- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Steam Deck
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Socket AM5
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
#43960832 #41761 üzenetére
pedig ez rejtett hibanak szamitana
foleg. hogy termosztat direkt hianyzottamugy a 1.4D motor hajlamos hengerfejesedni, de ha hidegen is tiporjak, akkor sok mas dizel az lesz mondjuk, nem csak ez
ez tipikus dizeles hiba, az agyonmajmolt 1.6-1.9D Golf motort is simaugybe vizforralova lehete alakitani igy, de a digo 1.7D-1.9D-ket sem kulonsosebb nehez dologmeg kell szokni, hogy ez nem eszik, de nem is megy, kar tiporni
annak nehez ezt megallnia, akinek van mellette vmi karajabb vasa is, mert az tolni fogja neki allandoan[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
MunezXBK #42103 üzenetére
altalaban azert mert ezekbol van eleve a legkevesebb, mert ez a legdragabb kivitel, meg ezeket torik ossze a legkonnyebben
jojaz mama kiferunk meg elotte, csak egy Uno
aztan meg jééezmeghogyértideilyenhirtelen?vagy a pilota benezni a tempo vs fektavot, mert csak gazpedalt ismeri, meg kulonbenis, fekezni meg csak a puhapöcsök fekeznek, aztan utban lesz az elotte halado, vagy az utszeli szalagkorlat/fa/villanyoszlop
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #42182 üzenetére
azt is nezni kene am kozben, hogy mennyi a mai uj ara, az, amiert meg lehet venni valojaban, nem a lsitaarat kell nezni
mert a listaar az egy dolog, van ahova bemesz es kapasbol -300k-val kezdesz ugy, hogy meg csak koszontel, igy meg a 1.5M maris csak 1.2M diffi
es ha kelloen pofatlan vagy a kereskedonek sincs meg az eladasi kvotaja, akkor meg abbol is engedni fog tovabbmeg volt olyan is, hogy a modell ara hirtelen -600k lett egyik hetrol a masikra, meg ajandek klima jart bele, na most ott mit csinalsz az egy honapos autoddal is?
kb leszopod magad, mast nem tudsztöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
neduddki #42364 üzenetére
nem azert rakjak bele
hanem mert nagyobb a lokethossza es nagyobb lesz vele a ccm (oda is van irva, hogy stroker motor)
furatot altalaban eleg nehez novelni a gyari tulmereten tul, az csak tizenhuszonpar ccm-t hoz max, de a loket=stroke novelese tobb szaz ccm-t is tudtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
ne legyenek hamis illuzioink, nagy gazzal jarva az 40-50liter is leugrik 100km-n, de ez ilyen, az energiahordozo az uzemanyag
a havercsavo kb fele ekkora teljesitmenyu PGT-je 18-20 korul eszik benzinbol, ha tiporja (E85-bol meg ~26-28litert)
de az kisebb ccm, meg konnyebb is, meg nem allando osszkerekesmondjuk egy 120lojjos atlag autoval is siman be lehet veretni ugy a 15-16 litert, ahogy ez neki osszejon, es van egy dimenzio diffi, ahogy megy erte a technika
szoval ehhez kepest relativ "nem sok" am a 18-20 sem, a 270-280loerohoztöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
sokan arra fogjak ezt, hogy de a hybrid igy meg ugy es a GM sehol sincs technologiaban
pedig a GM 15eve gyartott full elektromos autot isha megnezed igazabol az a baj, hogy GM-nek nincs kis ccm-s kisfogyasztasu varosi autoja, csak ezek a csaladi cirkalok, meg a tank felepitesu SUV-k
es a kis autokbol sokkal tobbet el lehet adni, mert olcso gyartani, es arra van igeny, meg fizetokepes kereslet
amig egy SUV-t eladsz, 40kUSD-ert, addig 20-30 zsebcirkalo is fogy, amin a ossz profit sokkal-sokkal tobb
emiatt az osszes nagy luxusmarkat a kis fos tomegautokat gyarto cegek az idok folyaman szepen lassan kilora megvetteka Ferrari-t is igy vette a '60-s evekben a Fiat, ami okadta a 500-600-s kis gyoszoket, meg a VW az Audi-tol kezdve Lamborghini-g
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Szplöttyy #42724 üzenetére
a wastegate nem arra van, az az ajto, ami kinyit, ha drucklabda vezerlest kap a kar masik vegen
ha arrol lehuzod a vakuumcsovet, akkor szabalyozatlanna valik a turbo, es annyit fuj, amit csak bir...
...meg amig le nem olvad a dugo a benzinhianytol, vagy amig szet nem porgi magat a turbotöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
mai, drag Escort RWD, ~700lojj
a drivernek semmi baja nem lett allitolag
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Rivaul #43413 üzenetére
Ez csak VTS optikas, azt meg barmelyikra at lehet tenni, gyarilag is volt 1.4-s is VTS optikaval.
Kb olyan, mint mk1 Punto-knal az Abarth bodykit
Vannak akik azt hiszik, hogy a mk1 PuntoGT es a teljes Abarth spoileres mk1 PuntoGT kozott van lojjero diffi is
Pedig a vilagon semmi diffi nincs, azt kulon meg lehetett venni barmelyik mk1-hezm, akar az 1.1i 54lojjoshoz vagy az 1.7TD-hez istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #44016 üzenetére
azert annyira nem kereshette magta halalra, ha most meg erosen szopon vannak
egy dolog vmibol sokat eladni, de ha sok a hibaja az a garancias javitasok miatt megsem lesz valojaban nagy a nyereseg, meg a markahuseget vevoelegedetteseget is erosen rontja
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #43994 üzenetére
ijen szonyegbe beakados dolgot a nagy kiraly japan toyota is elkovetett
es azert az kisse dragabb autoinal is elkovette ezt, mint amibe egy lepattant 206-s kerul, igazan belefert volna vmi japanosan preciz tervezes az araba
az elektronikus gazpedal mizeriajukrol mar nem is beszelve pl
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
profi91 #44966 üzenetére
sikolni attol nem feltetelenul kell hogy leszedtek, meg a henegrfejet kompletten szoktak felujitani 50-60k-ert sikolva, szelepek becsiszolva, meg ujraszimmeringezve, de ha amugy nem fustol keken gazelvetelkor akkor joaz
tomitesnek meg nezz utan a Bardi honlapjan, szerintem 58k-nal biztos kevesebb meg csok% nelkul is egy felso tomiteskeszlet ehhez
Elring-bol 36929-ba kerul, a HF csavarok nelkul, minusz csok%
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Revolit #45293 üzenetére
75LE vs 9xLE az csak egy adat a max teljesitmenyrol
a reszterhelesi loero az megint mas kerdes, kozepes rpm tartomanyban ahola legtobbet hasznalod, ott a 8v motorok min ugy, de akar jobban is mennek, a csak inkabb fent eros 16v-knelLasd hugi Ignis-e, 1.3VVT 16v 93LE, de kb erzed seggre 70-75-snek autonak alul
130-t nyugosebben viszi, mint a 1.3 8v 68LE-s Swift
tobbet is zabal tobb, mint egy literrel (OK, mondjuk ebben erosen benne van a bodeja alakja is mar ott)
fent meg mar inkabb csak bőg, de alig gyorsul, hiaba 93LE-s papiron uveghangnaltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #46041 üzenetére
a kompresszor egy zsakutca, mert a hatasfoka csicska, mivel az a rendszer netto fotengelyi teljesitmenyet kajalja meg a hajtashoz, ezzel szemben a turbo meg uzemanyaggal a rendszerbe betaplalt brutto teljesitmenybol hasznositja a kipuffgaz hojet es nyomasat, ami amugy veszendobe menne pl a szivo motoroknal
a kompresszornal az is eccerubb lenne, ha a toltonyomasanak megfeleloen nagyobb ccm-s motort raknanak be
egy parasztvakitas az egesz, mert lenyegeben csak egy folyamatosan egy nagyobb ccm-s motort csinal a kisebbol fixen
de alapjaraton meg kruzolva minek tolt, amikor semmi szukseg nincs ra? csak felesleges terheles...ezzel szemben a turbo csak akkor csinal nagyobb ccm-s motort amikor odatiporsz neki, es csak addig, nem tovabb, aztan visszaalakul a motor a kis ccm-s szivova
lehet a szellel szemben hugyozni, de max pisis lesz a nadragjuk
nem mellesleg ezeket a kompresszorokat ki javitja, ha tenyallas van? meg mennyi egy uj bele? turbot kb minden sarkon javitanak, de komrpesszort ki es hol...meg foleg mennyiert?
a G-lader is nagy űr-okosságnak indult, aztan a VAG maga dobta a kukaba, mert annal kenyesebb szart a vilag nem hordott a hatan meg kb
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ReSeTer #46107 üzenetére
az a kupplung meg egy ujabb hibaforras csak a rendszerben, az eleve dragabb kompresszor melle
van egy oriasi kulonbseg, a hatasfok, mert nem mindegy hogy x betaplalt energiabol mennyi a kimeno teljesitmenyed
ebben meg a kompresszor sosem fogja azt hozni, mint a turbo, a netto vs brutto miatta komrepsszort abbol hajtod meg, amit eloallitasz mozgasi energiakent, minden mast levonva
a turbot meg a vesztesegbol hajtod megalapveto a diffi
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
huszi.gyb #46111 üzenetére
hujeseg
a jo turbo motor lejjebb elindul, mint egy szivo
a C20LET 2.0 16v Turbo Calibra motorja 2000-nel tud 280Nm-t
a C20XE 2.0 16v szivo meg 4600-nal tud 196Nm-t
a C20NE 2.0 8v meg 2700-nal 170Nm-takarhol nezed, vegig a turbos az erosebb
a loero amugy csak egy szarmaztatott mertekegyseg, a nyomatekot kell nezni a fordulatszammal a teljes savban
vagy ott a TJET Grande Punto, 1.4 T, az is 1750-nel 206Nm
ennyit mekkora szivo motor tud ennyinel, a 2.5-3literes?
több drón kell ;P
-