Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
Nem rakétatudomány. Ugye automata alapból hosszabb, mert ha helyzet van, a parkettára megoldja a menést magától. Egybites user lepadlózza a kézit 5.-ben, nem történik semmi. Ezért mennek fel fokozatban is az automaták, a jobb nyomaték és teljesítményskála kihasználás miatt, na meg az egyenletes haladás melletti alacsony fordulattal járó előnyös fogyasztás. Kisza 6-os kézije sem túl hosszú, viszont ott is segít kihasználni az 1.4 szívó tulajdonságait, kevesebb rpm drop, jobb erőtartományba ejtés. Hirtelen a régi Punto 6-os unikum kézije mellett eszembe sem jut más autó. Még a 6 hengeresek is 5-ösök.
MunezXBK: Értettem is, meg nem is. Ezért ajánlottam első körben is automatát. A 6 sebességet nem pontosítottam, de kézire gondoltam.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz rbalint88 #178042 üzenetére
Köbcentit már nem írok, mert okaveszett. Én szerintem 150 ló alatt értelmetlen pályázni, főleg itthon*. Ott már lehet találni értelmesen forgó, csendes dízelt/benzinest. Jópár emberrel dumáltuk, még lehet a talin is, de annyira beragadt az emberek fejébe ez az 1.6 felett megeszi a családi pénztárcát az autó, nettó hülyeség szvsz. Vagy legyen olyan, de akkor ne szomorkodjon se a menésen, se a fogyasztáson pályán.
Mondjuk én is máshogy működöm, nálam nincs olyan, hogy kis autó. A kis autó nálam nyűg, nem fér bele senki és semmi normálisan. A nagy autó mellé nem tudok felhozni semmit, nekem vezetni ugyanolyan, max nem fér be az első parkolóhelyre, hanem mondjuk a harmadikba.
*Elnézést, ha valakinek a lelkébe gázolok, de itt szerintem még a normálisabb szinten vagyunk többen: itthon az autópályán mindenki hülye. Lementem Siófokra M6/M7, haza M3, ennyi hülyével 5 év alatt nem találkoztam Angliában, pedig ott 90% pályázom. Az egy paradicsom ehhez képest. 160-nal megyek és csak a szélvédőjét látom, elengedem és utána meg nem bír menni (B180 cdi, elöl gyerekülésben 3 éves forma gyerek). Annyira hálás vagyok, hogy én nem ebben nőttem fel. Ez kikívánkozott.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz BigBlackDog #178045 üzenetére
Az S60 viszonylag hangos szerintem szélzaj tekintetében, bár nálam gyári kipufogóval nem volt motorhang 3600-ig (az 150 volt talán). Az új kisebb kategóriás autók sokat fejlődtek ezen a téren.
freeknight: Mert mindenki siet, de nem baj, a lámpánál úgyis találkozunk.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz CactuS #178049 üzenetére
Pakolhatosag, ajtonyilas (hatul ebben a volvo eleg szar), nem ulok soha hatul, de nalam szempont, hogy elferjek kenyelmesen legalabb 300km-en keresztul. Vagy barki mas.
Amugy is, 160-nal hova menjek mar? Soroljak be a kulsoben 120-szal meno moge? Hat hol el?
Kisza: mindig a hatso a hibas, nem tart elegendo tavolsagot a biztonsagos megallashoz.
Mar ott pakolta mogottem, ahol meg 2 savos az m7. Ahol eloszor nyilik meg 3 savossa, ott megkuldtem en is 120-rol 160-ra, lemaradt, en tartottam, o osszeszedte magat, beallt a seggembe es villog. Nem tudok vele mit kezdeni
Az m0-n meg talalkoztunk ... Tokre megerte
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Citroware #178128 üzenetére
Már lassan 18 éve is volt gyári kihangosító az autókban, felvevő gombokkal stb. A maiakhoz meg mindhez van szinte. Csak a telefont tilos nyomkodni, egy utólagos kihangosító gombját megnyomhatod, ahogy a rádiót is gombokkal kezeled, ez bármilyen autóba beszerelhető.
-
aero.
veterán
válasz MunezXBK #178132 üzenetére
A Franciák furák, szonda is kell legyen nálad. A kukásmellényt mondjuk kötelezővé tenném mindenhol.
Otthon nem, sőt a járó motorú, de álló autónál telefonozást sem. Angliában a menet közbeni gyári navi birizgálást is, de a rádiót nem. A6-A8 tulajok előnyben, szép is lenne egy klíma állításért 6 pont és 200 fontos bírság
-
aero.
veterán
válasz kisza25 #178489 üzenetére
Az a listaár elég meredek. Tudom, nem kell érte sose annyit fizetni, de na.
Kicsit olyan érzésem van az új Tipoval kapcsolatban, mint régen a Linea-val. Csak lehet kapni, azt jólvan. Bravo-bol is volt erős 1.4tkülön bónusz, hogy oldalt a régi tipo értékelése van, kemény 1 csillaggal. Laikusnak elég lelombozó vélemény lehet.
-
aero.
veterán
-
aero.
veterán
válasz Qtya123 #179814 üzenetére
Meg az IS azért népszerűbb. Itt Angliában 89db 430 Sport és 131db 300 Sport van forgalomban, szóval ha törik a sport lökhárító, nagyjából soha nem lesz másik. Magyarországon jó eséllyel még kevesebb van egyébként is.
A motorok amúgy világból kimenősek, de hűtőt is németországból kellett vegyek, még Angliában sincs raktáron. Szintúgy, ha gyári kipufogót akarsz magad venni, mert nem tudsz. A kipufogósok tudnak szerencsére.
-
aero.
veterán
válasz molnarpeter #180413 üzenetére
Nekem julius ota tart egy gariztatas. Jo, hogy feljott a tema, ra is kerdezek. Amugy 7-14 nap a szallitas, jo a support is. A cuccok okek, gagyit nem szabad venni onnan sem.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz jozefgucci1 #180844 üzenetére
Ez olyan, mint a falusi dohányboltban a Vogue. Mert ott vúzs-nak ejtik.
Sima angol szó a superb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Asszociációs játék. :)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- Xbox Series X|S
- Autós kamerák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest