Hirdetés
Hirdetés
-
CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
lo CASE 110 tractor pullingol (érdemes végignézni a látványért):Ugyanebből a 150-es 36 ekét húz, ez már tényleg az összes...
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Konkrétan az ember annyira vigyáz az autóra, hogy a váltásnál vár egy-két tizedet "középen" és csak utána húzza be a másik fokozatba.
Na nála egyszer volt dugótörés, egyszer hajtókar könyökölt ki, végül pedig besült a motor. Mindhárom alkalommal autópályán, állandó tempónál.
Akitől a Toyotát vettem, szintén B6 Passatot vett. Már CRTDI motorost, abban is már cserélték a motort, merthogy abban repednek a blokkok...
Szóval városi legendákat akkor érdemes emlegetni, ha nincsenek mögötte valós dolgok. -
rbalint88
addikt
Nem tudom mi baja volt, de mindannyiszor PoHu javította, ha kontár módra, az az ő saruk. Ettől függetlenül szerintem az nem normális, hogy ennyi szopás legyen egy kocsival. Az egy dolog, hogy sokat kell költeni rá, az meg egy másik, hogy balesetveszélyes módon megkotlik az autópályán se kép-se hang módra. Nálam ez nem fér bele.
bitpork: a japán autó sem tönkretehetetlen, de több tulajdonosi behatás szükséges hozzá általában.
-
molnarpeter
nagyúr
SDI-knek a váltója tud elmenni, meg kell nézni, volt-e javítva az elszakadni hajlamos szegecs, aztán olajat cserélni benne 100k km-enként (68 lóerősre biztosan igaz, a 64-esnél nem tudom pontosan). Amúgy részemről +1, nincs turbo, nincs kettőstömegű, a rövid fokozatok miatt még nem forgalmi akadály.
-
w333
félisten
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Szerinted egy taxos felmérésnél nincs ott a zsidó szorzó? Az első megnyilvánulás az lenne hogy biztos ismerősnek csinálta és felértékelte. Maradok a megszokott vonalon. Hirdetem amikor és ameddig és majd jön vki mint Dominál aki elsőre azt mondja hogy oké miért nem pakoltál még ki belőle?
(#129435) Tsebacsi: Hát itt is ilyen viczes összegek vannak. 2.9-ről levittem az árát 2.5-re hogy ne legyenek ilyen - olyan csere ajánlatok meg hát csak kellenek a műanyagok a belibe. Erre jönnek 2 millió körüli ajánlatokkal. Azért kíváncsi lennék, hogy a többi eladó touaregnél is is ilyen tapasztalatok vannak-é? Mert akkor a magyar vevő nem csak hülye, de szánalmas is.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
SzlobiG
félisten
Ja ezek kemény kommentek. Az embernek a sarkára kell állni és bújni a netet a kiszemelt tipusokrol, hogy mik a specko hibák, alkatrész árak, stb. Aztán szintén bújni a ha.hu-t és el kell kezdeni telefonálgatni, majd elmenni megnézni, máskülönben nem fog venni. Én is hetekig nézegettem az eladó autókat volt, hogy már indultunk volna az egyiket megnézni, de előző nap este megint átnéztem kinagyítva a képeket és úgy vettem észre, hogy egy tenyérnyi helyen hiányzik a fényezés. Tehát nem egyszerű a dolog az biztos főleg amikor elmész rohadt messze és egy szarral állítanak oda.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Csak nehogy valami önérzetes tádés megvakarja az autóját egy kulccsal/csavarhúzóval.
Én az ilyen és ehhez hasonló (különböző márkajeleket lehugyozó kölök, biztos sokan láttátok már) matricákat nem merném kitenni, akár poén akár nem. Lehet én vagyok paranoiás, de annyi frusztrált ember van, hogy félnék, hogy valaki nem érti a poént és revansot vesz a Tesco parkolóban.
Meg mondjuk nem is jutna eszembe kitenni alapból sem, nekem ugyan mindegy, hogy mit vezet a másik, egészen addig amíg nem akarja rámerőszakolni, hogy az övé a létező egyetlen igazi/tuti/legjobb autó.[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
A PD már lekopott róla, korábban még rajta volt a teljes felirat.
-
nagyúr
Én vitába keveredtem a TC-s Pistával, hogy márpedig én vagyok a hülye, meg nagypapás meg satöbbi ha nem hiszem el és érem fel ésszel, hogy az MX-5 mennyire király és kúl, és hogy különben is. Mondom héló, nekem nem pálya a kocsi, tőlem vegyek aki akarja, de atomkirálynak beállítani egy Corsa OPC-hez képest, csak mert hátsókerekes és lehet vele csapatni meg lent ülsz a betonon, háát. Le lettem dagattozva, hogy miért nem férek el egy MX-5ben? Navajon miért? Mert kicsi, szűk, alacsony? Pfff, anno a Crossfire-be beültem szalonban. Nem értettem, hogy ebben mi a bugi. Öregem beült mellém, és összeért a vállunk, a fejem kinyomta a tetőt (175 körül vagyok magasságban, nem égimeszelő) és rosszul éreztem magam, mint egy lyukban.... De biztos én vagyok a hülye
Adjon egy M3-at, abban nem sírnék
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
hobizoli
nagyúr
pista az olyan huje, mint a f@szom
multkor oda is irtam nekik a TC-re, hogyha legkozelebb egy valag lovet ra akartok tapsolni vmire feltamasztani halottaibol, akkor egy Delta Integrale-ra toljatok bele, azt legalabb el is lehet majd adni utana jo penzert, kint egy jobb darabert adnak 5-6M-nyi EUR-t is, de akar meg tobbet is
vmi 1.7M-nel jar a 300k-ert vett Merdzso 320-asuk, ehhez kepest az a 20v Marea is egy tuti vetel volt
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
ja, 8.5 misiert veszel egy Megane RS-t vagy egy Focus ST-t (meg a kombi is megall 9 alatt) es ott is korberohogod, ahol nem akarod a GT86-t
a regi legendaikbol akarnak elni a japanok es ez qrvara nem megy ma mar
ez az uj MX5 is egy hugy, meg ez a GT86 is sok huho semmiert horrordragan
nincs bennuk egy rendes veretos motor se, meg igazabol hely se egy valag penzerttöbb drón kell ;P
-
TaaT
nagyúr
Biztos nem fogják felrakni a vaterára (én legalábbis biztos nem tenném), a Marea sem kelt el elsőre, a Volvónál is voltak problémák ha jól emlékszem.
Vályi azt mondta van már rá érdeklődő a bálna merci rajongótáborból, de hogy ezt 0-ra tuti nem fogja kihozni az 100%
Give them hell Ukraine!
-
rbalint88
addikt
A motorral mondjuk pont semmi gond nincs, eleg szepen viszi meg azt a nagy kasztnit is. Nem versenyauto, de nem is arra talaltak ki. Elozni lehet vele, palyazni lehet vele, tobb nem kell. Hasznalos autoba idealis. V8-aknak akkora hotermelese van, hogy kinyirjak ankabelkoteget, aztan jonnek a kopogszellemek az elektronikabol. Kliman kivul en mas hianyossagot nem latok az autoban. Jo zene, napfenyteto, abs, tempomat van. Ennel tobb minek, hogy elromoljon? Be kell latni, hogy 20 eves autobol, megha luxusauto is, nem biztos, hogy fullosat erdemes venni.
-
-
w333
félisten
Pontosan látszik miről beszélek ... 1500- tól 4000 -íg eléri a max. NM -t és onnan már csak csökken az egész, pontosan 1-2 másodperces élmény, de hamar elfogy alatta az erő, nagyon sok mindent vezettem már aminek 4 kereke van, de engem ezek az 1.4 TSi -k nem győztek meg !
Persze tudom nincs nagy motorválaszték, már szinte minden benzinesben is ott a Turbó amivel nincs is baj, de akkor legalább legyen 1800 köbcenti !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
Végigzongoráztam én is ezt a kört az elmúlt pár évben így elég "frissek" még az élmények (mind a háromba darabonként cca 50k km-t pakoltam, tehát nem csak egy tolatásnyi tapasztalat beszél belőlem):
- 2.5i 230/170 - 2000 alatt semmi, 4000-nél Nm csúcs és 6000-nél teljesítménycsúcs. Szűk a tartomány, váltogatni kell ez ilyen... cserébe elvan 14,5 literrel hajtva is.
- 1,8 TSI 250/160 - 1500-4200-ig Nm csúcs és 5000-6200-ig teljesítmény csúcs. Fickós és szalad kifulladásig. Nagy móka de iszonyat sokat zabál ha taposod, 16 liter feletti fogyit nem kunszt összehozni vele.
- 2.0 TDI 350/170 - 1750-től mennyország kb 3000-ig de sajnos felül már semmi nem történik (legalábbis az alsó rpm-es toláshoz képest érzetre). Nekem nagyon fura volt megszokni a karakterét de én ugye szivóbenyóson szocializálódtam.
#nincsbennetarcsi
-
-
máyköl
veterán
Igen, sajnos.
Anyám is most áll autócsere előtt, de 2 hónap alatt még nem sikerült meggyőznöm, hogy ne azt a rohadt km állást figyelje.
Simán megvenné a 110ezer km -t futott Octaviat, agyonkopott kormánnyal, váltóval, lelakott beltérrel, rohadozó karosszériával. Mert csak 110 van benne, ergo megbízható. -
Integrale
veterán
Mondok egy cudarabbat.
Haverom elhatarozta, hogy autot fog vesz.
Mazda 6, na ez jol nez ki, kinezett kettot hasznaltautorol, egyik Pecsen, a masik Pecs mellett valahol, mind a ketto kereskedesben. Neki ez az ut egy laza 200km.
A Pecs mellettit elvittek, maradt a pecsi, de ugy volt vele, hogy aznap vesz egy autot.
Megerkezett megnezte az autot, 1.3 milla, de azt mondta a srac, hogy fizet 1,4-et, ha elintezi az atvizsgaltatast a kereskedo egy kozeli szervizben
Megvette az autot, 200e alatt mutat az oraja, nala van fel eve es rakoltott mar 800e korul, kuplung, befecsi, aszem a trubo volt most az etlapon.De a szankat hiaba teptuk, hogy ne, nezzen meg tobbet, Papan van 10 kereskedes, biztos tekert nem is kicsit. Nem baj, en ma veszel egy autot!
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- Armster S kartámasz OPEL ASTRA G 1998-2010
- TORO 902 univerzális üléshuzat szett
- 3 db Bestron TORONY VENTILÁTOR AFT760W hibátlan újszerű állapotban
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen