Hirdetés
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Autós kamerák
- NVIDIA® driverek topikja
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
it A betéti kártyák piacának monopolizálásával vádolja az USA a Visát.
-
Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
ma Hirtelen futott be a Galaxy Tab S10 család, 12,4"-es a legkisebb modell.
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz DEV_NULL #48966 üzenetére
Gondolom ezt te sem gondolod komolyan. Én nem nagyon értek az autó szereléséhez, most tanulom a saját autómon, kb. 100 helyről hallottam már, hogy a francia autó szar, most te vagy az újabb.
Ilyenkor meg szoktam kérdezni, hogy a francia autó miért szar? Általában nem tudnak rá válaszolni, aki válaszol, az pedig azt mondja, hogy szar az elektronika, és nehéz szerelni, a szerelők rémálma a francia autó.
Nekem féléve van egy Megane-om, elektronikailag semmi gond nincs vele, tudom, hogy ha elfordítom a kulcsot, biztosan be fog indulni. 2x volt olyan, hogy nem indult be, első alkalommal a nem bele való akksi miatt, második alkalommal az akkusaru miatt. Azóta is tökéletes. Az elektromos ablak esett be egyszer, az pedig Bosch, tehát semmi köze nincs a franciához, pont azelőtt pár héttel romlott el a szerelőm VW Golfjában is... Javítókészletet megvettem, és már el sem vittem hozzá, mert itthon megpróbáltam, és én is meg tudtam csinálni. Mindent egyszerű rajta szerelni, de nem az az elromlós fajta, a motorja pedig rengeteget kibír.
Volt a francia autók közül 1-2 rossz széria, azt nem kell megvenni, viszont a francia autók 80%-a ugyanolyan jó műszakilag, mint egy német vagy japán, vagy még jobb is. A francia motor általánosságban élmezőnyben van, a kényelem szintén 5*-os, a szervizigény pedig olajcserén és kötelező dolgokon kívül alacsony, és a vételára is a béka segge alatt van, hála az ilyen francia autót szidóknak.
Normális érvekkel el tudod mondani, hogy a francia autók miért szarok? Mindenféle hátsó szándék nélkül kérdezem, érdekelne, hogy mi miatt is lehet szar.
-
giigz
veterán
válasz Psychonaut #49020 üzenetére
A múltkor pont az utcánkban robbant le egy Toyota Yaris, odamentem a tulajhoz, megkérdeztem, hogy naaa, egy Toyota is el tud romlani? Azt mondta, volt ennek már minden baja... Nem tudom, hogy a rossz karbantartás, vagy mi lehetett az oka, de szerintem ebből egyértelműen következik, hogy japán autót ne vegyen senki, mert a japán autó az szar.
-
giigz
veterán
válasz hossszú #49141 üzenetére
Én most cseréltem 98-as Megane-ban, így 229k helyett 146k van az autómban... Én is szívesen előretekertetném az eredeti km-re, de csak olyan helyen tudják megcsinálni, ahol van eredeti Renault clip, és akkor gondolom könnyedén átállítják vele...
Ha esetleg majd lesz valami fejleményed ezzel kapcsolatban, értesíts légyszi
-
giigz
veterán
Fékolajat milyen időközönként szoktatok cserélni? Melyik márkákat keressem, vagy mindegy, csak a minősítés meglegyen?
-
giigz
veterán
Na végre fordulatszámmérős órám van...
-
giigz
veterán
válasz hossszú #49270 üzenetére
Okés, csak annyi hsz van manapság, gondoltam jobb, ha szólok
Egyébként mint írtam, 1 hete vettem én is új óracsoportot, és mint tresh is írta, nem az ecu tárolja a km-t, hanem maga az óra, így annyi lesz benne, amennyi az órában van. Ha megoldást találsz rá, akkor légyszi szólj nekem is, mert én is jobban szeretném, ha a tényleges km-t írná ki.
-
giigz
veterán
válasz szőröscica #49468 üzenetére
Otthon is lehet CNG-t tankolni
-
giigz
veterán
válasz didros #49471 üzenetére
Túl jónak tűnik, csak akkor fog kiderülni minden, ha elmész, és megnézed. Szerintem törve volt, de ez csak egy "megérzés", semmi erre utaló jelet nem látok. Simán lehet jó vételt csinálni kereskedésben is, de ez tényleg nagy ajándéknak tűnik, kíváncsi vagyok, mi lesz a buktató
-
giigz
veterán
Van valakinek tapasztalata erről a motorról? Milyen ez a TDi? Ez most PD vagy CR, vagy milyen? 2 literből a 110 LE kb. semmi, ezt esetleg tartósra tervezték volna?
-
giigz
veterán
válasz didros #49561 üzenetére
Ha jó állapotban van, akkor vedd meg, jól fogsz vele járni.
Kiderülhet persze, mondjuk attól függ mennyire értesz hozzá. Ha már magadnak átvizsgáltad, és mindent rendben találtál, akkor már csak apróságok lehetnek. Az állapotfelmérés azért nem árt, ott tényleg kiderülhet minden apróság.
-
giigz
veterán
Talán az adott fordulaton lévő nyomaték miatt, ami a kasztnit meg tudja mozgatni.
Nekem magas az alapjáratom, 1.250 körül van, néha 1.500 körül is, majd most lesz beállítva, de jelenleg mindenféle gázadás nélkül úgy el tudok indulni, mintha egy nagymotoros dízel lenne. Ha már így eszembejutott csinálok is majd mindjárt egy videót róla, a beállítás után ilyen nem tudok majd
-
giigz
veterán
válasz didros #49628 üzenetére
Az első bökkenő
Semmiféleképpen se engedj ebből, csak oda vidd, ahova te akarod. Ha nem engedi meg, akkor meg mondd meg neki, hogy márpedig vagy oda, vagy sehova. Sajnos lehet, hogy itt véget is ér ez a kocsi a számodra.
Annyit azért még megtehetsz, hogy bemész a Fordhoz, és megmutatod nekik a kocsit, a használtautós hirdetés alapján, meg a rendszámot megmondod, hátha tudnak róla valamit.
Vagy kérd el egy olyan próbakörre, amikor egyedül viszed el a kocsit, és vidd el oda átvizsgáltatni Bár nyilván egyedül úgy sem adja oda...
Érdekes egy helyzet, de akár választhatsz egy másik szervizt, hátha abba belemegy, de ugye ha már ide nem engedi elvinni, akkor az nagyvalószínűséggel azt jelenti, hogy ezzel a kocsival valami van...
-
giigz
veterán
válasz didros #49634 üzenetére
Azt még mindenképpen próbáld meg, hogy egy másik szervizbe elvinni átvizsgálásra, és a kereskedőtől meg kérdezd meg az előző tulaj telefonszámát, kíváncsi vagyok, mit mond rá, miért nem akarja megadni A forgalmit is kérdd el, abban benne lesz a tulajdonosa neve, címe, ha nem adja oda, megint valami sumákolásra utal.
Erről a sumákolásról még annyit, hogy nem biztos, csak azért sumákol, mert a kocsival van valami baj, lehet csak szimplán az előző tulaj nem akarja felfedni magát. Az megint más kérdés, hogy miért, de annyit még mindig megér a kocsi, hogy egy másik általad kiválasztott szervizbe elvidd, és beleegyezik-e a kereskedő.
Szerk.: Ja, és azt is nyugodtan megmondhatod a kereskedőnek, hogy ha megveszed a kocsit, akkor bármikor elviheted a Fordba, és ha kiderül valami a kocsiról, amit ők egyértelműen eltitkoltak, akkor emiatt felelősségre vonható.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Megjött az olaj, szűrők, csütörtökön megyek a szerelőhöz, ma pedig végre felkerültek a nyári gumik
-
giigz
veterán
válasz MunezXBK #49707 üzenetére
Ja, egy kicsit késve, de a két 17-18 éves gumi helyett most vettem két használt Kormoran Impulsert, 5 mm profillal, meg hátra Sava Perfecta van 4 mm-rel... 4 éves egyébként
Ja igen, akartam is kérdezni, a jobb gumi előlre vagy hátra menjen? A gumis szerint előlre menjen a jobb, de itt a fórumon a múltkorában Integra írta, hogy hátra menjen a jobb... De neki ugye hátsó kerekes a kocsija... Én úgy tartanám ésszerűnek, hogy elsőkerekes kocsira előlre menjen a jobb gumi
Egyébként a téliről való váltás után kényelmesebb lett a kocsi, jobban kezeli a kátyúkat, és a jobbra húzás is megszűnt
-
-
giigz
veterán
válasz didros #49743 üzenetére
Igaz nem vezettem még ilyet, nyomaték ide vagy oda, de az a 110 LE nem biztos, hogy a legjobb választás az 1.500 kg-hoz. El lehet vele közlekedni, de pont megjegyezted, hogy a Focus sem volt egy erőbomba, pedig az bő -100 kg ehhez képest.
A fókával egyébként mi a helyzet?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen