Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Mini PC
- Azonnali informatikai kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Androidos fejegységek
Hirdetés
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz hobizoli #78499 üzenetére
Mi a baj? Munez is ekörül cseréltette ha jól emlékszem. Lehet természetesen olyan készletet kapni amiben a szíj nem kevláros v mitököm, de nekem is volt az olcsóbbal egy érdekes kalandom. Valami liffegést lehetett hallani a járó motornál. Nem tudtuk először mi az. Majd amikor fel lett emelve a Gazsi akkor a vezérlést takaró műanyag alján a kis kémlelőn lehetett látni hogy hosszirányban elkezdett foszlani az új szíj!
És a szerelési költség is minimum 50k az említett összegből, mert le kell bontani a teljes elejét.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
válasz hobizoli #79566 üzenetére
Akkor még egyszer : 2 db 164-s alfám volt, mindkettőben tönkre ment a bőr. ahogy a passatba is. Az allroadba nem. Ebben az allroadban már megviselt kicsit. Nem attól függ h digó v olcsó, szimplán elhasználódik. Az alfa 164 sem volt a legolcsóbb -3.0 mindkettő- ne mond hogy abba szándékosan raktak olyan szart mint a szarfos német felsőkbe
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
runner 125
nagyúr
válasz hobizoli #79571 üzenetére
Tiédben mennyi km van? És szerinted egy tipikus 15 éves utazóautóban?
Bőr és bőr között nincs ekkora különbség, pláne nem lehet kijelenteni, h a Punto-ba másik bolygóról importáltak bőrt. A bőr kopás, repedezése első sorban mindig használat és ápolás kérdése.
Általában én 2 havonta át szoktam pucolni, majd bőrápolóval átkenem, még mindig újszerű, igaz keveset is fut.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Typhoon47
senior tag
válasz hobizoli #79571 üzenetére
fals az összehasonlítás, egy 15 éves prémium utazóautóban(főleg egy dejzel) legalább 2x annyi a futás mint a puttonyodban. ráadásul olyan sok helyről nem hiszem, hogy tudnának az autók bőrt importálni gyártáshoz. egetverő minőségbeli különbség nem lehet(ett akkoriban).
"Education is important but big biceps are importanter"
-
JanR
addikt
válasz hobizoli #79572 üzenetére
Én vagyok a tulaj.. lehet köcsög vagyok, bár még nem találkoztam magammal. A szüleim veszik át az autót és csak az üzembentartóit akarjuk átírni. Talán nem leszek akkora szemét, hogy eladom alóluk..
Inkább egy olyan kérdésem lenne, hogy most a kötelező is az én nevemen van. Azt nem lehet simán megoldani, hogy egyszerűen Ők kötik meg a kocsira a kötelezőt, a papírok meg maradnak így ahogy vannak? Attól, hogy Ők kötnék meg az autóra a kötelezőt érvényes lenne? Használható úgy az autó? Vagy mindenképp az üzembentartónak a nevén kell legyen a kötelező?
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #79576 üzenetére
Biztos, hogy óriási különbségek vannak a bőrözés minősége közt ... enyém is 12 éves és szinte hibátlan ~270k után minden ülés ... és eddig akármelyik sok kilométereset néztem mobile-n, mindnek tök jó állapotban volt a bőrbelső ... pl. régi S60-asok meg mind szétzuhannak. Nem nagyon hinném, hogy bizonyos típus tulajdonosai mindig kenegetnék, bizonyos típusok tulajdonosai meg fullra elhanyagolnák és az okozna ekkora különbséget
-
-
válasz hobizoli #79601 üzenetére
Az újabbak = utolsó 2-3 év. Az s500 pl teljesen leállít 4 henger a nyolcból. 0 üzemanyag megy be oda. Nem tudom hogy csinálják. Tény hogy autópályán 130nál az a v8 nem fogyaszt csak 7 litert ha egyenletesen megyünk vele. Persze ha kell az erő pl Érdi emelkedő akkor emgvéresedik a torka.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #80323 üzenetére
Ja, eloszor en is feltem tole, de azon kivul, hogy kevesebbet evett, csak annyit vettem eszre, hogy a lancot lehetett egy picit hallani, nem csorgott, de en hallottam.
Elvileg gyari elso toltes is 0w20 az enyembe, meg ez az ajanlott is.
Ezzel van megadva a gyari fogyasztasi adat is. -
footy
addikt
válasz hobizoli #80428 üzenetére
Persze, nem is mondom hogy akkora para, mert eleve bárki meg tudja csinálni és nem is nagy pénz. Viszont mikor én is gyanakodtam rá, hogy öreg a kábel, a fórumokon is írták, hogy ezt az átlagnál gyakrabban kell cserélni. Ettől függetlenül még mindig tartom hogy a Punto2 ez egyik legjobb ár/érték arányú használtautó.
-
-
-
runner 125
nagyúr
válasz hobizoli #80722 üzenetére
Ez konkrétan a hahu legdrágább HR-V-je volt. Ki gondolta volna, h pont azt a kategóriát keresik és veszik meg rögtön.
Kecskemét tőlem vagy 280km, 1-2 nap alatt ezt nem tudom leszervezni sajnos.
Noh mindegy, most bújom a hahu-t ismét, illetve beállítottam az autóvadászt is, meglátjuk.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DeFranco
nagyúr
válasz hobizoli #80663 üzenetére
megnéztem, tényleg króm-vanádium (a fejek és a hosszabbító, a karon nem láttam erről jelzést). tehát tényleg igazi tixó
@joamilestoné: aha, tehát más is cumizik, csak nem veri nagy dobra mint én (nem örülök neki, ne értsd félre, együtt érzek, tudom milyen szívás az ilyen)
-
gaborbol
őstag
válasz hobizoli #81013 üzenetére
Megkerdeztem, hogy milyen olajat raknak bele, mert ketfele valto van az egyikbe a sima DEXIII vagy DEX VI-os olaj kell ami 1600Ft/l liter vagy a speci VOLVO olaj ami 7-8k/ liter.
A sima 1500 ft-os...Es vajon hany tulaj kerdezni ,meg hogy milyen olaj megy bele, meg miert nem az egesz lesz kicserelve hanem csak egy resze a tobbi meg kering a regi olajjal at a regi szuron, magnesen meg annyi szar van, hogy tobbet mar nem tud megfogni. Aztan majd jon a fejvakaras hogy-hogy beszart az automata pedig rendszeresen szervizeltek aztan ott a fel millas szamla.
-
mycso
veterán
válasz hobizoli #81034 üzenetére
Az (rossz)olaj valóban "hozzásegít" a csapágyak kopásához, majd szétpergéséhez, de amit írtam az úgy van.
Amivel gyárilag szerelve vannak, azok silány minőségű csapágyak és max. 200k km-ert bírnak, utána széthullanak, a használt olaj és a csereperiódusoktól függetlenül.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- Szólánc.
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest