. A piac úgyis beárazza ezeket.
-
Kornel
veterán
válasz Tom1939 #148000 üzenetére
Ebben is van valami.
Sőt.
Végülis megmondtad a frankot
Az a baj hogy 5M-ert sem tudnék olyat, ami mindennek megfelel.Blaise: ja, stimmel.
Amúgy civic ha csendes lenne, simán jó lenne.
Aztán megtanulnek magamnak szerelni, a kezdő lépések már megvannak.Mod: csak hogy érezhető legyen a helyzet az fn2 typeR (UFO) üléseiben nem férek el. Az ep3 typeR (busz civic) ülései a határeset.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
kisza25
félisten
válasz Tom1939 #148091 üzenetére
az újonan megjelent motorokkal mindig van kockázat, az 1.4 az meg normál közlekedésre elég, ahogy mondod, ezért is nézem azzal a rio-t, 1.6-al a ceed-et, i20 van 1.0t-gdi-vel ugyanannyiért, de az meg bonyolult motor, meg a 100 lovas 120 helyett
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Mauzes
őstag
válasz Tom1939 #148309 üzenetére
Mit akarsz, egy C5-höz képest ez ártartás bajnok.
Én azért 1 éveseket nem nagyon látok ennyiért, ide inkább a 3 évesek mennek le (mármint tömegével). Ami szerintem normális. Plusz egy kicsit benne lehet, hogy a Mazdáról mennyire elterjedt a rozsdásodás, aminek nyilván van is alapja.
-
footy
addikt
válasz Tom1939 #148309 üzenetére
Ez nem tunik valos hirdetesnek. 2015-tol mar a Facelift van ez pedig azelotti belso. (Eppen lehet tulraktarozott is) A 2.5 csak a legmagasabb kivitellel volt elerheto, ugyhogy sportsline nem is lehetne. A legmagasabb csomagba egyebkent a 19colos felnik is beletartoznak es keprol ezek nem neznek ki 19-esnek.
Egyebkent maga a leiras is arulkodo: "Megtaláljuk álmai autóját" -
alázógyík
őstag
-
rbalint88
addikt
válasz Tom1939 #158438 üzenetére
tippre az a plusz xenon nem +180 ezer lesz, hanem jóval több, inkább fél milla. mivel ez készletes autó, jüval olcsóbban tudod megvenni, mint egy egyedileg konfiguráltat. és az a megoldás se játszik, hogy a szalon rendel egy xenonos lámpapárt és bedobják, mert más a kábelezése, kellenek a tengelyszenzorok az automata magasságállítás miatt, plusz lököscsere a mosó miatt. amúgy városi szüttyögésre miért preferencia a xenon? sokkal drágább javítani/cserélni, ha kocc van, problémásabb szerkezet és ha nem hagyjátok bemattulni a lámpát, akkor valószínűleg a halogén fényerejével se lesz probléma
-
veterán
válasz Tom1939 #158452 üzenetére
Apám 9 évet használta a Corsa D-t (amit nézel E, de alapjában ugyanaz), most talán anyám nyírja a továbbiakban.
Hibalista: 3 izzítógyertya; nem működik az öv bekapcsolására figyelmeztető csipogás; kopog a jobb eleje - talán a stabpálca; a vezető ülés kiülve, kormány megkopott. 78 000 "original" km.
Amúgy csak olajcsere évente. -
-
-
-
Peterhappy
őstag
válasz Tom1939 #159982 üzenetére
A harmadik gyerek után maradt pár plusz kiló az Asszonyon, de kisbusz azért nem kell hozzá+@tboy93:
Sajnos tényleg a keret a másik szűk keresztmetszet. Passzentos a Jazz, van tapasztalatunk benne öt főre, ezért is favorizáltuk eddig azt, de ettől függetlenül, ha van jobb választás, abszolút vevő vagyok rá! Azért is vettem rá magam végül, hogy billentyűzetet ragadjak és írjak - érdekel a véleményetek, javaslatotok. A Zafirákra rá is fogok nézni még egyszer, ha hazaértem (és több időm lesz keresgélni), bár az meg akkora, mint a Corolla Verso, akkor pedig talán inkább a Toyota.
+1,5-2 liter még nem vágna földhöz, úgy kalkulálok, évi 6-8K-nál többet nem mennénk (legyen mondjuk 10K km), az benzinben 40-50K per év ami persze nem kevés, de nem befolyásolná jelentősen a választást.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #160400 üzenetére
Igen, volt benne klíma (szerencsére rábeszéltek). Elvileg a kiállított darabot vittem volna el de mivel azt sem adták olcsóbban így inkább vártam 6 hónapot rá, cserébe kérhettem, hogy ne kínában, hanem japánban gyártottat hozzanak.
mod:
Ha jól rémlik kb 10%-ot engedtek + a téli gumi + a műanyagszett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #160403 üzenetére
Ismerősöm volt az akkori értékesítő ez a max-max amit tudtak engedni akkor de a szalon vezetője így is erősen szívta a fogát. Annyit kért, hogy ne decemberben vegyem át a kocsit, hanem január legelején így már a 2007-es eladási számot növelje (2006-ra már megvolt a célpérmiuma).
#nincsbennetarcsi
-
diegho
nagyúr
válasz Tom1939 #161123 üzenetére
Tényleg minden link megnyitása előtt ellenőrzöm, hogy a multimédia hang ki legyen kapcsolva. Az első évekkel ezelőtti kínos helyzetben történt link megnyitás óta így van, sőt netezés közben általában minden hang néma, hiszen minek csörögjön, ha úgyis ott a kezemben és látom, hogy hívnak.
Az adatforgalomról nem tudok nyilatkozni, nem mobilnetezek, de feltételezem pont ugyanannyit tölt le a videóból mire kilépsz, mint mondjuk egy 30-40 képpel telerakott kereskedő oldaláról, hiszen a letöltési sebességed határozza meg mennyit tudsz egységnyi idő alatt leszedni.
-
stickermajom
addikt
válasz Tom1939 #162193 üzenetére
Én is várni terveztem még legalább őszig, de egy valamivel nem számoltam: szeptember 1-től Euro 6.2-t lehet már csak újonnan forgalomba helyezni, így a kiszemelt motor lassan már nem rendelhető, nem érne ide addigra. Utód még nincs, ha jól tudom. Előszériás motorra meg nem vágyom.
Opció még, hogy várok és ha valami jó hírű PSA motor lesz helyette, akkor készleten lévő autót próbálok keresni az országban, de ha már ennyi pénz elmegy örülnék egy saját konfignak..
-
stickermajom
addikt
válasz Tom1939 #162196 üzenetére
Azt a 4 évet talán még kivárják, bár plusz gariért már nem fizetnék.
Az a baj, hogy a kategóriájában a LED mátrixszal és az Android Auto kompatibilitással kb. egyedülálló, ezek pedig eléggé vonzanak. Ha minden igaz az 1 literes turbós marad, azzal nincs semmi gond, de csak ötös váltóval adják. 1,6T-ről sajnos nem tudom marad-e. -
-
Xero
nagyúr
válasz Tom1939 #162392 üzenetére
Na látod, így teljesen más a lányka fekvése pl. Ha valaki valóban belátja, hogy nem ért kellően hozzá, vagy nincs türelme, embere a vadászatra, akkor újat kell venni és kész.
Viszont ahogy fentebb is szerepel, az újjal is lehetnek gondok bőséggel. Csak ismeretségi körben tudok mondani 60e km alatti motorcserét, vagy pont garanciaidőn túl kifingó váltót. Mind a kettő szalonból kigurított új autó volt. Persze, egy új termékkel némileg be vagy biztosítva, de az sem az örök élet titkos megoldása.
(#162394) stickermajom: Na most ez is olyan, hogy ha szerencsésen vásárol az ember, és kicserél mindent ami rizikós, rendesen tmk-zik, akkor ilyesmikkel is relatív ritkán találkozik.
Egy ablakemelő, egy klímapanel, egy kábel ugyan úgy meg tud kotlani egy új autóban is, bár nyilván a wear&tear ott még nem játszik. Cserébe játszanak a gyári hibák, amik jó esetben egy pár éves gépnél már javításra kerültek.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra