Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dni

    őstag

    Sziasztok,

    2013 óta hajtok egy 2005-ös Prius II-őt, vásárláskor 123e Km-t mutatott az órája. A 9 év alatt közel 100e Km-t tettem bele, nagyrészt gondtalan a kapcsolatunk azonban egy ideje (talán van az pár éve is már) szeretnék egy kicsit komfortosabb, modernebb autót.

    Milyen lehetőségeim lehetnek, ha a használt piacról, kb. 5 év környéki, elsősorban benzines, hibrid kínálatból szemezgetnék? Nincs márka preferenciám, nem riadok meg a FFF-tól sem 😊

    Amit szeretnék.

    - Hasonlóan alacsony fenntartási költségek és megbízhatóság jellemezze, főként városban hétvégén rövidebb utakra használnám általában másodmagammal vagy Bp Szabolcs megye közötti utazásokra, kisebb kirándulások alkalmával.
    - Méretben középkategóriát részesítem előnyben, kisebbet nem szeretnék, suv kizárt.
    - Nagyobb kényelemre, alacsonyabb menetzajra, jobb NHV mutatóra vágyok igazán :)
    - Előny, ha hasonlóan praktikus, realatíve tágas a csomagtartó. pl a jobb előső háttámla szinte vízszintes állásba hajtható így nagyobb dolgok is szállíthatók néhanapján
    - Lehetne kicsit dinamikusabb, mint a P II-de, ha 2-3x ennyit fogyaszt, akkor jó ez a vehemncia is :D
    - Nehezen tudtam megbarátkozni a P II puritánságával, így ebben is jó volna némi előrelépés
    - Világosabb, ne koporsó szerű beltere legyen.

    Amiért cserélném a Priust.
    - 187 cm-el és 85Kg-al rövid utakon még úgy ahogy kényelmes a Prius, de két óra felett már érzem a deréktámasz hiányát, hogy nem tudom megfelelő magasságba, közelségbe húzni a kormányt, hogy rövid az ülés háttámlája, hogy nem lehet eléggé függőleges pozícióba állítani a támlát,
    - A hosszú autópályázások alkalmával (óra szerinte 135-140-es tempó) zavaró a kerékzaj, szigetelés hiánya, ha érdes az aszfalt. Mostanában már nem kapcsolok zenét, podcastot sem mert zavar, hogy nagyon fel kell hangosítani és az össz zaj már fárasztó. Hosszabb telefonálások (Dension BT kihangosító, JBL gyári hifi) esetén is hasonló a szitu. Van, hogy 2-3 óra után úgy szállok ki a kocsiból, zúg a fejem :) (Lehet már öregszem)
    - Finomabb futásra vágyom, lehet, hogy már a gátlók nincsenek a helyzet magaslatán, (hamarosan megyek felméretni) illetve lehet ennek a Conti Allseason Contactnak nagyon kemény az oldalfala, de egyre kényelmetlenebb.

  • dni

    őstag

    válasz molnarpeter #209921 üzenetére

    Árat még nem álmodtam meg, egyenlőre puhatolózom, hogy egyáltalán mi hozna ugrást. 5-6m-ba jó lenne ha beleférne.
    PHEV nem rossz ötlet, bár a töltés mondjuk nehézkes, csak utcai töltővel tudnám megoldani.

    Bálint: Ezek közül max az is300h játszhatna, a SUV-okat nem kedvelem. Meg akkor másik parkoló helyet is kellene vennem, bérelnem, de ez még megugorható volna. :) Társasházi parkoló parkológép alsó állása okán magas autók jelenetős hátrányban vannak nálam.

  • dni

    őstag

    válasz Gergőke88 #209923 üzenetére

    Igen akár a hibrid Mondeo sem rossz ötlet, utánanézek.
    Korábban még az Ioniq-ot nézegettem, de arról nincs infóm, hogy mennyire megbízható a Hyundai hibrid megoldása, motorja, váltója.

Új hozzászólás Aktív témák